Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.01.18 , 12:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14]
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 11203 times)
Utopist
Active user

Posts: 2162


View Profile
« Reply #130 on: 02.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

Недавно на ЦТС прочитал обзор на предмет убыточности пригородных перевозок, так там были замечания об организации маршрутов. Например, маршруты типа Шепетовка - Лановцы, или Жмеринка - Могилев-Подольский не доезжают до крупных городов, и, логично, имеют проблемы с заполняемостью. И УЗ на это начхать, для них главнее оборот локомотивных бригад и свою бюрократические приколы, а не удобство пассажиров...
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6210


View Profile
« Reply #131 on: 02.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Utopist, але ж є зразу кілька причин чому таке порівняння некоректне:

1. У 2016 році (коли метрополітен мав прибуток) електроенергія рахувалася за дуже пільговою ціною, а ця калькуляція стосується 2017 року, коли ціна електроенергії для транспорту стала значно вища
Так наче й зараз підприємства електротранспорту сплачують за електроенергію за спеціальними пільговими тарифами.
а УЗ сплачує як будь яке промислове підприємство на загальних підставах.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11170


View Profile
« Reply #132 on: 02.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

И УЗ на это начхать, для них главнее оборот локомотивных бригад и свою бюрократические приколы, а не удобство пассажиров...
УЗ морально не готова к тому что бы выделить пригород в департаменты по административному делению. Причем это не из-за лени, здесь необходим передел сфер влияния, коммуникаций с областными властями, а они не понимают как это, ведь произойдет сбой систем которые налажено, годами, плывут по течению.
Кардинальный процесс изменений возможен только после большого, официально-нормативного, пинка сверху.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #133 on: 02.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

в уз своя эл. сеть, и покупает э/э по оптовым ценам
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 268


View Profile
« Reply #134 on: 03.12.17 , 00:12 »
Share Reply with quote

Можливо, ті, хто слідкує за цим справді професійно, й виправлять мене.

Але рік тому в дуже багатьох місцях (навскидку, kiev.vgorode.ua/news/transport_y_ynfrastruktura/319343-nykohda-ne-bylo-y-vot-opiat-kyevskyi-metropolyten-vnov-ubytochen , але це далеко не єдине джерело) писали про таку зміну в тарифах. І якщо подивитися, наприклад, http://www.nerc.gov.ua/?id=22253 та http://www.nerc.gov.ua/?id=22870 , то видно, що в одному переліку стверджується про "тарифи на електричну енергію, що відпускається для кожного класу споживачів, крім населення, населених пунктів та зовнішнього освітлення", іншому -- лише "тарифи на електричну енергію ... ... ..., що відпускається для кожного класу споживачів, крім населення". Електротранспорт -- мабуть же, енергія, що відпускається населеним пунктам. Хоча термінологія така, що, не будучи спеціалістом, можна й неправильно зрозуміти.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6210


View Profile
« Reply #135 on: 03.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Іллє, я, нажаль, не спеціаліст з цього питання.
Але навіть пам"ятаю, що раніше була наче постанова Кабміна (можливо помиляюся) саме про цільову знижку на електроенергію для підприємств міського електротранспорту.
Але
Електротранспорт -- мабуть же, енергія, що відпускається населеним пунктам.
Це логічно, бо електричний транспорт - це власність саме населених пунктів.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11170


View Profile
« Reply #136 on: 05.12.17 , 01:12 »
Share Reply with quote

Але навіть пам"ятаю, що раніше була наче постанова Кабміна (можливо помиляюся) саме про цільову знижку на електроенергію для підприємств міського електротранспорту.
Була, але десь три роки тому її відмінили.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3312


View Profile
« Reply #137 on: 12.01.18 , 17:01 »
Share Reply with quote

Ось чергові факти, що вказують на дешевизну застосування RFID-технологій для оплати проїзду та/або персоніфікації пасажирів:

У КМДА назвали терміни запуску єдиного електронного квитка в столиці
https://news.finance.ua/ua/news/-/418179/u-kmda-nazvaly-terminy-zapusku-yedynogo-elektronnogo-kvytka-v-stolytsi

Німці зможуть оплатити проїзд кросівками
https://news.finance.ua/ua/news/-/418239/nimtsi-zmozhut-oplatyty-proyizd-krosivkamy

... це для тих, хто панічно боїться "дроговизни" переходу на персоніфікацію проїзних документів для пільгових категорій пасажирів.

Якщо вже існують технології для міського транспорту, то не бачу проблем в уніфікації RFID-карток-посвідок для їх застосування у приміських перевезеннях.

Уявіть собі: бабця отримала аванс на транспорт, прийшла до каси, приклала кросівок до касового апарата, сплатила вартість грошима, отримала квиток і поїхала.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.139 seconds with 20 queries.