Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.18 , 01:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 23357 times)
VB
Active user

Posts: 3474


View Profile
« Reply #90 on: 23.07.17 , 12:07 »
Share Reply with quote

Немає нічого дивного. По перше сірий-білий в даному разі не буде грати важливої ролі. У пенсіонерів хатка мала, газу палять мало. Перепалють трохи, але то таке, - держава те перепалювання в 100 гривень їм компенсує. Вони ще й економію зроблять за опалювальний сезон. Була б в них більша хата, - було б не 100 гривень. Або щоб з ними ще був хтось зареєстрований. А в сусідів, - квартира велика. Сім'я більша. Оплата йде велика теж. Вони сплачуть тисячі за газ той, держава з них компенсовує 2500. Тут приклад Вами наведений не сильно вдалий, бо вони могли б цілком місцями обмінятись. Судячи з наведених компенсацій, - зарплата та пенсія тут особливої ролі не грає.
А щодо прикладів, - то я наразі не знаю таких людей у себе в сусідах, які взимку взагалі сплачують щось за газ. У всіх економія йде. Олігархів немає серед них, якщо раптом хтось почне тут полеміку. За електрику, - так. Але не багато.
« Last Edit: 23.07.17 , 12:07 by VB » Logged
www3
Active user

Posts: 561


View Profile
« Reply #91 on: 23.07.17 , 12:07 »
Share Reply with quote

У пенсіонерів трикімнатна квартира, інших зареєстрованих немає, в сезон за умови 17 градусів випалюють до 150 кубів газу, вся комуналка виходить близько 2500грн. Ну то як, 2400 грн це  заявлених 15% від доходу? І це нормально що перша сім'я не платить ні копійки податків та отримує 2800? Цкава у Вас логіка, що це нормально. Хоча, я ж кажу, інших не завезли.
Logged
www3
Active user

Posts: 561


View Profile
« Reply #92 on: 23.07.17 , 12:07 »
Share Reply with quote

Ще раз пояснюю свою позицію. В нашій країні теорія і практика дві різні речі. Вирішимо цю проблемо - діло піде, інакше буде як завжди, гарно живе шустрий, а не чесний.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3951


View Profile
« Reply #93 on: 23.07.17 , 13:07 »
Share Reply with quote

Попутно кілька слів про "комуналку": ринок енергії/енергоносіїв стимулює людей до ощадності (в т.ч. енергоефективності/теплоізоляції помешкань). Саме з таких міркувань існує "норма споживання". Як влучно зауважив VB, в нас чомусь норма споживання прив'язана до метрів квадратних (з певним обмеженням) на особу. Виходить так, що ті, що тісняться у "комірчині" не можуть отримати більше субсидій, ніж більш заможні, бо "в них недостатньо квадратури".
Як на мене, це дискримінація - повинні давати на кількість осіб незалежно від наявної квадратури, а решту - справа людей чи опалювати тим лімітом помірно 10 кімнат чи 2-3 але спекотно.
www3, коли VB згадував про працюючий механізм компенсації, то вочевидь він мав на увазі не так "справедливість призначеної суми компенсації", як сам механізм автоматизованого перерахування коштів, тобто відлагоджений і справний механізм, а те, що Ви (www3) зачепили - то вже стосується формули визначення обсягу субсидії. Ці питання варто розмежувати.

Отож, для початку можна компенсувати усім 100%-пільговикам в однаковій мірі в межах єдиної норми споживання. Пізніше (але то вже інше питання) можна займатися диференціацією за категоріями. Проте, це вже виходить за межі теми - це питання соціальних експертів, кому дати більше: космонавту чи репресованому, заслуженому артисту чи кагебісту. Завжди наполягаю на розділенню цих питань: технічна реалізація (алгоритміка) та цифрові показники за певними категоріями. Перше питання - для інженерів, друге - для соцзахисту, які мають 2 вагони уявних грошей і розподіляють ліміти споживання за категоріями. Не факт, що ці ліміти будуть вибрані під 100%, але їх наявність дає потребуючим можливість скористатись транспортом (в т.ч. таксі, там де немає інших транспортів). Нехай це умовно називається "транспортна субсидія". Я притримуюсь тієї думки, що транспортна субсидія це краще, ніж "усім по 18,52грн/міс".

Фактично це є опосередкованою підтримкою транспорту (в т.ч. електричок та маршруток)... аби не сталося так, що пропадуть пільгові пасажири, а з ними - електрички. Щоправда, не факт, що пасажири виділений ліміт не використають на альтернативні маршрутки.
« Last Edit: 23.07.17 , 13:07 by Iwan » Logged
VB
Active user

Posts: 3474


View Profile
« Reply #94 on: 23.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

Саме так. Формули,- їх значення та іх справедливість,- діло десяте. Це як пофіг з якої конкретно зернини борошно, головне щоб вищий гатунок власне борошна був. Сам механізм працює, і працює злагоджено. Я не знаю ні одного випадку затримки коштів, чи їх нестачу. Хоча, ще раз зауважу, - ми мабуть точно громадяни різних країн. Що це у Вастам в Полтаві таке. Бо я не знаю серед своїх знайомих. які користуються субсидіями, таких, хто зимою взагалі щось сплачує. Причому полтавчани також є серед них. Нуль до сплати, включно з обов'язковим платежем. Зараз норму трішки зрізали на наступний сезон, побачимо...
Logged
www3
Active user

Posts: 561


View Profile
« Reply #95 on: 23.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

Мій приклад був лише реакцією на твердження щодо справедливої роботи сучаної системи субсидій. Туди ж питання чому пенсія людини, що має вислугу 25 років ,коли виходить на пенсію отримує її розміром менше мінімальної! Туди ж процедура оформлення паспортів ІД у паспортних столах!  

До чого веду. На данному етапі корупції та економічної ситуації неможна бути і добрими і красивими. Спочатку різкі, непопулярні зміни, а потім будівництво нової системи. Тобто спочатку всім по 18,52, а вже потім більш гнучка ситема.  Повторюсь, в реаліях сучасні реформи розбиваються через людський фактор та відірваність від реального життя. Україна не на тому етапі розвитку, щоб підтримувати людей лише за те, що у них є паспорт громадянина, а податки вони платять у Португалії, Польщі або працює у сірій сфері, а потім вимагають пенсію та пільги. Я категорично проти платити свої податки для тих хто жодної копійки не платить!!! Те ж стосується пільговиків, що їздять кожен день від ринку до ринку аби не сидіти дома!

П.С. З VB згоден, що є й права й обов'язки. Однак в нашій країні поки не зрозуміло хто перший, яйця чи курка.
Logged
www3
Active user

Posts: 561


View Profile
« Reply #96 on: 23.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

Саме так. Формули,- їх значення та іх справедливість,- діло десяте. Це як пофіг з якої конкретно зернини борошно, головне щоб вищий гатунок власне борошна був. Сам механізм працює, і працює злагоджено. Я не знаю ні одного випадку затримки коштів, чи їх нестачу. Хоча, ще раз зауважу, - ми мабуть точно громадяни різних країн. Що це у Вастам в Полтаві таке. Бо я не знаю серед своїх знайомих. які користуються субсидіями, таких, хто зимою взагалі щось сплачує. Причому полтавчани також є серед них. Нуль до сплати, включно з обов'язковим платежем. Зараз норму трішки зрізали на наступний сезон, побачимо...

Тобто це Ваше субєктивне враження, отже воно не є чистою істиною, чи не так?.  У мене перед очами є і позитивні випадки, і описані мною недоліки, тобто все ж говорити про ЗЛАГОДЖЕНУ роботи ситеми не можна.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3951


View Profile
« Reply #97 on: 23.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

...Тобто спочатку всім по 18,52, а вже потім більш гнучка ситема.  ...
Логіка нормальна, але в наших реаліях може статися так, що це "потім" розтягнеться на десять років. Це "напіврішення" на якому можуть зупинитись на довго, мовляв ми чесно роздали усім порівну. Це найбільший ризик.
Крім того, такий половинчатий захід не розв'язує задачу децентралізації... покриття певної долі з місцевих бюджетів але "тільки за своїх громадівців"... кожна громада може вводити свої пільги... для прикладу, десь у Львові для ветеранів УПА, а на Донеччині - червоному підпіллю. Знаю приклад, Терн ОДА ввела пільгу для ветеранів УПА (щоправда не покриває її коштами). Тому, я схильний до "якщо вже щось робити, то одразу кінцевий варіант". Нехай на це піде рік-два, але буде "як годиться".

www3, ще трохи і я та VB схилимо Вас до варіанту персоніфікованого обліку та компенсації.
« Last Edit: 23.07.17 , 14:07 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3951


View Profile
« Reply #98 on: 23.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

... У мене перед очами є і позитивні випадки, і описані мною недоліки, тобто все ж говорити про ЗЛАГОДЖЕНУ роботи ситеми не можна.
з транспортом простіше - там немає кубометрів на метри квадратні, і для початку - без врахування рівня доходів. Для уникнення соцнапруги це можна відкласти на наступний етап. Злагодженість на рівні руху коштів, а не їх обсягів. Тільки інженерний аспект.
Logged
VB
Active user

Posts: 3474


View Profile
« Reply #99 on: 23.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

Україна не на тому етапі розвитку, щоб підтримувати людей лише за те, що у них є паспорт громадянина, а податки вони платять у Португалії, Польщі або працює у сірій сфері, а потім вимагають пенсію та пільги. Я категорично проти платити свої податки для тих хто жодної копійки не платить!!! .
Ви підримуєте своїми податками заробітчан? Не смішіть нікого. Так. Люди платять податки в Польщі та Португалії. Але в цей час вони не користуються в Україні благами того, за що б мали б платити податки. Чи може податок на паспорт запровадите? Тоді враз з ( скільки там, з 30-ти міліонів?) стане 25. Розумієте? Крім того, якби не ці люди, то Україна взагалі б не то що в дупі була б, а взагалі зникла б давно. Хто в перші дні війни привіз сюди броніки й оптику? Медицину та джипи? Так, їз зарплати їх Україна не отримує нічого, але й не повинна.  В нас не Північна Корея, громадяни якої у Росії за рабів, а їх зароблені кошти осідають в пхеньянських палацах. Держава не забезпечила роботою, і люди не зі своєї волі поїхали туди. Вони привозять в Україну євро та долари, які дозволяють триматись на плаву малому та середньому бізнесу. Бо якби не вони, то, наприклад, 90% самозайнятих будівельників та їх сім'ї стали б жебраками, більше половини магазинів закрились би одразу, поповнивши безробітними довгу лавку. Оті всі приватні дантисти й гінекологи як манну чекають, коли настане сезон відпусток. Таксисти  блокнотики ховають один від одного, в яких записано коли кого в Борисполі зустріти. На базарах торговці м'ясами, навіть, - і ті чекають, щоб якусь десятку заробити зайву. А Ви говорите про те, що Ви ще й підтримуєте заробітчан.

Тобто це Ваше субєктивне враження, отже воно не є чистою істиною, чи не так?.  У мене перед очами є і позитивні випадки, і описані мною недоліки, тобто все ж говорити про ЗЛАГОДЖЕНУ роботи ситеми не можна.
Звичайно, це не є чиста істина. Випадки різні бувають. Але сама система повернення коштів працює. Це Ви не заперечите. Лише з фактами та доказами, в яких буде наведений факт, коли пішов збій, та людину, яка має право на субсидію, отримувала її від держави, незаконно змусили раптом оплатити комунальні послуги в повному обсязі.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 20 queries.