Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.09.18 , 14:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Пневмопоезд на магнитной подушке Hyperloop

Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Author Topic: Пневмопоезд на магнитной подушке Hyperloop  (Read 6670 times)
opex
Active user

Posts: 11628


View Profile
« Reply #10 on: 24.01.17 , 12:01 »
Share Reply with quote

Зрада! Нету Заліщиків, Брод и Аккаржи. Срочно депутатам писать звернення в ООН.
Logged
Ngregory
Active user

Posts: 11488


View Profile
« Reply #11 on: 24.01.17 , 12:01 »
Share Reply with quote

А хде Бердичев, Жмеринка и Шаргород? Ше таки за неприкрытый антисемитизм?
Орепский вестник таки пГосто обязан написать критическую статью относительно этого!
Logged
skuadro
User

Posts: 25


View Profile
« Reply #12 on: 25.01.17 , 12:01 »
Share Reply with quote

Никакой Жмеринки и тому подобное:D
Тут действительно карта лондонского метро нанесенная на карту мира с названием остановок-городов, где на момент сотворения сего чуда уже было либо планировалось (публично) строить метрополитен (данные из публичных источников по миру).
Вот криворожский метротрам туда и затесался, где-то после Вены....
А вот в Жмеринке пока еще у местного горсовета руки до метро не дошли. Вот как дойдут - так сразу туда и hyperloop
Logged
bond
Active user

Posts: 1505


View Profile
« Reply #13 on: 25.01.17 , 14:01 »
Share Reply with quote

Так вот ты какое - метро на Троещину?!
Logged
_vs_
Active user

Posts: 925


View Profile
« Reply #14 on: 25.01.17 , 15:01 »
Share Reply with quote

Идея перспективная. Карта — хрень. Очень сомнительно, что оно будет работать как метро с транзитными станциями. Скорее всего (после соединения значительной части планеты в единую сеть) — по прямым линиям между точками А и Б, что обуславливает иерархию хабов. То есть оно будет больше похоже на лист или сеть автодорог разного класса.
Logged
opex
Active user

Posts: 11628


View Profile
« Reply #15 on: 25.01.17 , 18:01 »
Share Reply with quote

Воу Воу полегче. Карта же априори ничего не значащая мечталка:)
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11960


View Profile
« Reply #16 on: 25.01.17 , 20:01 »
Share Reply with quote

Да даже не мечталка это, а какая-то очень абстрактная фантазия, причем фантазия на тему "схемы мирового метро". Даже если отбросить Кривой Рог, возникает вопрос, например, почему так обидели связанностью города Японии?
Просто картинка для привлечения внимания, такое впечатление, что города соединялись по принципу, чтобы получилось более-менее красивая схемка.
Logged
joy
Active user

Posts: 25005


View Profile
« Reply #17 on: 30.01.17 , 11:01 »
Share Reply with quote

Тогда анекдот про террориста в кабине метро "следующая станция - Копенгаген" не будет казаться столь фантастичным)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3811


View Profile
« Reply #18 on: 22.03.17 , 22:03 »
Share Reply with quote

Маск почав будівництво першої капсули для вакуумного поїзда

Hyperloop Transportation Technologies (HTT) спільно з іспанською компанією Carbures S.A. приступили до будівництва першої повномасштабної пасажирської капсули для проекту транспортної системи Hyperloop. Її планують презентувати вже на початку 2018 року. Про це йдеться в повідомленні HTT.

Hyperloop – вакуумний або пневматичний поїзд, який здатний пересуватися надземним трубопроводом вдвічі швидше за літак і в 3-4 рази швидше за швидкісний поїзд (близько 1220 км/год). Його ідею запропонував Ілон Маск. У трубі підтримується тиск, що дорівнює одній тисячній від атмосферного, тобто близький до вакууму. Завдяки цьому вагони поїзда (капсули) можуть розвинути таку високу швидкість.

Перша повномасштабна капсула для цього поїзда матиме 2,7 метра в діаметрі, 30 метрів довжини і 20 тонн ваги. Вміщати вона зможе 28-40 пасажирів.

Раніше Маск планував почати випробування експериментального треку Hyperloop до кінця 2016 року. Маску вдалося залучити для реалізації проекту близько $100 млн (на початок травня 2016 року). У список інвесторів потрапили GE Ventures (субкомпанія General Electriс), SNCF і французька національна залізниця.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3811


View Profile
« Reply #19 on: 19.06.17 , 18:06 »
Share Reply with quote

Реінкарнація готелів на "колесах":

Представлено концепцію вакуумних готелів Hyperloop Hotel

Американський архітектор Брендан Зібрехт представив концепцію пересувних готельних номерів-капсул, які будуть переміщатися по транспортній системі Hyperloop. Проект Hyperloop Hotel дозволить об’їхати 13 найбільших міст США, не покидаючи свого номера в готелі.

Проект Hyperloop Hotel отримав головний приз на конкурсі найоригінальніших концепцій готельного бізнесу Radical Innovation Award. Запропонована випускником Університету Невади в Лас-Вегасі Бренданом Зібрехтом концепція передбачає використання мережі вакуумних потягів не тільки для транспортування пасажирів і вантажів, а й для тимчасового проживання.

Пасажирські кабіни будуть побудовані на основі переобладнаних вантажних контейнерів. У кожній капсулі буде вітальня, спальня, ванна і кабінет, але дизайн і компонування номера може змінюватися в залежності від побажань клієнтів. Мережа Hyperloop-готелів, по ідеї Зібрехта, охопить 13 міст США, включаючи Вашингтон, Нью-Йорк, Чикаго, Сан-Франциско і Лас-Вегас.

Як пише Business Insider, згідно з проектом, за фіксовану плату в $1200 пасажири зможуть переміщатися між містами за кілька годин, не залишаючи при цьому свого номера. Вартість номера на добу автор проекту поки не розрахував. Примітно, що капсули будуть «вбудовуватися» в звичайні готелі. Наприклад, якщо пасажир вирішить залишитися в Сан-Франциско, то його капсула зупиниться в місцевому готелі. Будівництво кожного модульного готелю, приєднаного до мережі Hyperloop, обійдеться в $10 млн, а вся система буде коштувати близько $130 млн.

http://news.finance.ua/ua/news/-/404408/predstavleno-kontseptsiyu-vakuumnyh-goteliv-hyperloop-hotel-foto
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.088 seconds with 20 queries.