Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.11.20 , 15:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36]
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 56146 times)
Emblaze
Active user

Posts: 5655


View Profile
« Reply #350 on: 05.09.20 , 17:09 »
Share Reply with quote

Собакены соответствуют своему ценнику. Сколько заплатил (≈ евроцент за км), в таких условиях и поехал. Основное их преимущество — выделенка. Второстепенное — отсутствие идиотской потребности ждать, пока водила докурит и салун джихадобуса набьется шпротами.

А вот джихадобусы (как, впрочем, зачастую и большегрузные туристические) своему ценнику не соответствуют, независимо от стоимости билета ехать там дискомфортно и, во многих ситуациях, попросту опасно.
« Last Edit: 05.09.20 , 17:09 by Emblaze » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11913


View Profile
« Reply #351 on: 06.09.20 , 08:09 »
Share Reply with quote

Только затраты на содержание дороги и инфраструктуры надо бы считать одинаково. Если сравнивать затраты автобусника, где по сути только покупка автобуса, его ремонт, запчасти и топливо, и персонал в автобусе - то также надо и на жд, без учета затрат на ремонт путей, светофоров, посадочных платформ, пешеходных мостиков.
Кстати, и от акциза на топливо(которое для ТПС/МВПС) УЗ никто не освобождал, хотя поезда по дорогам не ездят. А автотраспорт который используется, и так автоматом его платит.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4467


View Profile
« Reply #352 on: 18.10.20 , 18:10 »
Share Reply with quote

Не платять, бо:
- в місцевих бюджетах на це недостатньо коштів або їх взагалі немає;
- спосіб яким УЗ нараховує суми для компенсації не викликає довіри.
Віктор Гарвона не раз про це писав на форумі.
+, бо УЗ пред'являє до міст необгрунтовані суми компенсацій, бо вони виявляються завищеними в рази, і немає обліку по кількості пільговиків, якщо були б введені аналоги "картки киянина" на залізниці, а не по посвідченням, по яким точну кількість разів відслідкувати касиру записавши в журнал не можна, та ще і з якого регіону ця людина, зараз помилки 100% в сторону збільшення.
 З аналогом "картки киянина" УЗ  точно не накрутила б зайві тисячі або мільйони на компенсацію проїзду, а місцева влада вже не відмазалась би "у нас грошей немає.
 Що  накрутив по лічильнику під назвою "компенсація проїзду" -плати, ні копійки більше і ні менше.

Віктор не тільки не раз але й досить із  глибинним змістом про це писав:
Ок, интересно, спасибо. Но чтобы натянуть сову на глобус, нужно еще понимать различия в налогообложении разных стран, кто, в какой бюджет, и какого вида налоги платит.

У нас свыше 90% жителей пригородных засрансков, работающих в облцентре, платят налоги в облцентр. Т.е. все кто не частный предприниматель.

Я, работая в Киеве, закидую в год около 50 тыщ во Львовскую область. Взамен получая на бумаге функции государства: благоустройство, безопасность, и т.д., выливающиеся в то что благодарные односельчане разнесли мой дом на кирпичики, начав с окон, дверей, и закончив мебелью и книжками на сувениры, оставив развалины на месте когда-то хорошей усадьбы. Ну и ихний пригород, как сами понимаете, мне до лампочки.

У першому дописі на стор. 33 викладений концепт використання 1/3 спаченого ПДФО на покриття половини вартості соціально важливих послуг (охорона здоров'я, освіта, транспорт, комуналка, зв'язок тощо). В такому разі такі люди як Віктор мали б можливість використати 17 тис. грн. до прикладу на транспорт (на дотування свого власного проїзду). Бо навіщо дотувати своїми податками проїзд "працівників"-нелегалів, які жодної копійки не сплачують "ні на що". Тільки споживають соціальні блага за чужий рахунок.

Отож, 17 тис. грн. розділимо на 240 робочих днів у році (урахована відпустка) = 70,83 грн., або 35,40грн на доплату за кожен робочий день у кожному напрямку руху електричкою (на працю та з праці).
Не знаю скільки коштує квиток до Фастова, але припускаю, що десь близько цієї суми. Тому, якщо ціна виросте удвічі, але при цьому працюватиме запропонований мною механізм автоматичної компенсації, то жодних проблем не передбачається. Проблеми виникнуть лише у нелегалів, котрі звикли жити за чужий кошт, а халява "раптово" закінчилась.

Станом на початок року... а за інерцією - досі, УЗ тупо не бачить, що кошти за Ірпінь, Бучу чи інші передмістя потрібно брати з мегаполіса, бо саме там, зазвичай, працівники залишають свої податки.



Однак, це вже пережиток, не потрібно полювати за коштами за "географічним" принципом, а за "логічним" - за першоджерелом цих коштів - за персональним номером платника податків, який користується соціально важливою послугою. Я скористався - з мого податку беріть... але одна обмежувальна умова: тільки третина мого податку (ПДФО) може піти на покриття половини вартості соц. важливих послуг. За задумом інша третина залишається в ОТГ, де розташоване місце праці працівника (без огляду* на місце реєстрації підприємства), а ще одна третина ПДФО -  в ОТГ за місцем реєстрації платника (за промовчанням) або в іншу ОТГ за бажанням платника.
Поляки розказують, що кожна ґміна намагається привабити нових постійних мешканців без огляду на їх місце праці. Уявіть собі, коли б ваші депутати ОТГ робили поквартирний/подворовий обхід з проханням зазначити вашу ОТГ як отримувача 1/3 суми Вашого ПДФО, а не якусь іншу ОТГ. Ви звісно можете торгуватись про асфальт, про школи, лікарні тощо.

* - як з моторвагонним депо у Фастові, де усі податки перейшли до Києва тільки лише тому, що адреса реєстрації тепер - київська, а не фастівська, як було раніше.

До Vovan:
Вас така "єдина картка пільговика", яка буде єдиною на усій території України (а не як зараз - кожне село має свій "стандарт"), влаштує?
Достатньо, щоб картка міститила тільки ідент. код... зрештою її функцію може виконати будь-який інший ел. документ, що містить цей код (у т.ч. паспорт-картка). Суть проста: пасажир сплачує 100% перевізнику, а потім автоматично отримує компенсацію. У цьому разі перевізники не матимуть жодного інструменту для вимагання відшкодувань... та воно їм і не потрібно буде, бо одразу отримують кошти. Готівкові чи безготівкові - це предмет окремої дискусії.
В ЄКБ функціонує ЕКАРТА (загугліть), і деякі категорії пільговиків повинні щороку підтверджувати свій статус, а тут ще простіше - все буде в єдиній БД "осіб, що маю право на пільги".
У них та карта вже працює (!) у деяких (число маршрутів постійно зростає) приватних маршрутках, а у нас про це чути лише з передвиборчої агітації одного кандидата у місцеві депутати.
« Last Edit: 18.10.20 , 18:10 by Iwan » Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 956


View Profile
« Reply #353 on: 13.11.20 , 17:11 »
Share Reply with quote

Подкомитет по вопросам железнодорожного транспорта Верховной Рады Украины обсудил проблему "черной кассы" пассажирских перевозок "Укрзализныци". Об этом, как пишет ЦТС, сообщил народный депутат Украины, главы подкомитета по вопросам ж/д транспорта транспортного комитета ВРУ Александр Скичко на своей странице в соцсети Facebook.

"Обсудили законопроект о железнодорожном транспорте, но от "Укрзализныци" ответов о компенсации расходов на пассажирские перевозки не получили. Пообещали предложить решения через две недели", - отметил Скичко.

По его словам сейчас в законопроекте указано, что часть средств на пассажирские перевозки должны компенсировать органы местного самоуправления и госбюджет.

"Но конкретики нету, поэтому возможны недоразумения, а в худшем случае и полный срыв перевозок пассажиров по железной дороге. Поэтому ждем от "Укрзализныци" вариант решения, его учтем в законопроекте", - добавил глава подкомитета по вопросам ж/д транспорта транспортного комитета ВРУ.

Кроме того, Скичко сообщил, что отдельно обсуждался вопрос "черной кассы".

"Из-за отсутствия надлежащего контроля за перевозкой пассажиров большие денежные потоки идут мимо компании. Руководитель пассажирского направления УЗ Александр Перцовский пообещал представить план действий для решения этой проблемы", - подытожил нардеп.

Напомним, ранее ЦТС сообщал, что на подкомитете по вопросам железнодорожного транспорта вместе с новым руководством "Укрзализныци" обсуждались также проблемы в оформлении земли, которая находится в пользовании УЗ. "Даже земля Киевского железнодорожного вокзала не является собственностью "Укрзализныци", - подчеркнул глава подкомитета по вопросам ж/д транспорта транспортного комитета ВРУ Александр Скичко. Как отметил нардеп, это способствует незаконным манипуляциям с имуществом компании
ЦТС
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4467


View Profile
« Reply #354 on: 14.11.20 , 20:11 »
Share Reply with quote

Моя скромна рефлексія:

Logged
Iwan
Active user

Posts: 4467


View Profile
« Reply #355 on: 21.11.20 , 14:11 »
Share Reply with quote

Тут неодноразово згадували про причини. які спонукають пенсіонерів активно використовувати приміські поїзди (бо у Коломиї/Львові/Києві більше платять за металобрухт/макулатуру/склотару... та й продукти дешевші, ніж у нашому селі). Це знаходить підтвердження у цьому відео: https://www.facebook.com/krayonline/videos/762618574254621/ . Це особливо актуально для довколокиївських маршрутів - перенасичення цих маршрутів пенсіонерами, які їдуть з озвучною метою (виручити більші кошти за продаж/здачу яблук/грушок/картоплі/буряків/металобрухту/макулатури/склотари і за ці кошти придбати 2...3 кілограми гречаної чи пшеничної крупи, яка там дешевша на 6 грн/кг). Це наші реалії.
Постає цілком резонне запитання: а може варто (у разі впровадження запропонованого мною способу обліку та компенсації вартості використаних послуг, які надані для пільгових категорій) подумати додатково над тим, щоб ще виплачувати щось і тим, хто не користувався цими послугами? Тобто, якщо пільговик проїхався електричкою і сплатив повну вартість проїзду, то йому ці кошти повернуть автоматично (не забуваймо про одно/дво-місячний початковий аванс на ці витрати із розрахунку "встановленої норми споживання"), а якщо не використав певну суму до "норми споживання", у тім числі взагалі нічого не використав, то варто подумати над тим, щоб дати цьому пільговику "премію", розмір якої може бути 50% (цифра умовна, лише для прикладу) від того невикористаного залишку. Таким чином, замість покриття видатків на проїзд (в обидва боки!) за дешевою гречкою, можна крутити на усіх каналах рекламні ролики такого змісту: сиди вдома і отримуй 50% коштів, заощаджених на транспортних послугах. Кожна ОТГ може (так потрібно передбачити) встановити конкретне значення із дозволеного діапазону. До прикладу: "вилка" від 1/3 до 2/3, або якусь залежність премії від частки невикористаного залишку (до прикладу: якщо не користувався, то 50%, а якщо бодай раз скористався у звітному місяці, то тільки 30% від зекономленого залишку).

Якщо проїзд у два боки = 24+24 = 48 грн., то "премія" може становити від 16 (1/3) до 32 (2/3) грн, а це вистачить на доплату (по ~6 грн/кг) для 2,7...5,3 кг гречаної/пшеничної крупи. В такому разі пропоновані "премії" за економію транспортних послуг стимулюватимуть пільговиків економити, а точніше заробляти на ощадності, бо якщо вони витратяться на транспорт, то отримають таку ж суму компенсації (в межах норм споживання), і у підсумку жодного доходу. Що потратять - те й отримають.

Що це дасть для "пасажирів працездатного віку"? Вивільнення (винятково завдяки економічному стимулюванню пільговиків) простору у салонах приміського транспорту від пільговиків суттєво збільшить дохідність від "пасажирів працездатного віку", яких привабить відсутність пільговиків (у гіршому розумінні цього явища).

Що це дасть ОТГ? ОТГ краще сплатити премію у розмірі 1/3...2/3 від можливих витрат, ніж усю суму, з якої все піде перевізнику (ОТГ - пільговику, а пільговик - перевізнику).

Що це дасть пільговикам? Це не обмежить їх права: "ти можеш їхати і отримати кошти, які витратиш на поїздку, а можеш сидіти вдома і отримувати премію за те, що економиш кошти ОТГ" ..."і цією премією можеш покрити різницю в ціні на гречану/пшеничну крупу".

Геніально, чи не так? ... але чиновники не бажають напружувати завитки свого головного мозку. Вони десятиліттями обмежуються закликами до залізниці: ви возіть пільговиків, а ми щось придумаємо. Роки йдуть, а зрушень немає. Чому усі так бояться цифровізації обліку наданих пільговикам послуг - залишається загадкою.

Не забуваймо ще про один суто психологічний фактор стримування для пільговиків від використання транспортних послуг: сплата живими грошима (із суми початково наданого авансу) повну вартість послуги з перевезення (навіть знаючи та розуміючи, що ці кошти за результатами місяця будуть повернені цьому пільговику) є ментальним шоком для пільговиків (і не тільки для них - це внутрішня природа радянської людини). Тому цей фактор теж матиме суттєвий вплив (буде суттєвим чинником) у стримуванні пільговиків від використання транспортних послуг.
« Last Edit: 21.11.20 , 14:11 by Iwan » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5655


View Profile
« Reply #356 on: 21.11.20 , 23:11 »
Share Reply with quote


Не забуваймо ще про один суто психологічний фактор стримування для пільговиків від використання транспортних послуг: сплата живими грошима (із суми початково наданого авансу) повну вартість послуги з перевезення (навіть знаючи та розуміючи, що ці кошти за результатами місяця будуть повернені цьому пільговику) є ментальним шоком для пільговиків (і не тільки для них - це внутрішня природа радянської людини).

Не, полноценной монетизацией льгот нужно было заниматься. И еще после первого Майдана, когда, кстати, это было проделано в России --- если уж ставить такую цель, которая обычно хорошо заходит под пламенную евроинтеграцию (ср. с тридцатикратным ростом тарифов на газ после второго Майдана, каковой рост был объективно неизбежен, но ввиду остроты политэкономического кризиса и некоторых самоубийственных политотных решений получился обвальным). Так что, думаю, ограничатся подтягиванием тарифов до уровня Льв или выше. Расти им есть куда. На некоторых направлениях мразотные джихадобусы в 2-2.5 раза дороже.
« Last Edit: 21.11.20 , 23:11 by Emblaze » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4467


View Profile
« Reply #357 on: 22.11.20 , 21:11 »
Share Reply with quote

Не, полноценной монетизацией льгот нужно было заниматься. ... Так что, думаю, ограничатся подтягиванием тарифов до уровня Льв или выше. Расти им есть куда. На некоторых направлениях мразотные джихадобусы в 2-2.5 раза дороже.
Льв вже пробувала два роки тому монетизацію впровадити, я мовчки чекав, аби побачити її крах... і побачив. Чому в людей викривлене поняття слова пільга? Пільга, це "полегшений/спрощений" доступ до соціально важливих послуг. Головна мета надання пільги (в простому розумінні) - здешевити для пільговика використання конкретної (прописаної в Законі, чи підзаконному акті) послуги. Таким чином, інтелектуальна монетизація передбачає покриття видатків на конкретні послуги, якими скористались пільговики (в даному випадку - пасажири). Для того, щоб знати "хто скористався послугою"="кому видати грошове покриття", необхідно вести якийсь примітивний облік. В час цифровізації немає нічого примітивнішого та надійнішого, ніж прикладати чіповані посвідки (єдиного на усій території України взірця) до касового апарату (РРО). Тут потрібно взяти до уваги, що ці РРО невдовзі будуть вміти читати банківські картки, бо поставлена задача приймати оплату карткою. Тому нічого додаткового вигадувати не потрібно. Далі - зчитана інформація "вкраплюється" у фіскальну звітність, яку це РРО вже зараз уміє та та передає до фіскального орагну, ... який без проблем зможе надіслати інформацію (персоніфіковане вкраплення у фінзвітність) до МСП, яке у свою чергу за підсумками декади/місяця надішле до належного органа-компенсатора (ОТГ, МОУ, МОНУ тощо), які сплатять кошти за платіжними вимогами, ... і далі МСП ці кошти зарахує на банківські картки або на класичні паперові "ощадні книжки" конкретного користувача пільгових послуг.
Можливо колись (коли усі без винятку будуть отримувати легальну зарплату, що передбачає сплату усіх належних податків) Україна стане багатшою, тоді можна роздавати кошти усім пільговикам без умови використання послуги.
Щодо тарифів, то поясніть мені, чому я свої податками повинен дотувати нелегальних працівників, які крім своєї "нелегальності" претендують на низькі тарифи?
... але це все при умові, що легальним працівникам дозволять використовувати на власний розсуд 1/3 сплаченого ПДФО на покриття 1/2 видатків на транспорт, освіту, медицину, телекомунікації (у т.ч. інтернет), спорт і може ще на щось важливе.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5655


View Profile
« Reply #358 on: 22.11.20 , 21:11 »
Share Reply with quote

Да-да, для начала научить кассовые аппараты проводников в лепездричках работать с протоколами типа MiFare, чтоб, знач, можно было с телефона платить. Эта технология оплаты очень недружественна к зайцам и гоп-стопперам, плюс тут же через GPay/Samsung Pay/Huawei Pay/LG Pay/Apple Pay применимы скидки, если они предусмотрены абонементом, вдобавок устраняется потребность отсчитывать заслюнявленные мелкие купюры.

Ведь рассчитывать стоимость проезда между станциями оно умеет, следовательно, рудиментарные вычислительные мощности в нем присутствуют, а себестоимость NFC-чипа около цента. А если лень NFC-версии закупать, пущай разрешат платить по QR-кодам, как в Китае принято, на родине этой техники.

Еще один вариант

https://www.ixbt.com/live/printers/bytovoy-rfid-kartrider-1356-mgc.html

На гитхабе давно уже висит реквест авторам External NFC Reader Service насчет полноценной интеграции сервиса в Android.  

https://github.com/skjolber/external-nfc-api/issues/8
« Last Edit: 22.11.20 , 21:11 by Emblaze » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!