Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.18 , 00:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 14365 times)
Iwan
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #60 on: 22.03.17 , 16:03 »
Share Reply with quote

Можна дивитись по всякому. бажано з різних точок зору
Перевізники можуть сказати - а чому це раптом ми повинні нести соціальні витрати, а, скажімо, металурги - ні?
Краще нести в сотні разів менші соціальні витрати, ніж нести хабар в кишеню чиновникам і місяцями чекати на їх милість.

Тоді як відміна компенсації у такому вигляді гарантовано вирішує проблему з відкатами.
Пасажири (в т.ч. пільгові) платять перевізнику повну суму, тому у перевізників відпадає проблема з компенсаціями - отримують повну вартість і одразу.
Натомість, перевізники змушені видати пасажиру чек (персонфікований), та передати (разом з консолідованим звітом) персоніфікований звіт до ДФС.
Саму процедуру (технічний аспект) розглядали в цій темі раніше.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4131


View Profile
« Reply #61 on: 22.03.17 , 16:03 »
Share Reply with quote

Краще нести в сотні разів менші соціальні витрати, ніж нести хабар в кишеню чиновникам і місяцями чекати на їх милість.
Це для вас краще. А фактично створюється поганий прецедент. Де гарантія, що потім ці 0.5 відсотка не переростуть у 5, а потім у 50?

Тому я сподіваюсь що транспортники на таку фігню не підуть.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #62 on: 22.03.17 , 16:03 »
Share Reply with quote

Краще нести в сотні разів менші соціальні витрати, ніж нести хабар в кишеню чиновникам і місяцями чекати на їх милість.
Це для вас краще. А фактично створюється поганий прецедент. Де гарантія, що потім ці 0.5 відсотка не переростуть у 5, а потім у 50?

Тому я сподіваюсь що транспортники на таку фігню не підуть.
Може краще нехай перевізники приймуть 0,5%, а на 5 чи 50 не підуть? ЧИ їм зараз 10% відкату краще платити? Чому?
Чому краще для мене? Я тут десята сторона у цьому питанні (не пільговик, і не перевізник, і не ще хто-небудь). Я виходжу з того, що держава не має коштів аби роздати усім пільговикам, а коли перейти одразу на принцип субсидіювання, то к-ть пільговиків одразу скоротиться в рази. Воно то може й так повинно бути, не заперечую, але... у випадку з комунпослугами - простіше: в районі є кілька підприємств, що надають ці послуги, і надають довідки про рівень споживання конкретним споживачем за попередній період (рік). Хто надасть довідку про споживання транспортних послуг потенційним претендентом на транспортну субсидію? Як знати органам МСП обсяг спожитих послуг? Будуть приносити мішки з паперовими квитками за попередній рік? Будуть залучати волонтерів для підрахунку суми транспортних послуг? Я пропоную це все автоматизувати: пільговик - поїхав, електронний звіт - побіг до ДФС-МСП (із затримко до 15 днів).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #63 on: 22.03.17 , 16:03 »
Share Reply with quote

Де гарантія, що потім ці 0.5 відсотка не переростуть у 5, а потім у 50?
А де гарантія, що пізінше взагалі хто-небудь буде компенсувати 100%. Зараз залізниці компенсують 5%, і ніхто з цим не може нічого вдіяти? Пів мільярда зависло як борг... невідомо чий. МСП стоїть остороньцієї проблеми.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 661


View Profile
« Reply #64 on: 26.03.17 , 09:03 »
Share Reply with quote

У січні-лютому 2017 року Південна залізниця отримала компенсації тільки 16% від наданих за цей період послуг з перевезення пільговиків у приміському сполученні

Упродовж двох перших місяців 2017 року регіональною філією «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» в приміському сполученні перевезено 1 557 200 пасажирів пільгових категорій, компенсація за які повинна відшкодовуватися місцевими органами виконавчої влади, на суму 10 млн 623 тис. грн. Сума отриманої у 2017 році компенсації складає 1 млн 716 тис. грн (у тому числі 1 млн 306 тис. грн – погашення заборгованості з компенсації минулого року) або всього 16,2% від суми наданих за січень-лютий послуг.

 

Найбільш повно відшкодовуються збитки (з урахуванням погашення заборгованості з компенсації за минулий рік) у Полтавській області - 99,9%. Позитивні тенденції спостерігаються у Кіровоградській (36,6%) та Чернігівській (36,5%) областях.

У межах Харківської області в січні-лютому 2017 року було перевезено 79% від загальної кількості пасажирів пільгових категорій у цілому по магістралі на 8 млн 231 тис. грн. Компенсація за перевезення пільгових категорій громадян, збитки від яких повинні відшкодовуватися місцевими органами влади Харківщини, склала лише 75,8 тис. грн. або 0,9%.

Ще менше – 0,3% від необхідного обсягу – компенсували місцеві органи влади Сумської області, в межах якої філією перевезено пасажирів пільгових категорій на суму 577 тис. грн.

Жодної компенсації збитків за здійснені в перші місяці 2017 року пільгові перевезення не отримала Південна залізниця від Луганської (Сватівський район) та Донецької (м. Лиман) областей.

Регіональна філія «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» забезпечує пільгове перевезення 16 категорій громадян у 7 областях України. Ситуація з відшкодуванням збитків Південній магістралі від перевезення пасажирів пільгових категорій з року в рік залишається стабільно важкою. Так, у 2011 році було відшкодовано 30,6%, у 2012 – 40,6%, у 2013 – 33,5%, у 2014 – 35%, у 2015 – 30,8%, у 2016 – 8% від нарахованої суми.

У разі невирішення питання з відшкодуванням збитків місцевими органами влади регіональна філія «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» залишає за собою право зменшити розміри руху приміських поїздів.

http://www.uz.gov.ua/press_center/latest_news/447150/
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #65 on: 27.03.17 , 11:03 »
Share Reply with quote

ПФ йде попереду інших - запровадив електронні посвідки.

Навіщо потрібні електронні пенсійні посвідчення
https://politeka.net/ua/416663-navishcho-potribni-elektronni-pensiyni-posvidchennya/

Ощадбанк починає видавати електронні пенсійні посвідчення
http://www.pravda.com.ua/news/2016/08/1/7116522/

5 мільярдів на "липову" соцдопомогу. Чому держава продовжує годувати шахраїв
http://www.epravda.com.ua/publications/2016/07/18/599449/
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3489


View Profile
« Reply #66 on: 10.05.17 , 19:05 »
Share Reply with quote

Ось і справдилися мої прогнози: за минулий рік пільговики використали послуг УЗ на суму
423,9 млн грн./(100%-9,2%)=466,85млн грн.

Монетизація пільг на проїзд, у разі її ухвалення в Україні, зачепить близько 10 мільйонів людей.

Тобто, в середньому на одного пільговика для проїзду приміським залізничним сполученням по 46,69 грн/рік або по 3,89 грн/міс.
Нехай ще по 10 грн накинуть на автобусні сполучення і в сумі - досягне рівня 15грн. на одну особу-пільговика.

Де взяти таку шалену купу коштів - головне питання - залишилось не вирішеним. Не могли знайти минулого року - не знайдуть і на ці 15 грн "монетизованих пільг".

Довідковий матеріал:
http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/page-47/442881/
https://www.ukrinform.ua/rubric-economics/2225029-monetizacia-pilgovogo-proizdu-torknetsa-10-miljoniv-ukrainciv.html
Logged
www3
Active user

Posts: 405


View Profile
« Reply #67 on: 11.05.17 , 18:05 »
Share Reply with quote

Це ж наскільки повинно стати вільно у міському та приміському транспорті у разі надання кожному з пільговиків по 15 грн\місяць монетизації :)) Правда головною умовою тут стане відповідальне відношення осіб-контрллерів та наявність силовогої підмоги у вигляді поліції та ВОХРу...
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11354


View Profile
« Reply #68 on: 11.05.17 , 18:05 »
Share Reply with quote

Це ж наскільки повинно стати вільно у міському та приміському транспорті у разі надання кожному з пільговиків по 15 грн\місяць монетизації :)) Правда головною умовою тут стане відповідальне відношення осіб-контрллерів та наявність силовогої підмоги у вигляді поліції та ВОХРу...
На самом деле менталитет, монетизация может ничего не изменить, те кто ездил часто - так и будут ездить, будут искать пути недоплачивать или не платить, выиграют только те кто не ездил - получением дополнительного дохода (думаю, это должно быть явно более 15 грн.). Монетизация, кстати, обойдется государству дороже, если не ошибаюсь сейчас минимум 11 млн. льготников имеют право на бесплатный проезд.
Сознательность людей надо как-то поднимать, без этого увы никуда. Цивилизация же как-то пришла к тому что всё на доверии, вон в пражском метро даже турникетов нет. Мне кажется в нашей ситуации надо наращивать/ужесточать системы контроля, иначе ничего не получится.
Logged
www3
Active user

Posts: 405


View Profile
« Reply #69 on: 11.05.17 , 19:05 »
Share Reply with quote

Однозначно, но и тут нужна "политическая" воля УЗ и\или местных властей (в случае городского транспорта), ведь електорат воспримет это отрицательно. Пока таких примеров у меня нет. В сегменте пригородных жд перевозок в Киеве изменений нет, после перекрытия движения вагонов стало больше, первую неделю ходили ревизоры до Яготина с ВОХРом,выбивали билеты хотя бы по минималке но всем, теперь снова Барышевка конечная, пятерки снова в ходу. Как Вы говорите, менталитет.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.119 seconds with 20 queries.