Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.11.20 , 02:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 55720 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10010


View Profile
« Reply #230 on: 21.05.19 , 19:05 »
Share Reply with quote

Тарифи Придніпровки спокою не дають.
Logged
www3
Active user

Posts: 1500


View Profile
« Reply #231 on: 21.05.19 , 19:05 »
Share Reply with quote

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/495569/

Вантажні клієнти Укрзалізниці більше не хочуть платити за пасажирські перевезення, — Антон Саболевський
Провідні вантажні клієнти  Укрзалізниці, які формують прибуток товариства, активно виступають проти покриття збитків від пасажирських перевезень за кошти від вантажних.  Власне це закріплено діючим законом «Про залізничний транспорт», який не виконується. Час зробити цей складний вибір. Про це пише у своєму блозі на «Залізничному інформаційному порталі» директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики АТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський.

За його словами, новий закон про залізничний транспорт, який активно обговорюється у комітетах Верховної Ради, визначає механізм вирішення цього завдання. Якщо держава не укладає договір на перевезення пасажирів й не гарантує беззбитковості перевізника — послуга не надається.

«Настав час змінювати парадигму мислення, а державі визначитися: чи є розвиток залізничних перевезень пасажирів пріоритетом держави або з цим впораються конкурентні галузі (автомобільний та авіаційний транспорт). Різні країни відповіли по-різному на це питання. Європа зробила залізницю основним перевізником пасажирів. США, Канада та Австралія обрала авіаційне сполучення і в якості альтернативи побудували якісні автостради», — розмірковує Антон Саболевський.

Він зауважує, що на приватних операторів розраховувати не варто. За наявного в країні рівня середньої заробітної плати і ВВП на душу населення перевезення пасажирів в існуючих обсягах без субсидій з боку держави — просто неможливі.

Антон Саболевський нагадує: для того, щоб збудувати необхідну кількість пасажирського рухомого складу, необхідно п’ять—сім років та 111 млрд грн фінансових інвестицій, яких сьогодні немає у розпорядженні Укрзалізниці.

Наразі товариство просить з Державного бюджету 7,1 млрд грн, з яких 2,2 млрд грн — це недоотримана компенсація за перевезення пільгових категорій громадян, а решта — кошти, які компанія інвестувала у пасажирські перевезення упродовж двох попередніх років фактично за рахунок прибутку з вантажних перевезень.
Logged
www3
Active user

Posts: 1500


View Profile
« Reply #232 on: 21.05.19 , 19:05 »
Share Reply with quote

Дореформировались
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5721


View Profile
« Reply #233 on: 21.05.19 , 23:05 »
Share Reply with quote

Різні країни відповіли по-різному на це питання, але в них було дещо спільне: коли вони вирішували це питання, їхні залізниці не тирили бабки так невмєняємо, як це робить наша.
Logged
VB
Active user

Posts: 4357


View Profile
« Reply #234 on: 22.05.19 , 07:05 »
Share Reply with quote

Це вже сигнал. Докрались до того, що вже скоро не буде що красти. Вимагають прямим текстом. От коли у громадянина буде усвідомлення того, що ведеться чесна гра,- інша розмова. Сюди входить все, включно з тими ввареними баками в УАЗах та зарплатах генеральних.
З боку вантажовідправників / отримувачів,- яка різниця, куди гроші підуть? Чи вже готується схема зниження тарифів новою старою владою? Зараз пересічний пасажир скаже, що він не хоче надалі спонсорувати всіх. Буде правий. Причин можна уйму наводити, й головна,- умови, в яких возять пасажирів.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 714


View Profile
« Reply #235 on: 22.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

Тарифи Придніпровки спокою не дають.

Навереное с Приднепровской решили взять пример. Но на Приднепровской хоть электрички не такие страшные.
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 642


View Profile
« Reply #236 on: 22.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Зато какие старые)
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5784


View Profile
« Reply #237 on: 22.05.19 , 13:05 »
Share Reply with quote

Зато какие старые)

Ну ЕПЛ не такі вже й старі))
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 642


View Profile
« Reply #238 on: 22.05.19 , 15:05 »
Share Reply with quote

Это не считается
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2103


View Profile
« Reply #239 on: 24.05.19 , 19:05 »
Share Reply with quote

Українські електрички: в яких умовах їздять пасажири та чи можна зробити перевезення комфортнішим?

У програмі «Реформатори» обговорюємо умови перевезення в українських електричках та шляхи, які б дозволили їх покращити. У студії директор департаменту організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень «Укрзалізниці» Олександр Красноштан.

6 пар електричок щоденно з’єднують Київ та Гребінку — великий залізничний вузол на перехресті шляхів на Харків та Одесу. З української столиці на Полтавщину приміські потяги йдуть три з половиною години. Хто ними користується? Чим розважаються пасажири в дорозі та чи задоволені вони станом вагонів? Про все це у репортажі Григорія Пирліка.

 Незадовільний стан вагонів цієї електрички Олександр Красноштан пов’язує, зокрема, з вартістю проїзду: «Наш квиток від Києва до Чубинського коштує 8 гривень, квиток автобусом коштує 26 гривень. Різниця в вартості більше, ніж в три рази. Відстань від Києва — Пасажирського до Чубинського майже 50 кілометрів. І це 8 гривень. Квиток на міський громадський транспорт у Києві також коштує 8 гривень, але середня дальність поїздки пасажира в Києві це 4 кілометри. Чому так? Тарифи на приміські перевезення погоджуються з обласними державними адміністраціями. Вони дуже неохоче ідуть на таке погодження, підвищення. Цьогоріч ми індексували тарифи на 20%, але це перша індексація з 2014 року», — розповів Олександр Красноштан.
Журналіст Павло Стех, який написав книгу про подорожі в українських електричках «Над прірвою в іржі», поділився власними спостереженнями про те, чи часто пасажири їдуть без квитків, яка частина з них пільговики. На питання, хто винен в тому, що електрички в такому стані, він відповів так: «Я точно не виберу когось одного і не скажу, що син президента у всьому винен, як у нас люблять говорити. Мені здається, що винне суспільство. Не можна все перекласти на чиновників, тому що вони часто в комфортних умовах, тому що люди, які їздять або працюють в цих електричках, не вимагають кращих умов для себе. Відповідальність певною мірою на усіх лежить»
 

Джерело


Logged
Tags:
Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!