Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.04.18 , 14:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 16
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 14348 times)
Sonix_L
Guest
« Reply #10 on: 20.02.17 , 11:02 »
Share Reply with quote

Перепрошую за, можливо, наївне питання:
А як адміністрації міст/сіл/районів, які знаходяться на межі 2 залізниць, знають скільки якій залізниці платити?
Тут в сусідньому топіку згадували про Апостолово. Там же приміські і Одеської і Придніпровської залізниці їздять. То місцева влада має платити гроші і тим і тим? Чи вони якось централізовано на Київ платять, а там вже розподіляють між регіональними залізницями?
Logged
opex
Active user

Posts: 11432


View Profile
« Reply #11 on: 20.02.17 , 13:02 »
Share Reply with quote

А Гребінка має взагалі розірватись - там і ПЗ і Півд і Одс:)
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8061


View Profile
« Reply #12 on: 20.02.17 , 22:02 »
Share Reply with quote

Теоретически можно было бы предложить такой вариант - льготник приобретает билет за полную стоимость, с обязательным указанием номера документа на льготу в билете. Потом с этим билетом обращается по месту жительства и получает свою компенсацию по факту поездки. Не обязательно ходить с каждым билетом, можно собрать за месяц, например. Такой себе вариант "монетизации" льгот.
И отпадает вопрос компенсации за "чужого" пассажира,
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11354


View Profile
« Reply #13 on: 21.02.17 , 09:02 »
Share Reply with quote

Теоретически можно было бы предложить такой вариант
Теоретически, нас в будущем ждет монетизация льгот, это самый правильный подход. Не вижу смысла перекладывать на УЗ всю эту чехорду с вбиванием чего-то куда-то или учетом и оплатами.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3487


View Profile
« Reply #14 on: 21.02.17 , 09:02 »
Share Reply with quote

Теоретически можно было бы предложить такой вариант - льготник приобретает билет за полную стоимость, с обязательным указанием номера документа на льготу в билете. Потом с этим билетом обращается по месту жительства и получает свою компенсацию по факту поездки. Не обязательно ходить с каждым билетом, можно собрать за месяц, например. Такой себе вариант "монетизации" льгот.
И отпадает вопрос компенсации за "чужого" пассажира,
Наші бачення вирішення проблеми повністю тотожні:
...
Тепер трохи розтлумачу свою пропозицію:
1) всім пільговим категоріям видати іменні посвідки з RFID (можна продублювати штрих-кодом)
(в ідеалі - бажано із фото аби уникнути використання сторонніми особами);
2) при оформленні ПД пільговик сплачує проїзд за повним тарифом,
а перевізник зчитує дані із "Картки пільговика" (в т.ч. з використанням портативних РРО)
(на квитку також відображаються реквізити "Картки пільговика");
3) дані про пільговиків від перевізників передаються до органів соціального захисту,
які за підсумками попереднього звітного періоду (тривалість = 1 міс) здійснюють повернення
коштів у поточному звітному періоді на картки для виплати пенсій/стипендій/допомоги
у межах встановлених лімітів - 4 поїздки туди-назад у місяць (або 50 поїздок туди-назад на рік).
Такої кількості поїздок цілком достатньо для 90% пенсіонерів, які не провадять незареєстровану
підприємницьку діяльність. Для інших 10% може бути встановлено інший ліміт - для відвідання
медичних закладів чи інших життєво необхідних пунктів призначенням (за наявності підтверджуючих
документів).
...

Теоретически можно было бы предложить такой вариант
Теоретически, нас в будущем ждет монетизация льгот, это самый правильный подход. Не вижу смысла перекладывать на УЗ всю эту чехорду с вбиванием чего-то куда-то или учетом и оплатами.
Років 10-20 тому це дійсно був би найкращий варіант, але в час електронних технологій "вбивати" нічого не потрібно. Безконтактна карта вирішує цю проблему. Ба більше, зараз кожна СПЕККА щодня здає звіт до ДФС через модем. Тому, здача аналогічного електронного звіту (декадного чи місячного) до Мінсоцполітики (можна транзитом через сервер ДФС) - не проблема. Та й пільговику не доведеться кудись ходити і задавати квитки, бо сервер Мінсоцполітики буде накопичувати дані про надані послуги перевезення від різних перевізників у розрізі конкретного пільговика... якому повертатимуть кошти на картку в межах норм споживання. Тоді, вже кожен причетний орган (наприклад, АТО, чорнобільці, афганці - з центрального бюджету, пенсіонери, школярі - з місцевого... чи у якихось обгрунтованих пропорціях з кількох бюджетів). Це не виключає місцевих добровільних компенсацій (наприклад, вчителям, лікарям тощо) з місцевих бюджетів.

Монетизація пільг за принципом "видавати кошти усім пільговикам" - надто затратне задоволення для бюджету країни, а для місцевих - тим паче. Це колосальна сума коштів. Пора вже законодавчо диференціювати ступінь заможності пільговиків і для кожної категорії заможності встановити свою норму споживання... (можна без дискретного поділу, а лінійнозалежна формула) але я б не хотів заглиблюватися у ці тонкощі, а зосередитись на автоматизації персоніфікованого обліку транспортних послуг наданих пільговикам.

Впровадження такого механізму раз і назавжди вирішить проблему перевізників із компенсаціями... зараз це питання зайшло у глухий кут, бо ті, хто мають компенсувати не розуміють за яких саме пасажирів вони повинні сплатити вартість послуг.
« Last Edit: 21.02.17 , 10:02 by Iwan » Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 268


View Profile
« Reply #15 on: 21.02.17 , 10:02 »
Share Reply with quote

"За місцем проживання" -- це де? Особливо, у випадку тих сіл, де навіть сільрада й та в іншому селі.

І навіть якщо ясно, в якій установі, все одно: це навісити на тих самих людей, що й субсидію (і до яких у більшості ситуацій черги на цілий день)? Чи завести окремих людей? Чи як?

Для перевізника (при умові наявності компенсацій) це все-таки грОші. Так що не_бачу великої несправедливості, щоб цим займався перевізник.

Ну, або в_принципі скасувати поняття окремих компенсацій і додати просто суму до пенсії, знявши пільгу. Але ж якраз про це вже казали (здається, тут, але може раптом і на метрофорумі), що ці гроші можуть розійтися зовсім в інших напрямках і не_факт, чи транспорт від цього вИграє, чи прогрАє.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11354


View Profile
« Reply #16 on: 21.02.17 , 10:02 »
Share Reply with quote

Монетизація пільг за принципом "видавати кошти усім пільговикам" - надто затратне задоволення для бюджету країни, а для місцевих - тим паче.
Разработка ПО для ФР, разработка баз данных, системы/механизмов передачи данных, обслуживание этого всего, система "выписывающая счета" на места, обслуживание и обработка платежей, контроль - это дешевле чем льготы всем? Не думаю, к тому, же такая система будет заведомо коррумпированной.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8061


View Profile
« Reply #17 on: 21.02.17 , 10:02 »
Share Reply with quote

Ну, або в_принципі скасувати поняття окремих компенсацій і додати просто суму до пенсії, знявши пільгу. Але ж якраз про це вже казали (здається, тут, але може раптом і на метрофорумі), що ці гроші можуть розійтися зовсім в інших напрямках і не_факт, чи транспорт від цього вИграє, чи прогрАє.
Порахуйте самі. Перевізник везе безкоштовно, крім того перевізник має вести контроль та облік пільговиків за власний рахунок (те саме ПЗ і т.ін) Для місцевих адміністрацій вести такий облік чомусь "погано". А перевізнику "ок".
А тепер уявимо, що з 20 пільговиків (за яких повернення коштів ще під великим питанням - може десь, колись...) 15 відмовились від поїздки, витративши гроші на щось інше, а 5 поїхали за повну вартість. Дуже прогрАє в цьому випадку перевізник?
Основне питання монетизації - це яку саме суму виділяти при монетизації, і як її вирахувати.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3487


View Profile
« Reply #18 on: 21.02.17 , 10:02 »
Share Reply with quote

"За місцем проживання" -- це де? Особливо, у випадку тих сіл, де навіть сільрада й та в іншому селі.

Це Ви кого запитуєте? Якщо мене, то ще раз прочитайте уважно:
... звіти приходитимуть до органу самоврядування за місцем реєстрації пільговика. ...
Нагадаю, що зараз весь масив даних між ЦОВВ та їх територіальними структурними підрозділами рухається у вигляді масиву електронних даних (не паперовою поштою). Тому не бачу жодних проблем у передачі даних до районного управління/відділу соціальної політики (соцзахисту). Не знаю такого райцентру де немає доступу до Інтернету. Тому, це не проблема.

Прив'язаність до сільради у даному випадку - надумана складність. Прив'язаність до банкомату - це факт... не в кожному селі вони є. Але ж пенсії якось отримують. Зрештою, для таких віддалених сіл є сервіс поштового переказу коштів.

І навіть якщо ясно, в якій установі, все одно: це навісити на тих самих людей, що й субсидію (і до яких у більшості ситуацій черги на цілий день)? Чи завести окремих людей? Чи як?
Прочитайте нормативний документ про "Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги". В цій базі даних є всі наявні пільговики. Від пільговика потрібно єдине: вказати банківський рахунок/картку на який переказувати аванс (один раз - при оформленні, з розрахунку двомісячного споживання послуг) та щомісячні компенсації за результатами споживання послуг. Я не розумію куди (за вашими міркуваннями) потрібно заводити окремих людей?

Для перевізника (при умові наявності компенсацій) це все-таки грОші. Так що не_бачу великої несправедливості, щоб цим займався перевізник.
"Перевізник" - від слова "перевезення" - особа, що займається перевезеннями, а не розборками у соціальних компенсаціях... Ви пропонуєте кожному перевізнику створити вакансії "менеджер із повернення компенсацій"? Тоді ще й їх зарплату будуть закладати у тарифи на перевезення. Та й до кого буде бігати перевізник, коли з.п. в полі поміж двома селами? Як він буде вираховувати пропорцію між цими селами: за к-тю населення, пільговиків тощо. Як? Це ж потрібно справжніх детективів набирати на роботу, аби розсилали запити до реєстрів про к-ть пільговиків у кожному такому спірному селі.

Ну, або в_принципі скасувати поняття окремих компенсацій і додати просто суму до пенсії, знявши пільгу. Але ж якраз про це вже казали (здається, тут, але може раптом і на метрофорумі), що ці гроші можуть розійтися зовсім в інших напрямках і не_факт, чи транспорт від цього вИграє, чи прогрАє.
Отож бо, навіщо розкидатися грошима платників податків? Є потреба - пільговик користується транспортом - йому компенсують, як "на соціальну потребу". Немає потреби кудись їхати - немає компенсації - все просто. Переваги очевидні: пенсіонери перестануть їздити нелегальними маршрутками. Будуть чекати легальних, тоді якщо маршрутками їздитимуть тільки пенсіонерів - це насторожить фіскалів, і податки платитимуть не як низькогрупні ФОПи, а як високогрупні ФОПи - так як належить при даному обороті. Та й не будуть доїти місцеві бюджети намальованими звітами про "перевезених пільговиків" щорейсово за повним маршрутом через кілька сіл... до проміжного села - жодного пільговика.

Тут навіть вимальовується ще одна перевага: нарешті залізниця зможе повноцінно конкурувати з автобусниками/тролейбусниками за перевезення пільговиків. За них будуть боротися усілякими способами.

п.м. Зрештою, аби не було зловживань, то можна навісити 10% солідарної участі у компенсаціях - на перевізника. Для залізниці це краще, ніж теперішні 100-70% неповернень компенсації...
а щоб не виникало складнощів із обрахунками тих 10%, то пасажир платитиме за звичайним тарифом (в нього є чим платити - аванс із двомісячною нормою споживання), а 10% йому прийде на картку... можете це називати "бонусом від перевізника"... аналогічно, як у торгових мережах: купив - бонус на картку. В такому випадку це буде своєрідний захист від використання сторонніх посвідчень, бо так у перевізника не буде жодного мотиву контролювати посвідки.
можна 15...20% але це поки що виходить за рамки дискусії.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3487


View Profile
« Reply #19 on: 21.02.17 , 11:02 »
Share Reply with quote

Монетизація пільг за принципом "видавати кошти усім пільговикам" - надто затратне задоволення для бюджету країни, а для місцевих - тим паче.
Разработка ПО для ФР, разработка баз данных, системы/механизмов передачи данных, обслуживание этого всего, система "выписывающая счета" на места, обслуживание и обработка платежей, контроль - это дешевле чем льготы всем? Не думаю, к тому, же такая система будет заведомо коррумпированной.

Нагадаю трохи суміжну історію з ПДВ-рахунками. Вперше в Україні їх запровадив Азаров у ІІ кв. далекого 2004, але, вочевидь під тиском розкрадачів ПДВ, цей закон скасували і він не вступив у дію. 10 років по тому, здається ще за Януковича, ввели в дію електронне адміністрування ПДВ (з ПДВ-рахунками)... як тільки не пручалися махінатори... був і ПДВ-Майдан... і купа протестів. Зараз чомусь все тихо, бо у нормальних платників податків немає жодних проблем, тільки вигоди: не потрібно стояти у довжелезних чергах, немає суб'єктивного впливу інспектора, можна здавати цілодобово з будь-якої точки світу де є доступ до мережі.

Те ж саме тут. Якщо вже СПЕККА здає щоденні звіти до ДФС, то які проблеми замість "тип причини:2" та "ІПН:100000000000" надсилати щось інше, наприклад "тип причини:22" та "ІПН:ХХХХХХХХХХХХХХ", тобто з реальним номером ІПН пільговика. Зараз здають консолідований (добовий) звіт, тоді доведеться виокремити пільговиків - окремими рядками в тому ж консолідованому звіті. ...  і це все, що потрібно. Далі транзитом через сервер ДФС ці дані прийдуть на сервер Мінсоцполітики, де консолідуватимуться за місячними періодами у розрізі кожного пільговика.

На 20..40-й день, коли гарантовано збіжить строк надання відомостей від перевізників (тут більшу затримку відіграють дрібні автоперевізники, але 30 днів для електронного звіту - це більш, ніж достатньо)
ці кошти зараховують на картку пільговика, чи на пошту (залежно від обраної пільговиком опції).

Коли мова дійде до ПЗ, то впевнений, що волонтери напишуть його символічну плату, а потім "канонізують"/сертифікують його на стійкість до хакерських атак і все таке процедурне.

Ну, або в_принципі скасувати поняття окремих компенсацій і додати просто суму до пенсії, знявши пільгу. Але ж якраз про це вже казали (здається, тут, але може раптом і на метрофорумі), що ці гроші можуть розійтися зовсім в інших напрямках і не_факт, чи транспорт від цього вИграє, чи прогрАє.
Порахуйте самі. Перевізник везе безкоштовно, крім того перевізник має вести контроль та облік пільговиків за власний рахунок (те саме ПЗ і т.ін) Для місцевих адміністрацій вести такий облік чомусь "погано". А перевізнику "ок".
А тепер уявимо, що з 20 пільговиків (за яких повернення коштів ще під великим питанням - може десь, колись...) 15 відмовились від поїздки, витративши гроші на щось інше, а 5 поїхали за повну вартість. Дуже прогрАє в цьому випадку перевізник?
Основне питання монетизації - це яку саме суму виділяти при монетизації, і як її вирахувати.
Тут теж ми однодумці. Все саме так, як Ви описуєте. В таких речах повинна бути виваженість. Ідея опублікована більш, як рік тому. Всі помалу звикають до неї. Сподіваюсь, що колись вона буде втілена.
Втілювати її 10 років тому було нереально. Зараз вже подолано той часовий поріг, коли реалізація цієї ідеї принесе більше здобутків, ніж затрат. Як для перевізників (не заморочуватимуться пільгами), так і для пільговиків (будуть бажані у транспорті)... та й для "компенсаторів" буде зрозуміло хто, за кого, кому і скільки компенсувати. Зараз і цим у них найбільше непорозуміння.

Коли хто бачить ще якісь потенційні вади такої ідеї - кажіть. Можливо є ще якісь "підводні камені", що опинились поза нашою увагою.
« Last Edit: 21.02.17 , 11:02 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 16
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.174 seconds with 20 queries.