Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.18 , 00:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 14373 times)
VB
Active user

Posts: 3031


View Profile
« Reply #30 on: 21.02.17 , 19:02 »
Share Reply with quote


Схожа схема пільг  (фіксований обсяг) зараз діє щодо споживання газу. І що б ви думали - намагаються спалити весь об'єм пільгового газу.


Правильно й роблять, бо якщо не спалять, то на наступний рік норму дадуть так, що не вистачить.
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 473


View Profile
« Reply #31 on: 22.02.17 , 04:02 »
Share Reply with quote

Теоретически можно было бы предложить такой вариант
Теоретически, нас в будущем ждет монетизация льгот, это самый правильный подход. Не вижу смысла перекладывать на УЗ всю эту чехорду с вбиванием чего-то куда-то или учетом и оплатами.
Монетизация это подход правильный, вопрос только в форме и формуле расчета. Не должно быть никаких частых походов, в госорганы как со стороны перевозчика, так и со стороны льготника.
Пока любой из предложенных тут вариантов расчета в наших может вызвать злоупотребление и недовольство. Перевозчики местами могут отказываться возить льготников, из-за задержек с получением оплаты, желанием получить наличку, а не деньги на счет и тп, но это более глобальная проблема всего процесса оплаты перевозок в Украине.

Со стороны уз не замечено особого желания решить вопрос в "чехорде с вбиванием" уже ХХ лет студенческие, ученические, пенсионные и другие льготные удостоверения содержат штрихкод, его хоть раз у кого-то считывали?

Оффтоп у нас оплата проезда происходит по схеме , когда пассажир платит напрямую транспортному предприятию, в развитых странах администрация заказывает услуги перевозки за фиксированную стоимость и сама занимается сбором оплаты. Какая схема оплаты в развитых странах приминается на пригородных автобусах, поездах?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #32 on: 23.02.17 , 12:02 »
Share Reply with quote

Не приймається "безроздумна монетизація" = "всім і все" - так, не приймається. Аргументи наведені.
Слабенькі аргументи.
Я не юрист, але не впевнений, що такого виду пільги не будуть порушенням рівності прав людей - "одному фактично +Х гривень, іншому нічого". Це, власне, якийсь пережиток СРСР. Уявіть, що вам взагалі живих грошей давати не будуть, а будуть лишень компенсувати на певну суму ваші витрати. Погодитесь?
Я теж не юрист. Тоді, за вашою логікою, будь-яка пільга - порушення рівності прав людей (насамперед пільговиків). Бо, той пільговик, хто не отримує послугу - не отримує нічого, а той хто отримує - отримує її задармо (чи зі знижкою).
Уявіть собі, ви Герой України і у Вас є пільга "зубопротезування"... але у вас є всі зуби і всі здорові... то Ви б прийшли до зубара і попросили десяток зубів у кишеню? Зараз пільговики мають пільги на проїзд (в т.ч. безоплатний), то за Вашою логікою вони, аби не почуватися скривдженими, повинні щодня намотувати десятки кілометрів... "аби їх жаба не задушила", мовляв інші їздять, а я чим гірший?
Гроші на картці - живі гроші, живіших не буває. Соціальний захист - це вид захисту, а не роздача усім "ліворуч/праворуч". Певний поріг - нормальна практика. 1000 грн/міс на транспорт повинно вистачити... назвіть приклад більшої соціальної потреби. В окремих випадках (за заявою пільговика) можуть піднімати до 2000...3000 тис грн за колегіальним рішенням МСЕК.

Схожа схема пільг  (фіксований обсяг) зараз діє щодо споживання газу. І що б ви думали - намагаються спалити весь об'єм пільгового газу. Не думаю, що з транспортом буде по іншому. Будуть їздити, щоб купити хлібину на 10 коп дешевше, але трохи менше.
А хіба зараз хіба пільговики з безлімітом не їздять, щоб купити хлібину на 10 коп дешевше, але трохи менше. Зараз краще, чи як? Хіба буде краще, коли дадуть гроші на проїзд, а вони підуть на алкоголь?

І взагалі пільги на те, що не є життєво необхідним(до необхідного я відношу іжу, охорону здоров'я/ліки та комунальні послуги) за умов, коли держава бідна (див. ввп) - це зло. І треба думати не про облік пільг (на зубопротезування :-D ) а про їх суттєве зменшення. З цих позицій я розглядаю монетизацію - як крок до ліквідації пільг на залізниці.
Я так розумію, що Ви б бажали скасувати в першу чергу пільги на транспорт, а потім - на зубопротезування... Ще раз нагадаю: монетизація у вигляді "всім за все" - це більший тягар, ніж монетизація у вигляді "всім за спожите в межах норм споживання". Якщо зараз не можуть знайти кошти для тих 10%, які користуються транспортом, то де знайдуть кошти у 10 разів більші? де?

Ближче до теми - категорично не згоден з пільгами, які допускають повністю безкоштовний проїзд. нехай 10%, але оплата повинна бути. Для звичайних пенсіонерів, думаю, третина від ціни буде нормальним рівнем. Це одразу вирішить проблему фіктивних квитків. Це буде дисциплінувати користувачів, тому що коли платиш хоч трохи своїх грошей - зовсім по іншому оцінюєш.
В моїй пропозиції це вирішується просто: всі пільговики сплачують за повним тарифом (аби не розробляти кілька градацій для різних категорій, та й щоб перевізник не заморочувався) із суми завдатку, а на картку йому повертають 100% чи 90%... все залежатиме від того, на якій цифрі зійдуться фахівці.

Технологічно просто.
На жаль не можу знайти переписку з УЗ, розробником ПЗ, того що в їх ФР та ГІВЦ, десь рік тому, чи більше, вже спілкувались на тему "вбивати туди номер посвідчення" (взагалі розмова була про цю саму проблему пільговиків), прийшли до висновку, що це не можливо, треба інші ФР. Ну то таке, вам видніше, головне впевненість ;)
Я про це писав - необхідно модернізувати - ввести RFID-читник в конструкцію ФР. Собівартість матеріалів 1..2 дол/апарат + стільки ж за сервіс. Вони й так роблять "сервіс" за мільйони, тому принагідно вкладатимуть ці читники. Впродовж року повинні встигнути. Вручну ніхто "вбивати" не буде.

Сейчас ФР кондуктора отправляет сводную информацию в разрезе зон.
Тому, висилати кілька кілобайт інформації більше - не проблема.
Звісно не проблема. До речі, дані до ДФС відправляє не сам ФР, його дані зливаються в спеціальне ПЗ по обліку приміських перевезень УЗ, а вже з нього відправляються до ДФС, тому ще врахуйте що треба змінити і це ПЗ.
Так. Треба. Змінити ПЗ - більш простіше, ніж змінити апаратні речі... крім того, потрібно розробити протокол обміну даними між усіма учасниками процесу... але це технологічний бік питання. Так саме, як зробили Букінг: захотіли і зробили.

Ближче до теми - категорично не згоден з пільгами, які допускають повністю безкоштовний проїзд. нехай 10%, але оплата повинна бути. Для звичайних пенсіонерів, думаю, третина від ціни буде нормальним рівнем. Це одразу вирішить проблему фіктивних квитків. Це буде дисциплінувати користувачів, тому що коли платиш хоч трохи своїх грошей - зовсім по іншому оцінюєш.
І навіть переробляти ПЗ суттєво не доведеться. Фактично ті самі студентські тільки з іншим відсотком. А коли будуть платити хоча б 10% то не буде "праздношатающихся", котрі їздять  "аби вдома не сидіти"
... Типа платишь 100% стоимости билета, а потом тебе 50% возвращается автоматически с пенсии, либо еще каким-то образом.
Власне, 10% (чи інша обгрунтована цифра) - це краще ніж повне позбавлення пільг, а з іншого боку - фактор стримування від категорії пасажирів "аби вдома не сидіти".

Теоретически можно было бы предложить такой вариант
Теоретически, нас в будущем ждет монетизация льгот, это самый правильный подход. Не вижу смысла перекладывать на УЗ всю эту чехорду с вбиванием чего-то куда-то или учетом и оплатами.
Монетизация это подход правильный, вопрос только в форме и формуле расчета.
Ок, тоді розмежуємо нашу дискусію на два напрямки: %-таблиця компенсацій і технічна реалізація.
Це незалежні напрямки дискусій. Вони можуть бути в одній темі форуму, але їх не варто сплутувати між собою. Аналогічно, як алгоритм нарахування пенсій і спосіб доставлення коштів пенсіонеру. Тобто, ФІНАНСИ і АЛГОРИТМ.

Не должно быть никаких частых походов, в госорганы как со стороны перевозчика, так и со стороны льготника.
Кожен перевізник має засоби комунікацій, якими передаватиме звіт. Всі звіти видає касовий апарат без додаткового опрацювання людиною. Апарат приготував - людина вислала. Ніхто нікуди не ходить. Зараз весь бізнес так працює. Пільговик, якщо побачить, що прийшла недостатня сума, телефонує колл-центр. Ходити не потрібно. Крапка.

Пока любой из предложенных тут вариантов расчета в наших может вызвать злоупотребление и недовольство. Перевозчики местами могут отказываться возить льготников, из-за задержек с получением оплаты, желанием получить наличку, а не деньги на счет и тп, но это более глобальная проблема всего процесса оплаты перевозок в Украине.
Ви, мабуть неуважно читали пропозицію, жодних затримок: увійшов до салону маршрутки - сплатив кошти за повним тарифом... яка затримка???
"Налічка"... забудьте - це тіньова економіка. Їх давно пора усіх перевести на касові апарати. Нехай фіскали бачать реальну цифру їх виручки.
Вони імітують "1-шу групу", а отримують добрі мільйони (за рік).

Со стороны уз не замечено особого желания решить вопрос в "чехорде с вбиванием" уже ХХ лет студенческие, ученические, пенсионные и другие льготные удостоверения содержат штрихкод, его хоть раз у кого-то считывали?

Оффтоп у нас оплата проезда происходит по схеме , когда пассажир платит напрямую транспортному предприятию, в развитых странах администрация заказывает услуги перевозки за фиксированную стоимость и сама занимается сбором оплаты. Какая схема оплаты в развитых странах приминается на пригородных автобусах, поездах?

Со стороны уз не замечено особого желания решить вопрос в "чехорде с вбиванием" уже ХХ лет студенческие, ученические, пенсионные и другие льготные удостоверения содержат штрихкод, его хоть раз у кого-то считывали?
Поцікавтесь, краще, чому не хочуть? Пасажирники на інженерних тонкощах не розуміються... до такої глибини, що навіть не можуть грамотно сформулювати задачу для ІТ-івців. Їм простіше усіх касирів подекадно звозити у сервіс-центри:

Quote
Із Львова СКЕДО №  НЗТ-07/2310   від 31.12.2016р.

                Л, НРП, ДН-1,2,3,4,5, РПЧ-1,2,3,4,5, ЛВЧД-1,6,14,
                                        ГІОЦ ВП ЛВ

У зв’язку з відміною, згідно вказівки № Ц/5-2/3004-16 від 19.12.2016р., Тимчасових методичних вказівок про статистичний облік перевезень пасажирів на залізницях України та наданням пільг окремим категоріям громадян на безкоштовний проїзд в транспорті загального користування  та виконання  «ВИМОГ щодо обліку, формування та перерахунку окремих розділів статистичної звітності,  для повного зчитування РРО «СПЕККА-00» на регіональній філії «Львівська залізниця» необхідно:
1. Розблокувати всі РРО, які не зчитуються, в ДП «НВП Укрприборсервіс» в термін до 16.01.2017 року.
2. Зчитувати РРО «СПЕККА-00» по декадах та не пізніше 2-го числа наступного за звітним місяцем (з звітного січня 2017 року) у спеціально визначених для цього місцях:
Межі
   
Місце зчитування
ДН-1    
Приміський вокзал станції Львів
   
Станція Стрий
ДН-2    
Вокзал станції Тернопіль
ДН-3    
Станція Ковель
   
Станція Здолбунів
   
Станція Луцьк
   
Станція Броди
   
Станція Сарни
ДН-4    
Вокзал станції Івано-Франківськ
   
Вокзал станції Чернівці
   
Станція Коломия
ДН-5    
Вокзал станції Ужгород
   
Станція Мукачево
   
Станція Королево
   
Вокзал станції Чоп


3. ДН-1,2,3,4,5, РПЧ-1,2,3,4,5, ЛВЧД-1,6,14, ГІОЦ ВП ЛВ до 16.01.2017 розробити та затвердити графіки зчитуваннь РРО.

і щедро оплачувати ці переїзди з кишені УЗ:

Quote
Наказ № 88  від 26.12.2016 р.

             Згідно положення про СЦОП для проведення щодекадної звірки в СЦОП Івано-Франківська та Чернівців відшкодовувати кошти на проїзд причетним працівникам станцій.
Бухгалтерії відшкодовувати витрати на дорогу.


І заст. ДН-4                                                  Ю.В.Герасимчук


33-35, Животков О.В.

Так простіше, і не треба заморочуватись з інженерними аспектами... а кошти - повісять на "собівартість" - на пасажира.

Оффтоп у нас оплата проезда происходит по схеме , когда пассажир платит напрямую транспортному предприятию, в развитых странах администрация заказывает услуги перевозки за фиксированную стоимость и сама занимается сбором оплаты. Какая схема оплаты в развитых странах приминается на пригородных автобусах, поездах?
Зараз доступний рівень електронізації адміністрування процесів оплати послуг дозволяє зробити все так, як я пропоную. Раніше це було неможливо, бо "пільги - всім, сідай і їдь" було значно дешевше, ніж адміністрування. Зараз, завдяки відсутності технологічних обмежень, все - навпаки: адмініструвати - дешевше, ніж бездумно розкидатися бюджетними коштами.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11354


View Profile
« Reply #33 on: 23.02.17 , 13:02 »
Share Reply with quote

Так саме, як зробили Букінг: захотіли і зробили.
Ха-ха. Букінг зробили так - чуваки, давайте, тре щось зробити, аби щось, потів виловимо всі баги, але до хх.хх.20хх треба здати систему. Ок, зробили, здали, скільки вже років виловлюють баги? Та цьому кінця нема, з мобільним додатком вийшло так саме. Але це все внутрішній процесс УЗ, а тут треба викидати дані на зовні, причому оперативно. Але, то я, як завжди бурчу, не звертайте уваги.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4131


View Profile
« Reply #34 on: 23.02.17 , 14:02 »
Share Reply with quote

Я теж не юрист. Тоді, за вашою логікою, будь-яка пільга - порушення рівності прав людей (насамперед пільговиків). Бо, той пільговик, хто не отримує послугу - не отримує нічого, а той хто отримує - отримує її задармо (чи зі знижкою).
Уявіть собі, ви Герой України і у Вас є пільга "зубопротезування"... але у вас є всі зуби і всі здорові... то Ви б прийшли до зубара і попросили десяток зубів у кишеню? Зараз пільговики мають пільги на проїзд (в т.ч. безоплатний), то за Вашою логікою вони, аби не почуватися скривдженими, повинні щодня намотувати десятки кілометрів... "аби їх жаба не задушила", мовляв інші їздять, а я чим гірший?
Гроші на картці - живі гроші, живіших не буває. Соціальний захист - це вид захисту, а не роздача усім "ліворуч/праворуч". Певний поріг - нормальна практика. 1000 грн/міс на транспорт повинно вистачити... назвіть приклад більшої соціальної потреби. В окремих випадках (за заявою пільговика) можуть піднімати до 2000...3000 тис грн за колегіальним рішенням МСЕК.
Саме так - пільги - це порушення рівності прав людей. І саме тому, у країнах з розвиненою правовою та судовою системою кількість пільг дуже обмежена. А безоплатного протезування для героїв, заслужених вчених та народних артистів  - немає зовсім.
про 1000 грн на місяць , та підняття до 2-3 тис, при пенсії трохи більше за тисячу, це жарт такий?
І роздавати планується не усім. А тим, у кого пенсія трохи більше 1000 грн. Чи ви вважаєте, що дати одному пенсіонеру на 1000 грн компенсацій, а іншому ні - це така форма справедливості?

А хіба зараз хіба пільговики з безлімітом не їздять, щоб купити хлібину на 10 коп дешевше, але трохи менше. Зараз краще, чи як? Хіба буде краще, коли дадуть гроші на проїзд, а вони підуть на алкоголь?
Зараз їздять. І от для  того, щоб не зловживали - пропонується поставити компенсацію суттєво меншу, ніж можливість ганяти кожен день.
Щодо алкоголю... ви, боюсь, помилились форумом. Вам треба терміново на форум комуністів-початківців. Бо це логіка 100% в стилі СРСР. як казав персонаж одного фільму - на папері можна написати "На холмах Грузии лежит ночная мгла", а можно кляузу на соседа. За вашою логікою - папір треба заборонити, і видавати тільки тим, кому треба? Мраганцівку можна використати для чогось там ( не знаю для чого) - заборонити.  Зарубіжні радіостанції - заглушити. А як же по іншому - можуть же такого наробити... Може і пенсію і зарплату теж натурально видавати (вам у тому числі), щоб не пропили раптом?

Ок, тоді розмежуємо нашу дискусію на два напрямки: %-таблиця компенсацій і технічна реалізація.
А чому не на три? На початку треба визначити, чи варто щось робити.

І судячи з постів в цій темі - ви поки що мало кого переконали.
« Last Edit: 23.02.17 , 14:02 by Sergio » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #35 on: 23.02.17 , 16:02 »
Share Reply with quote

... А чому не на три? На початку треба визначити, чи варто щось робити.
І судячи з постів в цій темі - ви поки що мало кого переконали.

По розмір суми - це не моє, я на цьому не тямлю. Якщо вважаєте, що по 3000, то може й так. Тема звучить "Проблеми оплати бюджетом приміських перевезень УЗ". Я пропоную обговорити не "розмір суми", а "механізм оплати".

Якщо Вам вдасться переконати урядовців про +3000 кожному пільговику, то це навіть буде краще. Не доведеться втілювати "складних механізмів" адміністрування. Як на Вашу думку, простіше всім виплатити по +3000, чи компенсувати тим, хто скористався послугою. Я тільки за +3000, але хто з форумчан за це (пролобіювати +3000) візьметься?

Те, що я пропоную - перехідний етап. Якщо станеться так, що одразу ухвалять "усім пільговикам +3000", то дискусія втратить зміст. Де провести межу між технократією і популізмом?
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4131


View Profile
« Reply #36 on: 23.02.17 , 16:02 »
Share Reply with quote

Я думав що 1000 - це дуже забагато.
Макс. сума компенсації не більше 300 грн я думаю.

Я пропоную обговорити не "розмір суми", а "механізм оплати".

От і обговорюємо - намагаємось донести до вас, що запропонований механізм оплати - не те, що буде жити довго (на відміну, скажімо, від купівлі квитків через інтернет).

Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8063


View Profile
« Reply #37 on: 23.02.17 , 18:02 »
Share Reply with quote

і щедро оплачувати ці переїзди з кишені УЗ:
Раніше просто був службовий квиток ф.3 Зараз схема трохи змінилася, нічого надприроднього тут не має.
Logged
Алекс75
Active user

Posts: 1794


View Profile
« Reply #38 on: 24.02.17 , 11:02 »
Share Reply with quote


Ближче до теми - категорично не згоден з пільгами, які допускають повністю безкоштовний проїзд. нехай 10%, але оплата повинна бути. Для звичайних пенсіонерів, думаю, третина від ціни буде нормальним рівнем. Це одразу вирішить проблему фіктивних квитків. Це буде дисциплінувати користувачів, тому що коли платиш хоч трохи своїх грошей - зовсім по іншому оцінюєш.
В моїй пропозиції це вирішується просто: всі пільговики сплачують за повним тарифом (аби не розробляти кілька градацій для різних категорій, та й щоб перевізник не заморочувався) із суми завдатку, а на картку йому повертають 100% чи 90%... все залежатиме від того, на якій цифрі зійдуться фахівці.


А навіщо багато різних категорій? Достатньо двох: повний і пільговий. Наприклад, як у Луцьку в тролейбусах квитки 2 та 1 грн.
На приміських можна щось подібне: повний і 50%. А  на підставі чого: студентського квитка, свідоцтва про народження чи пенсійного посвідчення - не так важливо. Зараз для дітей знижки невеликі, пенсіонери - безкоштовно, можна було б зрівняти. Проблеми з обліком можна вирішити.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #39 on: 24.02.17 , 11:02 »
Share Reply with quote

і щедро оплачувати ці переїзди з кишені УЗ:
Раніше просто був службовий квиток ф.3 Зараз схема трохи змінилася, нічого надприроднього тут не має.
Так тут оплачують навіть проїзд автобусом (за наявності квитка). Не завжди є приміські сполучення до центрів сервісу.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.158 seconds with 20 queries.