Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.18 , 07:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 21561 times)
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #80 on: 26.06.17 , 15:06 »
Share Reply with quote

А звідки цифра 5?
Від заокруглення в більший бік результату обчислення: 500млн - річна заборгованість за приміські перевезення перед УЗ; 10 млн пільговиків; кожному пільговику по 50 грн/рік, якщо розподілити між усіма рівномірно. Тому на 1 місяць трохи не дотягує до 5. Ще може накинуть "п'ятірку" на маршрутки/автобуси/таксі/літаки тощо. В сумі максимум 10 грн повинно набратись. ... уявляю черги пільговиків за цими "десятками". Будуть їхати з віддалених сіл аби отримати 10 грн на проїзд.... "аби тільки не пропало".
Якщо маєте на увазі "чому так мало", то не можу збагнути звідки візьмуть цей 1 млрд грн, якого не могли знайти минулого року. Хіба надрукують свіжих грошей.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #81 on: 05.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

Є однодумці:

«Місцеві ради кажуть: «Ми не знаємо, кого ви перевезли й чи наш це пільговик. Доведіть, що це наш пасажир, — і тоді ми платитимемо». Вирішення проблеми —доопрацювати механізм обліку з персональними даними. Адже кожен пільговик має отримувати нульовий квиток, тож нехай при його видачі фіксується суть пільги, область прописки, прізвище та ім’я пільговика. Тоді за пасажира з Чернігова, який їхатиме в тернопільській електричці, платитиме Чернігів. А якщо не заплатить, наступного разу пільговик не зможе поїхати безкоштовно, бо опиниться в чорному списку через борги своєї ОДА. Це, природно, спричинило б обурення, громадський тиск на свою владу — і мало б запустити її роботу щодо сплати заборгованостей», — пропонує варіант виходу із ситуації Володимир Наумов.
Джерело:
http://tyzhden.ua/Economics/187850

В мене - систематизований централізований варіант через МСП. Без перехресних платежів між ОДА, і без жодних ризиків для перевізників. Все зводиться до персоналізації даних про спожиті пільговиками послуги.

Ось чергова невиконана обіцянка: До 1 липня на Львівщині впровадять експеримент із монетизації пільг, - Рева
http://portal.lviv.ua/news/2017/03/29/do-1-lipnya-na-lvivshhini-vprovadyat-eksperiment-iz-monetizatsiyi-pilg-reva

Про економічні причини тут: http://news.finance.ua/ua/news/-/398281/v-ukrayini-pochynayetsya-monetyzatsiya-pilg-vydavaty-groshi-na-zhkp-ta-proyizd-budut-u-lvovi

Ще одна (більш свіжа) стаття: Експеримент з монетизації пільг може не втілитись – у держбюджеті не передбачені кошти.
https://zbruc.eu/node/67427
« Last Edit: 05.07.17 , 17:07 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #82 on: 20.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

А звідки цифра 5?
... В сумі максимум 10 грн повинно набратись. ...

Quote
Свіже уточнення в цифрах 2018 року:
На основі затвердженої Кабміном бюджетної резолюції в Мінфіні вже верстають проект держбюджету на 2018 рік. І в ньому знову, втретє спробують забути розплатитися за пільги з перевезень пільговиків і надання їм послуг зв’язку.

Йдеться про пільги, які стосуються проїзду в транспорті, а також надання послуг зв’язку. Ціна питання саме за цими напрямками – близько 2 млрд грн на рік. В цілому пільгою з безплатного проїзду охоплено близько 9 млн осіб. Пільги з послуг зв’язку надаються приблизно півмільйону абонентів.

Джерело: http://news.finance.ua/ua/news/-/406786/znyzhky-na-proyizd-i-zvyazok-koly-derzhava-rozrahuyetsya-z-pilgovykamy-infografika

Тепер рахуємо:
2 000 000 000 / 9 000 000 = 222,22 грн/рік для одного пільговика
18,52 грн/міс для одного пільговика, що з урахуванням інфляції майже те саме, що 10 грн/міс (без телеком послуг) про які згадував раніше.

Як пропонуєте роздавати ці кошти пільговикам? На картки чи готівкою, в порядку живої черги? Скільки із цих коштів реально повернуться на той же транспорт (на транспортні послуги)? Чи виграють від цього перевізники? Чи краще перевізникам сплачувати по 3..5% солідарної участі у пільгових перевезеннях, а пільговикам - отримати квоти на обсяги перевезень в сумі 200грн/міс з наступним поверненням. Що буде краще?
Logged
VB
Active user

Posts: 3364


View Profile
« Reply #83 on: 21.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

Поглянути на захід. Є діючі моделі. Навіщо вигадувати лісапєт? Зрозуміло, що 2 вагони грн треба розпиляти, але ж не на й так знедоленому народу....
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #84 on: 21.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

Багато країн запровадили безумовний базовий дохід. В наших реаліях його немає з чого виплачувати... тобто він може бути на рівні 10грн/міс. У Швейцарії це питання виносили на референдум - швейцарці відмовились від безумовного базового доходу. Мабуть, зрозуміли з яких джерел він буде формуватися. У світі триває дискусія та експерименти. Готового рішення немає. Всі країни різні.
Держава може посприяти потребуючим (в т.ч. формально "потребуючим") у забезпеченні проїзду в транспорті.
Окремі форумчани пропонують роздати ці кошти (по 18,52грн/міс., бо на більше держава не має) усім пільговикам.
Це хоч і соціально справедливо, бо ліквідує нерівність, але за суттю - не забезпечить пільгові умови користування траспортом.
Все залежить від того, яку мету ми ставимо:
1) весь обсяг компенсаційних виплат розділити порівну по 18,52грн/міс на пільговика;
2) перевезти потребуючих пільговиків на суму до 200грн/міс на особу (без обмеження у виборі транспорту, в т.ч. таксі).

Запрошую форумчан висловитись на тему: яку мету потрібно досягти? (обрати один із варіантів)
« Last Edit: 21.07.17 , 18:07 by Iwan » Logged
VB
Active user

Posts: 3364


View Profile
« Reply #85 on: 21.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

Іване, Ви трохи маніпулюєте фактами. Я не говорив про безумовний базовий дохід. Якщо держава роздасть по 18.52 в рік, - грош ціна цій державі. Розумієте? Мета повинна бути одна, - досягнення гідного рівня життя. Щоб громадяни цієї держави не побирались.  До того часу держава, яка є відповідальною за своїх податкоплатників, ( а сплата податків є обов'язком громадян держави) в т.ч. й тих, які мають право на пільговий проїзд, має забезпечувати повне виконання прав цих податкоплатників. Є права, а є обов'язки. І це є основа суспільства як такого.  Якщо держава вимагає виконання обов'язків від своїх громадян, вона має дбати й про права цих громадян. В іншому разі громадянин також заплатить податку 18 гривень... А це,- шлях назад. Той назад, з якого держава, її громадяни хочуть вилізти. Зараз дуже гарно запрацювала система субсидій на оплату комунальних послуг. Саме таким чином потрібно рухатись й в плані покриття не лише оплати пільгового проїзду, а й оплати інших пільгових платежів. Це моя думка, але сформована вона на основі політики Євроунії.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #86 on: 21.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

Я не говорив про безумовний базовий дохід.
Я не вказував прямо/явно на Вас. Я мав на увазі узагальнено, бо тут звучали думки інших щодо справедливго розподілу між усіма пільговиками, незалежно від того чи споживає він ці послуги чи ні.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #87 on: 21.07.17 , 19:07 »
Share Reply with quote

Якщо держава роздасть по 18.52 в рік, - грош ціна цій державі. Розумієте?
Я розумію, бо теж противник роздавання усім по 18.52 на місяць (не на рік, як Ви помилково зазначили). Тут ми однодумці.
Але знайдете в цій темі дописи про "всім порівну". Тому, через опитування вирішив уточнити думку форумчан із посиланням на конкретні ОФІЦІЙНІ цифри.

Зі всім решту (із Вашого допису) - я згідний, але тут питання про те "як зробити сьогодні-завтра", а не у "світлому майбутньому", коли громадяни будуть сумлінно платити податки, а держава буде повномасштабно піклуватися про потребуючих. Треба пропонувати готовий варіант "на зараз". На разі, я не почув від дискусантів жодного альтернативного варіанту до запропонованого мною "персоніфікація спожитих послуг з наступною компенсацією в межах норм споживання". Як Ви зауважили, "зараз дуже гарно запрацювала система субсидій на оплату комунальних послуг"... от, власне, я пропоную подібну модель перенести на транспортні пільги. Оплатив - держава повернула (в межах норм, або зі сходинковою градацією, без чіткої межі 100/0... тобто, 100/75/50/25/0 %). Це вже деталі, а суть - персоніфікація наданих послуг.

З комуналкою простіше - там персоніфікація забезпечена стаціонарністю пристроїв споживача. З рухомими людьми складніше, тому пропоную сучасні технології - RFID-читник замонтований у касовий апарат (в т.ч. портативний). Це копійчане збільшення собівартості апарату (в т.ч. модернізації наявних). Вигода - незаперечна, але поки що не почув підтримки від форумчан. Всі закричали: "RFID - це дорого, простіше роздати всім порівну".

Суть цієї дискусії - запропонувати державі альтернативний до існуючого варіант. Держава провалила запуск експеримент на Львівщині, бо... не знала як це зробити.
Тут варіантів не багато: або підтримати мою ідею, або запропонувати щось альтернативне, краще від мого і реальне "на сьогодні-завтра", бо розмова про ідеальну державу з ідеальними громадянами може затягнутися на десятиліття :)
« Last Edit: 21.07.17 , 19:07 by Iwan » Logged
www3
Active user

Posts: 529


View Profile
« Reply #88 on: 23.07.17 , 11:07 »
Share Reply with quote

Іване, Ви трохи маніпулюєте фактами. Я не говорив про безумовний базовий дохід. Якщо держава роздасть по 18.52 в рік, - грош ціна цій державі. Розумієте? Мета повинна бути одна, - досягнення гідного рівня життя. Щоб громадяни цієї держави не побирались.  До того часу держава, яка є відповідальною за своїх податкоплатників, ( а сплата податків є обов'язком громадян держави) в т.ч. й тих, які мають право на пільговий проїзд, має забезпечувати повне виконання прав цих податкоплатників. Є права, а є обов'язки. І це є основа суспільства як такого.  Якщо держава вимагає виконання обов'язків від своїх громадян, вона має дбати й про права цих громадян. В іншому разі громадянин також заплатить податку 18 гривень... А це,- шлях назад. Той назад, з якого держава, її громадяни хочуть вилізти. Зараз дуже гарно запрацювала система субсидій на оплату комунальних послуг. Саме таким чином потрібно рухатись й в плані покриття не лише оплати пільгового проїзду, а й оплати інших пільгових платежів. Це моя думка, але сформована вона на основі політики Євроунії.

З точки зору ідеї та філософського наповнення все правильно, а як щодо втілення? Інших людей поки до нас не завозили. Звідки у Вас враження що система субсидій гарно запрацювала? Ми ж з Вами в одній країні живемо. Навожу приклад: є дві сім'ї, перша має повністтю сірий дохід(ще не пенсіонери), чотирикімнатну квартиру, вчить дитину на контрактній формі вишу, їздить 2 рази на рік на відпочинок в Турцію - отримали субсидію 2800 на місяць. Друга сім'я: пенсіонери, дохід тільки легальний(тільки пенсії), сумарний 5500 грн, держава їм нарахувала субсидію в 100грн. Так де ж гарна робота? Причина дуже проста - ті хто причетний до впровадження соціальних систем не є частиною нижчої ланки та оперують виключно статистичними та математичними інструментами. І це навіть якщо повірити в їх щире бажання на зміни. В реальних умовах я не знаю ЩОДНОЇ реформи що запрацювала! Можливо є приклади позитивні, з радісттю ознайомлюсь! Тому тільки різанути по всім, всім по 18,52 на місяць і я поїду за дешевими продуктами в Баришівку чи Козятин на ринок, заплачу реальні кошти УЗ, а не до мене приїде на Дарницю чи Святошино фантомна пенсіонерка за яку перерахують фантомні кошти. Де є реальний грошовий обмін, там працює економіка не на папері.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #89 on: 23.07.17 , 12:07 »
Share Reply with quote

Поки що 2:1
Iwan, VB - за компенсації вартості отриманих послуг проїзду
www3 - за "всім порівну" (бо такі зараз обставини)
чекаю на висловлювання від інших форумчан.
« Last Edit: 23.07.17 , 13:07 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.139 seconds with 20 queries.