Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.11.19 , 13:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Данія - Швеція через Зундський міст

Pages: 1 [2] 3
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Данія - Швеція через Зундський міст  (Read 4944 times)
joy
Active user

Posts: 25450


View Profile
« Reply #10 on: 23.01.17 , 22:01 »
Share Reply with quote

Curious.
It's something like passport/visa check conducted by bus drivers.
They may also deny boarding (in theory).
Not police/official visa check - more like precaution at the airport check in.

Logged
Andersen
Active user

Posts: 2644


View Profile
« Reply #11 on: 23.01.17 , 22:01 »
Share Reply with quote

The parallel to the airport check-in procedure seems valid. Aircraft carriers carry some responsibility for the passengers. If they don't have proper documents they might be refused entry at the destination and returned at the expense of the airline. As personnel carriers the railways seem currently to face similar demands from the authorities on the border between Denmark and Sweden.
« Last Edit: 23.01.17 , 22:01 by Andersen » Logged
Ulf
Active user

Posts: 3385


View Profile
« Reply #12 on: 24.01.17 , 17:01 »
Share Reply with quote

The parallel to the airport check-in procedure seems valid. Aircraft carriers carry some responsibility for the passengers. If they don't have proper documents they might be refused entry at the destination and returned at the expense of the airline. As personnel carriers the railways seem currently to face similar demands from the authorities on the border between Denmark and Sweden.

The threat to airlines and other transport companies does not only consist in having to organize and pay the travel back to destination but also heavy fines independently of wheteher the Company resosibles are guilty or not in any way or condition.

Best regards, ULF
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1114


View Profile
« Reply #13 on: 16.02.17 , 11:02 »
Share Reply with quote

Wow, apparently price calculator is back to normal and correctly shows prices for connections with changes.
Logged
brodjaga
User

Posts: 6


View Profile
« Reply #14 on: 08.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Хто катався - поділитесь інформацією про залізниці Данії та Швеції?
який термін дії Данського, Шведського квитка, чи можна їздити із зупинками? чи є якісь хитрі способи здешевлення проїзду?.
ціни в автоматах, касах ті ж, що і в інтернеті?
Logged
brodjaga
User

Posts: 6


View Profile
« Reply #15 on: 08.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

на сайтах обох залізниць не бачив пункту через. тобто кривий квиток може продати лише каса?
наприклад Копенгаген-Хіллерод - 92дк, Хіллерод-Хелсінгор - 68дк, Копенгаген-Хелсінгор по прямій, без петлі до Хіллероду - 108дк. ціни з заїздом побачити не можу.

Чи продають на Данських станціях квитки далі Мальмо і чи вигідно їх брати?

Шведи оцінюють Хельсінгборг - Копенгаген у 216шк, Хельсінгборг - Мальме - 113шк, Мальме - Копенгаген - 122шк - разом 235шк проти 216шк. тут один квиток дешевше, ніж з розбивкою, але не істотно. якщо брати шведську ділянку  не єдиним квитком то переплата значна: Хельсінгборг-Ландскруна  та Лунд - Мальме - по 55шк, Ландскруна - Лунд - 67шк.
 тобто 55+67=122шк проти 93шк, або 55+67+55= 177шк проти 113шк - дуже не мала втрата при купівлі окремих квитків між кожними 2 станціями, тому й цікавлюсь чи можна брати один квиток і кататись із зупинками певний час
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2644


View Profile
« Reply #16 on: 08.11.19 , 14:11 »
Share Reply with quote

I am from Denmark but I havn't try to "minimize travel costs" in Denmark for a while, so I may be wrong.
I general both train tickets in DK and SV are cheaper, the earlier you buy them, just like airfares.  
For full ticket prices it makes no sense to try make a stop and continue on the same ticket, the two tickets will cost the same as the long one.
If you already have bought a cheap ticket in advance, say from Aarhus to Copenhagen and you want to stop over in Odense on the way to have a walk, see the H.C.Andersen museum and the railway museum, you can continue to CPH on any train THE SAME DAY since the ticket isn't fixed to a specific intercity train or seat, only to the date.

You can't compare Copenhagen H - Hillerød - Helsingør with Copenhagen H - Helsingør, those are different lines and paths.
Hillerød is served by "prigorod" while Helsingør is served by "regional."
For all travel in the greater Copenhagen region (including Hillerød and Helsingør) you should have a contact less card, rejsekortet, to save money.
I have one I can give to you if you are in Kyiv.
« Last Edit: 08.11.19 , 14:11 by Andersen » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22746


View Profile
« Reply #17 on: 08.11.19 , 17:11 »
Share Reply with quote

Коли Ви у Скандинавії - обережніше з категоріями поїздів. У них там слово "регіональний" значить не зовсм те саме, що у більшості країн на "материку", при чому у кожній скандинавській країні по-різному.

Найбільш "неправильна" тут Норвегія - де "регіональний" поїзд - це синонім IC. А те, що у Німеччині, Австрії та Швейцарії називалось би регіональним - у Норвегії  "локальний". Норвезькі "регіональні"(тобто IC) - це поїзди на ґлобалпрайсі і з обов'язковим вказанням місць.

У Данії і Швеції не так радикально, там "регіональний" поїзд - це все-таки не ПДС, але категорія поїзда більш висока, ніж приміський, в деяких випадках це має значення, у деяких - ні. У Данії приміські (якщо це не s-tog) - теж називаються "локальні", як у Норвегії, у Швеції - по-різному, залежно від регіону. В стокгольмському лені (області) - приміський (pendeltåg), а наприклад у Сконе - є своя назва pågatåg (поїзд-леґінь, тобто поїзд-хлопчик, при чому навмисне обрано діалектизм для "хлопчика")

Перш за все - у Швеції і у Данії - якщо поїздка в межах області - зазвичай дешевше їхати не по залізничному тарифу, а по інтегрованому тарифу відповідного регіону, там де це можливо. Це як тарифи транспортних спілок Німеччини, Австрії або Швейцарії. Але треба завжди перевіряти, чи у даному регіоні залізниця покривається цим інтегрованим квитком на місцевий транспорт і які саме обмеження на категорії поїздів.
Бо є області, де квитки на місцевий транспорт - чинні суто на міський транспорт і приміські автобуси, а з залізницею досі не домовились - у таких ленах на поїздку в межах області видається квиток по залізничному тарифу.

Наприклад про Копенгаген - Хілерод - Ельсинор - зразу скажу - скоріш за все разові квитки не мають сенсу, бо це поїздки в межах Hovedstaden (копенгагенської області) - на котру є проїзний. Він і на заліницю і на приміські автобуси і на міський транспорт, що коштує лише 160 DKK на 24 години (або 300 DKK на 48 годин і т.д.) - https://www.dsb.dk/find-produkter-og-services/citypass-hovedstadsomradet/

Там ще подивіться, є проїзні на менші прилеглі до Копенгагена частини цієї області, але там зона покриття менша у багато разів, а ціна менша лише трішки, тому вони на мій смак менш вигідні.

У Швеції все залежить від лену (області).

Наприклад у Стокгольмському лені (області) - халява - бо там мало того, що поїзди входять в тариф SL (хоч і не всі, а лише "приміські", але їх достатньо багато і вони достатньо швидкі, щоб не дуже цим перейматись нечинністю у вищих категоріях поїздів), а надодачу там кілька років тому скасували зони, тепер поїздка на будь-яку відстань по Стокгольмському лену - по тарифу SL коштує так само, як колись коштував проїзд по 1 зоні - тобто наприклад як поїздка на міському транспорті по Стокгольму. Ну і економія на тому, що це інтегрований квиток - тобто по ньому без додаткової оплати можна не лише поїздом зі станції до станції доїхати, а ще й міським транспортом або приміським автобусом під'їхати від реального місця виїзду до залізничної станції і потім від станції до реального місця прибуття, якщо у цьому є потреба. Ще раз наголошую -  на залізниці по квитках SL можна їздити не на усіх поїздах, він чинний лише на "приміські поїзди" (pendeltåg) , а проїзд на "регіональних" поїздах і поїздах більш високих категорій - тариф SL уже не чинний. Навіть на "регіональні" - треба купувати окремий залізничний квиток (і це буде не інтегрований з міським транспортом чи там приміськими автобусами квиток), суто на залізницю. І це не зважаючи на те, що залізнчний тариф на pendeltåg (він застосовується в рідкісних випадках якщо pendeltågом їхати за межі Стокгольмського лена) і на регіональний поїзд - однакові і залізничні квитки на них взаємозамінні.
 
По разовому квитку звісно там все на світі у Стокгольмському лені не викатаєш, бо термін чинності лише 75 хвилин, але ж проїзний на добу по 130 крон - всі ці обмеження усуває. Якщо поїздка кудись за межі лена - дуже часто виходить вигідно доїхати приміським поїздом по квитку SL до останньої станції в межах дії тарифа SL і сідати на інший поїзд в напрямку куди там далі треба їхати там, а не у Стокгольмі. Наприклад при проїзді зі Стокгольма у Норчопінґ, Нючопінґ або там Мальмо - особливо якщо на момент виїзду ще лишаються години чинності у проїзному SL (а вони частенько залишаються) - краще приміським доїхати до Södertälje (все-одно це без додаткової оплати) і сідати на якийсь поїзд там, бо проїзд з Södertälje до пунктів призначення може вийти набагато дешевше, ніж зі Стокгольма.

Приклад лена, де залізниця не інтегрована у місцевий тариф - це Сьодермальмланд (це той, де Нючопінґ).

А наприклад у лені Сконе (той, де Мальмо) - зони в стартому розумінні - скасували, але все-ж таку халявну зрівняйлівку як у стокгольмьському лені натомість - вирішили все-ж не робити. Фіксованих зон (котрі можна було б наприклад показати на карті зон) - більше немає. Але слову "зона" надали нового значення. Тепер у Сконе "зоною" називають області певного радіусу від точки старту поїздки. Є відповідно розрізняють 3 таких "зони" -  "мала зона" (те що потрапляє в радіус 8 км від місця початку використання квитка), "середня зона" (8-35 км) і "велика зона" (> 35 км, але в межах лена). Але навідміну від стокгольмського лена - у Сконе "регіональні" поїзди також включені в інтегрований тариф лена (і зокрема прекрасні Øresundstågи).
« Last Edit: 08.11.19 , 17:11 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22746


View Profile
« Reply #18 on: 08.11.19 , 17:11 »
Share Reply with quote

на сайтах обох залізниць не бачив пункту через. тобто кривий квиток може продати лише каса?
я не знаю, мені жодного разу не довелось ані у Данії ані у Швеції їздити повному залізничному тарифу.
Майже всі поїздки по цих країнах по залізниці у мене були по інтегрованому тарифу відповідного регіона. Лише двічі - коли мені треба було кудись далеко за один раз - то їхав на ПДС - то по купленому завчасно квитку (а там ясно що один сегмент без хитрощів).
Я ніколи не бачив який вигляд має шведський квиток на проїзд регіональним поїздом по повному залізничному тарифу.
Але я завчасно очікую якогось підвоху.
Бо судячи по логіці тих тарифів, з котрими я знайомий - Скандинавія - це майже як піренейський півострів, але менш радикально. Тобто якщо на піренейському півострові - все радикально - одразу починаючи після останньої французької станції - NRT тариф не діє (станції в принципі в нього не внесені) і всі ПДС на глобалпрайсі і зупинок в дорозі робити не можна, і при виході з поїзда купуй новий квиток і проїзд з пересадками - майже завжди коштує як тупо сума окремо куплених квитків на кожен сегмент, коротше біда-біда - бо всі ті прийомчики, що працюють у центральній Європі можна забути. Що однак не перешкоджає існуванню своїх власних суто іспанських хитрощів, наприклад з CombinadoCercanias, але це інша історія... То в Скандинавії все схоже, але менш різко - все більш плавно і поступово - NRT фактично не чинним стає лише у Норвегії, а Швеція ніби перехідна зона - NRT він зовсім не чинний лише на ПДС, на регіональні - там якось заплутано - НЯР на півдні Швеції він чинний, а чим далі від Мальмо - тим більше він стає кульгавим, ну і надодачу квитків по NRT тарифу не дають на ділянки, де є інший місцевий тариф (але НЯР це можна було б обійти купуючи квитки в третій, "нейтральній" країні, назразок Чехії).

Quote
наприклад Копенгаген-Хіллерод - 92дк, Хіллерод-Хелсінгор - 68дк, Копенгаген-Хелсінгор по прямій, без петлі до Хіллероду - 108дк. ціни з заїздом побачити не можу.
Не знаю як це перевірити точно, але я маю підозру, що це різного роду тарифи. Як я розумію - сайт SJ на внутрішньоданський маршрут, якщо він без ПДС - дає квиток по SCIC-NRT тарифу лише якщо маршрут вглиб Данії (я не знаю точно по якому критерію там розділення - можливо має значення, що це поза маршрутом Øresundstågів). Гадаю Копенгаген - Хілерод і Хілерод - Ельсинор куплені у SJ - будуть по ньому. На маршрут назразок Копенгаген - Ельсинор, якщо брати у SJ - мабуть буде тарифікуватись не по залізничному SCIC-NRT тарифу,  а якийсь особливий міжнародно-місцевий тариф (не знаю як він називається), на око -  він схоже дешевший, ніж SCIC-NRT.
І на маршрути назразок Мальмо - Гетеброг (щоб за межі Сконе, але ближче, ніж якась обмежена прилегла до Сконе область), якщо без ПДС - також - замість залізничного - теж схоже тарифікують по якомусь дально-місцевому тарифу (на око - ніби трішки дешевший залізничного, але істотно дорожчий ніж внутрішньосконівський)

Quote
Чи продають на Данських станціях квитки далі Мальмо і чи вигідно їх брати?
продають, але потрібна міжнародна каса.
У цьому плані у Данії - не чекайте, що буде так, як Німеччина-Австрія-Швейцарії-Франції (де якщо каса є - то вона і міжнародна також), і навіть не як у Чехії (коли не міжнародні каси в принципі бувають - але всюди де треба - міжнародна є). Міжнародну касу треба буде ще пошукати (їх не так мало, як в Україні, але їх % серед неміжнародних кас - по-моєму менше, ніж навіть у Польщі)

І мій досвід спілкування з данською міжнародною касою негативний, те що мені хотілось - я не купив - бо там купа дурнуватих обмежень - через те, що накладаються різні тарифи, і через ґлобалпрайс і крім того те, що NRT тариф у Швеції вже кульгавий.
Quote
Шведи оцінюють Хельсінгборг - Копенгаген у 216шк, Хельсінгборг - Мальме - 113шк, Мальме - Копенгаген - 122шк - разом 235шк проти 216шк. тут один квиток дешевше, ніж з розбивкою, але не істотно. якщо
брати шведську ділянку  не єдиним квитком то переплата значна: Хельсінгборг-Ландскруна  та Лунд - Мальме - по 55шк, Ландскруна - Лунд - 67шк.
це все тариф Сконетрафікен,а не залізничний. Тут зіграло роль що в перших двох випадках відстань < 35, а в іншому > 35 км.
Якби всі 3 відстані були в межах 8-35 км - всі три квитки коштували б по 55 SEK.
І не забувайте, що це інтегрований тариф, а не суто залізничний, тому наприклад у квиток Хельсинборг - Ландскуна - входить не лише проїзд поїздом, а й під'їзд автобусом з якої завгодно зупинки в місті до вокзалу і потім після поїзда в Ландскруні можна автобусом чи тролейбусом від вокзалу кудись по місту поїхати.  
Інтегровані тарифи переломлювати зазвичай більш невигідно, ніж залізничні, бо грубо кажучи при розбивці ви одержуєте додаткове право проїзду міським транспортом по тому місту, по котрому зробили розбивку.

А от і ні.
Хельсинборг -  Ландскруна - схоже все-таки залізничний тариф при чому судячи з того, що по 99 SEK продається квиток, що можна перебронювати, а 67 SEK - квиткок що не переброньовується і не повертається (і маю підозру він буде на конкретний поїзд), і це, як я розумію квитки суто на поїзд. Який вигляд має квиток по 99 SEK (чи це буде просто квиток на регіональний поїзд без вказання конкретного поїзда, чи там справді можна поміняти поїзд перед відходом зазначеного у квитку - я не знаю).
А по інтегрованому тарифу продає  Сконетрафікен - 53 SEK квиток, або 50 SEK через додаток або 47,7 по безконтактній картці. Але на інші відстані може вийти що через додаток дорожче ніж по квитку. А от по безконтактній картці схоже завжди дешевше.
« Last Edit: 08.11.19 , 19:11 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22746


View Profile
« Reply #19 on: 08.11.19 , 19:11 »
Share Reply with quote

Quote
ціни в автоматах, касах ті ж, що і в інтернеті?
ну все-таки на ПДС Ви навряд-чи будете брати в касі - бо перед відходом.
А з обласними тарифами - в кожній області по-своєму.
У Швеції зазвичай при покупці квитків транспортних спілок через стороні канали продажу - є націнка, при чому дуже істотна, особливо на разові квитки, а щоб одержати квиток по мінімально-можливій ціні - потрібна безконтактна картка. А от з проїзними можливі варіанти.
Наприклад у стокгольмському лені - хоч в автоматі, хоч у касі, хоч через інтернет - разовий квиток (на 75 хвилин) - коштує 45 крон, у кондуктора (у водія) - 64 крони. А по безконтактній картці - 32 крони (але безконтактну картку треба завчасно купити і поповнити, вона далеко не усюди продається і порожня 20 крон коштує, і здати порожню і одержати 20 крон назад не можна, вона правда 5 років діє). А от з проїзними - залежить від того на який термін.
Проїзний на 24 і 72 годин - продаються зокрема і на паперовій одноразовій безконтактній картці (ультралайт) і коштують однаково - хоч при записі на багаторазову пластикову безконтактну картку, хоч коли купуєш їх на ульталайті. Тобто можливість купити на ультралайті - економить 20 крон тим, у кого немає багаторазової картки. А от наприклад проїзний на 7 днів - уже на ультралайті не буває, якщо треба так надовго - то ухилитись від оплати 20 крон за багаторазову смарт-картку не вийде.

У Данії у копенгагенській області також - разові квитки, якщо не маєте безконтактної картки - то сильно переплачуєте за кожен квиток, але квиток на 24 години - коштує однаково з безконтактною карткою і без.

У інших ленах - все може бути по іншому.

Наприклад у Норчопінґу чи Нючопінґу - я не знайшов де на вокзалі або поблизу купити квиток без націнки, а за покупку в кіосках преси - береться комісія.

Є лени де в інтернеті ціна вища ніж за паперовий квиток (але я не певен, може там буде додаткова націнка якщо брати паперовий квиток не безпосередньо у перевізника, а у кіоску преси), а найдешевше разову поїздку оплатити якщо є по безконтактна картка.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!