Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.18 , 05:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 24521 times)
MORRO
Active user

Posts: 328


View Profile
« Reply #190 on: 07.10.18 , 13:10 »
Share Reply with quote

А по Приднепровской дороге есть такая статистика? Интересует особенно Запорожская дирекция.
Logged
Георгий Грановский
Active user

Posts: 5676


View Profile
« Reply #191 on: 07.10.18 , 17:10 »
Share Reply with quote

А по Приднепровской дороге есть такая статистика? Интересует особенно Запорожская дирекция.
Попробуй написать ВЕРТу, - он должен быть в курсе.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5529


View Profile
« Reply #192 on: 07.10.18 , 17:10 »
Share Reply with quote

А по Приднепровской дороге есть такая статистика? Интересует особенно Запорожская дирекция.
Попробуй написать ВЕРТу, - он должен быть в курсе.

Не в курсе.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #193 on: 08.10.18 , 09:10 »
Share Reply with quote

А по Приднепровской дороге есть такая статистика? Интересует особенно Запорожская дирекция.

Можете написати запит на публічну інформацію.
Тут є інформація як це зробити: http://uz.gov.ua/contacts_feedback/public_information/
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #194 on: 02.11.18 , 11:11 »
Share Reply with quote

... Купа пенсіонерів приїздить до Полтави з усієї області. Потім вони в касі Полтави беруть зворотній нульовий. І що тепер, Полтава за них має відшкодовувати?
Це одна із ключових позицій в моїх обгрунтуваннях: не пов'язувати пільговиків з місцем посадки/висадки, а з місцем їх реєстрації (фактичного проживання). Цьому ще сприятиме лібералізація Закону України "Про вільний вибір місця проживання".
Кілька місяців тому я особисто вручив Ц свою офіційну пропозицію для вивчення. Поки що мовчок. Вочевидь залізниця здогадується, що пільговики поїдуть маршрутками у разі монетизації (прямої чи опосередкованої) пільг, а тому не прагнуть вирішувати питання відповідно до обставин сьогодення, а прагнуть "струсити" кошти старими дідівськими методами "ви нам винні і віддавайте, бо в нас така методика обчислення".

Quote
Голова Немішаєвого Сергій Замідра представив публіці рішення Smart City, які вже сьогодні втілені його командою, і дозволили владі суттєво знизити постійні витрати. Одними з найцікавіших проектів є оптимізація витрат на електроенергію для освітлення селища в нічний час за рахунок автоматизації системи контролю освітлення і впровадження електронних проїзних квитків для пільгових категорій населення. Останнє рішення дозволило владі не тільки зберегти пільги, а й скоротити витрати на компенсацію транспортним підприємствам на 80%, оплачуючи тільки реальний факт проїзду. Запорукою успіху в розвитку Немішаєвого Сергій вважає залучення до співпраці громади і перспективної молоді.
http://nem-rada.gov.ua/nemishayeve-zapuskaye-pilotnyy-proekt-smart-city/

Однак "картка немішаєвця", це містечкові проекти, які не вирішують проблеми в масштабі країни. Раніше я спілкувався із Сергієм Замідрою... але нікому не цікаво відходити від містечкових "карток запердолівки" до "картки громадянина України" (нею може бути той же паспорт чи соцкартка). Не буде кожен водій маршрутки возити з собою 300 сканерів для пільговиків з кожного регіону, і не будуть представники регіонів визбирувати з усієї України ці дані в режимі реального спілкування з цими усіма перевізниками...

Поки що практикую древню китайську мудрість: "Якщо спокійно сидіти на березі річки досить тривалий час - можна побачити, як по ній пропливе труп ворога". Важко спілкуватися з чиновниками, котрі не бачать цілісності проблеми, а тупо вибивають кошти з конкретних пунктів... як дятли.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3978


View Profile
« Reply #195 on: 02.11.18 , 23:11 »
Share Reply with quote

Ну, так блять можна досидітись до того, що повз тебе пропливе труп не ворога, а приміського пасажирського руху.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4231


View Profile
« Reply #196 on: 03.11.18 , 09:11 »
Share Reply with quote

Очень надеюсь что раньше проплывет монетизация, а там уже как получится с пригродным...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #197 on: 05.11.18 , 14:11 »
Share Reply with quote

Поки що хочу звернути увагу читачів на стрімкий розвиток подій в Тернополі. Гуглити: "картка тернополянина протест". Тупість та недалекоглядність чиновників скоро дасть перші результати = трупи.

Вікторе, я вже писав, Євген (Ц) особисто (з моїх рук) отримав від мене ці офіційні пропозиції, а до того їх отримали Омелян і причетні пасажирники... вони ж цієї прозорості бояться як дідько ладану, і усіляко намагаються зберегти "статус кво" у сфері відшкодувань вартості перевезень. Може не так було б вже й погано, якби пенсіонери пересіли на маршрутки, а платоспроможна верства населення користувалась би електричками, які були б більше підлаштовані під потреби "робочого класу"?

Є варіант створити робочу групу при МСП, і умовити їх взяти на себе роль "загальноукраїнського адміністратора обліку відшкодувань" ... однак на форумі я за ці останні роки не побачив активної підтримки моєї пропозиції щодо такого централізованого адміністрування... все впирається в те, що касові апарати (вони тепер можуть бути навіть на смартфоні, без паперової архівної стрічки) повинні мати функцію читання RFID-карток (паспортів, посвідчень тощо).... і опоненти переконували мене в тому, що це (+3USD) суттєво вплине на підвищення вартості транспортних послуг. Отож, якщо я буду бачити, що мої ідеї можуть нормально всотуватись у чиїсь мізки, ... і буде команда прихильників ідеї - будуть відповідні дії.
Logged
sean
Active user

Posts: 3386


View Profile
« Reply #198 on: 05.11.18 , 15:11 »
Share Reply with quote

Поки що хочу звернути увагу читачів на стрімкий розвиток подій в Тернополі. Гуглити: "картка тернополянина протест".
Я тут на днях дико здивувався трьом гривням в одесі (а частіше навіть нулю гривень з тою дурноватою системою виходу через весь салон тільки на передні двері), а тернопіль, виявляється, до восьми доріс о_О
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #199 on: 05.11.18 , 16:11 »
Share Reply with quote

Бо все вперлося в "містечковіть": картка тернополянина/немішаєвця/запердолівця... ніхто не хоче розуміти суть питання: компенсувати пільговому пасажиру з бюджету_приналежності_пільговика, а не з бюджету початкової/проміжної/кінцевої станцій маршруту. Ніхто з місцевих чиновників не хоче визирнути далі свого адмінрайону, щоб побачити проблему в масштабі країни. Мій однодумець (у справі компенсацій) Євген Дихне теж не розуміє, чому пільговик повинен отримувати пільгу для її виняткового використання лише на приміському залізничному сполученні, а не на авіасполученні... (там де аеропорт за парканом, а залізнична станція/платформа десь далеко). Головне у цьому - облік спожитих послуг, яким повинен заопікуватись якийсь центральний орган, як адміністратор.

Згадаймо, як усі кричали "електронне адміністрування ПДВ - це зло"... зараз усі мовчать, бо це краще ніж носити паперові звіти і не мати гарантії, що вони якійсь пихатій чиновниці не сподобаються, особливо, коли побачить суму до відшкодування. В січні перевіряв особисто 120 тис грн - в майже автоматичному режимі були повернуті. Це все до того, що повинен бути належ автоматизований облік, а не ... паперові звіти від водія, який у кожному рейсі провіз максимально дозволену к-ть пільговиків... і усіх - за повним маршрутом, хоча там є проміжні пункти... цей випадок "розслідувала" СБУ... але що вона там встановить...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!