Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.18 , 01:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 14380 times)
Sir Dem
Active user

Posts: 1069


View Profile
« Reply #120 on: 10.10.17 , 20:10 »
Share Reply with quote

А хіба чим завершилась судова епопея з приведенням УЗ "за роги" до рідного МІУ?
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 661


View Profile
« Reply #121 on: 25.11.17 , 08:11 »
Share Reply with quote

У 2017 році Південна залізниця отримала 13% від необхідного обсягу компенсації за перевезення пільговиків у приміському сполученні

Упродовж 10 місяців 2017 року регіональною філією «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» у приміському сполученні перевезено 9 млн 995 тис. пасажирів пільгових категорій, компенсація за які повинна відшкодовуватися місцевими органами виконавчої влади, на суму 66 млн 471 тис. грн. Сума отриманої у 2017 році компенсації складає 8 млн 825 тис. грн (у тому числі 1 млн 384 тис. грн – це погашення заборгованості з компенсації минулого року) або всього 13,3% від суми наданих за січень-жовтень послуг.
Найбільш повно відшкодовуються збитки у Луганській (Сватівський район), Донецькій (м.Лиман), Кіровоградській (м. Світловодськ) та Полтавській областях (з урахуванням погашення заборгованості за минулорічні перевезення пільговиків).
Понад третину суми, яка підлягає компенсації, отримано філією від місцевих органів влади Чернігівської і Сумської областей.

Складною залишається ситуація з відшкодуванням збитків у Харківській області, в межах якої за 10 місяців 2017 року перевезено близько 74% від загальної кількості пасажирів пільгових категорій у цілому по магістралі на 49 млн 141 тис. грн. Компенсація за перевезення пільгових категорій громадян, збитки від яких повинні відшкодовуватися місцевими органами влади Харківщини, склала лише 1 млн 494 тис. грн., тобто 3%.

Прес-центр Південної залізниці
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #122 on: 25.11.17 , 14:11 »
Share Reply with quote

До речі, якщо комусь це цікаво, цими днями отримав підтримку своєї пропозиції від МІУ (тієї, що передбачала оплату проїзду коштами з наступною компенсацією в межах норм споживання):





Виглядає так, що вони також зацікавлені єдиним реєстром... , який до речі вже давно (згідно закону) мав бути сформованим. Ще за попередників останніх попередників.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #123 on: 01.12.17 , 18:12 »
Share Reply with quote

Ось така структура собівартості одного пасажирокілометра (в копійках):



паливо перебуває у стосунку до оплати праці та соціальних заходів, як 1 : 5,21. Трохи офтопно, але це більше до проблем економіки, ніж до проблем сполучень.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6510


View Profile
« Reply #124 on: 01.12.17 , 19:12 »
Share Reply with quote

А що таке "соціальні заходи"?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #125 on: 01.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

Я припускаю, що це відпустки, "оздоровчі" (санаторії/курорти тощо), утримання медичних закладів, відпустка по догляду за дитиною... преміальні чи інші заохочення, хоча більшість із переліченого входить у фонд ЗП.
Logged
Jyraff
User

Posts: 96


View Profile
« Reply #126 on: 02.12.17 , 00:12 »
Share Reply with quote

Цікаві цифри. Тільки щось з арифметикою сумно. Витрати - 2.9 млрд.грн., перевезено 11.1 млрд. пас-км. Маємо собівартість 26 коп/пас-км. А якщо підсумувати цифри на діаграмах, виходить 49.6 та 49.7 коп (теж чогось різні). А між 26 коп/пас-км та 49 коп/пас-км суттєва різниця, наприклад, ціни на Придніпровці вище 26 коп/км в усьому діапазоні.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2270


View Profile
« Reply #127 on: 02.12.17 , 11:12 »
Share Reply with quote

Интересно, как у УЗ на пригороде такие огромные убытки, и при этом, киевский метрополитен в 2016 году получился прибыльным (и это без доходов от рекламы на территории метро). Явно у УЗ проблемы с организацией работы на высшем уровне, иначе таких убытков бы не было.
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 268


View Profile
« Reply #128 on: 02.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote

Utopist, але ж є зразу кілька причин чому таке порівняння некоректне:

1. У 2016 році (коли метрополітен мав прибуток) електроенергія рахувалася за дуже пільговою ціною, а ця калькуляція стосується 2017 року, коли ціна електроенергії для транспорту стала значно вища

2. Довжина колій незрівнянна, що дуже-дуже-дуже сильно впливає і на довжину засилкових та малонаселених рейсів, і на витрати на підтримку колій у робочому стані (хоча, тут метро має затрати на хімзакріплення тунелів... але залізниця теж має тунелі, так що навскидку тут не ясно, треба рахувати)

3. Метрополітен має незрівнянно більше можливостей (і користується ними, навіть дещо зловживає) підлаштовувати інтервал під фактичну населеність (ну нехай не зовсім фактичну, а середньостатистичну для фактичних для відповідного часу доби і дня тижня)

(Не маю особистого стосунку ні до УЗ, ні до КП КМ, тобто з одного боку можу багато чого не знати, з іншого -- геть не зацікавлений перекручувати/брехати)
Logged
Jyraff
User

Posts: 96


View Profile
« Reply #129 on: 02.12.17 , 16:12 »
Share Reply with quote

Интересно, как у УЗ на пригороде такие огромные убытки...
Якщо відштовхуватись від собівартості у 26 коп/пас-км (а цій цифрі більше віриться, ніж дивним кольоровим діаграмам, хоча оновлення РС в ній навряд закладене), то виходить, що майже всі проблеми - це зайчатина і компенсація за пільговиків. У першій проблемі УЗ в основному винна сама, хоча зміни в законодавстві також потрібні. З пільговиками складніше...
У метрополітену майже відсутня проблема зайців, та і пільги майже всі міські, які місто більш-менш компенсує.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.079 seconds with 20 queries.