Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.01.18 , 02:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 11262 times)
smugastuj
Active user

Posts: 307


View Profile
« Reply #110 on: 08.08.17 , 21:08 »
Share Reply with quote

Немного с задержкой, но всё же поделюсь информацией. Передаю со слов моей тёти.

В дваджатых числах июля она ехала в электричке Харьков - Казачья Лопань и наблюдала прекрасную картину. По составу ходило много контролёров, по 2 человека на вагон. Все в форме и с камерами. Но камеры выключены (красная лампочка не горит). После Дергачей молодая девушка с кассовым аппаратом и выключенной камерой прошлась по вагону, собрала как обычно деньги, выдала безбилетным по билетику на одну зону (3,50 грн), а потом вернулась на исходную и начался спектакль. Она включила камеру и со словами "Пассажиры, предъявляем билетики, показываем пенсионные удостоверения" пошла по вагону. Всё это, чтоб показать, что пассажиры едут с билетами, а кассиры честно работают. Хотя те, кто часто ездит, давно знают, что откупиться от кассира можно двумя (!) гривнами. Таких "расценок", наверное, уже нет нигде в Украине.

А на станциях дергачёвского направления дежурные объявляют о том, что ведётся учёт приобретённых проездных документов в кассах станций. По количеству проданных билетов будут делаться выводы о востребованности поездов, об их отмене или отмене остановок. Но по моим наблюдениям, в кассу идут единицы. Зачем, если можно за 2 гривны доехать, или нахаляву, если контроля совсем не будет.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 627


View Profile
« Reply #111 on: 22.08.17 , 08:08 »
Share Reply with quote

У 2017 році Південна залізниця отримала трохи більше 13% від необхідного обсягу компенсації за перевезення пільговиків у приміському сполученні

Упродовж 7 місяців 2017 року регіональною філією "Південна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" у приміському сполученні перевезено 6 млн 892 тис. пасажирів пільгових категорій, компенсація за які повинна відшкодовуватися місцевими органами виконавчої влади, на суму 45 млн 779 тис. грн. Сума отриманої у 2017 році компенсації складає 6 млн 062 тис. грн (у тому числі 1 млн 306 тис. грн - це погашення заборгованості з компенсації минулого року) або всього 13,2% від суми наданих за січень-липень послуг.
Найбільш повно відшкодовуються збитки у Луганській (Сватівський район), Донецькій (м.Лиман) та Полтавській областях (з урахуванням погашення заборгованості за минулорічні перевезення пільговиків).
Понад третину суми, яка підлягає компенсації, отримано філією від місцевих органів влади Чернігівської, Сумської і Кіровоградської (м.Світловодськ) областей.

Складною залишається ситуація з відшкодуванням збитків у Харківській області, в межах якої за 7 місяців 2017 року перевезено близько 75% від загальної кількості пасажирів пільгових категорій у цілому по магістралі на 33 млн 848 тис. грн. Компенсація за перевезення пільгових категорій громадян, збитки від яких повинні відшкодовуватися місцевими органами влади Харківщини, склала лише 816 тис. грн. або 2,4%.

Регіональна філія "Південна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" вкотре закликає органи місцевої влади областей, в межах яких магістраль здійснює свою діяльність, віднайти можливість компенсувати збитки за пільгові перевезення громадян і не змушувати Південну магістраль скорочувати розміри руху приміських поїздів.

Прес-центр Південної залізниці
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 627


View Profile
« Reply #112 on: 22.08.17 , 08:08 »
Share Reply with quote

і далі в тему:

Компенсація за перевезення пільговиків. «Південна залізниця» розгляне питання скорочення приміських поїздів

Згідно з чинним законодавством України залізниця безвідмовно надає пільговий та безкоштовний проїзд у приміському залізничному сполученні 16 категоріям населення (пенсіонерам за віком, інвалідам, учасникам бойових дій , постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, дітям із багатодітних сімей та іншим).

Відповідно до статті 9 Закону України «Про залізничний транспорт», з метою захисту інтересів окремих категорій громадян для пасажирських перевезень, у тому числі приміських, можуть передбачатися пільгові тарифи. Збитки залізничного транспорту загального користування від їх використання відшкодовуються за рахунок державного або місцевих бюджетів залежно від того, яким органом прийнято рішення щодо введення відповідних пільг.

Якщо компенсація за перевезення пільгового контингенту не здійснюється або надається не повному обсязі, то це ставить під загрозу, перш за все, рівень безпеки руху та комфорт пасажирів, а також виконання соціальних програм у регіоні.

За 7 місяців 2017 зі станцій та зупиночних платформ Полтавської дирекції залізничних перевезень в приміському сполученні відправлено 1,2 млн. пасажирів пільгових категорій, збитки від перевезення яких склали 8,4 млн. грн. Місцевими органами виконавчої влади відповідно до законодавства України компенсовано філії за здійсненні пільгові перевезення лише 49 % збитків.

Слід зазначити, що взаєморозуміння та співпраця в частині відшкодування отриманих залізницею збитків від перевезення окремих категорій громадян  спостерігається зі сторони майже усіх рівнів влади районів та міст області. Крім того дирекція тісно співпрацює із сільськими  та селищними радами , наприклад Козельщинського р-ну (Козельщинська селищна рада, Новогалещанська селищна рада, Лутовинівська сільрада, Оленівська сільрада) та Лубенського р-ну (Засульська сільрада).

На жаль, не спостерігається взаєморозуміння зі сторони влади м.Полтави. Неодноразові звернення до керівництва та громади міста залишилися без уваги, тому ігнорування вирішення зазначеного питання змушує регіональну філію «Південна залізниця» публічного акціонерного товариства «Укрзалізниця» розглянути питання зменшення розмірів руху приміських поїздів , які проходять по території обласного центру.

http://poltava.today/uk/news/show/23545
Logged
Almaz
Active user

Posts: 177


View Profile
« Reply #113 on: 23.08.17 , 12:08 »
Share Reply with quote

Решение этой проблемы давно обсуждалось на разных ресурсах. Фактически государство может ее решить при наличии политической воли в очень короткие сроки. Для чего нужно сделать всего 2 действия: нормировать эту льготу и осуществлять контроль и учет. Нормирование нужно не только для учета и контроля,но и чтобы соблюдать принцип справедливости и не компроментировать само понятие льгот. Поясню на примере. Сейчас фактически государство(мы все) спонсирует активную часть льготников (обычно молодых пенсионеров),которые занимаются бизнесом(типа купил в Жмеринке яблоки по 5грн. ,перевез электричкой в Киев и сдал оптом по 10). Если раньше это явление было мелкотоварным(что влазило на кравчучку), то сейчас такие "льготники" сбиваются в бригады и везут от 100 до 300 кг товара за один рейс(вечерняя сквозная по маршруту Жмеринка -Козятин - Фастов практически забита одними такими "бизнессменами). При этом в разы стал больше износиться подвижной состав (двери и сидушки).
В то же время большое количество сельских жителей, которые живут вдали от ж.д. магистралей очень редко пользуются услугами ж.д. Возникает дисбаланс. В других отраслях транспорта давно введено нормирование льготного проезда(в тех же маршрутках). Весьма показателен в этом пример беларуссов, где льготники ездили по определенным дням недели. Но наиболее эффективным способом есть лимитирование льготных поездок. Такой метод практически не ударит по простым пенсионерам(скажем 10 поездок туда-назад в месяц летом и 5 соответственно в зимний период). Зато перекроет злоупотребление для "бизнесменов". Хорош этот метод и тем, что позволяет вести учет "территориального" фактора предоставления льгот. Проще говоря, наиболее обьективно УЗ может предьявлять счета местным органам власти,чтобы не было такого как сейчас, когда (например) в электричках Нежин - Киев больше 70% едут жители Черниговской области, а счета на компенсацию перевозки льготников равные почти(что Киевской,что Черниговской ОДА). В цивилизованых  странах вопросы взаимозачетов и компенсаций давно отлажены и решены. Не следует изобретать велосипед - применительно к нашим реалиям это сделать тоже несложно. Например,  правительство установило норму (количество поездок в месяц) при первом обращении льготника в кассу за бесплатным билетом, он вноситься в электронную базу (с указанием места жительства- населенного пункта) и дальше происходит фиксация поездок. При превышении месячного лимита - льготник покупает билет за полную стоимость. Могут возразить,типа многие на работу вынуждены ездить пенсионеры...Но ведь им продукты бесплатно в магазинах не отпускают и в маршрутках на дурняк(постоянно не возят). На основании учета поездок УЗ дает данные в правительство, которое производит взаимозачет путем снижения налоговых отчислений Укрзализныци в государственный бюджет на сумму предоставленных льготникам услуг. Все просто и не нужно "выбивать" от органов местной власти годами компенсаций.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6213


View Profile
« Reply #114 on: 23.08.17 , 16:08 »
Share Reply with quote

У нас в Скадовском районе Херсонской области принцип ограничения льготных поездок в автотранспорте работает давно, еще с 90-х. (хотя давно не интересовался и не в курсе, может что-то изменилось за последние пару-тройку лет).

Суть такова - человек приходит в сельсовет и получает талоны на месяц для проезда в райцентр. Ему выдают ограниченное количество и он их отдает либо водителю автобуса, либо в кассу автостанции. То бишь, либо талон, либо деньги. А далее эти талоны предъявляются уже к выплате автотранспортным предприятием. Аналогично в райцентре для поездок на городских маршрутах или для поездок на дачу.

Аналогично раньше было и на пригородные теплоходы в Херсоне, сейчас вроде есть льготные дни, а в остальные дни пенсионеры платят 50%.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3326


View Profile
« Reply #115 on: 06.09.17 , 23:09 »
Share Reply with quote

Поки мені тут авторитетні форумчани доводили що RFID-читники (рідери) коштують захмарні кошти, і ФР з ними стане неймовірно дорожчий, то...

У Житомирі запустили систему безготівкової оплати проїзду в комунальному транспорті
http://news.finance.ua/ua/news/-/409876/u-zhytomyri-zapustyly-systemu-bezgotivkovoyi-oplaty-proyizdu-v-komunalnomu-transporti

Для тих, хто досі боїться RFID-технології, скажу, що за кілька років кожна собака і кіт матимуть такі чіпи. В логістиці давно використовують такі наліпки на паковання з товаром для відстеження його руху у великих логістичних центрах... і коштує це все копійки. Навіть в метро заставна вартість RFID-картки становить 12 грн (Київ). Скажу більше, це так звично як блютуз чи вайфай чи USB, і не треба страхатися новітніх доступних технологій.

Передавання даних - теж не проблема, бо часи тональних модемів давно скінчилися... ще деякі факси доживають свого віку і все - кінець старим технологіям. Ніхто ж не каже, що наявність у мобільнику USB, блютуза чи вайфая неймовірно здорожчує його. Чи не так?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3326


View Profile
« Reply #116 on: 10.10.17 , 15:10 »
Share Reply with quote

Питання актуальне й досі (цитата з листа Мінстра до УЗ):



Можливо настала пора вийти мені зі своєю пропозицією? Чи ще пару років зачекаємо, споглядаючи цей цирк, та слухаючи різноманітні обіцянки про монетизацію?
Logged
www3
Active user

Posts: 345


View Profile
« Reply #117 on: 10.10.17 , 15:10 »
Share Reply with quote

Думаю до питань монетизації в реальності повернуться тоді коли остаточно віддадуть перевезення приватним компаніям (зокрема пан міністр є великим прихильником такого "розвитку") оскільки буде мотивація рахувати власні кошти. Наразі будуть й далі товкти воду в ступі.
П.С. А причому тут пан Омелян у відповіді, адже УЗ ж наче відноситься до іншого міністерства?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3326


View Profile
« Reply #118 on: 10.10.17 , 16:10 »
Share Reply with quote

П.С. А причому тут пан Омелян у відповіді, адже УЗ ж наче відноситься до іншого міністерства?
А при чому тут відповідь? Я ж писав "цитата з листа Міністра до УЗ", тобто Міністр пише листа до УЗ (вихідна реєстрація 14.09.2017). Відповідь УЗ я ще не читав.
« Last Edit: 10.10.17 , 19:10 by Iwan » Logged
www3
Active user

Posts: 345


View Profile
« Reply #119 on: 10.10.17 , 16:10 »
Share Reply with quote

Зрозуміло, проскочив текст:)
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 20 queries.