Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.03.21 , 07:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 72179 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2244


View Profile
« Reply #360 on: 26.12.20 , 17:12 »
Share Reply with quote

І після цього УЗ з чистою совістю поріже всі електрички і дизелі на металобрухт...
Logged
sergiy
Active user

Posts: 152


View Profile
« Reply #361 on: 26.12.20 , 20:12 »
Share Reply with quote

 Іване, краще виправити "Боярка - 2,6 млн грн, Вишневое - 1,5 млрд грн." на "Боярка - 2,6 млн грн, Вишневое - 1,5 млн. грн.". Бо млрд. грн. компенсації за пільгові перевезення якось вже зразу шокує.
« Last Edit: 26.12.20 , 20:12 by sergiy » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10568


View Profile
« Reply #362 on: 26.12.20 , 20:12 »
Share Reply with quote

І після цього УЗ з чистою совістю поріже всі електрички і дизелі на металобрухт...
Ну може не прямо всі. Їм то своїх робітників треба якось возити. Але лишать по 2-3 пари на добу, як зараз на периферії та та зроблять "службовий поїзд з правом проїзду". Тобто, сьогодні міняють рейки, десь на 666 км пк6, тому сьогодні буде на 1,5 години пізніше, ніж за розкладом. Кого влаштовує - го ту касса, кого ні - гудбай.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2244


View Profile
« Reply #363 on: 02.01.21 , 19:01 »
Share Reply with quote

На думку міцних фахівців, кожен рейс електрички приносить збитки. Менше рейсів - менше збитків.

А КШ, замість того щоб грати роль дартаньяна, який вискакує на голову черговому меру і, приставивши шпагу до горла, вимагає скласти клятву на вірність УЗ, треба воювати з верхами, щоб домагалися скасування пільг на проїзд та можливості встановлення економічно обгрунтованих тарифів на проїзд в приміському сполученні на основі прозорої калькуляції собівартості без обов'язкового узгодження цих тарифів з облрадами. Так як він це зробив з ідеями електрифікації Житомира та Василькова, які заклали в державний бюджет на 2021 рік.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4565


View Profile
« Reply #364 on: 04.01.21 , 01:01 »
Share Reply with quote

Теж згодиться для колекції:
Хтось помітив, коли зникли 805/806, 807/808 Вінниця - Хмельницький? На ділянці Калинівка - Гречани зараз взагалі рух відсутній?
А вот немедленно в середине марта и пропали, вместе с собакенами дальше к югу на Кампод. Интересно, что насчет пригородного сообщения с ним все глухо даже на праздники. Не вполне ясно, почему это так.
А на звернення щодо відновлення руху ті кончені попрохали набратись терпіння:


Причетні настільки наївні зі своїми мареннями про "договори на перевезення", що геть втратили контроль реальності. В Європі таке може працювати, а в Україні - ні. Їм категорично не подобається принцип "кошти ходять за пасажиром", а з іншого боку, вони не вірять у те, що депутати ОТГ в першу чергу закриватимуть видатки на маршруткові перевезення (їх обсяг часом завищений), і в останню чергу - залізничні приміські перевезення. Чому так, бо власники маршруткових бізнесів є депутатами або мають на них вплив.
В результаті МВРС підуть на брухт, а причетні при своїй незмінній позиції залишаться з нічим.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5894


View Profile
« Reply #365 on: 14.01.21 , 11:01 »
Share Reply with quote

З таким підходом, до наступних виборів електрички не доживуть...

Тим часом, незважаючи на експертні думки, масштабне відновлення пригороду триває.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2244


View Profile
« Reply #366 on: 14.01.21 , 12:01 »
Share Reply with quote

Вітя, цей весь пафос закінчиться, як тільки Боярка і Вишневе не перерахують до кінця року обіцяні УЗ і закладені в бюджет лями, бо банально не буде чим. Інші ОТГ, включаючи і Фастівську, навіть не намагатимуться це зробити. Мер вийде з цього всього з великим плюсом до свого рейтингу, написавши в міськрайонній газеті "Перемога" статтю, як він дбає про своїх виборців-пенсіонерів, перераховуючи закладені в бюджет кошти на компенсацію не корумпованій УЗ, а рідним місцевим автоперевізникам, щоб його улюблені виборці мали й надалі гарантовану мером можливість один раз на тиждень їздити безкоштовно на базар.
« Last Edit: 14.01.21 , 12:01 by jbond989 » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4565


View Profile
« Reply #367 on: 20.01.21 , 19:01 »
Share Reply with quote

Поки в УЗ "планують" та "мають намір" приймати в приміських поїздах оплату карткою... тим часом наші сусіди приймають оплату за Коляду ... на POS-термінал.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5847


View Profile
« Reply #368 on: 21.01.21 , 00:01 »
Share Reply with quote

Поки в УЗ "планують" та "мають намір" приймати в приміських поїздах оплату карткою... тим часом наші сусіди приймають оплату за Коляду ... на POS-термінал.

На самом деле нет ничего страшного в оплате наличкой, если это позволяет сэкономить там, где тарифы уж откровенно задраны.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10568


View Profile
« Reply #369 on: 21.01.21 , 08:01 »
Share Reply with quote

Поки в УЗ "планують" та "мають намір" приймати в приміських поїздах оплату карткою... тим часом наші сусіди приймають оплату за Коляду ... на POS-термінал.

На самом деле нет ничего страшного в оплате наличкой, если это позволяет сэкономить там, где тарифы уж откровенно задраны.
Тут главное называть вещи своими именами.
Если имеется ввиду сэкономить "Апостоловским методом", то что мешает сделать это по безналу (что, в принципе, и делалось)?
Если же идёт речь про "хабар" - то нужно чётко отдавать себе отчёт, какие цели ставит себе та или иная филия таким тарифообразованием. Задирание тарифов, особенно на большие расстояния, и при этом отсутствие должного контроля за финансовой дисциплиной ничего хорошего не сулит пассажиру.
Кроме разделения этого "черного нала", основная цель тут, скорее всего другая - грохнуть как можно больше пригорода, так как честный пассажир уйдёт на ПДСы или автотранспорт, а нечестный - либо экономить налиской по вашему методу (скорее всего), либо покупать билет на меньшее расстояние. Львовяне к "финишу" пришли первые. После восстановления движения к этому долгожданному результату пришли в Приднепровье. Посмотрите что там осталось из пригорода, длинее 120 км и очень популярного в свое время. Остались жалкие крохи.
Теперь на эту дорожку встала Донецкая филия... Продолжение следует.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!