Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.18 , 01:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 14375 times)
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11354


View Profile
« Reply #50 on: 22.03.17 , 13:03 »
Share Reply with quote

С чего вдруг перевозчик должен компенсировать 5%? На кой нужна льгота 95%, это больше похоже на издевательство.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #51 on: 22.03.17 , 14:03 »
Share Reply with quote

P.S.S. Як це водії не будуть заморочуватись, якщо вони повинні за Вашими планами відшкодувати 5%?
Раз у місяць здійснити просте обчислення (взяти відсоток від загальної суми) - не проблема. Цифри - для прикладу, бо не хочу писати "х" чи "у", аби не налякати людей далеких від математики. Нехай це буде 1% чи 0,5%... я пропоную алгоритм, а не "параметричні цифри". Цифри нехай встановлює Уряд.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #52 on: 22.03.17 , 14:03 »
Share Reply with quote

С чего вдруг перевозчик должен компенсировать 5%? На кой нужна льгота 95%, это больше похоже на издевательство.
Як вже писав - цифра умовна. Нехай буде 0,05%... це єдиний стимул перевізника перевіряти документи пільговика... навіть не перевіряти, бо це робить "автомат" у МСП, а встановити належність документа до особи-пред'явника.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #53 on: 22.03.17 , 14:03 »
Share Reply with quote

Нічого у Ваших таблицях я не зрозумів.
Що саме незрозуміло? Я готовий пояснити.

З якого це дива повинні перевізники, міністерства та громади щось комусь платити? Громада з Обленерго, Водоканалами,  Облгазами субсидію на газ, електроенергію, воду також надають? На це є Мінсоцполітики. Схема працює, і досить ефективно. Є держава, є її видатки, є надходження. Так, проблеми в державі є, але всі, хто має право на отримання субсидій, - їх отримують. Всі, хто має право на отримання соціальної допомоги, - її отримують. Вчасно. При чому індексовану.
Держава передала багато податків (як джерел надходжень коштів) на місцеві рівні, ... і можливості держави зменшились суттєво. Це лише приклад розподілу. Звісно можна на МСП навісити усі 100%, а решту таблиці заповнити "0". Я не проти, і не маю бажання це вирішувати. Це навіть спростить частину схеми взаємодії. Нехай буде по Вашому.

Навіщо каламутити воду зараз? Звідки Ви про 10 гривень знаєте? Звідки знаєте про скорочення в рази категорій пільгових категорій? І чому це думаєте, що механізму системи відшкодувань немає? Це мені нагадує істерію на деяких "ЗМІ", коли було обговорення запроваджених опісля змін по субсидіях та підняттю мінімальної заробітної плати. А воно працює...
  Плюс до того, якщо вже щось складати, то пишіть реальні цифри, а не вигадані. Тому що виникає думка, про співучасть автора табличок у розхитуванні та нагнітанні ситуації.
Навіщо відкладати "на потім"? Чому зараз не ухвалять цей закон, коли все так просто, як Ви стверджуєте? Коли є необхідні кошти, то в чому ж проблема? Не сприймайте ці "таблички" як законопроект. Таке враження, що Ви вперше бачите параметричні формули і це Вас дратує. Он, Бальчун щойно вийшов з нафтотрейдерами на формульну ціну... Що поганого в формулах? Інша річ, значення параметрів: діапазон від 0 до 100%, але нехай цим займуться інші. Я цифри не пропоную, тому з критикою - не до мене.
Зрештою, чому ж тоді УЗ звертається до місцевих громад та ОДА щодо компенсації... а не до МСП? Спитайте їх.
« Last Edit: 22.03.17 , 14:03 by Iwan » Logged
VB
Active user

Posts: 3031


View Profile
« Reply #54 on: 22.03.17 , 14:03 »
Share Reply with quote

Якраз цифри й пропонуєте, лише не фактичні, а у вигаданих якихось імфомерних відсотках. Обгрунтуйте кожен відсоток. Включно з тими, які не ввійшли в таблиці.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4131


View Profile
« Reply #55 on: 22.03.17 , 15:03 »
Share Reply with quote

Бажано б ще обгрунтувати - чому перевізник повинен щось платити, на підставі чого?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #56 on: 22.03.17 , 15:03 »
Share Reply with quote

Бажано б ще обгрунтувати - чому перевізник повинен щось платити, на підставі чого?
Повторно:
Як вже писав - цифра умовна. Нехай буде 0,05%... це єдиний стимул перевізника перевіряти документи пільговика... навіть не перевіряти, бо це робить "автомат" у МСП, а встановити належність документа до особи-пред'явника.

Підстава виникне лише після того, як це стане нормою закону. Зараз це лише пропозиція.

Якраз цифри й пропонуєте, лише не фактичні, а у вигаданих якихось імфомерних відсотках. Обгрунтуйте кожен відсоток. Включно з тими, які не ввійшли в таблиці.
Слова "Умовний приклад" та "орієнтовно" хіба не вказують на концептуальність таблиці? Навіщо буквоїдний (цифроїдний) аналіз, коли мова йде про концепт. Спитайте Кабмін чому ПДВ 20% а не 18% (як у Росії) чи 19, чи 19,995%? Чому саме 20%, може варто 20,001 чи 20,002%. Ви вперто вчепилися у цифри... а я вперто кажу: за цифри не відповідаю. Можна було написати ХХ, якщо Вам так буде зручніше.

Якщо так все добре з коштами, то чому досі пів мільярда грн не відшкодовано для УЗ? В чім проблема?
Президент наклав вето на надання субвенцій, і вето не подолане: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=58079
Чому, коли кошти є?
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4131


View Profile
« Reply #57 on: 22.03.17 , 16:03 »
Share Reply with quote

Афігеть логіка. "Ви повинні платити з своєї кишені Х гривень тому, що ви повинні перевіряти документи"
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #58 on: 22.03.17 , 16:03 »
Share Reply with quote

Можна дивитися на це з позитивними емоціями: перевізники братимуть солідарну участь в соціальних проектах. Зрештою, ці 0,05% додаткових витрат в сотні разів менше, ніж зараз 95% від неповернення компенсацій... я вже мовчу про те, що ті 5% доводиться вигризати. Навіть у випадку з маршрутками... без відкатів не обходиться. Тому 0,05% при повній платі пасажирами проїзду буде сприйматися як позитив. ЧИ вигадаєте, що маршрутникам повертають кошти "на першу вимогу" і без відкатів? Я в це не вірю. Відкати можуть сягати позначки 10%.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4131


View Profile
« Reply #59 on: 22.03.17 , 16:03 »
Share Reply with quote

Можна дивитись по всякому. бажано з різних точок зору
Перевізники можуть сказати - а чому це раптом ми повинні нести соціальні витрати, а, скажімо, металурги - ні?

Тоді як відміна компенсації у такому вигляді гарантовано вирішує проблему з відкатами.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.199 seconds with 20 queries.