Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.18 , 07:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 20
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 21566 times)
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #40 on: 24.02.17 , 18:02 »
Share Reply with quote

От і обговорюємо - намагаємось донести до вас, що запропонований механізм оплати - не те, що буде жити довго (на відміну, скажімо, від купівлі квитків через інтернет).
Не збагну, що саме впливає на вкорочення довговічності.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #41 on: 24.02.17 , 19:02 »
Share Reply with quote

Чому ніхто із опонентів не каже: як же це складно організувати мобільний зв'язок при русі із однієї зони (стільника) в іншу... скільки ж це службової інформації потрібно передавати аби коректно (і так, щоб абонент не відчув) перемкнути його із однієї базової станції на іншу... і нічого - працює досі.

Те, що я пропоную - це заміщення існуючого та звільнення перевізників від проблем компенсації. Я не пропоную переглядати самі стандарти соцполітики, і не стверджую що такий перегляд недоречний... але перегляд соцполітики зовсім не стосується теми дискусії, бо в темі ми розглядаємо проблеми компенсації перевізникам. Про пасажирів тут мови немає, бо від запровадження пропонованого погіршення для пасажирів не передбачаються. Покращення для пасажирів - теж не передбачаються.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #42 on: 25.02.17 , 12:02 »
Share Reply with quote

Чому ніхто із опонентів не каже: як же це складно організувати мобільний зв'язок при русі із однієї зони (стільника) в іншу... скільки ж це службової інформації потрібно передавати аби коректно (і так, щоб абонент не відчув) перемкнути його із однієї базової станції на іншу... і нічого - працює досі.
Це ж був жарт, так?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #43 on: 25.02.17 , 18:02 »
Share Reply with quote

Чому ніхто із опонентів не каже: як же це складно організувати мобільний зв'язок при русі із однієї зони (стільника) в іншу... скільки ж це службової інформації потрібно передавати аби коректно (і так, щоб абонент не відчув) перемкнути його із однієї базової станції на іншу... і нічого - працює досі.
Це ж був жарт, так?
Так, жарт, бо нічого надскладного у цих процесах немає. Для мене, наприклад, якась хірургічна операція = "це складно"... бо я не хірург, але водночас, я не намагаюсь переконувати хірургів у тому, що "їх операції неможливі"... "те, що вони зашивають - невдовзі розійдеться по швах" чи ще щось таке.

Добре, простіший приклад: поповнення телефону із вуличної поповнячки. В чім проблеми? ... водночас процес такої ж складності, як і пропонований мною процес обліку використання пільгових послуг. З технічної точки зору різниця у складності процесів незначна.

Єдине, що реалізація може затягнутися на 36 місяців (замість 24). В наших реаліях раніше - малоімовірно.
« Last Edit: 25.02.17 , 18:02 by Iwan » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #44 on: 26.02.17 , 12:02 »
Share Reply with quote

Сначала 36 месяцев на изменение законодательство, а потом 36 на технику, в оптимистичном варианте :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #45 on: 27.02.17 , 12:02 »
Share Reply with quote

Гадаю, що знайду підтримку о особі пана Бальчуна:

Quote
АЯ: Як можна лібералізувати пасажирські перевезення?
ВБ: Я вам гарантую, що у теперішній системі ви не знайдете жодного інвестора, який захоче займатися електричками. Навіть у Західній Європі, після 25-30 років реформ, цього ще не вдалося зробити. Найчастіше їх утримує самоврядування – оплачує кошти на розвиток, на рухомий склад.
“Ми практично не отримуємо компенсації за перевезення пільговіиків”
АЯ: Як вирішується проблема з компенсацією перевезення пільгових категорій громадян? З корупцією кондукторів?
ВБ: Таке явище мало місце в інших залізницях, в польській - так само. Пан кондуктор давав свій сертифікат за гроші, як у нас казали, на проїзд. Скрізь це було.
Наше завдання — збудувати систему, яка дозволить виключити ці патології. Як оплачувати роботу провідників, кондукторів, щоб вони боялися продавати “ліві білети”? Це питання оптимізації кількості працівників, підвищення зарплат, покращення контролю над працівниками. Інше питання — хто отримує права на пільговий проїзд? Ми ж знаємо, що в Україні навіть існує вторинний ринок набуття от цих пільг на перевезення. Я знаю історію, коли людина їздила з чорнобильським посвідченням, хоча народилася значно пізніше 1986-го. Але «чорнобильський» документ у людини був.
АЯ: Так чи отримує “Укрзалізниця” компенсації за пільговиків у повному обсязі?
ВБ: Ми практично не отримуємо компенсацій. Може, не більше 10% від того, що мали би отримувати. Додамо ще й інші навантаження. Наприклад, ми платимо податки за землю під залізничними лініями. Цього ніде в світі більше немає. До того ж ці податки різко зростають. В нас йде зростання акцизу на паливо. А в Польщі, наприклад, було створено залізничний фонд. І частина від цього паливного акцизу йде у цей фонд. В Україні найбільший індивідуальний покупець палива - “Укрзалізниця”. І я б хотів, щоб частку акцизу витрачали на модернізацію залізничної інфраструктури. Так, зараз було створено дорожній фонд, і він також потрібен. Але ці гроші не йдуть на залізницю.

Як не як, а пів мільярда некомпенсованих коштів для УЗ за минулий рік. Мені вистачить 0,1% від «суми питання». Це досить прийнятний % для обидвох сторін.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #46 on: 22.03.17 , 12:03 »
Share Reply with quote

Як видно, інші люди теж притримуються такої думки :

Quote
Як уникнути спекуляцій

Пільговий проїзд, очевидно, - тема, яка цікавить багатьох. У ВР розробили проект Закону України № 5404 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо надання адресної соціальної допомоги за пільговий проїзд малозабезпеченим верстам населення".

Ініціатори Закону пропонують усім особам, які мають право на безкоштовний проїзд, надати пільгу у вигляді щомісячної грошової компенсації. ЇЇ планують виплачувати кожному пільговику у порядку та розмірах, визначених Кабінетом міністрів України.

Проте в Законі є низка недоліків, про які варто говорити.

По-перше, не визначено суб’єкта, який мав би щомісяця виплачувати громадянам грошову компенсацію на безкоштовний проїзд.

По-друге, варто врахувати, що вартість перевезення міським транспортом у різних населених пунктах відрізняється. А тому встановлення однакового розміру грошової компенсації для всіх пільговиків може спричинити певний дисбаланс. Наприклад, для пільговиків, які проживають в м. Суми, компенсація буде достатньою, а для пільговиків, які мешкають у м. Київ, - ні.

Крім того, потрібно враховувати, що не всі пільговики правом на пільговий проїзд користуються однаковою мірою. Наприклад, чорнобилець, який живе в селі, користується громадським транспортом набагато рідше, ніж той, який проживає у місті. Таким чином, потрібно розробити такий механізм компенсації пільги на безкоштовний проїзд, який був би справедливим для всіх пільговиків.

Алгоритм, який пропоную, виглядає так:



Матриця розподілу сум відшкодувань між суб'єктами орієнтовно виглядатиме так:



Чітко, просто і зрозуміло. Це краще, ніж той хаос, який пропонують втілити:
1) скоротити кількість пільговиків в рази (за формальними ознаками, ніхто не буде вивчати персональні справи);
2) роздати всім по 10 грн (на більше коштів немає);
3) невідомі суб'єкти компенсаційних виплат (в моєму варіанті буде матриця розподілу дольової участі між суб'єктами-компенсаторами).
Logged
VB
Active user

Posts: 3364


View Profile
« Reply #47 on: 22.03.17 , 12:03 »
Share Reply with quote

А звідки це такі проценти в колонці "Пільга"?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #48 on: 22.03.17 , 12:03 »
Share Reply with quote

А звідки це такі проценти в колонці "Пільга"?
"Умовний приклад..."
Також зверніть увагу на сусідські приклади %.
Всі ці % - повноваження Мінсоцполітики/Кабміну. В мене - приклад їх розподілу між співучасниками виплат компенсацій. Коли пасажир платитиме повну суму, то водіям байдуже яка пільга 38%, 42%, 54% чи 83%. Конкретні цифри буде обчислювати ГІОЦ МСП. Водії не заморочуватимуться з тими відсотками.
Logged
VB
Active user

Posts: 3364


View Profile
« Reply #49 on: 22.03.17 , 13:03 »
Share Reply with quote

Нічого у Ваших таблицях я не зрозумів. З якого це дива повинні перевізники, міністерства та громади щось комусь платити? Громада з Обленерго, Водоканалами,  Облгазами субсидію на газ, електроенергію, воду також надають? На це є Мінсоцполітики. Схема працює, і досить ефективно. Є держава, є її видатки, є надходження. Так, проблеми в державі є, але всі, хто має право на отримання субсидій, - їх отримують. Всі, хто має право на отримання соціальної допомоги, - її отримують. Вчасно. При чому індексовану. Навіщо каламутити воду зараз? Звідки Ви про 10 гривень знаєте? Звідки знаєте про скорочення в рази категорій пільгових категорій? І чому це думаєте, що механізму системи відшкодувань немає? Це мені нагадує істерію на деяких "ЗМІ", коли було обговорення запроваджених опісля змін по субсидіях та підняттю мінімальної заробітної плати. А воно працює...
  Плюс до того, якщо вже щось складати, то пишіть реальні цифри, а не вигадані. Тому що виникає думка, про співучасть автора табличок у розхитуванні та нагнітанні ситуації.

P.S. Іване, дайте нормальне посилання на законопроект ( http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH46400A.html ) , щоб люди могли самі ознайомитись, та зробити свої висновки, ( можливо й почитайте самі законопроект, що там пишеться), а не давати посилання на телеканал, який має самі знаємо яку репутацію, та ще й з коментарями "спітціаліста". Всі його коменти висмоктані з пальця й показані однобоко, прямо направлені на дискредитацію уряду та парламенту.

P.S.S. Як це водії не будуть заморочуватись, якщо вони повинні за Вашими планами відшкодувати 5%?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 20
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.124 seconds with 20 queries.