Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.07.19 , 10:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 31777 times)
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #180 on: 30.09.18 , 13:09 »
Share Reply with quote

Іване, ото Ви понаписували, мене беруть сумніви, - у якій Україні Ви проживаєте?
VB, я оце читаю попередній допис (від wappoltava), і гадаю: чи можливо у ситуації, коли "Минулого року ми вийшли орієнтовно на рівень майже 60% з компенсації з місцевих бюджетів", виплатити решту 40%, і ще знайти кошти для роздачі тим громадянам, котрі не користуються транспортними послугами?
Ви стверджуєте, що це можливо (роздати усім пільговикам пристойну суму). Я в це не вірю. Так само не вірю, як інші форумчани не вірять у те, що можна почепити на усі локомотиви телеметричні трекери, бо "на це немає коштів".
Виходить так, що у разі тотальної монетизації пільговики мають право вимагати грошову компенсацію, за:
1) користування місцевим телефонним зв'язком - 50% їх вартості (навіть, якщо вони ним і не користуються);
2) переліт літаком "туди" і "назад" - 50% їх вартості (навіть, якщо вони ним і не користуються);
3) переплив річковим транспортом "туди" і "назад" - 50% їх вартості (навіть, якщо вони ним і не користуються);
4) зубопротезування - 50% їх вартості (навіть, якщо вони ним і не користуються)...
і довгий список інших благ.
Чому при монетизації вирішили обмежитись тільки місцевим наземним транспортом? VB, це Вас не обурює?
Logged
VB
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #181 on: 30.09.18 , 15:09 »
Share Reply with quote

Що оце Ви зараз понаписували? Яким боком воно тут все? Це явно якихось десь політтехнологій набачились, - понаприплітати до сов раків ще, бо червоного кольору бракує. (а! раки зелені... а варені? ну то наша команда це й мала на увазі). Вам явно в уряд треба, а не на форумах сидіти, причому не до Омеляна, а ближче до економічного кабінету, а в ідеалі, - керувати соцполітикою. 
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #182 on: 30.09.18 , 16:09 »
Share Reply with quote

Тоді вже краще - кіберполітикою :)
Logged
VB
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #183 on: 30.09.18 , 18:09 »
Share Reply with quote

Роботи ще пенсію не заробили
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #184 on: 30.09.18 , 18:09 »
Share Reply with quote

Яким боком воно тут все?
Якщо монетизувати "всім" (не тільки тим, хто скористався послугою), то чому б ще на додачу не монетизувати "все": телефон, зубні протези, авіаперельоти... адже пільги це не тільки проїзд у міському/приміському сполученні, а значно ширше коло благ. Згадалось навіть і про позачергове встановлення дротяного телефону :))) Тобто, моє питання до Вас: якщо вже пішла така жвава монетизація "усім усього", то чи не варто монетизувати ширше (не тільки місько-приміські сполучення) коло пільг?

п.м. Чомусь пільговики мовчать про стаціонарну телефонію: Укртелеком припинив надавати пільги в односторонньому порядку, бо не отримує компенсацій від бюджетів.
п.м.2. Пільговики радісно сприймуть монетизацію авіаперельотів... але чому про це ніхто не говорить... тільки про монетизацію маршруток і ДП?
Logged
VB
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #185 on: 01.10.18 , 01:10 »
Share Reply with quote

Яким чином я причетний до
"усім усього
?
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 845


View Profile
« Reply #186 on: 07.10.18 , 08:10 »
Share Reply with quote

цікава стаття з фактами:

ПОЛТАВА ЗАБОРГУВАЛА «УКРЗАЛІЗНИЦІ» ПОНАД 9 МЛН ГРН ЗА ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПІЛЬГОВИКІВ ПРИМІСЬКИМИ ПОЇЗДАМИ

Полтавська міська рада за три роки не виділила жодної гривні з бюджету на компенсування «Укрзалізниці» перевезення пільговиків приміськими поїздами

Полтавська дирекція регіональної філії «Південна залізниця» просить компенсувати перевезення пільговиків в приміських потягах. З цього приводу залізничники зустрічаються із чиновниками й пишуть листи до місцевих рад. Щоби привернути увагу до проблеми Полтавська дирекція раніше заявляла, що скасує частину зупинок приміських поїздів, але поки на це не наважувалась. Зараз дирекція попереджує, що знову змушена розглядати питання скасування зупинок приміських поїздів по станції Полтава-Київська та Полтава-Південна.

Пояснюємо проблему на основі даних, отриманих від «Південної залізниці».

«Південна залізниця» — філія ПАТ «Укрзалізниці». У складі «Південної залізниці» 4 підрозділи: Полтавська, Харківська, Сумська, Куп’янська дирекції. За два роки вони перевезли приміськими потягами наступну кількість пасажирів:



Полтавська дирекція контролює залізничні перевезення у 4 областях: Полтавській, Чернігівській, Сумській та Кіровоградській. Проаналізуємо суму збитків та компенсацій, які отримала дирекція за перевезення пасажирів пільгових категорій від міст та районів.



Як бачимо, Полтава — єдине місто в межах дирекції, яке не заплатило жодної гривні за пільговиків. За три роки Полтава заборгувала:

2016 рік — 3,1 млн грн;
2017 рік — 3,5 млн грн;
2018 рік (8 місяців) — 2,7 млн грн.
На відміну від Полтави, інші міста і райони частину компенсацій «Укрзалізниці» виплачують. Полтавська область в середньому компенсувала збитків на 23%, враховуючи Полтаву, яка не платить взагалі. Звернемо увагу, що Кременчук у 2017 році заплатив 2,2 млн грн. Це на 100 тис. грн більше від наданих послуг. Вочевидь місто «гасить» свої попередні борги. Цього року Кременчук заплатив 750 тисяч із 1,7 млн грн.

Керівництво залізниці говорить, що вказана сума боргу насправді є більшою. Частина пільговиків вважають — якщо в них є посвідчення, то вони мають право їхати без придбання безкоштовного талона у касі. Скільки таких «зайців», порахувати важко — майже неможливо.

Слід зазначити, що облік пільговиків фіксується по безкоштовному талону, який вони беруть на станції, з якої відправляються. Більшість пасажирів купує квитки у Полтаві, саме тому обласний центр має сплатити найбільшу суму за пільговиків.

Чому Полтава не хоче платити за пільговиків? Службові особи Полтавської дирекції зверталися до Полтавської міської ради, районних рад міста, щоби укласти договір на виплату компенсацій за перевезення пільговиків, але отримала відмову. Управління соціального захисту Подільського району населення повідомило, що укладати договір про компенсацію немає юридичних підстав, оскільки державним бюджетом не передбачено субвенцій за перевезення пільговиків залізницею. Полтавська міська рада відповіла схожим чином — у соціальній програмі «Турбота» видатки на залізничні перевезення не передбачені.







Чому тоді інші міста і райони платять? Полтавська дирекція залізничних перевезень пояснила, що аргументи полтавських чиновників невірні. Так, дійсно, раніше за пільговиків платила держава. Компенсація проходила у вигляді погашення боргу підприємства за електроенергію. У 2016 році Верховна Рада прийняла зміни до Бюджетного кодексу України, згідно із якими, дані видатки повинні компенсуватися із місцевого бюджету. Залізничники не розуміють, чому місто виділяє кошти за пільговиків автоперевізникам, але відмовляє їм.

Погрози «Південної залізниці» скасувати частини зупинок приміським поїздам, схоже, полтавських чиновників не лякають. Однак, якщо і далі Полтава нічого не платитиме, попередження можуть стати реальністю і тоді дачникам і студентам з районів доведеться шукати інші способи, як добиратися в потрібний населений пункт.

Микола ЛИСОГОР, «Полтавщина»

https://poltava.to/news/48474/
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 845


View Profile
« Reply #187 on: 07.10.18 , 08:10 »
Share Reply with quote

- по цій картинці можна навіть приблизно бажити статистику по Полтавскій області та конкретно по районах та містах, де більше, де менше людей користується приміським залізничним транпортом:

Logged
VB
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #188 on: 07.10.18 , 09:10 »
Share Reply with quote

По цій картинці нічого не можна бачити. Хіба що "хотєлкі" чиїсь. Навіть якщо оце в утопіїї хтось вірно порахує пенсіонерів, то маємо наступне. Купа пенсіонерів приїздить до Полтави з усієї області. Потім вони в касі Полтави беруть зворотній нульовий. І що тепер, Полтава за них має відшкодовувати?
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 845


View Profile
« Reply #189 on: 07.10.18 , 10:10 »
Share Reply with quote

- те саме можна сказати і про Кременчук та Гребінку, але Кременчук та Гребінка платять, Полтава не платить...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!