Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.11.20 , 22:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 55791 times)
Iwan
Active user

Posts: 4467


View Profile
« Reply #320 on: 13.06.20 , 11:06 »
Share Reply with quote

Хочуть ЦЬОГО форумчани чи не хочуть, але ЦЕ неминуче стає реальністю:

Quote
З 1 липня Київ змінює умови проїзду для пільговиків: Кличко пояснює як і чому
П'ятниця, 12 червня 2020, 12:35
64845 переглядів

Столиця вимушено змінює умови надання пільгового проїзду в громадському транспорті з 1 липня.

Джерело: мер столиці Віталій Кличко під час онлайн пресконференції

Пряма мова: "Проїзд пільгових категорій громадян, які не зареєстровані в Києві, але мають право пільгового проїзду міським громадським транспортом, буде здійснюватися на загальних підставах за умови реєстрації електронного квитка. Відшкодування ж витрат на проїзд будуть робити органи соціального захисту населення за місцем реєстрації людини".

Деталі: Отже з 1 липня пасажири, які користуються пільгами на проїзд і не зареєстровані в Києві, для проїзду у громадському транспорті столиці мають:

    придбати квиток у будь-який зручний спосіб;
    скористатися ним в громадському транспорті;
    зберегти квиток (у разі придбання паперового QR-квитка), або чек за сплату проїзду чи банківську виписку - при сплаті банківською картою;
    звернутися до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації для компенсації витрат на проїзд.

Кличко наголосив, що такі кроки є вимушеними та викликані тим, що послуги з пільгового проїзду осіб, які не зареєстровані в Києві, столичним перевізникам з державного бюджету не компенсують.

Місто неодноразово зверталося до уряду врегулювати питання компенсації комунальним перевізникам плати за проїзд пільгових категорій, визначених державою. Крім того, влада зверталася до обласних, міських, селищних та сільських рад з проханням вирішити питання компенсації  за проїзд представників їх громад, що мають пільги.

Пасажири, які мають пільги і зареєстровані в Києві, і надалі користуватимуться громадським транспортом за рахунок міського бюджету - за  карткою киянина. Оформити її можна у будь якому відділенні Ощадбанку.
https://www.pravda.com.ua/news/2020/06/12/7255428/

Отже, ситуація почала рухатись в дебільному напрямку: кожен потенційний пасажир повинен мати картку "місцевого формату", яка діє тільки в межах муніципію/ОТГ. Коли ж цей пільговик заїде на чужу територію, то повинен збирати квитки (потенційно можуть збирати зі смітника) і цей весь паперовий мотлох надавати чиновнику. Тобто, будуть створені нові місця для чиновників, які будуть розгрібати паперовий мотлох "бабусів/дідусів", які мали нагоду відвідати Київ.

Порівняймо з моїм варіантом: Мінсоцполітики (МСП) - єдиний адміністратор реєстру осіб, що мають право на пільги. Вся інформація в електронному вигляді циркулює через це відомство. Воно ж висилає платіжні вимоги до належних компенсаторів (повної чи часткової) вартості наданих послуг відповідно до таблиць (% і максимальний обсяг на особу за звітний період). МСП також компенсуватиме кошти (за рахунок отриманих від компенсаторів) споживачам послуг, які сплачуватимуть їх повну вартість. Аналогічно до того, як зараз буде у Києві. Єдина відмінність - відсутність паперових носіїв інформації та, відповідно, відсутність необхідності їх ручного опрацювання.

Якщо не можна було одразу зробити по нормальному, то нехай через "кривий" шлях колись таки дійдуть до нормального способу обліку наданих пільговикам послуг. Навіщо оці картки "киянина", "зачепилівчанина" чи "лохвичанина", коли можна (до прикладу, як у США) мати єдину соціальну картку, як де факто є паспортом громадянина. В наших реаліях новітній цифровий паспорт вже є "ідентифікаційним кодом".

Про всяк випадок заглянув на сайт ДМС:
Quote
Нові паспорти містять номер облікової картки платника податків (так званий ідентифікаційний код). При цьому, код нанесено на паспорт графічно та занесено до електронного чіпа. Довідку з податкової інспекції носити із собою не потрібно!
https://dmsu.gov.ua/faq/biometrichni-dokumenti-v-ukrajni/novovvedennya-podatkovij-nomer-grafichno-naneseno-na-pasport.html

Навіщо вигадувати картки киянина, коли можна валідуватися паспортом?

===

Але головне у цьому - інше: багато пільговиків чи працівників, які мешкають в околицях мегаполісів працюють у цих мегаполісах, генеруючи (і залишаючи) там свої ПДФО... а повертати компенсацію за пільговий проїзд повинно якесь приміське село, яке й так нічого з цієї людини не отримує, але має "завдяки" цій людині купу соціальних навантажень. Що пропоную (додатково до початкової пропозиції щодо автоматизації)? Позавчора (двома дописами вище) дещо зачепив цю тему.
Розглянемо приклад, щоб простіше розумілося
Людина робітничої професії отримує зарплату 11111,11 грн. Крім інших податків, ця людина сплачує (з неї безумовно стягують до місцевого /за місцем реєстрації* підприємства/ бюджету) ПДФО 18%, що від суми 11111,11 грн. становитиме 2000,00 грн.
(* підприємство може бути і у Фастові, але якщо реєстрація підприємства київська, то податки - до Києва)
З іншого боку, якщо проїзд електрикою в один бік (до прикладу, Фастів - Київ) коштує 15 грн. (з місячним абонементом може бути дешевше), то туди-назад = 30грн. За місяць (орієнтовно 22 роб. дні) = 660 грн.
З третього боку, УЗ плачеться, що "мізерні тарифи" не дозволяють розвивати приміські сполучення, все занепадає, і невдовзі взагалі про приміське сполучення залишаться тільки спогади.

Отож, пропоную таке (орієнтовно, як один із можливих варіантів): залізниця підвищує тарифи удвічі. Учасники човникової міграції отримують додаткові витрати в обсязі 660грн. ... які можуть бути компенсовані з особистого ПДФО. Таким чином, частка коштів, які належало б компенсувати працівнику, який щодня мотається між Фастовом і Києвом становитиме 660/2000=33% від сплачених за нього (від його імені) ПДФО. Рух цієї компенсації я описував у первинній пропозиції: оплата 100% (30грн.) із персоніфікацією, а за підсумками місяця - повернення на картку цих 660грн. Переваги: одразу відпадає потреба паперового адміністрування, та проблема того, що ПДФО залишається у мегаполісі, а приміські села повинні щось вишкрябувати зі своїх бюджетів, куди заробітчанські ПДФО не надходять (залишаються у мегаполісі).

Тобто, усім (пасажирам, владі та перевізникам) буде байдуже хто де зареєстрований і на яких ділянках маршруту їздить (чи перетинає межі області чи ні). Перевізник буде отримувати належну (і цілком достатню для розвитку) суму коштів за послуги перевезення. Також відпаде проблема розподілу між перевізниками (автомобільні/рейкові), оскільки "кошти ходитимуть за пасажирами". Криві розклади - втрата пасажира. Ще один плюс: нелегали платитимуть по повній (без компенсації), бо їх місячний ПДФО = 0грн. Для родин (родинно-споріднених осіб) можна створювати "кластери", що дозволить непрацюючій дружині (чи дітям) використовувати санкціоновані обсяги (до 33%) ПДФО чоловіка (батька). Цей чоловік/батько у своєму кабінеті матиме можливість встановлювати обмеження давати/не_давати можливість скористатися сумою його ПДФО. Компенсація все одно приходитиме йому на картку, а він - роздаватиме їх дружині і дітям. Якось так.

Я б не хотів своїми податками субсидіювати нелегалів, які жодної копійки не вкладають до бюджету. Зараз тільки такий варіант "підтримки УЗ" лобіюють усі кому не лінь, у тім числі експерт Красноштан.

Користуватися сумою 33% від ПДФО можна по різному. За квартал (якщо "незгораємий період" буде встановлено на рівні 3 міс.) у структурі ПДФО назбирається 2 тис. грн., які можна витратити на компенсацію 50% вартості послуг перевезення. До прикладу, можна влаштовувати щоквартальні мандрівки поїздом з орієнтовною сумою квитків 4 тис.грн. З них 2 тис. грн. будуть повернуті такому пасажиру автоматично (з заощадженої ним суми ПДФО з урахуванням граничного ліміту 33%). Все ідеально: працюєш, платиш податки, то маєш право вільно розпорядитися 33% свого ПДФО - витратити на оплату 50% вартості будь-якої транспортної послуги: хоч літак, хоч катер, хоч поїзд чи автобус. Тільки так можна спонукати причетних до конкурентних пропозицій у розкладах руху. Щодо єврозаробітчан: вони там розбудовують ЄС, там платять податки (якщо легально), то там можуть претендувати на пільги та іншу соціальну підтримку. Тут у них не буде ПДФО (або якесь мізерне), то відповідно не матимуть чим покрити ті 50%, і будуть по факту витрачати удвічі більше, ніж працевлаштовані офіційно резиденти. Тобто тарифи для оплати будуть рівні для усіх, але дехто (той, хто легально працює) отримають повернення 50%, а нелегали - 0%.  Бо зараз так виходить, що заробляють там, а тут вимагають напівдармових перевезень.

Знову багато вийшло тексту. Писав спонтанно (як на думці), але, гадаю, що вдалося донести свою думку.
« Last Edit: 13.06.20 , 12:06 by Iwan » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5785


View Profile
« Reply #321 on: 13.06.20 , 15:06 »
Share Reply with quote


Навіщо вигадувати картки киянина, коли можна валідуватися паспортом?

ІD ще далеко не у всіх є. І люди, в яких вже є паспорт-книжечка, їх переоформлюють на ІD-картку дуже неохоче.  Хіба що вимушено, коли загубив/вкрали/пошкодив старий паспорт, або провтикав і не вклеїв вчасно нове фото.
Але загалом ідея з валідацією правильна. Чи має бути це саме через ІD-паспорт чи через посвідчення пільговика - це вже інше питання.
Взагалі, всі оці різноманітні пільгові посвідчення в Україні мають бути теж єдиного стандарту -  у вигляді картки з чіпом (щось типу Іd), щоб вони могли зчитуватись спеціальними пристроями. Пару років тому батько вийшов на пенсію і при подачі документів в Пенсійному фонді йому сказали, що пенсійне посвідчення буде готове за місяць. Я тоді подумав, що раз так довго чекати, то там буде якесь сучасне посвідчення. Виявилось, що то шматок заламінованого кольорового картону з фоткою)))
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4467


View Profile
« Reply #322 on: 13.06.20 , 16:06 »
Share Reply with quote

Дивні ці люди. Чому їхні батюшки, які користуються чіпами (флешками, SIM-картами, банківськими картами тощо) не спроможні пояснити їм те, що запис у ці чіпи провадиться у бінарному коді, кожній цифрі якого можуть присвоїти умовне значення "0" або "1". Як не комбінуй ці цифри, а "число звіра" отримати неможливо. Так саме можна "обгрунтувати", заборону на сканування текстів/зображень на сканері, чи на цифрове фотографування, мовляв, завжди існує імовірність появи "числа звіра". Навіть під час телефонної розмови у будь-якому цифровому форматі ... у вухо, а далі - у мозок сильноправославних, може потрапити "число звіра"... однак, і без коду все працює - за номером паспорта і ПІБ. Номер паспорта неповторний, тому його одного (навіть без коду) точно вистачить для такої валідації.
Валідація може бути через що завгодно, що містить код (паспорт, посвідчення пільговика, водійські права, чи будь-що аналогічного змісту та призначення).
Потрібно звикати до того, що уся інформація є доступною для органів з їх же реєстрів. По коду (з паспорта) через автоматичне його зчитування поліціянт може отримати усю необхідну інформацію (наявність та чинність водійських прав, адресу реєстрації тощо)... для цього не потрібно носити з собою набір посвідчень. Взагалі, у ситуації, коли усі платитимуть 100% за проїзд (з наступним отриманням компенсації) посвідчень пільговика не потрібно - є паспорт, а МСП саме знає, хто пільговик, а хто ні. Багато років тому (може 2015...2016) був присутній в УЗ на зустрічі представників організацій людей з інвалідністю (у залі засідань поруч із колишнім кабінетом Желька). Пільговики були обурені тим, що на відміну від студентів вони не можуть самостійно із Букінга оформити пільговий квиток, а повинні йти до каси із посвідченням. Тоді я зайняв позицію УЗ: чітко вказав на те, що МСП вже 10 років (чи більше) як за законом зобов'язане створити єдиний реєстр осіб з правом на пільги... і жодної вини УЗ тут немає, бо не створений реєстр, і, відповідно, УЗ не має доступу до нього з метою верифікації введених даних пільгових документів (на відміну від реєстру МОН). Особи з інвалідністю агресивно накинулись на мене, погрожували судовим позовом, мовляв "я найнятий за грошу активіст, щоб діяти на користь УЗ". Чомусь багато людей дуже наївно покладаються на старі методи... на книжечки-посвідки. Цього вже не потрібно. Тим паче, їх сотнями вилучають з ознаками підроблення.
А от взагалі навіщо те пенсійне посвідчення, коли пенсіонери матимуть чіпований паспорт, в якого більше сервісних можливостей. Все онлайн за потреби верифікується. Часом бідкаються, що "це ще не скрізь є зчитувачі"... то чого людей має це хвилювати - нехай купують за 5 доларів оптом, одразу для усіх держорганів. В чім проблема. Це чиновники повинні перейматися проблемами читання паспортів, а не громадяни.

п.м. самоадміністрацію 33% власного ПДФО, якщо до такого дійде, можна розвинути до таких банальних речей, як освіта для дітей (платні садки, школи, ЗВО), платне лікування (у т.ч. стоматологія) та інші соціальні витрати. Якщо не могли збудувати комунізм, то нехай буде напівкомунізм, де кожен може розпоряджатися третиною своїх податків. Навіщо дотувати примарні заклади охорони здоров'я, якщо пацієнт на свій розсуд вирішуватиме, до якої стоматології йому піти, і який тариф обрати. Прямо у зубаря пацієнт валідується, а на початку наступного місяця йому повертають 50% вартості стоматпослуг (в межах 33%-ї частки його накопиченого ПДФО). Ліки з аптек. Санаторії/профілакторії... і все таке інше. При цьому надавачі послуг отримують одразу усю належну їм суму платежу, головне при цьому - валідація, щоб МСП знало кому повернути кошти. Тоді б не казали, що "він не наш пацієнт, везіть його в інший район". Цей принцип легко мультиплікується на будь-що, що може вважатися соціально необхідним (можливо у межах норм споживання, або лише обмежившись тими 33%-ами, і без інших обмежень за "нормами"). Можна було б як у Польщі, отримувати компенсацію за інтернет. Круто було б! Був би стимул у нелегалів спонукати своїх працедавців до виходу із тіні, платити ПДФО.

п.м.2 Щодо іншої 1/3 ПДФО, то можна було б зробити так: назвати його "адміністрування капітальних витрат". Кожен платник податків за певним кодом (може бути розміщений у різних рекламах покращень об'єктів) обирає пріоритетний проект, на який бажає спрямувати свої податки: ремонт дороги, ремонт школи, побудова басейну / тенісного корту / стадіону, що збере найбільше коштів, те й буде у пріоритеті. Чим більш платник "виділяє" коштів на обраний ним проект, тим його голос вагоміший. Тобто, голосування в прямому розумінні грошима. Третя третина (1/3) - то вже нехай буде у розпорядженні місцевої влади: навпіл - за місцем праці особи (1/6), і за місцем реєстрації особи (1/6). Тільки за таких розклАдів, мої співгромадяни хоч якось почуватимуть себе вершителями долі. Все буде хоч якось прозоро. Перспектива тематики значно ширша, ніж ця тема. Тому на далі зосередимось тут тільки на обговоренні того, як перевізник може отримувати кошти без участі держави і без усього бюрократичного, що існує зараз.
« Last Edit: 13.06.20 , 16:06 by Iwan » Logged
niсk
Active user

Posts: 896


View Profile
« Reply #323 on: 13.06.20 , 16:06 »
Share Reply with quote

Льготы и/или компенсации создают неудобства сам льготникам, ставят в неравные условия предприятия на рынке услуг, а в некоторых случаях увеличивают бюджетные расходы на перевозку.
Сейчас пассажир льготной категории выбирает, не оптимальный маршрут, а только с учетом льготного проезда.
Например: На трамвае из точки А в точку Б можно проехать только с пересадкой за 12 грн. Есть прямая маршрутка за 8 грн. Льготник едет на трамвае, бюджет переплачивает 4 грн, у трамвая и АТП неравные условия угры на рынке. - пожалуй всем участникам хуже, кроме электротранспортного предприятия, получающего искусственный доход.
Или еще один пример: пригородУЗ поездка - 15 грн, на машине - 40 грн. При двух пассажирах разница уже не существенная. В результате пассажир либо вибирет уз, сильно снизим комфорт, либо просто подарит 15 грн государству.


Имхо не должно быть никаких компенсаций предприятиям за перевозку льготных категорий. Льготникам нужно выдавать денежные средства на руки, а они уже самостоятельно решат как с ними поступать. Это исключит как подраков бюджету, так и избавит пассажиров от неудобств. Пенсия и льготы это не подарок или забота государства, в общем случае это возврат отданных государству средств во время работы. Транспортную составляющую к пенсии рассчитывать исходя из реальных тарифов и потребностей в регионе проживания.

ІD ще далеко не у всіх є. І люди, в яких вже є паспорт-книжечка, їх переоформлюють на ІD-картку дуже неохоче.  Хіба що вимушено, коли загубив/вкрали/пошкодив старий паспорт, або провтикав і не вклеїв вчасно нове фото.
Карточка идея хорошая, но по удобству использования книжка увы проигрывает карточке(, а именно:
1 Частота посещения паспортного стола (с книжкой нужно ходить в 25 и 45 лет, с картой - каждые 10 лет+платность перевыпуска по окончанию срока(или этот момент пофиксили?))
2 Наполняемость документа - (ИНН можно вложить в паспорт, а при особом желании и поставить штам, с картой люди вынуждены таскать выписку с регистрацией)

От физического носителя конечно нужно отходить, его подделать в разы проще чем запись в базе. Шаги в этом направлении идут, но безумно медленные. Вот постановление КМУ https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-realizaciyu-eksperimentalnogo-pr-a278 , но увы тут нет текста "Дию в качестве документов обязаны принимать любые физические и юридические лица, независимо от их желания".

ps по поводу покупке в кассе, когда я был студентом, нельзя было купить билет на букинге. Как тогда так и сейчас, не понимаю какая разница номер студенческого наберет тетя в кассе, или студент на букинге, а совпадение номеров проверить при посадке в поезд.
pps при большом желании помочь пассажирам и необходимости базу УЗ могла самостоятельно создать всю базу льготников, вводя данные документов при первом обращении в кассу, и разрешая покупку через интернет в последующем 
« Last Edit: 13.06.20 , 16:06 by niсk » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4467


View Profile
« Reply #324 on: 13.06.20 , 17:06 »
Share Reply with quote

Декілька років студенти ЗВО можуть в Букінгу самостійно придбавати квитки. Це тільки тому, що МОН створило єдину базу студентів/посвідчень, і дало доступ до неї з боку серверів УЗ,Букінг. Тобто номер студ посвідчення при введенні верифікується у цій базі і ця база "дає добро". Раніше студент міг "вилетіти" після першої сесії, а мокру печатку перекатати облупленим вареним яйцем, і ще як мінімум рік мати пільговий проїзд. Зараз таке не проходить, хіба у приміських. А от для інших пільговиків... не маю поточної інформації, але підозрюю, що досі нічого не зробили - потрібно ходити з тими посвідками до каси. Там касир із мудрим обличчям буде поглядом експерта розглядати "мокрі печатки", може послюнити їх для більшої впевненості у їх справжній "мокроті". Ще не так давно митники слюнявили печатки на документах від контрагентів-нерезидентів.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3386


View Profile
« Reply #325 on: 17.06.20 , 00:06 »
Share Reply with quote

Льготы и/или компенсации создают неудобства сам льготникам, ставят в неравные условия предприятия на рынке услуг, а в некоторых случаях увеличивают бюджетные расходы на перевозку.
Сейчас пассажир льготной категории выбирает, не оптимальный маршрут, а только с учетом льготного проезда.
Например: На трамвае из точки А в точку Б можно проехать только с пересадкой за 12 грн. Есть прямая маршрутка за 8 грн. Льготник едет на трамвае, бюджет переплачивает 4 грн, у трамвая и АТП неравные условия угры на рынке. - пожалуй всем участникам хуже, кроме электротранспортного предприятия, получающего искусственный доход.
Так оно и получается. В итоге электротранспортное предприятие не заинтересовано запускать более оптимальные маршруты, от не льготников ломятся маршрутки, а глобальные изменения никто не хочет делать. И это еще городские перевозки, где нет проблемы, когда НДФЛ в одной ОТГ, а перевозка в другую...
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5629


View Profile
« Reply #326 on: 17.06.20 , 03:06 »
Share Reply with quote

Так оно и получается. В итоге электротранспортное предприятие не заинтересовано запускать более оптимальные маршруты, от не льготников ломятся маршрутки, а глобальные изменения никто не хочет делать. И это еще городские перевозки, где нет проблемы, когда НДФЛ в одной ОТГ, а перевозка в другую...

Даже в условиях, когда маршрутная сеть не оптимизирована, стоит предпочитать рельсовое сообщение джихадобусному, потому что в противном случае первое окажется полностью вытеснено вторым. Но для этого нужно слегка фанатствовать, как мы, и/или обладать аналитическими способностями, что для нашего электората мало характерно.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3386


View Profile
« Reply #327 on: 17.06.20 , 11:06 »
Share Reply with quote

В густонаселенных местах маршрутки не в состоянии всех перевезти, там без элеков никак. Иначе все автотрассы просто станут...
А Киеву по-хорошему надо покупать несколько сотен троллейбусов и запускать больше маршрутов и увеличивать интервал на действующих. Можно даже без строительства новой контактной сети. Навскидку, есть около 10 маршруток, которые едут полностью под троллейбусными проводами, и это без учета тех, которые просто дублируют маршруты троллейбусов... Ну и интервал действующих маршрутов часто >10 минут - тоже не очень, и многие просто садятся в первую приехавшую маршрутку.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10024


View Profile
« Reply #328 on: 19.06.20 , 08:06 »
Share Reply with quote

Наверное не увеличивать интервалы, а уменьшать....

В Днепре аналогично, даже, скорее, ещё хуже ситуация. Но пипл разбалован. Там постоянно гуляет зрада, что после смягчения карантина пока не запустили с десяток маршрутов ублюдочных скотовозов-спринтеров, и теперь стенает полгорода, проклинают Филатова и Маковцева, что мол, как это так, теперь нет прямой пердушки, которая ходила раз в 20 минут, хоть и можно проехать двумя троллейбусами с пересадкой , большинство из которых сейчас кондиционерованные, так как 81 и троллейбус (все закупаемые с 2015 года) оборудованные салонными кондиционерами.
И при достаточно лояльной и тарифной политике в области абонементных билетов (например, безлимит на день в наземном электротранспорте стоит 16 грн, как две поездки в скотовозе, если абонемент на 3 месяца - ещё выгоднее выходит), но народ всё равно ноет, что местная власть их заставляет дважды платить за проезд....
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5785


View Profile
« Reply #329 on: 19.06.20 , 09:06 »
Share Reply with quote

В Днепре аналогично, даже, скорее, ещё хуже ситуация. Но пипл разбалован. Там постоянно гуляет зрада, что после смягчения карантина пока не запустили с десяток маршрутов ублюдочных скотовозов-спринтеров, и теперь стенает полгорода, проклинают Филатова и Маковцева, что мол, как это так, теперь нет прямой пердушки, которая ходила раз в 20 минут, хоть и можно проехать двумя троллейбусами с пересадкой , большинство из которых сейчас кондиционерованные

Є на фейсбуці така група "Громадський транспорт Дніпра та області".
То там іноді хтось викладає фотки в стилі: "Маршрут номер такий-то,  держ.номер такий-то, набрав стоячих пасажирів без масок". В коментарі одразу набігає натовп неадекватів і починають матюкати авторку (чи автора) на чому світ стоїть з такою риторикою: "Ти - стукачка! Через таких як ти цю маршрутку зовсім відмінять! Як ми будемо їздити?".
Хз скільки ще років має пройти щоб люди відвикли їздити як шпроти в банці "зате без пересадок".

Logged
Tags:
Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!