Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.10.20 , 19:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36]
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 53773 times)
Emblaze
Active user

Posts: 5495


View Profile
« Reply #350 on: 05.09.20 , 17:09 »
Share Reply with quote

Собакены соответствуют своему ценнику. Сколько заплатил (≈ евроцент за км), в таких условиях и поехал. Основное их преимущество — выделенка. Второстепенное — отсутствие идиотской потребности ждать, пока водила докурит и салун джихадобуса набьется шпротами.

А вот джихадобусы (как, впрочем, зачастую и большегрузные туристические) своему ценнику не соответствуют, независимо от стоимости билета ехать там дискомфортно и, во многих ситуациях, попросту опасно.
« Last Edit: 05.09.20 , 17:09 by Emblaze » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11832


View Profile
« Reply #351 on: 06.09.20 , 08:09 »
Share Reply with quote

Только затраты на содержание дороги и инфраструктуры надо бы считать одинаково. Если сравнивать затраты автобусника, где по сути только покупка автобуса, его ремонт, запчасти и топливо, и персонал в автобусе - то также надо и на жд, без учета затрат на ремонт путей, светофоров, посадочных платформ, пешеходных мостиков.
Кстати, и от акциза на топливо(которое для ТПС/МВПС) УЗ никто не освобождал, хотя поезда по дорогам не ездят. А автотраспорт который используется, и так автоматом его платит.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #352 on: 18.10.20 , 18:10 »
Share Reply with quote

Не платять, бо:
- в місцевих бюджетах на це недостатньо коштів або їх взагалі немає;
- спосіб яким УЗ нараховує суми для компенсації не викликає довіри.
Віктор Гарвона не раз про це писав на форумі.
+, бо УЗ пред'являє до міст необгрунтовані суми компенсацій, бо вони виявляються завищеними в рази, і немає обліку по кількості пільговиків, якщо були б введені аналоги "картки киянина" на залізниці, а не по посвідченням, по яким точну кількість разів відслідкувати касиру записавши в журнал не можна, та ще і з якого регіону ця людина, зараз помилки 100% в сторону збільшення.
 З аналогом "картки киянина" УЗ  точно не накрутила б зайві тисячі або мільйони на компенсацію проїзду, а місцева влада вже не відмазалась би "у нас грошей немає.
 Що  накрутив по лічильнику під назвою "компенсація проїзду" -плати, ні копійки більше і ні менше.

Віктор не тільки не раз але й досить із  глибинним змістом про це писав:
Ок, интересно, спасибо. Но чтобы натянуть сову на глобус, нужно еще понимать различия в налогообложении разных стран, кто, в какой бюджет, и какого вида налоги платит.

У нас свыше 90% жителей пригородных засрансков, работающих в облцентре, платят налоги в облцентр. Т.е. все кто не частный предприниматель.

Я, работая в Киеве, закидую в год около 50 тыщ во Львовскую область. Взамен получая на бумаге функции государства: благоустройство, безопасность, и т.д., выливающиеся в то что благодарные односельчане разнесли мой дом на кирпичики, начав с окон, дверей, и закончив мебелью и книжками на сувениры, оставив развалины на месте когда-то хорошей усадьбы. Ну и ихний пригород, как сами понимаете, мне до лампочки.

У першому дописі на стор. 33 викладений концепт використання 1/3 спаченого ПДФО на покриття половини вартості соціально важливих послуг (охорона здоров'я, освіта, транспорт, комуналка, зв'язок тощо). В такому разі такі люди як Віктор мали б можливість використати 17 тис. грн. до прикладу на транспорт (на дотування свого власного проїзду). Бо навіщо дотувати своїми податками проїзд "працівників"-нелегалів, які жодної копійки не сплачують "ні на що". Тільки споживають соціальні блага за чужий рахунок.

Отож, 17 тис. грн. розділимо на 240 робочих днів у році (урахована відпустка) = 70,83 грн., або 35,40грн на доплату за кожен робочий день у кожному напрямку руху електричкою (на працю та з праці).
Не знаю скільки коштує квиток до Фастова, але припускаю, що десь близько цієї суми. Тому, якщо ціна виросте удвічі, але при цьому працюватиме запропонований мною механізм автоматичної компенсації, то жодних проблем не передбачається. Проблеми виникнуть лише у нелегалів, котрі звикли жити за чужий кошт, а халява "раптово" закінчилась.

Станом на початок року... а за інерцією - досі, УЗ тупо не бачить, що кошти за Ірпінь, Бучу чи інші передмістя потрібно брати з мегаполіса, бо саме там, зазвичай, працівники залишають свої податки.



Однак, це вже пережиток, не потрібно полювати за коштами за "географічним" принципом, а за "логічним" - за першоджерелом цих коштів - за персональним номером платника податків, який користується соціально важливою послугою. Я скористався - з мого податку беріть... але одна обмежувальна умова: тільки третина мого податку (ПДФО) може піти на покриття половини вартості соц. важливих послуг. За задумом інша третина залишається в ОТГ, де розташоване місце праці працівника (без огляду* на місце реєстрації підприємства), а ще одна третина ПДФО -  в ОТГ за місцем реєстрації платника (за промовчанням) або в іншу ОТГ за бажанням платника.
Поляки розказують, що кожна ґміна намагається привабити нових постійних мешканців без огляду на їх місце праці. Уявіть собі, коли б ваші депутати ОТГ робили поквартирний/подворовий обхід з проханням зазначити вашу ОТГ як отримувача 1/3 суми Вашого ПДФО, а не якусь іншу ОТГ. Ви звісно можете торгуватись про асфальт, про школи, лікарні тощо.

* - як з моторвагонним депо у Фастові, де усі податки перейшли до Києва тільки лише тому, що адреса реєстрації тепер - київська, а не фастівська, як було раніше.

До Vovan:
Вас така "єдина картка пільговика", яка буде єдиною на усій території України (а не як зараз - кожне село має свій "стандарт"), влаштує?
Достатньо, щоб картка міститила тільки ідент. код... зрештою її функцію може виконати будь-який інший ел. документ, що містить цей код (у т.ч. паспорт-картка). Суть проста: пасажир сплачує 100% перевізнику, а потім автоматично отримує компенсацію. У цьому разі перевізники не матимуть жодного інструменту для вимагання відшкодувань... та воно їм і не потрібно буде, бо одразу отримують кошти. Готівкові чи безготівкові - це предмет окремої дискусії.
В ЄКБ функціонує ЕКАРТА (загугліть), і деякі категорії пільговиків повинні щороку підтверджувати свій статус, а тут ще простіше - все буде в єдиній БД "осіб, що маю право на пільги".
У них та карта вже працює (!) у деяких (число маршрутів постійно зростає) приватних маршрутках, а у нас про це чути лише з передвиборчої агітації одного кандидата у місцеві депутати.
« Last Edit: 18.10.20 , 18:10 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!