Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.11.19 , 05:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Данія - Швеція через Зундський міст

Pages: 1 2 [3]
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Данія - Швеція через Зундський міст  (Read 4506 times)
brodjaga
User

Posts: 5


View Profile
« Reply #20 on: 08.11.19 , 19:11 »
Share Reply with quote

на жаль це коротка поїздка.  квартирування у Копенгагені, там транспорт не знадобиться - вистачить того, що можна побачити пішки.
подобається пізнавати не лише столиці а й провінцію, тому думаю про 1 денне фанатське коло байдуже за чи проти годинникової стрілки.

 Копенгаген (с-тог) - Гіллеред (локальний) - Хельсінгер (корабель) - Хельсінгборг (далі аж назад до Копенгагена у розкладі регіонального перевізника прямий потяг) - Ландскруна - Лунд - Мальме - Копенгаген.

ще думаю чим краще жертвувати - починати з мальме і данські міста дивитись по темному чи починати з них і отримати темне Мальмо в кінці.

у всіх містах все компактно, близько, тому навряд знадобиться автобус, лише у Ландскруні до центру далеченько і їздить єдиний у країні тролейбус. Виходить якщо хочеться обкатати тролейбус перелом необхідний? тариф на тролейбус не знайду - він ті ж 55шк за мінімальну зону?

отже якщо вірити сайтам у Данців варто брати лиш Копенгаген- Мальмо, а у Шведів можна і Хельсінгборг- Копенгаген? гортав сайти - про термін дії і про те, що можна після закінчення доїхати найближчим потягом без пересадок є, а от про час того терміну дії не знайду. краще запитати поштою перевізника чи можна з їх квитком кататись увесь день?

ціни брав з пошуковця данської та шведської залізниць.
Дякую за інформацію, але якщо міський та локальний потяги у данців 1 квитком не поєднуються то можливістю прямого квитка з 24годинним терміном дії скористатись не вийде. с тог + локальний якраз виходять ці 160 - вартість добового.  хоч не їдь до Швеції - катай активніше Данією)

rejsekortet - дискнтна картка, на яку кладуть гроші для оплати поїздок? в ній є сенс навіть для короткої поїздки в 1 день? Andersen, цю картку можна у вас орендувати?

дурниця, як із Київ смарт кард. якщо турист бюджетний, а відвіданих міст може назбиратись за рік більше ніж тижнів - у кожному по картці брати, потім вдома їх складувати, знадобиться знову - довго шукати? якщо їхати в 2х - потрібно кожному по картці?

про регіон навколо Мальме не бачу інформації про націнку за "без картки" як у Стокгольмі
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22740


View Profile
« Reply #21 on: 08.11.19 , 20:11 »
Share Reply with quote

А ви порахуйте - може для того щоб зробити кружок - якщо подрож буде до 14 грудня 2019 року - можливо підійде квиток Around the Sound (Öresund Rundt). Як я розумію - це креатура Skonetrafiken. На вокзалах у Данії не продається, можна купити у турінформації, через дорогу від головного вокзалу Копенгагена, адреса Vesterbrogade 4A, 1620 Copenhagen V.
От тільки краще уточнити, чи буде він чинний на локальний поїзд Хіллерод - Ельсинор. У минулому у цьому проїзному були гірші умови.
Ось можете прочитати давню тему: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=20600.0
 Як проїзний по данській стороні він працював суто на метро Копенгагену, а поза Копенгагеном - по Данії можна було лише прямим поїздом на Ельсинор їхати. Зараз умови використання по Данії покращили і включили всю столичну область з s-togами, але інтуїція підказує, що саме з цією ділянкою може бути западло, бо все-таки він повноцінний проїзний лише з шведського боку, а чинність по Данії там "миличними" договорами з перевізниками досягається, може бути і прогалина в чинності в несподіваному місці.
Тільки в турінформації не морочте їм голову, вони просто перепродають цей квиток і нічогісінько про нього не знають, питати треба у довідкових у DSB (або може завчасно emailом у Cконетрафікена і у DSB)

Це проїзний на 2 дні, дозволяє проїхати по одному разу через міст, один раз через паром, напрямки перетину моста і парома мають бути протилежними, а по Сконе і по копенгагенській області працює як проїзний. Коштує 299 шведських крон. Не знаю яка ціна у Данії, але коли я востаннє цим питанням цікавився (буду відвертим - це було страшенно давно, в 2010 році) -  в турінформації Копенгагена - ціну у данських кронах мені назвали дещо меншу ніж ціна з сайта Сконетрафікен якщо перерахувати з шведських крон на данські (тобто я не можу пообіцяти, що він 199 данських крони в Данії коштує, але я б не здивувався-б, якби дізнався що ціна саме така).

Як я розумію - після 14 грудня цей квиток більше не пропонуватиметься.
https://www.skanetrafiken.se/sa-reser-du-med-oss/valj-ratt-biljett/oresund-runt/

Quote
Виходить якщо хочеться обкатати тролейбус перелом необхідний? тариф на тролейбус не знайду - він ті ж 55шк за мінімальну зону?
чого ж це 55? Як я розумію, якщо відстань <  8 км - проїзд коштує 25 SEK (по безконтактній картці 22,5)
сайтом Skonetrafiken зробіть пошук
Landskrona Stationen - Landskrona Skeppsbron
Воно вам покаже тролейбуси, викличіть ціну - воно вам покаже:
разовий квиток - 25 SEK додаток, 25 крон квиток (але стоїть зірочка і примітка Ord.Pris:35 SEK - хз що це значить, Ord.Pris. - це звичайна ціна, може мається на увазі ціна в кіосках преси), 22,5 SEK Jojo (це так місцева безконтактна картка зветься), 50 SEK - проїзний на 24 години.
Quote
дурниця, як із Київ смарт кард. якщо турист бюджетний, а відвіданих міст може назбиратись за рік більше ніж тижнів - у кожному по картці брати, потім вдома їх складувати,
так, я згоден, але нажаль так у більшості міст. Можливість здавати порожню безконтактну картку, що більше не потрібна і одержати її вартість назад - це велика рідкість.
Quote
знадобиться знову - довго шукати?
у мене окремий клясер, де я складаю такі картки.
Копенгагенську картку Вам погодився позичити Andersen.
Jojo у мене немає. Є картка SL, це якщо Ви до Стокгольма доїдете.
Quote
якщо їхати в 2х - потрібно кожному по картці?
в різних містах по різному (буває що в тому самому місті по різному, при чому без послідовної логіки - по одному тарифу чогось можна, по іншому - не можна). Але частіше двом особам треба 2 різні картки. Це Ви ще у Мадриді не були. Там вищий пілотаж ідіотизму у цьому плані. В окремих випадках може знадобитись кілька карток навіть одному пасажирові (в певних випадках мабуть може знадобитись 3). Бо різні квитки на одну картку одночасно покласти не можна, а на різні передмістя Мадрида (куди ходить метро), потрібно фактично окремий квиток. Я коли був у Мадриді - зумів все об'їхати і обійтись лише двома картками, але щоб не знадобилась третя - доводилось хитрувати, якщо б не хитрував - знадобилась-би і третя.
Quote
про регіон навколо Мальме не бачу інформації про націнку за "без картки" як у Стокгольмі
на сайті сконетрафікен робите пошук і воно показує 3 ціни - у додатку, квиток і по безконтактній картці jojo.
« Last Edit: 08.11.19 , 20:11 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3]
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!