Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.18 , 21:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 20
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 21463 times)
vitaliy_lviv
User

Posts: 75


View Profile
« on: 28.01.17 , 23:01 »
Share Reply with quote

А тим часом на Львівській дирекції Льв Зал. всі 6-8 вагонніі состави (навіть ті що зсвіжим капремонтом) вкоротили до 4- х вагонів. Це така "вишукана"помста за відсутність компенсації за перевезення пільговиків від Львівської ОДА? Страждають само собою пасажири, вт.ч. платні. Як то кажуть - Спасибі всім причетним.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3845


View Profile
« Reply #1 on: 29.01.17 , 10:01 »
Share Reply with quote

У Вікторовій темі "Эксперимент по жесткому либеральному щемлению зайцов в пригородных поездах" пропонував сучасне вирішення проблеми. Окремому форумчанину така новація виявилась занадто накладною, мовляв "це ж як вплине на собівартість проїзду"... тому залізниця (як і інші перевізники) досі залишаються "крайніми" у питаннях компенсації - змушені її вигризати, і вже не з обласних бюджетів, а з локальних бюджетів (села, міста чи району). А тим часом Верховна Рада прийняла закон №4121 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті» (поки що передано на підпис до Президента), яким узаконила електронний квиток:
Quote
електронний квиток ― проїзний документ встановленої форми, який після реєстрації в автоматизованій системі обліку оплати проїзду дає право пасажиру на одержання транспортних послуг.
...і той RFID не такий вже захмарно дорогий. Він є у кожній безконтактній картці (метро, банк, перепустка тощо).
Мінсоцполітики всіляко відмахується від надавання субсидій на проїзд малозабезпеченим пасажирам. Тоді й пільги (можливо) не потрібні: є норма споживання і є субсидія на цю норму. Питання в іншому: який бюджет повинен платити за кожного конкретного пасажира? Можливо, за деяких пільговиків - з центрального бюджету (наприклад, чорнобильці та АТО). Пенсіонерам - з місцевого... Але до тих пір, поки не буде це все електронізовано і не буде введено поняття "норми споживання транспортних послуг", то нічого не зміниться на краще. Надалі буде процвітати корупція та бажання їздити на халяву.

п.м. йдеться, власне, не так про "електронний квиток", як про RFID-посвідку пільговика єдиного для всієї України взірця, але опційно посвідка може виконувати роль платіжного засобу, який будуть поповнювати пільгодавці зі своїх бюджетів. Зараз маємо парадоксальну ситуацію: перед черговими виборами всі щедро роздають пільги, не маючи наміру покривати їх реальними коштами.
« Last Edit: 29.01.17 , 10:01 by Iwan » Logged
Pushkas
User

Posts: 4


View Profile
« Reply #2 on: 29.01.17 , 10:01 »
Share Reply with quote

І правильно зробили, зараз папка мамку безкоштовно не цілує. І совок слава богу делеко. Так що нехай, або платять, або пішки ходять.
Можливо швидше монетизують пільги і тоді вже будуть платити всі, ну це в ідеалі.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3845


View Profile
« Reply #3 on: 29.01.17 , 10:01 »
Share Reply with quote

І правильно зробили, зараз папка мамку безкоштовно не цілує. І совок слава богу делеко. Так що нехай, або платять, або пішки ходять.
Можливо швидше монетизують пільги і тоді вже будуть платити всі, ну це в ідеалі.
Авжеж. Добре спонукання до "монетизації", але правильніше було б сказати "електронізації". Монетизація може бути занадто дорогою, бо має на меті "дати кошти усім пільговикам на проїзд", а "електронізація" - повернути кошти пільговикам (не перевізникам) за транспортні послуги у межах норм споживання. Перевізники не будуть заручниками неповернення коштів, адже усі пасажири (в т.ч. пільговики будуть плати по повній). Пільговики отримуватимуть завдаток на 2 місяці, і повернення по факту споживання (та в межах норм споживання) за результатами попереднього місяця. Крапка.
« Last Edit: 29.01.17 , 11:01 by Iwan » Logged
Pushkas
User

Posts: 4


View Profile
« Reply #4 on: 29.01.17 , 11:01 »
Share Reply with quote

Воно то так, але якщо зараз квитки з нульовою ціною продаються в кращому випадку через одного пасажира і навіть за них  не можуть повернути гроші, то я уявляю як що буде якщо побачать реальну цифру.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3845


View Profile
« Reply #5 on: 29.01.17 , 11:01 »
Share Reply with quote

Але є й інший бік: роз'їзний касир сидить у кутку і тихо вибиває десятки квитків на мертві душі. А з електронним ідентифікатором такого не буде, бо треба буде в касу покласти кошти. Свої ж не буде докладати.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4176


View Profile
« Reply #6 on: 29.01.17 , 12:01 »
Share Reply with quote

Чому така дивна назва теми?)
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 75


View Profile
« Reply #7 on: 29.01.17 , 13:01 »
Share Reply with quote

З одного боку- я б напевне на місці залізниці зробив таким же чином, проте в мене є одне резонне запитання: "Якого чорта, я, пасажир, який завжди і справно по тарифу платить за проїзд, вимагаючи у роз'їзних касиірв квиток, повинен їхати за свої ж кошти, як останнє бидло в забитій в м'ясо електричці, тільки через те, що:
1. Державний перевізник не може знайти спільної мови з органами державної влади щодо методів перевезень якихось інших категорій пасажирів.
2. Державний перевізник не може чи не хоче навести елементарний порядок зі своїми ж працівниками, щодо налагодження ефективної системи збору плати за проїзд та контролю (хоча б на вході на перони по ст. Львів, де турнікети виконують роль декорацій, а кожен нелінивий може спокійно і безоплатно пройти повз "вуйка" , який ці турнікети сторожує.)
...Хлопці, реально така ситуація вже за....ла..
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21939


View Profile
« Reply #8 on: 29.01.17 , 14:01 »
Share Reply with quote

Але є й інший бік: роз'їзний касир сидить у кутку і тихо вибиває десятки квитків на мертві душі.
ті квитки, що роз'їзні касири в кінці зміни набивають - не (завжди) пільгові. Вони б'ють повні квитки, тобто свої гроші (ну вірніше частину того, що зібрали з зайців) туди кладуть.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3845


View Profile
« Reply #9 on: 20.02.17 , 09:02 »
Share Reply with quote

Просто зневага до пасажирів.
Не вміємо ми по іншому, ми вивчаємо досвід, але все одно впіхємо туди щось свое, ріднесеньке, те що у крові тече)) Замовити комусь іншому хто вміє - нізя, як же откати і все таке, до того ж воно може бути краще та дешевше, і як потім з тим жити, ні, так не можна. Все наше пасажирське господарство, та вагонобудування в тому числі, працюють за одним принципом - пасажир повинен відчувати страждання вже на підході до вокзалу. Бо якщо всім все буде зручно та працювати як треба - то нікого буде їбати, а вони без цього не можуть, це ж сенс, мета існування того великого бегемота УЗ.

З одного боку- я б напевне на місці залізниці зробив таким же чином, проте в мене є одне резонне запитання: "Якого чорта, я, пасажир, який завжди і справно по тарифу платить за проїзд, вимагаючи у роз'їзних касиірв квиток, повинен їхати за свої ж кошти, як останнє бидло в забитій в м'ясо електричці, тільки через те, що:
1. Державний перевізник не може знайти спільної мови з органами державної влади щодо методів перевезень якихось інших категорій пасажирів.
2. Державний перевізник не може чи не хоче навести елементарний порядок зі своїми ж працівниками, щодо налагодження ефективної системи збору плати за проїзд та контролю (хоча б на вході на перони по ст. Львів, де турнікети виконують роль декорацій, а кожен нелінивий може спокійно і безоплатно пройти повз "вуйка" , який ці турнікети сторожує.)
...Хлопці, реально така ситуація вже за....ла..

В інший темі мені дорікали суттєвим здорожчанням СПЕККА, якщо в ньому буде RFID-читник. Максимум 1-2 долари +.
Але чомусь мало хто згадує про:
вартість оновлення ПЗ для СПЕККА;
вартість ремонту турникетів.
Це незрівнянно дорожче, ніж RFID-читник. Крім того, це все закладається у собівартість перевезень, а ще касири із усіх найвіддаленіших станцій змушені своїм ходом їхати до кількох можливих (чи однієї) точок сервісу у кожній РФ.
А ще нещодавнім нововведенням касири повинні возити особисто СПЕККА щодекадно на зчитування даних, а це разом із інструктажами - 4 робочі дні у місяці випадає. Тому у касах із одним касиром замість 5-денки фактично є 4-денка. І в цей день всі їдуть безкоштовно у приміському сполученні. Водночас, звіти до ДФС щодня передаються через модем. То хіба не можна залізниці збирати звіти дистанційно? Трохи офтопно вийшло, але за дообладнання СПЕККА RFID-читниками для миттєвого занесення даних у пільговий квиток.... що у майбутньому забезпечить формування персоніфіковних звітів та централізованого їх розсилання даних до "органів компенсації".

Тепер компенсація покладена не на органи державної влади, а на органи місцевого самоврядування (село, селище, місто), і вручну це все оперувати - не вийде, та й затратно буде. А у випадку автоматизації: електронні консолідовані (місячні) звіти приходитимуть до органу самоврядування за місцем реєстрації пільговика. Зараз доходить до абсурду: за пільговиків повинні повертати кошти ті населені пункти, де є з.п. чи станція посадки, а не ті, де ці пільговики зареєстровані. Тому часом маленьке село повинно розплачуватись за більші села, чи навіть за міста, що розташовані поруч. Дурня та й годі.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 20
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.141 seconds with 21 queries.