Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.02.18 , 22:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 12718 times)
Iwan
Active user

Posts: 3384


View Profile
« Reply #140 on: 23.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

З цього випливає, що я на правильному шляху... і моя ідея - на крок попереду, бо має національний масштаб і не вимагає, щоб "працівник міськвиконкому" бігав по усіх перевізниках в межах країни... адже пільга надається не тільки локально, але будь-де де оріхівській бабці заманеться мандрувати.
Тобто, в моєму варіанті не потрібно немішаївським та оріхівським (та усім іншим) чиновникам оснащувати RFID-читниками усіх перевізників в Україні. Уявіть собі, бабця заходить до маршрутки у Харкові і каже я з Мукачевого, а водій каже зараз знайду закрпатський мішок і в ньому знайду мукачівський сканер і тоді персоніфікує Ваш проїзд. Потім - уманська бабця, і водій дістає уманський сканер з черкаського мішка... Очевидно, що це абсурд.
Хіба не дешевше те, що я пропоную - модифікувати наявні фіскальні реєстратори, а нові випускати вже з RFID-читниками.
Це усього лише +2..3 долари до вартості фіскального реєстратора, а не купа окремих девайсів для кожного хутора... і не буде касир ходити з мішком сканерів (як Дід Мороз).
Крім того, глобальна система, пропонована мною, дає можливість гнучко розподілити частки у пільгових компенсаціях.
... але ж ні, мої опоненти тут апелюють до "дороговизни" RFID-читників. В такому разі нам усім краще ходити в лаптях, бо вони дешевші, ніж чоботи/черевики.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11319


View Profile
« Reply #141 on: 23.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

Т.е. хотите сказать что кондукторы тетеревского направления оснащены такими аппаратами, чисто для фиксации жителей Немешаево?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3384


View Profile
« Reply #142 on: 23.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

З того, що написано в статті - випливає що так. Заточені винятково на Немішаєве. Хіба б громади "змовились" і уніфікували свої картки і базу даних. Якщо кожна громада емітуватиме картки у своєму форматі даних, то є два виходи: або купу сканерів або один хитрий сканер, якого навчать розуміти певні різновиди карток. В такому випадку держава (центральний рівень) мала б очолити цей процес насамперед в уніфікації формату даних ID-картки пільговика, та передачі відомостей до "працівників міськвиконкому", щоб вони не бігали за цими реєстраторами, а щоб їм приходило у вигляді файлу від МСП.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11319


View Profile
« Reply #143 on: 23.01.18 , 23:01 »
Share Reply with quote

В такому випадку держава (центральний рівень) мала б очолити цей процес насамперед в уніфікації формату даних ID-картки пільговика, та передачі відомостей до "працівників міськвиконкому", щоб вони не бігали за цими реєстраторами, а щоб їм приходило у вигляді файлу від МСП.
Чудесная идея, но...
В прошлом году был принят Закон о едином электронном билете. Все полномочия по данному вопросу отданы местным властям - они решают все моменты касательно того, каким должен быть такой билет. Собственно сама суть этого закона в том, что бы отдать это всё в руки местных властей, что бы не было "монополии" КМУ. Насколько я понимаю, куратором этого законопроекта, от МИУ выступала Яника Мерило.
Закон нацелен на городской транспорт, поэтому что бы внедрить такую систему глобально на железной дороге - необходимо внести изменения в этот закон, что бы государство оставило за собой право стандартизации, но тут политический момент, поэтому навряд ли кто-то просто так на это пойдет, поскольку это будет противоречить сути законопроекта.
Посему, самый реальный расклад при котором можно организовать учет глобальный учет льготников - это на уровне соответствующего министерства реализовывать проект "карта льготника", и пусть пенсионные фонды вместо выдачи удостоверений выдают такие карты которые будут и удостоверением с фото и содержать соответствующий чип, а МИУ обязать реализовать проект "считывателей" для УЗ и междугороднего транспорта.
Logged
tera
Active user

Posts: 321


View Profile
« Reply #144 on: 24.01.18 , 11:01 »
Share Reply with quote

Коли Iwan писав листа дл УЗ з приводу компенсації пільг трапився мені такий матаріал.

Quote
«Ростелеком» предложил ввести сканирование лица для проезда в транспорте
12 ОКТ, 2017 13:02

«Ростелеком» предложил московскому правительству внедрить биометрическую идентификацию для оплаты проезда на общественном транспорте. Запустить национальную систему, способную распознавать лица, «Ростелеком» планирует в 2018 году

«Ростелеком» обсуждал с правительством Москвы возможность использования биометрической идентификации при оплате проезда в общественном транспорте. Об этом рассказал президент компании Михаил Осеевский на конференции «Взгляд в цифровое будущее» в Сочи, передает корреспондент РБК. Как отметил Осеевский, такая система уже существует в Китае. Человеку не нужно использовать дополнительных устройств или билетов — система сканирует его лицо, деньги списываются с его счета. По словам Осеевского, это быстрее, чем оплата с помощью действующих сейчас проездных, поскольку сканирование лица можно делать в потоке, турникеты станут не нужны.
https://www.rbc.ru/technology_and_media/12/10/2017/59df33fe9a79479e135dbf71

Ну зрозуміло шо то Росія ,Сколково,анологовнет тощо.Правда посилання на Китай ніби є.
А взагалі Матриця форевер,чіп кожному в ...потрібне місце.

Далі.У Львові тяжко проходять роди по Е квитку.Тому якісь дії проводяться.
Quote
В ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТІ ЛЬВОВА ПЛАНУЮТЬ ВИМІРЮВАТИ ПАСАЖИРОПОТІК
03 листопада 2017
У трамваях і тролейбусах Львова почали встановлювати спеціальне обладнання, яке обраховуватиме пасажиропотік. Про це Tvoemisto.tv повідомив Іван Бондар, начальник відділу інформації та зв’язків з громадськістю ЛКП «Львівелектротранс».

«Хочемо знати кількість пасажирів на кожному маршруті. Сьогодні є технології, які дозволяють обрахувати. Однак, це дуже дорого. Поки що ми робимо це в експериментальному режимі на кількох маршрутах. Зараз проводяться здебільшого підготовчі роботи, які дозволять провести заміри. Обладнання встановили на одному тролейбусі і одному трамваї. Робота поки що не є системною, тож деталі оприлюднимо згодом», – зазначив Іван Бондар і додав, що запустити повномасштабне вимірювання пасажиропотоку в електротранспорті планують ще до кінця цього року.
http://tvoemisto.tv/news/v_elektrotransporti_lvova_planuyut_vymiryuvaty_pasazhyropotik_89548.html
Встановили.Відео.
Quote
У комунальному громадському транспорті Львова тестують обладнання для підрахунку пасажиропотоків
16 листопада 2017, 19:19
ЛКП «Львівелектротранс» встановило спеціальне обладнання у трамваї та тролейбуси для підрахунку реального пасажиропотоку. Його тестують вже два тижні на різних маршрутах. Ініціатори проекту кажуть, що система зручна і дає можливість в режимі реального часу моніторити ситуацію із завантаженням тих чи інших маршрутів.
На кожні двері припадає по одному приладу. Коли пасажири виходять і заходять на зупинках, система їх рахує в автоматичному режимі. На око це зробити неможливо.
«Нам завжди було цікаво, скільки пасажирів ми перевозимо. Коли є пікові години, а коли ми веземо порожні трамваї і палимо електроенергію», ‒ каже директор трамвайного депо ЛКП «Львівелектротранс» Роман Василишин.
Уся зібрана інформація доступна в режимі онлайн в диспетчерській «Львівелектротрансу». Тут можна бачити реальний пасажиропотік на тій чи іншій зупинці. Треба додати транспорту на маршрути чи навпаки скоротити їх кількість.
«Якщо б ми мали таку інформацію по кожному маршруту, по кожній зупинці ми могли б збудувати правильні графіки для того щоб пасажирам було комфортно їхати. Зараз ми знайшли таку систему може онлайн давати можливість розуміти який пасажиропотік на яких зупинках», ‒ розповідає радник міського голови Львова Андрій Білий.
У «Львівелектротрансі» пояснюють: від кількості пасажирів залежить і заробітки підприємства. Буває, що той самий маршрут в один день заробляє одну суму, а вже в інший на чверть менше.
«Додатково у нас є інформація по реалізації квитків. Тобто якщо ми зіставимо ці цифри, ми можемо проаналізувати, що, припустимо, 50% пасажирів не заплатили», ‒ розповів у коментарі ZAXID.NET речник ЛКП «Львівелектротранс» Іван Бондар.
Окрім електротранспорту, систему підрахунку пасажиропотоку поставили і на три автобуси АТП-1. В ідеалі таким обладнанням планують забезпечити хоча б по одній машині на кожному комунальному маршруті. Програмне забезпечення і все обладнання українського виробництва.
«Вже відомо, що ця система зручна. Вона набагато доступніша ніж європейські аналоги ‒ це місцевий виробник. І вони вже працюють у Вінниці, Харкові, Києві, Дніпрі. І нам ця система теж сподобалась. Вартість варіюється від 1 тис. до 2 тис. доларів від кількості дверей і складності», ‒ зазначив радник міського голови Львова Андрій Білий.
Тестувати систему будуть до кінця цього місяця. Для Львова треба щонайменше 30 комплектів такого обладнання.
https://zaxid.net/u_komunalnomu_gromadskomu_transporti_lvova_testuyut_obladnannya_dlya_pidrahunku_pasazhiropotokiv_n1441750

І саме свіже.
Quote
АТП-1 порахує пасажирів у львівських маршрутках за чверть мільйона гривень
17:59, Пт. - 12 Січ. 2018
Системи встановлять на великих і малих автобусах на кількох маршрутах. Отримані дані дозволять ухвалювати правильні управлінські рішення в організації роботи на маршрутах, – кажуть в АТП-1.
«Ми придбали 6 автоматизованих систем для підрахунку пасажиропотоку. Системи встановлять на великих і малих автобусах. Це дозволить здійснювати відеонагляд за автобусом в режимі онлайн, здійснювати підрахунок пасажирів на кожних вхідних дверях транспортного засобу. Окремо система може надавати дані щодо кількості пасажирів, які зайшли і вийшли на кожній зупинці, з фіксуванням зупинки та часу. Відповідно, отримана інформація буде використана для приймання правильних управлінських рішень. До прикладу, завдяки тому, що будемо визначено пасажиропотоки на маршрутах, чітко бачитимемо, на яких маршрутах потрібно додати машини, а на яких, навпаки – можна зменшити. Будемо бачити, де відбуваються трансферні пересадки та які години є найбільш піковими та інше», – розповів Орест Хамула, директор ЛК «АТП-1».
Угоду на придбання автоматизованої системи підрахунку пасажирів укладено з вінницьким підприємством «Джемекіл». За двома лотами придбано шість автоматичних систем підрахунку пасажирів Intranso Smart Counter 300V  та Intranso Smart Counter 200 c.
Як інформує сайт «Наші гроші» з посиланням на Prozorro, сума договору за двома лотами становить 254 тис. грн.
http://gazeta.lviv.ua/2018/01/12/atp-1-pidraxuye-pasazhiropotik-u-lvivskix-marshrutkax-za-chvert-miljona-griven/

Тобто технології є.Нема волі їх впроваджувати.
п.м. Не люблю простинь,але тут думаю  доречно.
Logged
opex
Active user

Posts: 11369


View Profile
« Reply #145 on: 24.01.18 , 11:01 »
Share Reply with quote

Хренотень такая... Деньгами давайте! Богатое Немешаево - пусть бабке дает 500 грн и она их тратит на проезд. Бедній Крыжополь - дает 50. Все эти сканеры-ридеры - это фигня.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3384


View Profile
« Reply #146 on: 24.01.18 , 12:01 »
Share Reply with quote

Посему, самый реальный расклад при котором можно организовать учет глобальный учет льготников - это на уровне соответствующего министерства реализовывать проект "карта льготника", и пусть пенсионные фонды вместо выдачи удостоверений выдают такие карты которые будут и удостоверением с фото и содержать соответствующий чип, а МИУ обязать реализовать проект "считывателей" для УЗ и междугороднего транспорта.
Саме це я і пропагую в цій темі.

Чудесная идея, но...
В прошлом году был принят Закон о едином электронном билете. Все полномочия по данному вопросу отданы местным властям - они решают все моменты касательно того, каким должен быть такой билет. Собственно сама суть этого закона в том, что бы отдать это всё в руки местных властей, что бы не было "монополии" КМУ. Насколько я понимаю, куратором этого законопроекта, от МИУ выступала Яника Мерило.
Закон нацелен на городской транспорт, поэтому что бы внедрить такую систему глобально на железной дороге - необходимо внести изменения в этот закон, что бы государство оставило за собой право стандартизации, но тут политический момент, поэтому навряд ли кто-то просто так на это пойдет, поскольку это будет противоречить сути законопроекта.
Посему, самый реальный расклад при котором можно организовать учет глобальный учет льготников - это на уровне соответствующего министерства реализовывать проект "карта льготника", и пусть пенсионные фонды вместо выдачи удостоверений выдают такие карты которые будут и удостоверением с фото и содержать соответствующий чип, а МИУ обязать реализовать проект "считывателей" для УЗ и междугороднего транспорта.
Зрештою, безконтактних стандартів не так вже й багато:
1) примітивний 1D сканер (невеликий обсяг кодованої інформації, вартість сканера значно більше, ніж 3-4 USD (~75USD));
2) 2D сканер (трохи більший обсяг кодованої інформації, вартість сканера суттєво дорожча ~500USD);
3) RFID-читники з різними несними частотами (ще кілька варіантів) з вартістю 3-4USD.
Контактні картки (з чіпами) теж можна застосувати (найдешевші але матимуть механічний знос при частому вживанні + буде зношуватись карткоприймач).

Тому, з цього усього набору найдешевше та найбільш стійке до механічного зносу є застосування RFID-карток.

Це помилка законотворців, що допустили вільність у виборі типу карток/стандартів і... як наслідок формату подання даних.
За браком залучених експертів цій технічній деталі не надали належної уваги, тому залишили на відкуп місцевого самоврядування.
Це у свою чергу породило анархію... бо ніхто не хотів думати про уніфікацію в межах України, що забезпечило б уніфікацію пристроїв та (як наслідок) зменшення їх вартості в умовах конкуренції (серед виробників обладнання).
Уніфікація (якби вона одразу була прописана в законі) жодним чином не звужує прав громадян та не накладає якихось додаткових фінансових обтяжень для емітентів карток.

З іншого боку - це добре - це природний процес еволюції чиновників, які невдовзі самі дійдуть до такого висновку (про уніфікацію). Простіше мати одну соцкартку (на зразок америцької картки), ніж портморне з веєром різних соцкарт від влади.
Карка на цукор, картка на мило, картка на пральний порошок тощо ))) це вже колись було, щоправда - на папері.

Logged
Iwan
Active user

Posts: 3384


View Profile
« Reply #147 on: 24.01.18 , 13:01 »
Share Reply with quote

...Тобто технології є.Нема волі їх впроваджувати.
п.м. Не люблю простинь,але тут думаю  доречно.
Кількість пасажирів і виручка слабко корельовані, бо:
1) пасажир може купити 5 квитків "на тротуарі" і сідати з ними на будь-який транспорт, кондуктор якого вже не отримає ці кошти за квиток;
2) є пільговики, які теж не сплачують за проїзд;
3) є місячні проїзні квитки.
Тому виручка це якийсь спорадичний процес і він слабокорельований із населеністю (хіба на вокзальних маршрутах, де багато "іногородніх" без проїзних), і ті коливання +/- 25% - цілком пояснюване явище.

Хренотень такая... Деньгами давайте! Богатое Немешаево - пусть бабке дает 500 грн и она их тратит на проезд. Бедній Крыжополь - дает 50. Все эти сканеры-ридеры - это фигня.
Тепер ми плавно підходимо до того, що повинні бути норми споживання транспортних послуг пільговиками, які можуть відрізнятися в залежності від конкретної місцевості (від заможності громади), але держава повинна встановити мінімальні гарантії, а місцеві громади можуть закладати в бюджет на ці видатки більшу суму, особливо перед виборами. Отак ми дійдемо до матриці, яку теж пропонував тут. Це буде прозоро та зрозуміло: хто за що і в якому обсягу компенсує. Водночас на перевізника покладуть обов'язок збору та передачі інформації про перевезення пільговиків (автоматизовано, в процесі друкування квитка). Жодних проблем. Немішаївська бабця наїздила на 500 грн - їй повернули 500 грн. Крижопільська бабця наїздила 250 грн - їй повернули 50 грн.

Як альтернативу, можна запровадити норми споживання в кілометрах, бо це є головною суттю виміру транспортних потреб. Людина бере послугу щоб проїхати кілометри, а не що витратити гривні. Це у свою чергу стимулюватиме місцеві органи домовлятися із залізницями про приміські зручні перевезення, щоб "заманити" пільговиків на електрички/дизелі. В такому разі ("кілометрові норми") повинні бути різними - для доїзду до райцентру та облцентру... але то вже окреме питання. З Біляївки до Одеси і з Рені до Одеси доволі відчутна різниця у відстанях, тому кілометрове нормування теж матиме більше запитань, ніж відповідей.

Щодо монетизації пільг - Україна не настільки багата, щоб їх монетизувати, натомість має працювати механізм компенсації за використані пільги.
Я вже згадував "пільгу зубопротезування". Якщо людині ця послуга не потрібна, то ніхто не буде їй давати вартість цієї процедури. Десь повинна бути межа популізму, він не може простягатися до безмежності. Патерналізм повинен бути стимулюючий, а не розслабляючий. Радянські люди втратили здатність до самозабезпечення в рамках закону, вони чекають, що їм розжують і покладуть до рота.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3384


View Profile
« Reply #148 on: 24.01.18 , 13:01 »
Share Reply with quote

Тут ще одна соцкарта намалювалася: Соціальна картка учасника АТО
Що заважає МСП емітувати свою (єдиного взірця) картку, в яку буде занесено обсяг усіх активних для конкретного пільговика пільг... але механізм той самий - платять одразу 100%, а потім через МСП здійснюється повернення (після вдалої верифікації права на конкретну пільгу)... бо зараз умільців "вносити корективи" в електронні документи вистачає... і щоб не перекладати верифікацію цифрового вмісту картки (тільки верифікація по фото на картці) на надавачів послуг, цим займатиметься МСП.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3384


View Profile
« Reply #149 on: 24.01.18 , 18:01 »
Share Reply with quote

Поволі йде до того, що усі надавачі послуг повинні забезпечити можливість безготівкового розрахунку. Тому інтегрований засіб для надавачів транспортних послуг так чи інакше буде. Чомусь ніхто не обурюється тим, що "касовий апарат у супермаркеті позначається на здорожчанні товарів", тому в маршрутках та електричках це теж повинно стати нормою.

Тут інформація про негатив від "локальних соцкарт".

Через пів року Розенко повторює мої слова:
Quote
Все залежить від впровадження системи обліку надання послуг громадянам, а також здатності підприємств-постачальників послуг надавати управлінням соціального захисту щомісячно інформацію про надані послуги кожному субсидіанту”, – сказав віце-прем’єр.
“На сьогодні – ні 100% системи обліку, ні здатності надавати нам інформацію у підприємств немає. Ми готові на 100%. У соцзахисту з переходом на грошові розрахунки – немає ніяких проблем”, – зазначив Розенко.
То хіба проблема в МСП? Воно, зі слів Віце-Прем'єра вже готове - проблема у "впровадженні системи обліку надання послуг громадянам". Нарешті на верхах починають прямо говорити про давно очевидні речі.

Якби МСП ініціювало ці картки на всеукраїнському рівні, то локальна влада охоче долучилася до такої ініціативи і не вигадувала б свої "селищні стандарти" на формат даних карток пільговика. В законі немає прямої заборони на ініціювання через МСП рекомендацій щодо "загальноукраїнського формату даних для карток пільговиків", а місцевій владі не заборонено акцептувати такі попонови від МСП.

Поки українці борються з "числом звіра" закодованого у картках, то парафіяни Паризької єпархії щедро дають церковні пожертви через прикладання безконтактних карток до "електронних жертовників", і ніхто не бідкається, що "це суттєво здорожчує надання церковних послуг чи утримання релігійної споруди". ... а тим часом Mastercard з 2019 року дозволить користувачам авторизуватися за допомогою біометрики. До чого це все? До того, що багато моїх співгромадян не хочуть мислити перспективно, міцно вчепившись за лагідні совєцькі ретроспективи з накладними наколотими на цвях та з касовим апаратом з корбовим урухомленням тощо...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.181 seconds with 20 queries.