Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.09.18 , 14:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 19971 times)
Iwan
Active user

Posts: 3811


View Profile
« Reply #150 on: 14.02.18 , 19:02 »
Share Reply with quote

Т.е. хотите сказать что кондукторы тетеревского направления оснащены такими аппаратами, чисто для фиксации жителей Немешаево?
Тут є стаття і відео (на прикладі маршруток).
Тепер залишається це все уніфікувати, централізувати* та поширити на усю Україну. Бо є такі пільги, що повинні видаватись з центрального рівня (не обтяжувати місцеві бюджети). Наприклад: ветерани АТО. Зараз виходить так, чия громада більше дала людей на фронт, то вона ще десятками років нестиме ще й фінансовий тягар. Матриця розподілу часток між учасниками-компенсаторами легко вирішує цю проблему.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3811


View Profile
« Reply #151 on: 14.02.18 , 20:02 »
Share Reply with quote

Оригінальна стаття від Оріхівської ОТГ: http://ormr.gov.ua/news/1051-vidshkoduvannia_pilgovogo_proizdu_zaliznichnim_ta_avtomobilnim_transportom.html
Logged
opex
Active user

Posts: 11628


View Profile
« Reply #152 on: 14.03.18 , 13:03 »
Share Reply with quote

Забрезжила надежда.
http://www.dw.com/uk/%D0%B2-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%97%D0%B7%D0%B4-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D1%83%D1%82%D1%8C-%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D0%BE%D1%82%D1%96%D0%B2%D0%BA%D1%83/a-42969115?maca=ukr-tco-dw

Кабінет міністрів України на засіданні в середу, 14 березня, схвалив монетизацію пільг на проїзд усіма видами транспорту загального користування на міських, приміських і міжміських маршрутах. Тобто, замість права не неоплачуваний проїзд людина з пільгами отримуватиме щомісяця грошовий еквівалент - 30 поїздок за середньою вартістю проїзду в міському комунальному транспорті, передає агенція "Українські новини".
Фінансувати це будуть місцеві бюджети. Розмір щомісячної виплати протягом двох місяців від дня набуття чинності постановою мають затвердити обласні й Київська міська державна адміністрація. Для осіб, які мають право на пільги з оплати проїзду на міжміських маршрутах, розмір виплат збільшується на 20 відсотків. Для осіб з інвалідністю 1-ї та 2-ї груп, а також дітей з інвалідністю, які навчаються у вищих навчальних закладах, установах загальної середньої та професійної освіти, розмір виплати подвоюється.

Ждем рева зрадоманов и адептов секты зубожилых.
Logged
Sath
Active user

Posts: 4371


View Profile
« Reply #153 on: 14.03.18 , 22:03 »
Share Reply with quote

Хоть бы ввели, а еще и субсидии жилищные тоже монетизировали..
Logged
tera
Active user

Posts: 433


View Profile
« Reply #154 on: 21.07.18 , 19:07 »
Share Reply with quote

Quote
«Старший брат» пильнуватиме за тобою
У наступному електропоїзді регіональної філії «Південно-Західна залізниця», котрий очікує ремонту, буде встановлена автоматична система підрахунку пасажирів. Вона вже була протестована на одному вагоні і показала непогані результати: похибка становить 1—2 людини на 100 осіб. «Ця система буде антивандальною, тому що навіть квиткові роз’їзні касири намагалися її зняти, — коментує Олександр Ющішин. — У дверях вагонів встановлять спеціальні датчики, що ведуть автоматичний підрахунок осіб, котрі зайшли до вагона і вийшли з нього. Крім цього, на вході  прикріплять камери, тож можна буде переглянути запис і знайти на ньому конкретного пасажира».
https://info.uz.ua/articles/modernizatsiya-elektrichok-na-kevrz-antivandalna-farba-ta-sistema-pidrakhunku-pasazhiriv
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3811


View Profile
« Reply #155 on: 12.08.18 , 20:08 »
Share Reply with quote

І як це вплине на визначення належної до компенсації суми від кожної конкретної громади?

Раніше не сподівався, що Євген Дихне стане моїм однодумцем в питанні компенсації транспортних послуг для пільгових категорій пасажирів:
Quote
Перший крок до монетизації пільг прийнятий урядом шляхом затвердження відповідної постанови. При механізмі його реалізації в ідеалі кожен пільговик повинен отримати певний економічно обґрунтований обсяг послуг з перевезення на рік, покритих державою. Це повинно дати рівноправність усіх видів транспорту щодо можливості перевезення пільговиків за рахунок монетизації допомоги від держави. Адже не кожному потрібен проїзд електричкою або раз на рік поїздом далекого сполучення, який мають багато пільговиків. Знайдуться бажаючі здійснити за рахунок накопиченої пільги і переліт.

Він навіть жбурнув камінь у свій колишній "город":
Quote
Ось та філософія, яка повинна бути застосована у відносинах залізниці з адміністраціями місцевих влад і державою. Тоді ми не будемо витрачати гроші «в пісок», не маючи бачення бажаної моделі перевезень, що відповідає потребам пасажирів.
Що 4 роки тому йому заважало це зробити?

Джерело: https://info.uz.ua/blogi/sotsialna-zaliznitsya-v-kintsevomu-rakhunku-dorogo-koshtue
Logged
Banderilliero
User

Posts: 147


View Profile
« Reply #156 on: 16.08.18 , 13:08 »
Share Reply with quote

Нещодавно зустрів знайомого, який їхав в Стебник електричкою. Було трохи часу, ми побалакали і він взяв квиток, а до Львова приїхав за 15 грн. провіднику в кишеню. Як виявилось, перонного контролю на приміському вокзалі Львова вже нема.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3811


View Profile
« Reply #157 on: 20.08.18 , 18:08 »
Share Reply with quote

Обращаем внимание на выделенное
Quote
Укрзалізниця уклала угоду на постачання шести дизель-поїздів



Укрзалізниця уклала угоду на постачання шести дизель-поїздів. Це — найбільша закупівля такого типу рухомого складу за останні п’ять років. Комфортабельні потяги до 2019 р. виготовить ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод».

За словами в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, попри збитковість приміського сектору та незадовільну ситуацію з компенсацією за перевезення пасажирів пільгових категорій з боку місцевої влади, Укрзалізниця, розуміючи свою соціальну функцію, докладає зусиль для розвитку цих перевезень. Загальна сума контракту між ПАТ «Укрзалізниця» та ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» на постачання шести поїздів у тривагонному составі становить майже 1 млрд 62 млн грн.

Один дизель-­поїзд вартуватиме компанії 177 млн грн і складатиметься з двох моторних головних вагонів (з обох боків потяга) і проміжного причіпного немоторного вагона. У поїзді передбачається один вагон першого класу та два — другого. Для зручності пасажирів сидіння будуть ергономічними з м’яким покриттям, між ними встановлять столики. Також є місця для зберігання багажу, багажні полиці й гачки для одягу. Вагони будуть обладнані системою кондиціонування повітря, телевізійними моніторами та звуковими пристроями з регулятором гучності. Крім того, в нових дизель­поїздах встановлять екологічно чисті туалети замкнутого типу. В одному з вагонів передбачено два місця для пасажирів на інвалідних візках та їх супроводжуючих. Також там обладнають вбиральню для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

До виготовлення поїздів завод­виробник має розробити й надати на розгляд Укрзалізниці декілька варіантів планування вагонів першого та другого класу з однобічним і зустрічним розташуванням крісел з метою забезпечення максимального комфорту пасажирів.

«Функціонування приміського сектору має відбуватися за тісної взаємодії з місцевими органами влади та компенсації останніми витрат залізничників, — підкреслює в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов. — Пасажири повинні чітко розуміти, що якість поїздів і поїздок — це не лише сфера відповідальності Укрзалізниці, а й місцевих адміністрацій, які за законами мають компенсувати витрати на перевезення пасажирів. Саме тому новозбудовані поїзди будуть використовуватись у тих регіонах, місцева влада яких укладе з Укрзалізницею угоди на перевезення пасажирів і компенсуватиме витрати товариства».

Источник: Медіацентр "Магістраль"

Вопрос к знатокам: какой регион больше всего компенсировал расходы (на льготников)?

Хотя звучит так, будто получит тот регион администрация которого больше всего "даст на лапу"

Это как аукцион какой-то)). Былые руководители о своих регионах заботились. Новую технику направляли. А тут кто больше бабок даст))).

какой регион больше всего компенсировал расходы (на льготников)?
Сам же нашел ответ. Смотрим выделенное

Quote
Киев и Волынь за полгода не заплатили за льготников в пригородных поездах ни копейки, - УЗ

В "Укрзализныце" сообщили, что за первые 6 месяцев недополучили за перевозку льготных категорий пассажиров 150 млн грн, так как из местных бюджетов вернулась лишь малая часть средств, передает ЦТС, ссылаясь на info.uz.ua.
 
Самые большие суммы задолжали регионы с городами-миллионниками, утверждают железнодорожники. Так, наибольшая сумма долга накопилась у Харьковской области - почти 27 млн грн, из которых местные бюджеты вернули УЗ только 1,15 млн грн. Похожая ситуация в Днепропетровской области (20,6 млн грн, возвратились чуть более 2 млн грн) и на Киевщине (18,7 млн грн, возвращены 1,2 млн грн).
 
При этом Киев, который по затратам на перевозку льготников оказался на четвертом месте (15,6 млн грн), с января по июнь 2018 года не выплатил "Укрзализныце" вообще ничего. Точно так же не было компенсаций от Волынской области, хотя там долг намного скромнее - около 3,3 млн грн.



Отмечается, что наибольший процент компенсаций получил региональный филиал УЗ Одесская железная дорога - в пределах 39%, далее в рейтинге - Приднепровская (24%), затем - Донецкая желдорога, где покрыто почти 22%. Худшая ситуация на Львовской железной дороге: там местные администрации возместили чуть более 9% расходов, средства за проезд почти всех льготников превратились в убытки перевозчика.
 
В департаменте соцполитики Киевской городской администрации, ответственном за возмещение затрат на провоз льготников, прокомментировали ситуацию, заявив, что собирались частично погасить долг, но не получили на это финансирование.
 
"Департамент как главный распорядитель средств направил в Департамент финансов исполнительного органа КГГА дополнительный бюджетный запрос на 2018 год. В нем предусмотрены средства на компенсационные выплаты за льготную перевозку отдельных категорий граждан… На сегодня бюджетные ассигнования для осуществления компенсационных выплат за льготный проезд отдельных категорий граждан на железнодорожном транспорте в соответствии с законами Украины на 2018 не поступали", - отметили в КГГА.
 
Напомним, в апреле Юго-Западная железная дорога опубликовала рейтинг крупнейших неплательщиков за перевозку льготников.

Источник: ЦТС

Якщо рахувати по відсотку компенсації, то в лідерах Одеська, Миколаївська, Запорізька і Житомирська області, з 47-60 %. У принципі, там усюди є куди призначити дизельний РП/РЕ.

Зараз вітрила популістів розвернуті під гаслами "бабки - бабкам". Затверджені щомісячні виплати від місцевої/обл/рай влади:



Перепрошую за якість документу. Сподіваюсь, що пізніше отримаю кращу версію.

Із сарказмом: тепер знедолені українські люди зможуть за ці кошти купити ковбасу чи сметану... чи злітати літаком (якщо заощадять за 12 місяців). Однак, приміським поїздам від цього краще не стане. Це результат опозиційної до моєї пропозиції "усім порівну". Спитайте найближчих людей-пільговиків чи отримують вони ці суми коштів.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2232


View Profile
« Reply #158 on: 21.08.18 , 00:08 »
Share Reply with quote

Щось не збагну. А що не так?
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 171


View Profile
« Reply #159 on: 21.08.18 , 00:08 »
Share Reply with quote

Іване, а що це за цифри? Це проект монетизації пільг на проїзд чи щось інше? Бо яось не збагну, як люди вже мають отримувати ці гроші, якщо монетизації ще наче ж нема...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.131 seconds with 20 queries.