Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.05.19 , 05:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 29448 times)
Entony
Active user

Posts: 3076


View Profile
« Reply #210 on: 10.04.19 , 09:04 »
Share Reply with quote

Щось Львівська перерахувалась. Сам не раз їздив і платив повних 20 чи 21 гривню за проїзд.

6 гривень “заробляє” поїзд «Рава-Руська – Львів»: нерентабельна математика.

У 2018 році «Львівська залізниця» перевезла майже 70 тис. пасажирів у поїздах, що курсують у сполученні «Львів – Рава-Руська – Львів». Про це повідомили «Прикордонню» в «Регіональній філії «Львівської залізниці» у відповідь на інформаційний запит. Протягом минулого року на поїзди зі Львова до Рави-Руської та з Рави-Руської до Львова продали 68 тис. 568 квитків на майже 140 тис. грн., в той час як сума експлуатаційних витрат на один рейс складає близько 20 тис. грн. на тиждень.
«Сума річної виручки від реалізації квитків у поїзді фактично дорівнює витратам на експлуатацію цього поїзда впродовж тижня», – повідомили у «Львівській залізниці».
До слова, щодня поїзд «Рава-Руська – Львів» та «Львів – Рава-Руська» виконує по два відправлення, тобто щотижня – 28 відправлень. Оскільки у 2018 році було 52 повних тижні, виходить, що за цей час поїзд виконав приблизно 1 тис. 456 відправлень. Відтак, в середньому, з одного відправлення квитків було продано на трохи більше 96 гривень.
Разом з тим, у Регіональній філії «Львівської залізниці» не повідомили, скільки пасажирів перевезли у поїздах на «рава-руському» напрямку у минулому році.
«В процесі реформування залізничної галузі питання, пов’язані з обслуговуванням пасажирів, зокрема у касах вокзалів обласних центрів, належить до компетенції філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», – пояснили у відповіді на інформаційний запит.
З травня 2018 року вартість квитка на напрямку «Львів – Рава-Руська – Львів» становить 20 грн. Відтак, якщо провести підрахунок, виходячи з інформації «Львівської залізиці», то виходить, що послугами залізничного транспорту за рік на згаданому напрямку скористалось, в середньому, 7 тис. пасажирів непільгових категорій, а протягом одного рейсу – трохи більше, ніж чотири пасажири.
Разом з тим, у відповіді на запит у «Львівській залізниці» не повідомили чи розглядають варіанти ліквідації поїзда, скорочення часу перебування у дорозі, збільшення їхньої рентабельності.
«Графік руху приміських поїздів, а також будь-які зміни та нововведення, що стосуються зменшення чи збільшення кількості поїздів (рейсів), часу перебування в дорозі тощо запроваджуються у відповідності до технологічного процесу роботи залізничного комплексу, враховуючи інтереси пасажирів і матеріально-технічні можливості залізниці та відповідно до аналізу пасажиропотоку на той чи інший напрямок (рейс)», – повідомили у «Львівській залізниці».



https://varta1.com.ua/96-gryven-zaroblyaye-poyizd-rava-ruska-lviv-nerentabelna-matematyka/
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 108


View Profile
« Reply #211 on: 10.04.19 , 12:04 »
Share Reply with quote

тут тепер ЧМЕ3 + 2 плацкартних  ЦМВ з кодами Придніпровки
Logged
Entony
Active user

Posts: 3076


View Profile
« Reply #212 on: 10.04.19 , 12:04 »
Share Reply with quote

Під ЦМВ курсує лише один склад (так званий робочий поїзд, зранку до Львова і ввечері зі Львова). А денний рейс виконує дизель.
Logged
orest_soltivsky
User

Posts: 38


View Profile
« Reply #213 on: 10.04.19 , 16:04 »
Share Reply with quote

Під ЦМВ курсує лише один склад (так званий робочий поїзд, зранку до Львова і ввечері зі Львова). А денний рейс виконує дизель.
Тільки є одне але- він не робочий, а вантажно-пасажирський.
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 108


View Profile
« Reply #214 on: 10.04.19 , 17:04 »
Share Reply with quote

Дивно. Там графік дозволяє обернутись одним складом. А часті відміни денного рейсу могли б свідчити про проходження в дні відмін ТО цих двох вагонів в ЛВЧД-1
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3746


View Profile
« Reply #215 on: 10.04.19 , 19:04 »
Share Reply with quote

А почему там так редко шныряют сцобакены? Вроде ж приграничная зона, достаточно оживленная, и Жовква на пути.
Logged
tera
Active user

Posts: 616


View Profile
« Reply #216 on: 10.04.19 , 23:04 »
Share Reply with quote

А почему там так редко шныряют сцобакены? Вроде ж приграничная зона, достаточно оживленная, и Жовква на пути.
Ехал раз,поезд проходит Росточье,хотел посмотреть.
Время в пути большое.Жовква встороне.Не видно со станции было.Можно по карте глянуть.
Станция Р-Р тоже несколько от центра в стороне.Наверное удобнее маршрутками к границе сразу.
Logged
orest_soltivsky
User

Posts: 38


View Profile
« Reply #217 on: 11.04.19 , 02:04 »
Share Reply with quote

А почему там так редко шныряют сцобакены? Вроде ж приграничная зона, достаточно оживленная, и Жовква на пути.
Ехал раз,поезд проходит Росточье,хотел посмотреть.
Время в пути большое.Жовква встороне.Не видно со станции было.Можно по карте глянуть.
Станция Р-Р тоже несколько от центра в стороне.Наверное удобнее маршрутками к границе сразу.
Ситуація наступна:центр Жовкви насправді в 5-7 хвилинах ходьби від вокзалу, просто панораму на центр затуляє великий парк між вокзалом та власне центром міста. Однак маршрутки та дизелі відправляються з абсолютно різних районів як Львова, так і Жовкви та Рави-Руської, тобто ситуації, за якої людина подивилася на годинник та вирішила поїхати дизелем або ж навпаки бути не може навіть гіпотетично:залізничний вокзал Львова та АВ,,Північний", звідки відправляється автотранспорт розташовані в 30 хвилинах проїзду міським ГТ один від одного до прикладу.
Щодо ,,маршруток" до кордону, то таких там не існує в принципі через відсутність пішохідного пункту пропуску. Тому 4 кілометри від центру Рави-Руської до пункту пропуску- мертва зона для внутрішньодержавного громадського транспорту, єдиний варіант добирання від Рави-Руської та перетину кордону- автостопом. До слова, запуск умовного регіонального потягу ,,Рава-Руська-Замость"був би дуже корисним в контексті реальної євроінтеграції, адже станом на сьогодні адекватних варіантів добирання від Рави-Руської до найближчих населених пунктів Польщі за допомогою громадського траснпорту просто не існує, ще й пішого пункту пропуску та підвезення до нього, як в тих же Шегинях нема.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1489


View Profile
« Reply #218 on: 11.04.19 , 10:04 »
Share Reply with quote

Треба правильно донести до УЗ ідею залізничного сполучення Рава-Руська - Замость. Чи є там знайомі, щоб організувати звернення від місцевої громади?
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 827


View Profile
« Reply #219 on: 09.05.19 , 09:05 »
Share Reply with quote

З 20 квітня вартість проїзду в електричках Полтавщини підвищилася на 63% — востаннє тарифи підвищували на початку минулого року

З 20 квітня 2019 року АТ «Укрзалізниця» підвищила вартість проїзду пасажирів у приміському сполученні по регіональній філії «Південна залізниця».

Подорожчання стосується Сумської, Полтавської та Чернігівської областей (Полтавська та Сумська дирекції).



Судячи з даних сайту регіональної філії «Південна залізниця», останнє подібне підвищення відбувалося з 26 січня 2018 року. Тоді проїзд на відстань від 1 до 5 км коштував 5 грн. Тепер ціна складає 8. Тобто тарифи підняли в середньому на 63%.

Як повідомили «Полтавщині» в «Укрзалізниці», нові тарифи на перевезення пасажирів і багажу у приміському сполученні встановила регіональна філія АТ «Укрзалізниця» за погодженням з Полтавською ОДА.

Однією з причин для прийняття такого рішення була збитковість організації перевезення пасажирів залізничним транспортом у приміському сполученні. За інформацією «Укрзалізниці», держава не виконує вимоги ст.9 ЗУ «Про залізничний транспорт» стосовно компенсації перевізнику збитків. Аби зменшити їх, товариство вимушене проводити роботу щодо підвищення тарифів.

У 2018 році по регіональній філії «Південна залізниця» у приміському сполученні було перевезено пасажирів окремих пільгових категорій громадян на суму 82,5 млн грн. З них залізниці компенсували 14,9 млн грн, тобто 18%.

Нагадаємо, у квітні цього року Полтавська дирекція залізничних перевезень регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» вкотре попередила про загрозу скорочення кількості приміських поїздів. Причина та сама — борг Полтави перед дирекцією за перевезення пільговиків.

https://poltava.to/news/50907/
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!