Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.12.18 , 13:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 24660 times)
Utopist
Active user

Posts: 2626


View Profile
« Reply #130 on: 02.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

Недавно на ЦТС прочитал обзор на предмет убыточности пригородных перевозок, так там были замечания об организации маршрутов. Например, маршруты типа Шепетовка - Лановцы, или Жмеринка - Могилев-Подольский не доезжают до крупных городов, и, логично, имеют проблемы с заполняемостью. И УЗ на это начхать, для них главнее оборот локомотивных бригад и свою бюрократические приколы, а не удобство пассажиров...
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7226


View Profile
« Reply #131 on: 02.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Utopist, але ж є зразу кілька причин чому таке порівняння некоректне:

1. У 2016 році (коли метрополітен мав прибуток) електроенергія рахувалася за дуже пільговою ціною, а ця калькуляція стосується 2017 року, коли ціна електроенергії для транспорту стала значно вища
Так наче й зараз підприємства електротранспорту сплачують за електроенергію за спеціальними пільговими тарифами.
а УЗ сплачує як будь яке промислове підприємство на загальних підставах.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #132 on: 02.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

И УЗ на это начхать, для них главнее оборот локомотивных бригад и свою бюрократические приколы, а не удобство пассажиров...
УЗ морально не готова к тому что бы выделить пригород в департаменты по административному делению. Причем это не из-за лени, здесь необходим передел сфер влияния, коммуникаций с областными властями, а они не понимают как это, ведь произойдет сбой систем которые налажено, годами, плывут по течению.
Кардинальный процесс изменений возможен только после большого, официально-нормативного, пинка сверху.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 647


View Profile
« Reply #133 on: 02.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

в уз своя эл. сеть, и покупает э/э по оптовым ценам
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 291


View Profile
« Reply #134 on: 03.12.17 , 00:12 »
Share Reply with quote

Можливо, ті, хто слідкує за цим справді професійно, й виправлять мене.

Але рік тому в дуже багатьох місцях (навскидку, kiev.vgorode.ua/news/transport_y_ynfrastruktura/319343-nykohda-ne-bylo-y-vot-opiat-kyevskyi-metropolyten-vnov-ubytochen , але це далеко не єдине джерело) писали про таку зміну в тарифах. І якщо подивитися, наприклад, http://www.nerc.gov.ua/?id=22253 та http://www.nerc.gov.ua/?id=22870 , то видно, що в одному переліку стверджується про "тарифи на електричну енергію, що відпускається для кожного класу споживачів, крім населення, населених пунктів та зовнішнього освітлення", іншому -- лише "тарифи на електричну енергію ... ... ..., що відпускається для кожного класу споживачів, крім населення". Електротранспорт -- мабуть же, енергія, що відпускається населеним пунктам. Хоча термінологія така, що, не будучи спеціалістом, можна й неправильно зрозуміти.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7226


View Profile
« Reply #135 on: 03.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Іллє, я, нажаль, не спеціаліст з цього питання.
Але навіть пам"ятаю, що раніше була наче постанова Кабміна (можливо помиляюся) саме про цільову знижку на електроенергію для підприємств міського електротранспорту.
Але
Електротранспорт -- мабуть же, енергія, що відпускається населеним пунктам.
Це логічно, бо електричний транспорт - це власність саме населених пунктів.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #136 on: 05.12.17 , 01:12 »
Share Reply with quote

Але навіть пам"ятаю, що раніше була наче постанова Кабміна (можливо помиляюся) саме про цільову знижку на електроенергію для підприємств міського електротранспорту.
Була, але десь три роки тому її відмінили.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4114


View Profile
« Reply #137 on: 12.01.18 , 17:01 »
Share Reply with quote

Ось чергові факти, що вказують на дешевизну застосування RFID-технологій для оплати проїзду та/або персоніфікації пасажирів:

У КМДА назвали терміни запуску єдиного електронного квитка в столиці
https://news.finance.ua/ua/news/-/418179/u-kmda-nazvaly-terminy-zapusku-yedynogo-elektronnogo-kvytka-v-stolytsi

Німці зможуть оплатити проїзд кросівками
https://news.finance.ua/ua/news/-/418239/nimtsi-zmozhut-oplatyty-proyizd-krosivkamy

... це для тих, хто панічно боїться "дроговизни" переходу на персоніфікацію проїзних документів для пільгових категорій пасажирів.

Якщо вже існують технології для міського транспорту, то не бачу проблем в уніфікації RFID-карток-посвідок для їх застосування у приміських перевезеннях.

Уявіть собі: бабця отримала аванс на транспорт, прийшла до каси, приклала кросівок до касового апарата, сплатила вартість грошима, отримала квиток і поїхала.
Logged
Banderilliero
Active user

Posts: 151


View Profile
« Reply #138 on: 20.01.18 , 21:01 »
Share Reply with quote

Так наче й зараз підприємства електротранспорту сплачують за електроенергію за спеціальними пільговими тарифами.
а УЗ сплачує як будь яке промислове підприємство на загальних підставах.

Львівелектротранс купує електрику за ціною 2,25 грн./кВт, тобто за промисловими тарифами. Виходить, що ті спеціальні тарифи скасували.

http://dyvys.info/2017/07/28/vse-pro-novi-taryfy-u-lvivskomu-elektrotransporti-chomu-koly-i-skilky/
Logged
Jay
Guest
« Reply #139 on: 23.01.18 , 18:01 »
Share Reply with quote

Оріхівська ОТГ запроваджує кращі практики прозорої компенсації проїзду пільговиків

Оріхівська ОТГ Запорізької області запровадила соціальну картку оріхівця, що дасть можливість здійснювати контроль над розміром компенсації за перевезення пільгових категорій населення громади на приміських маршрутах автомобільного та залізничного транспорту. Відповідне рішення було прийняте депутатами ОТГ наприкінці 2017 року. З 1 лютого картка увійде в обіг.

У Оріхівській громаді зазначають, що використали досвід Немішаєвської селищної ради Київської області, яка з травня 2017 року запровадила саме таку схему відшкодування витрат за пільгове перевезення.

«Ми вдячні керівництву селищної ради, які люб'язно надали нам алгоритм дії та всі деталі впровадження соціальної картки, - зазначили в Оріхівській ОТГ.

«За 9 місяців 2017 року Запорізькою дирекцією залізничних перевезень регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» надано розрахунок на компенсацію за пільговий проїзд громадян по станції Оріхівська та платформі 242 (Оріхівська громада) на загальну суму 185 734 грн. І це тільки залізничний транспорт. Звісно, ці суми викликали сумніви, – пояснює голова Оріхівської ОТГ Сергій Герасименко. – В середньому на добу, за цим розрахунком, користувались пільгами 53 особи. При цьому не враховували, що ці люди могли бути і з іншої громади і що не всі категорії мають пільги на проїзд. До того ж, якщо в 2016 році ці витрати відшкодовувались за рахунок державного бюджету, то з 2017-го це вже видатки з місцевого бюджету. Тому вирішили запровадити соціальну картку, яка буде ідентифікувати пільговика саме з Оріхівської громади, – це і вигідніше, і прозоріше. Досягли домовленостей з перевізниками, вже купили обладнання. Шість сканерів обійшлися в 30 тис. грн, плюс принтер для карток зі штрих-кодом ще 6 тисяч. Сканери будуть встановлені на чотирьох маршрутах, які обслуговують Оріхівську ОТГ. Ще два пристрої передали «Укрзалізниці» – соціальну картку людина зможе відсканувати в касі або, якщо така відсутня, безпосередньо у вагоні електропотягу. Це ноу-хау зацікавило і керівництво «Укрзалізниці»: вирішують, як запровадити таку систему не тільки в межах нашої ОТГ».

Картку видають виконавчий комітет Оріхівської міської ради та виконуючі обов’язки старост сіл Оріхівської ОТГ пільговим категоріям населення на безоплатній основі. Механізм дії картки досить простий і прозорий:
1) картка пред’являється водію приміського транспорту (або касиру залізничного транспорту), який сканує її за допомогою спеціального пристрою;
2) дані про пільговика, який скористався пільговим проїздом, зберігаються у сканері і знімаються працівником міськвиконкому через певний проміжок часу;
3) міськвиконком проводить аналіз отриманих даних про кількість пільговиків і виплачує компенсацію перевізнику.

decentralization.gov.ua/news/8078
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!