Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.12.19 , 02:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Киев - Амстердам, 29-31 января

Pages: [1] 2
Reply | Print
Author Topic: Киев - Амстердам, 29-31 января  (Read 1783 times)
Sath
Active user

Posts: 4442


View Profile
« on: 22.01.17 , 21:01 »
Share Reply with quote

Вечер всем добрый. По указанному маршруту авиаварианты нахожу и сам. Как обстоит дело с наземным добиранием, либо авиа+наземным? Задача: прибыть в Амстердам в один из указанных дней, затратив минимум средств, но не совсем в ущерб комфорту. Т.е., пересадки возможны, но не три за ночь. Как лучше быть, с учетом того, что билеты надо купить отсюда, либо же на месте по пути? Или даты уже слишком близки, и ничего такого хорошего не найти?
Logged
W_777
Active user

Posts: 484


View Profile
« Reply #1 on: 22.01.17 , 21:01 »
Share Reply with quote

Может здесь, что-то полезное найдете:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122689.0
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22777


View Profile
« Reply #2 on: 22.01.17 , 21:01 »
Share Reply with quote

так щоб з вильотом з Києва - треба ночувати в дорозі, в Німечині (але тоді приїзд в Амстердам досить рано). Можлива вартість - ціна на Wizz з Києва (див на 30 січня ціну на Гановер чи на 31 на Дортмунд) + 19-29 євро + вартість ночівлі у дорозі. Але це ціна, якщо купити прямо зараз, лишилось досить мало часу до віходу, воно може будь-коли стати дорожче - і авіа-сеґмент і залізничний.

Найдешевше і без ночівлі в готелі - через Дебрецен
Wiz Дебрецен 12:00 - 15:20 Eйндховен - на 31 січня - доступний по 33 євро (23 євро для клуба).

Як проїхати з Києва в Чоп - гадаю розберетесь самі, квиток Чоп - Дебрецен коштує еквівалент ~8,4 EUR + збір за компостер. Там правда невеличка проблема, що якщо хочеться з великим запасом їхати - доведеться їхати з пересадкою у Львові на 601, щоб встигнути на Чоп - Загонь о 5:30. Або якщо стартувати з Києва на п. 99 і їхати наступним поїздом на Загонь - прибуття на ст. Дебрецен 10:01, на мій смак це неадкватно малий запас часу перед літаком.
Аеропорт там дуже близько, лише 4,5 км, в принципі гіпотетично можливо навіть пішки добігти з шансом ще встигнути на свій літак, але це ті варіанти, що я радив-би планувати. На таксі поїздка займе хвилин з 10, а може і менше.
Автобуса не буде, бо як-раз о 9:52 у вас з-під носа тікає автобус в аеропорт і потім до обіда автобусів в аеропорт не буде. Там можна знайти автобус до поворота в аеропорт і 1,8 км що залишились пройти пішки, але при такому запасі часу я б не радив такими дурницями займатись.

Ділянка  аеропорт Ейндховен - центр Амстердама - коштуватиме ~21 євро (нічого купувати не треба, на місці оплатите OV-карткою).

Є ще на 30 січня Wizz Люблін 13:00  -15:00 Ейндховен (38 євро, для членів клуба - відповідно дешевше). Але у Люблін щоб потрапити на такий час - доведеться їхати або за допомогою автобуса.
Ну або замість автобуса на 67, але тоді варіант перестане бути найдешевшим, проїзд на 67 - це суцільний грабунок
Logged
Sath
Active user

Posts: 4442


View Profile
« Reply #3 on: 22.01.17 , 22:01 »
Share Reply with quote

так щоб з вильотом з Києва - треба ночувати в дорозі, в Німечині (але тоді приїзд в Амстердам досить рано). Можлива вартість - ціна на Wizz з Києва (див на 30 січня ціну на Гановер чи на 31 на Дортмунд) + 19-29 євро + вартість ночівлі у дорозі.
Отут "+ 19-29 євро" - це ділянка DB? Передивився дати, бачу дойчебан лише не менше 39 євро, причому нічні. А за 23-25 євро бачу лише автобуси Фліксбус. Можна про цю частину докладніше?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22777


View Profile
« Reply #4 on: 22.01.17 , 22:01 »
Share Reply with quote

Ну дивіться, якщо втупу робимо запит Holzwieckede - Amsterdam Centraal на 31 січня, бачимо такі варіанти


Holzwickede   ab 20:32   ERB90346
Dortmund Hbf   an 20:51   
Umsteigezeit 21 Min.      
Dortmund Hbf   ab 21:12   ICE 844
Duisburg Hbf   an 21:47   
Umsteigezeit 13 Min.      
Duisburg Hbf   ab 22:00   RE 11244
Viersen   an 22:27   
Umsteigezeit 6 Min.      
Viersen   ab 22:33   ERB20094
Venlo   an 22:56   
Umsteigezeit 8 Min.      
Venlo   ab 23:04   IC 13588
Eindhoven   an 23:42   
Umsteigezeit 2 Min.      
Eindhoven   ab 23:44   IC 11186
   + 1 Tag   
Breda   an 00:21   
Umsteigezeit 3 Min.      
Breda   ab 00:24   IC 1186
Rotterdam Centraal   an 00:49   
Umsteigezeit 11 Min.      
Rotterdam Centraal   ab 01:00   IC 1406
Amsterdam Centraal   an 02:17   

по 24,9 євро і після опівночі (дата уже 1 лютого)

Holzwickede   ab 00:32   ERB90354
Dortmund Hbf   an 00:51   
Umsteigezeit 2:41 h      
Dortmund Hbf   ab 03:32   IC 2020
Münster(Westf)Hbf   an 04:15   
Umsteigezeit 53 Min.      
Münster(Westf)Hbf   ab 05:08   RB 20200
Enschede   an 06:20   
Umsteigezeit 26 Min.      
Enschede   ab 06:46   IC 1722
Deventer   an 07:30   
Umsteigezeit 18 Min.      
Deventer   ab 07:48   IC 1524
Amsterdam Centraal   an 09:01   

по 19 євро

штука у тому, що в обох випадках - у обов'язковим поїздом у квиток іде суто ділянка ПДСом у Німеччині.

Тобто у першому квитку - одержите квиток, що чинний для проїзд будь-яким регіональним з Гольцвікеде до Дортмунда, далі обов'язковий ICE до Дуйсбурга, далі будь-якими приміськими до Venlo. Ділянку Venlo - Амстердам можна їхати будь-якими поїздами протягом 4 днів. VIA після в'їзду в Нідерланди в квиток не іде, тому повторяти так-же криво, як вам пропнується у цьому варіанті (вимушено, бо тут планувальник вам прокладає маршрут у глухі години ночі) - не обов'язково, можна найкоротшою дорогою з Venlo на Амстердам.
Тобто навіть якщо купити цей квиток втупу - можна ночувати де завгодно між Venlo і Амстердамом і доїхати найкоротшою дорогою зранку.
Але невелика маніпуляція насправді дозволить з сайта ДБ вичавити трохи інакший квиток по тій-же ціні, де місце ночівлі буде десь ближче, у Німеччині. Коротше тут спершу треба знайти підходящий готель, а потім під нього - вичавлювати підходящий квиток.

У другому квитку - єдиний обов'язковий поїзд, що буде у тому квитку, що одержиться на виході - IC що з Дортмунда до Мюнстера. Інші поїзди по Німеччині - будь-які регіональні, обов'язкове місце в'їзду в Нідерланди. Далі по Нідерландах - категорії поїзда не мають значення і прив'язки до поїзда немає, навіть якщо це IC.
Насправді звісно краще купувати не буквально такий квиток, а трохи інакший, щоб можна було розпочати їхати приміськими у попередню добу (це не повинно міняти ціну) . Тут знову ж таки треба визначити де між Дортмундом і кордоном Ви знайшли дешевий готель і опираючись на це - шукати варіант за ті ж гроші але з нічною затримкою у тому місці, де Ви знайшли підходящий готель.

Коротше Ви спершу знайдіть місце ночівлі, а потім треба думати як обтанцювати маршрут поїздом навколо нього, щоб з сайта ДБ вичавився квиток з затримкою на ніч у цьому місці і не дорожче 29 євро.
« Last Edit: 22.01.17 , 22:01 by Maxy » Logged
Sath
Active user

Posts: 4442


View Profile
« Reply #5 on: 22.01.17 , 22:01 »
Share Reply with quote

Прийнято. Дякую! Додаткове питання: якщо на сайті DB поставити ціллю Схіпхол, а примусову пересадку додати по Амстердам-Сентраал, то місцеві поїзди в квитку по Нідерландам будуть так само "будь-якими протягом 4 днів"?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22777


View Profile
« Reply #6 on: 23.01.17 , 00:01 »
Share Reply with quote

Так. Можна виїхати з Німеччини 31 січня, побути в Амстердамі наприклад 1 і 2 лютого, і 3 лютого проїхати ділянку від головного вокзала Амстердама до Схіпхола.

Але ви зачепили важливу тему.

Штука у тому, що у Нідерладах кілька років тому тихенько зробили революцію у цьому питанні, при чому ламаючи через коліно. Вони взяли і зовсім скасували VIA для внутрішніх квитків і для нідерландських ділянок в міжнародних квитках.

Тепер навіть у міжнародному квитку у графу VIA квитка ідуть проміжні пункти ЛИШЕ поза Нідерландами і фіксуються точки перетину кордона. Жодна інша проміжна точка в межах Нідерландів у графу VIA міжнародного квитка не йде.
Тобто квитки на бланку Гольцвікеде - Схіпхол через Амстердам Сентраал і Гольцвікеде - Схіпхол взагалі ніяк не відрізняються, те що перший квиток через Амстердам Сентраал - взагалі ніяк не видно. У електронних квитків - те що квиток був через Амстердам Сентраал - видно лише по тому, що внизу аркуша написано там де рекомендований маршрут (якого насправді необов'язково дотримуватись).

Нові правила в Нідерландах щодо їзди по кривому маршруту такі (їх суворого дотримання поки-що вимагають з тих, хто їде по внутрішньому квитку) - пасажир може їхати або найкоротшим маршрутом, або маршрутом що у даний час (доби) дозволяє найшвидше досягти місця призначення. І тарифна відстань рахується у такому разі береться за проїзд найкоротшим маршрутом.

У той-же час не існує можливості купити квиток для навмисного проїзду кривим маршрутом (що не є ані найкоротшим, ані найшвидшим) і проїхати ним у години доби, коли можливіть проїзду найкоротшим/найшвидшим маршрутом існує.
Тим хто для поїздки поїздом досі купує квитки (це меншість пасажирів, більшість внутрішньонідерландських пасажирів - від квитків відмовилась на користь OV-карток) - для таких випадків не існує іншого способу оплатити проїзд по маршруту, що навмисне зроблений кривим, ніж купувати 2 квитки (для проїзду А В через Б - брати окремі квитки А - Б і Б - В).
Ті, хто замість квитків користуються для внутрішньонідерландського проїзду OV-карткою - просто повинні фіксувати кінець і початок поїздки у місцях пересадки, скільки там треба - воно зніме.

Така зміна парадигми (відмова від підходу з VIA, що є загальним для всіх залізниць континету) - пов'язана зі впровадженням OV-карток на залізниці і бажанням зберегти конґруентність тарифної системи при цьому.
 
Штука у тому, що при оплаті OV-карткою - залізниця фіксує пасажира лише у точках початку і кінця поїздки, через які проміжні точки пасажир їхав - дуже часто у залізниці змоги дізнатись немає.
А для урівнювання у можливостей тих хто їздить по квитках і тих хто їздить по OV-картках - довелось через коліно зламати традиційні правила для і квитків також і просто припинити використання VIA у квитках.

Рішення не всім подобається (мені наприлад - страшенно не подобається, конґруентність тарифної системи треба було зберігати в інший спосіб), але нідерландці так захотіли і нічого з цим не вдієш.

Поки що NS виявляє лояльність для пасажирів з квитками з інших країн, що мають міжнародний квиток з маршрутом з помірною кракозяблою в межах Нідерландів.

А от маршрути сильною кракозяблою - вони заблокували в системі, на ни міжнародний квиток в інших країнах просто не пробивається. При чому касири в міжнародних касах сусідніх країн - зазвчай нічого про революцію в Нідерландах щодо VIA не знають, просто бачать, що в чомусь в певних випадках квиток "не береться", помилка системи у такому разі якась неінформативна, навіть не наштовхує касира на версію.

Я наприклад разів зо 5 в різних місцях у Німеччині намагався в Німеччині перед в'їздом о Нідерландів купити NRT квиток Ляйден - Зутермер через Гауду - і касир щоразу погоджувався і потім сам з подивом казав, що чогось він не береться. І поки я не приїхав до Нідерландів, де мені розповіли про те що VIA в Нідерландах більше немає - я не знав у чому причина.

Так от - маршрут Дортмунд - Схіпхол через Амстердам Сентрал - ніби все-ще вважається помірною кракозяблою, тих хто так їде з міжнародним квитком - поки-що толерують.

Поки-що все, що сайт DB продає (а сайт DB таке продає) - NS дозволяє пасажирам викатати.

Але у невизначено далекому майбутньому можлива зміна підходу навіть для міжнародних пасажирів.
« Last Edit: 23.01.17 , 00:01 by Maxy » Logged
Leonid
Active user

Posts: 224


View Profile
« Reply #7 on: 09.08.19 , 14:08 »
Share Reply with quote

Порадьте, будь-ласка, цікавий маршрут, який би пролягав від Чопу до Амстердаму. Щось на зразок Україна--Венеція. Друга половина жовтня, бажано з зупинками та ночівлями, щоб побачити щось нове. Може через Мюнхен, або ще південніше: через Австрію, Швейцарію (можливо, це дурня, тоді якась конструктивна критика). Більшу частину залізницею, але не проти і літаків, якщо  траекторія нудна. У вигляді пакс-вульгаріс, бес велосипеда. Дякую
Logged
Владимир
Active user

Posts: 339


View Profile
« Reply #8 on: 09.08.19 , 15:08 »
Share Reply with quote

У меня есть ещё вариант (незнаю, как будет в новом графике): 1. Париж ближе чем Берлин, если да, то есть вариант проезда до Варшавы, а потом на поезде Москва Париж, а с Парижа либо на поезде, либо на самолёте. ..
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5025


View Profile
« Reply #9 on: 09.08.19 , 18:08 »
Share Reply with quote

У меня есть ещё вариант (незнаю, как будет в новом графике): 1. Париж ближе чем Берлин, если да, то есть вариант проезда до Варшавы, а потом на поезде Москва Париж, а с Парижа либо на поезде, либо на самолёте. ..

Ви ціни на той поїзд бачили?))
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!