Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.07.19 , 10:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 31774 times)
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #170 on: 21.08.18 , 13:08 »
Share Reply with quote

Так. А в приміських поїздах зараз усі без виключення платитимуть?
Начебто монетизація на це спрямована. Зараз якийсь незрозумілий перехідний період.
Logged
VB
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #171 on: 21.08.18 , 20:08 »
Share Reply with quote

А нічого придумувати не треба. Все давно придумане. Потрібно лише все це налагоджувати.
Віктор Вам розповість, як він налагоджує Фастівські бюджети на виплату компенсацій: маршрутникам - все, а залізниці - нічого. Точніше, він з цим бореться. А таких пунктів по Україні понад пів тисячі (райцентри), і Вікторів на всіх не вистачає. Як по Вашому "лише все це налагоджувати". Особисті контакти - особисті відкати? Як може представник УЗ рівня дирекції їздити по райцентрах і ... чим він зацікавить чиновника, який не їздить ДП? Дасть йому якусь "форму"? А от маршрутник легко зсуне зі стопки купюр певну суму і простягне зацікавленому чиновнику. Як саме Ви бачите налагодження існуючого? Трохи деталізуйте, будь ласка.

п.м. принаймні я розумію, що Ви теж проти  принципу "всім і порівну", але поки що не до кінця розумію в чім суть Вашого варіанту.
Так, проти. Тому що це, - черговий розпил країни. Розпил новоявлених громад та старомодних рад. Я за те, як працювала система до цього. Маєш пільгу від держави (людина вік віддала державі, сплачуючи одні з найбільших як для сум доходу відсотків від зарплати, вкалуючи майже задарма), - маєш безкоштовний проїзд. А УЗ, - не повинне хвилювати ніяке відшкодування. А при переході на "приватну лавочку", - має підписати безумовну згоду на перевезення пільгових категорій громадян. Те саме з автобусами і їже сі з ними. Заставити всіх перевізників поставити зчитувачі, а державі видати проїзні з рівнем захисту банківських карток. Все інше, - гроші на вітер. Єдине, що можна зарегулювати. - отримуєш пенсію до 300 євро, - 100 відсотків знижки, 300-500 євро, - 50 відсотків знижка, більше 500 євро, - 10 відсотків.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 805


View Profile
« Reply #172 on: 23.08.18 , 09:08 »
Share Reply with quote

Ремонт и покупку подвижного состава в таких случаях придется проводить 100% за счет государства а не за счет уз
Logged
VB
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #173 on: 23.08.18 , 10:08 »
Share Reply with quote

Так. Але і УЗ є державною структурою. Яка повинна приносити кошти в державу. Що вона, власне й робить. І ніяких коштів в УЗ бути не може. навіть кишенькових. Єдине, що потрібно зробити, - 70 відсотків зароблених коштів УЗ спрямовувати саме на УЗ. Якщо такий шлях державі вбачається злим, - продати УЗ з усім пір'ям на умовах держави іншій іноземній залізничній компанії під гарантії активів цієї компанії.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3218


View Profile
« Reply #174 on: 25.08.18 , 12:08 »
Share Reply with quote

Так. Але і УЗ є державною структурою. Яка повинна приносити кошти в державу. Що вона, власне й робить. І ніяких коштів в УЗ бути не може. навіть кишенькових. Єдине, що потрібно зробити, - 70 відсотків зароблених коштів УЗ спрямовувати саме на УЗ. Якщо такий шлях державі вбачається злим, - продати УЗ з усім пір'ям на умовах держави іншій іноземній залізничній компанії під гарантії активів цієї компанії.
Никто не купит "на условиях государства".
Logged
VB
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #175 on: 25.08.18 , 13:08 »
Share Reply with quote

Ага. Потому что никто не продает. А в случае продажи сейчас коррупционная составляющая приведет к тому, что єто будет позиционироваться так, что еще еле упросили покупателя....
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #176 on: 19.09.18 , 23:09 »
Share Reply with quote

Так, проти. Тому що це, - черговий розпил країни. Розпил новоявлених громад та старомодних рад. Я за те, як працювала система до цього. Маєш пільгу від держави (людина вік віддала державі, сплачуючи одні з найбільших як для сум доходу відсотків від зарплати, вкалуючи майже задарма), - маєш безкоштовний проїзд. А УЗ, - не повинне хвилювати ніяке відшкодування. А при переході на "приватну лавочку", - має підписати безумовну згоду на перевезення пільгових категорій громадян. Те саме з автобусами і їже сі з ними. Заставити всіх перевізників поставити зчитувачі, а державі видати проїзні з рівнем захисту банківських карток. Все інше, - гроші на вітер. Єдине, що можна зарегулювати. - отримуєш пенсію до 300 євро, - 100 відсотків знижки, 300-500 євро, - 50 відсотків знижка, більше 500 євро, - 10 відсотків.
VB, хочу Вас частково втішити: Ваша мрія про а державі видати проїзні з рівнем захисту банківських карток вже починає втілюватись у життя



http://teren.in.ua/2018/09/19/ternopilski-pensionery-mozhut-otrymaty-elektronne-pensijne-posvidchennya/

Ось Вам і проїзний, і банківська картка, і пенсійне посвідчення. Таке собі "3 в 1" (три в одному). Я ж пропонував піти далі - назвати це соціальною карткою, в якій (окрім цифрового формату) продубльовано візуально характер соцзахисту: пенсіонер, інвалід Х групи, учасник АТО тощо. Щоб охопити не тільки пенсіянтів, але й усіх, хто має право на соцзахист.

Щодо озвученого способу надання пільг, то я не дуже згоден із Вами. Ви говорите про
Quote
людина вік віддала державі, сплачуючи одні з найбільших як для сум доходу відсотків від зарплати, вкалуючи майже задарма

це стосується здебільшого тих людей, що працювали "на державу" до 1995 року, а пізніше державного майже нічого не залишилось. Тобто, людей, що працювали "за часів СРСР + наступних 5 років" потрібно захищати, бо такі тобі були правила гри, і тут по іншому бути не може. Після 1995 року коли майже все стало приватним кожен працював на свого працедавця, і отримував зарплату, і платив пенсійні (соціальні) відрахування до бюджету. Я ще розумію пільги учасникам АТО та іншим, хто брав участь на фронтах... але не розумію пільги колишнім суддям та прокурорам... я не розумію сутність тих пільг, які пропонують як "компенсацію у майбутньому" замість неналежної "зарплати зараз".
Зі зчитувачами - у нас спільна позиція - вони безумовно потрібні, і зважаючи на офіційну можливість використовувати смартфони замість звичних/класичних касових апаратів, тепер у кожному транспорті повинен бути касовий апарат, що може зчитувати дані картки.

Quote
Єдине, що можна зарегулювати. - отримуєш пенсію до 300 євро, - 100 відсотків знижки, 300-500 євро, - 50 відсотків знижка, більше 500 євро, - 10 відсотків.
Можна для початку (для реалій бідної України) вибудувати дещо іншу залежність: від 90% при 200 євро, і далі лінійна залежність до 10% при 500 євро.
Знижку повертатимуть впродовж 5 банківських днів на картку, оплата за повним тарифом, щоб водії-касири не заморочувались з тими відсотками.

Ремонт и покупку подвижного состава в таких случаях придется проводить 100% за счет государства а не за счет уз
Тут як не крути, а УЗ і є у власності держави (чи Кабміну, якщо точніше). Якщо УЗ недоотримає кошти на ремонт та закупівлю РС, то ці кошти ляжуть "мінусом" у структурі фінансових результатів компанії... тобто, держава недоотримає прибуток на цю суму. Питання важливе, але виглядає як перекладання коштів з однієї кишені до іншої кишені тих же штанів. Децентралізація внесла свої корективи: тепер ці кошти мають сплачувати бюджети рівня областей, а не з центрального рівня, тому виходить, що бюджет верхнього рівня несе втрати за рахунок економії бюджетів нижнього рівня. І в даному прикладі це вже кишені різних штанів. В такому разі верхній бюджет можуть офіційно оформити недодання коштів обласним бюджетам на суму недоотриманих коштів на ремонт та закупівлю РС.
Якщо спуститись на рівень областей, то виринають інші пікантні проблеми. Приклад: ІФ не бажатиме покривати витрати на утримання ДП, що курсують територією Чернівецької області (Кострижівка, Стефанешти, Лужани, Чернівці), Тернопільської області (Заліщики), Закарпатської області (Рахів), Львівської області (Стрий, Ходорів)... та ж сама картина із заїздом на територію "чужих" регфілій (Підволочиськ-Волочиськ).

Так. Але і УЗ є державною структурою. Яка повинна приносити кошти в державу. Що вона, власне й робить. І ніяких коштів в УЗ бути не може. навіть кишенькових. Єдине, що потрібно зробити, - 70 відсотків зароблених коштів УЗ спрямовувати саме на УЗ. Якщо такий шлях державі вбачається злим, - продати УЗ з усім пір'ям на умовах держави іншій іноземній залізничній компанії під гарантії активів цієї компанії.
Це тісно перегукується із Вікторовою пропозицією:
Я после видео с бухим груныком-обходчиком во Франыке больше не хочу, чтобы эти люди делали нам участки на 180-200. Только крупный комплексный тендер на все, начиная от ПС и заканчивая путями, пусть считают расходы на проживание здесь зарубежных специалистов и вперед. С теми же Хундаями, пока корейцы не пожили немного в Дарнице, тоже толку поначалу не было. Если найдется компания способная такое осилить, то хорошо. Строят же турки у нас автодороги, потому что местных нельзя пускать на должности, предусматривающие доступ к ТМЦ. По ЖД нужен тот же подход.

Ага. Потому что никто не продает. А в случае продажи сейчас коррупционная составляющая приведет к тому, что єто будет позиционироваться так, что еще еле упросили покупателя....
До речі, Ви ж читали, я сподіваюся, "плачі та побоювання" УЗ на тему: "приватна тяга забере собі усю вантажну роботу, а нам залишать тільки пасажирські та приміські поїзди"... "тому ми зараз не готові на допуск приватної тяги до вантажних перевезень"...
Цікаво, якби якась іноземна компанія прийшла б до УЗ і сказала: "Ми маємо намір взяти у Вас на обслугу до себе збиткові поїзди ХХ, ХХХ, та ХХХ в обмін на помірну плату за доступ до інфраструктури", то що б тоді відповіла УЗ?
Вона б казала: "Вони хоч і збиткові, але ми за рахунок цих поїздів годуємо дві тисячі людей... отримуємо різноманітні відкати... ці поїзди миємо швабрами та миючими засобами від наших кумів/сватів тощо... і ми їх так просто Вам не передамо".
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #177 on: 20.09.18 , 01:09 »
Share Reply with quote

Ну, почтовики и пенсючники просто вынуждены зачесаться, поскольку пенсионное хозяйство даже более убыточно, чем пригородное.

От доставки пенсий населению "Укрпочта" в этом году понесла 1 млрд грн убытков. Об этом в среду на расширенном заседании рабочей группы по изучению и решению вопросов реформирования объектов почтовой связи на территории Черниговщины, которое проходило в областном совете, заявил генеральный директор предприятия Игорь Смелянский, сообщает Depo.ua со ссылкой на Укринформ.

На требования присутствующих обратиться к Верховной Раде и правительству Украины с просьбой предоставить дотации государственному предприятию, которым является Укрпочта, Смелянский ответил, что не раз обращался, но ничего не добился.

"Мы подавали правительству предложения включить определенные суммы в государственный бюджет, но ни одна цифра не была внесена", - отметил Смелянский. Впрочем, присутствовавшие на заседании руководители районов и общин области, политические и общественные активисты не приняли таких оправданий. Они публично подсчитали, сколько прибыли Укрпочте приносит один почтальон продажей различных товаров, и пришли к выводу, что он свою зарплату зарабатывает сам.
« Last Edit: 20.09.18 , 01:09 by Emblaze » Logged
VB
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #178 on: 29.09.18 , 12:09 »
Share Reply with quote

Іване, ото Ви понаписували, мене беруть сумніви, - у якій Україні Ви проживаєте? Коли людина буде отримувати 1200 євро пенсії, - щось подібне можна буде втілювати з Ваших думок. Наразі поцікавтесь дійсною картиною, скільки людей отримують пенсію в районі мінімальної, пропрацювавши в Україні 20 років. Як взагалі можна ділити людей на сорти.... Не уявляю цього у Європі. Стосовно Вашого останнього абзацу
"тому ми зараз не готові на допуск приватної тяги до вантажних перевезень"...
Цікаво, якби якась іноземна компанія прийшла б до УЗ і сказала: "Ми маємо намір взяти у Вас на обслугу до себе збиткові поїзди ХХ, ХХХ, та ХХХ в обмін на помірну плату за доступ до інфраструктури", то що б тоді відповіла УЗ?
Вона б казала: "Вони хоч і збиткові, але ми за рахунок цих поїздів годуємо дві тисячі людей... отримуємо різноманітні відкати... ці поїзди миємо швабрами та миючими засобами від наших кумів/сватів тощо... і ми їх так просто Вам не передамо".
то сказали б приблизно таке, - "Тридцять".
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 845


View Profile
« Reply #179 on: 30.09.18 , 09:09 »
Share Reply with quote

ПОЛТАВСЬКА ДИРЕКЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ПРОСИТЬ МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ РАЙОНІВ ОБЛАСТІ КОМПЕНСУВАТИ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПІЛЬГОВИХ КАТЕГОРІЙ НАСЕЛЕННЯ

У Полтавській ОДА відбулась нарада з питань відшкодування витрат за безкоштовне перевезення пільгових категорій громадян залізничним транспортом. Через відеозв’язок Полтавська дирекція залізничних перевезень вирішувала це питання з представниками РДА, ОТГ та міських рад.

Ціль наради: вирішення питання стосовно компенсації тих збитків, які отримало регіональне відділення «Південної залізниці» у частині перевезення пільгових категорій населення.

Так, компенсація вартості перевезень окремих пільгових категорій громадян залізничним транспортом на приміських маршрутах здійснюється згідно укладених з перевізниками договорів. Проте наразі через невиплату цієї компенсації, райони та міста Полтавської області мають заборгованість. Загальна сума збитків, прогнозована на кінець року, орієнтовно становитиме 13 млн 326 тис. грн.

— Прошу представників ОТГ та районних адміністрацій відреагувати, особливо у яких є суттєва заборгованість. З деякими районами я зустрічався, показники вони знають. Вже маємо 9 місяців по перевезенню пасажирів, але все ще є багато нюансів. Ми отримали інформацію, що стосується практично всіх пільговиків: жодного квитка не продано за повною вартістю. Це стосується приміського сполучення, — розповів начальник Управління інфраструктури Полтавської ОДА Сергій Марчишинець.

Наразі райони та міста області компенсували загалом 2 млн 138 тис. 570 грн. Найбільше відшкодування витрат залізниця отримала від Кременчука: 750 тис. грн, але станом на 1 жовтня вони мають і найбільше збитків — 1 млн 755 тис. грн.

— Приміське залізничне сполучення — невід’ємна частина існування громад. Минулого року ми вийшли орієнтовно на рівень майже 60% з компенсації з місцевих бюджетів. Спільними зусиллями обласної адміністрації, «Південної залізниці» ведеться робота, щоб відстояти й захистити необхідність існування залізничних станцій. Щоб та інфраструктура, яка створена на території вузлових станцій, працювала. Щоб інвестори, бізнес та аграрії не залишили цю територію. Адже є загроза призупинення функціонування кількох станцій, — поділився перший заступник голови Полтавської ОДА Андрій Пісоцький.

Які наслідки несплати місцевим самоврядуванням компенсацій? Можуть вноситися пропозиції через суд, і ці гроші стягуватимуть з відповідних користувачів послуг. «Укрзалізниця» щодо кількох місць вже приймає рішення по показниках ефективності, щоб призупинити навантаження, і далі — скасувати курсування певних потягів.

Обласне керівництво проводить політику щодо захисту інтересів громади. Ми зверталися і щодо питань відміни курсування певних потягів, це питання вирішили. Ми маємо ситуацію, коли місцеве населення користується послугами, не сплачуючи жодної копійки. Але керівництво на місцях не турбується про відшкодування витрат на залізничне перевезення. Така ж ситуація і щодо монетизації пільг: місцеве самоврядування не прийняло жодного рішення. Так, все навантаження з пасажирського транспорту у частині пільгового перевезення лягає на обласну програму з компенсації пасажирських перевезень. Навіть приватні перевізники взяли на себе витрати сумою 5 млн грн, — додав Сергій Марчишинець.

Не надходить фінансування на перевезення пільгових категорій від таких районів: Гадяцький, Гребінківський, Новосанжарський, Оржицький, Семенівський та місто Миргород. Найменше коштів отримали від Хорольського району. Щодо збитків, то найменше нарахували м. Горішні Плавні.

— Завдяки праці керівництва Полтавської ОДА ми ще можемо функціонувати по приміським поїздам. Хоча компенсація збитків цьогоріч залишається на рівні 23% по області. Доводиться проводити нетрадиційні заходи, такі як скасування зупинок поїздів, а на деяких маршрутах — міського сполучення. Навіть може дійти до звернення в суд, щоб стягнути ці кошти. Думаю, місцеве самоврядування переживає за своїх людей, бо перевезення пільгового контингенту потрібне не тільки залізниці. Розумію, що компенсувати 100% проблематично, але повинен бути якийсь діалог. Щоб напрямок компенсації був не гірший минулорічного, — прокоментував перший заступник начальника ВП «Полтавська дирекція залізничних перевезень» Андрій Жовковський.

Представники ВП «Полтавська дирекція залізничних перевезень» неодноразово наголосили на діалозі, щоб спільно вирішити це питання. Так, вони готові сісти за стіл переговорів, надати роз’яснення, повну інформацію по кожному району.

— Неодноразово спілкувався із головами ОТГ, сільських рад, районних адміністрацій. Складається таке враження, наче РДА відмовляються від своїх жителів районів, і всі проблеми перекладають на голів селищних рад, ОТГ. Наразі районні адміністрації ніхто не скасовував. Буває, коли голови РДА кажуть, що у них немає коштів. Але ж є інші райони, які знаходять кошти, співфінансують 50%. Якщо йти один одному назустріч, то все вийде, — підсумував начальник пасажирського сектору ВП «Полтавська дирекція залізничних перевезень» Руслан Запорожець.

Прес-служба Полтавської ОДА
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!