Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.02.21 , 11:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.

Pages: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40
Reply | Print
Author Topic: Проблемы оплаты бюджетом пригородных перевозок УЗ.  (Read 70365 times)
Vovan
Active user

Posts: 513


View Profile
« Reply #370 on: 21.01.21 , 09:01 »
Share Reply with quote

Поки в УЗ "планують" та "мають намір" приймати в приміських поїздах оплату карткою... тим часом наші сусіди приймають оплату за Коляду ... на POS-термінал.

На самом деле нет ничего страшного в оплате наличкой, если это позволяет сэкономить там, где тарифы уж откровенно задраны.
Тут главное называть вещи своими именами.
Если имеется ввиду сэкономить "Апостоловским методом", то что мешает сделать это по безналу (что, в принципе, и делалось)?
Если же идёт речь про "хабар" - то нужно чётко отдавать себе отчёт, какие цели ставит себе та или иная филия таким тарифообразованием. Задирание тарифов, особенно на большие расстояния, и при этом отсутствие должного контроля за финансовой дисциплиной ничего хорошего не сулит пассажиру.
Кроме разделения этого "черного нала", основная цель тут, скорее всего другая - грохнуть как можно больше пригорода, так как честный пассажир уйдёт на ПДСы или автотранспорт, а нечестный - либо экономить налиской по вашему методу (скорее всего), либо покупать билет на меньшее расстояние. Львовяне к "финишу" пришли первые. После восстановления движения к этому долгожданному результату пришли в Приднепровье. Посмотрите что там осталось из пригорода, длинее 120 км и очень популярного в свое время. Остались жалкие крохи.
Теперь на эту дорожку встала Донецкая филия... Продолжение следует.
По Придніпровці і до карантину маршрутів більше 120 км було всього чотири - Дніпро -Запоріжжя, Дніпро-Чаплине , Дніпро-П'ятихатки-Стикова та Дніпро-Кривий Ріг-Головний.
  Ось тільки кількість електропоїздів на добу на цих маршрутах урізали -це факт, навіть подовжена електричка Дніпро-Межова і то , раз в тиждень((.
 А по Донецькій там апріорі не може бути більше 120 км, за виключенням Сватове-Попасна та Чаплине-Авдіївка, бо приміські лозівського та лиманського напрямку або розбиті по Слов'янську, або по Лиману, тому тут 120+ можна отримати лише як Лозова-Слов'янськ-Костянтинівка, ну і т.д. Ну і звичайно ж окремим прикладом з цього є Лантратівка-Кіндрашівська-Нова, де альернатив немає, це ізольована залізниця , яка більше 120 км
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10518


View Profile
« Reply #371 on: 21.01.21 , 17:01 »
Share Reply with quote

По Придніпровці і до карантину маршрутів більше 120 км було всього чотири - Дніпро -Запоріжжя, Дніпро-Чаплине , Дніпро-П'ятихатки-Стикова та Дніпро-Кривий Ріг-Головний.
Не треба ля-ля...
По-перше, маршрут Дніпро-П'ятихатки-Стикова взагалі не підпадає під цей критерій, бо його протяжність маршруту не перевищує 120 км, а Дніпро - Чаплине перевищує чисто номінально на 1 км.

По-друге, таких маршрутів було значно більше якщо сумарно, їх було аж 13.

1. Дніпро - Чаплине - 121 км,       
2. Дніпро - Запоріжжя - 126 км,       
3. Дніпро - Красноград - 131 км,       
4. П"ятихатки - Тимкове - 139 км,
5. Дніпро - Лозова - 155 км,
6. Нікополь - Тимкове - 158 км,
7. Дніпро - Апостолове - 160 км,
8. Дніпро - Межова - 168 км,
9. Дніпро - Кривий Ріг - 174 км (Дніпро - Кривий Ріг-Гол. - 168 км, Кам"янське - Кривий Ріг-Гол. - 132),
10. Дніпро - Роз"їзд №5 - 176 км,
11. Запоріжжя - Кривий Ріг - 185 км,
12. Запоріжжя - Новоолексіївка - 203 км
13. Дніпро - Генічеськ - 343 км
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10518


View Profile
« Reply #372 on: 21.01.21 , 17:01 »
Share Reply with quote

А тепер найцікавіше

Скільки по цих маршрутах було пар поїздів на добу до карантину, а скільки лишилося зараз (в дужках)

1. Дніпро (Кам"янське) - Кривий Ріг - 4 (1),
2. Дніпро - Запоріжжя - 3,5 (0,5)
2. Дніпро - Лозова - 3,5 (1,5),
3. Дніпро - Апостолове - 2 (2),
4. Дніпро - Красноград - 2 (2),
5. Дніпро - Чаплине - 5 (3)
6. Нікополь - Тимкове - 2 (0),
7. П"ятихатки - Тимкове - 1 (1, але лише 6 днів на тиждень),
8. Запоріжжя - Новоолексіївка - 4 (1, й то лише двічі на тиждень),
9. Дніпро - Роїз"їзд №5 - 1, по вихідних (0),
10. Запоріжжя - Кривий Ріг - 1, по вихідних (0).

Колись мегаприбутковий та мегапопулярний швидкісний приміський рейс Дніпро - Генічеськ теж не поновлено (не курсував навіть влітку).

З усіх вищенаведених "далекобійних" пар найкраще вижили саме ЦМВшні приміські Дінпро - Апостолове та Дніпро - Красноград, бо "зайчатність" в них мінімальна, а альтернативи у вигляді ПДСів або автотранспорту не так вже й багато, плюс досить високий рівень комфорту в порівнянні з електропоїздами + контроль не тільки з боку роз"їздного касиру, але й з боку провідників при посадці та за дальністю поїздки.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4565


View Profile
« Reply #373 on: 28.01.21 , 19:01 »
Share Reply with quote

так Рахов - Киев объезжал тогда через Ходоров.
Если ждали вагоны Тернополь-Киев то...

По теме, максимум, что можно "пустить через Гусятин" это пригородный Хмельницкий-Чертков (-Бучач), но это только когда пригород перестанет быть привязанным к дорогам, отделениям дорог, и ОТГ будут заинтересованы в такой миграции.

Але, як бачите, далі живий рух ділять адмінрайонами/адмінобластями/ОТГ. Хоча, УЗ може брати повну ціну (при цьому позбудеться територіальної залежності*), а пільговики отримувати свою компенсацію від належного компенсатора за посередництвом МСП, який централізовано вестиме облік спожитих послуг і руху коштів компенсації.

Непільговики у разі, коли ціна проїзду стане "ринково обгрунтованою", теж можуть отримувати компенсацію із частини сплаченого ПДФО (свого чи членів родини чи будь-кого іншого /за згодою/) (це можна красиво все прописати в законі).

Єдиним, хто "потерпатиме" від цього - працівники-нелегали, які не сплачують ні ЄВ, ні ПДФО, тому вони цими несплаченими коштами будуть платити за транспорт. Ніколи не розумів, навіщо люди, які працюють легально, повинні своїми податками дотувати нелегалів.

* Можливо колись настануть часи "навпаки", коли Гречанському депо буде вигідно заїжджати на "чужу" територію (умовно: Тернопільської області), і там заробляти кошти своїми рейсами. Це як бульдозер, де більше можна заробити - туди їде. Те ж саме - Коломия: якщо буде вигідно їхати аж до Чорткова чи Гусятина, то поїде туди заробляти.

Тому оці всі князькові-боярські рішення про покриття видатків - це феодалізм у межах дискретних територій. Чому так важко відійти від територіального принципу? Це як з телефонними номерами: є географічний поділ за кодами областей і районів, а є негеографічні, як у мобільних операторів. В добу цифрових технологій цей весь потік "пільгової" інформації може опрацювати один сервер, і виставлятиме платіжні вимоги географічним одиницям, несплата яких тягне адміністративну відповідальність. Хто дає пільги, той нехай відповідає за їх фінансування (так написано в законі)... а залізниця нехай бере повну вартість з усіх, і не потрібно вішати на залізницю оце "попрошайничество", щоб вона ходила і визбирувала у місцевих князьків-бояр кошти.

Ось гляньте на інші ринки. Місцева влада не складає замовлення на закупівлю м'яса для населення своєї території. Також місцева влада не складає графіки кіносеансів у кінотеатрах... як і списки книг для потреб свого населення, які повинні бути у книгарнях. Це все врегульовує ринок. Хіба можуть чиновники ОТГ, РДА чи ОДА замовити щось корисне для свого населення, якщо їх призначали за принципом: "хоч ти і лікар, але твого брата вбили на фронті, то будеш керувати департаментом транспорту в ОДА". Це реальні приклади. Читачі буковинської теми легко впізнають про кого мова. Ні - не можуть. Якщо буде справедлива ціна, тоді у приміських підрозділів буде єдина задача - перетягнути пасажира з маршрутки до електрички. Інакше за справедливу ціну із незручним графіком ніхто не поїде. Це зараз бабці можуть по 3-4 години чекати на пересадки, у разі справедливих цін - поїдуть бусиками.

Тому, УЗ надалі намагається діяти неринковими (демпінговими) способами, щоб не перейматись зручністю розкладів, сподіваючись, що на дешеву незручність завжди буде вдосталь охочих пасажирів.
Проект Боярсько-Вишневський принаймні має добрі (затребувані) розклади, але ж не скрізь так є.
Є купа місць, де на ранок поїзд їде з великого міста, а на вечір повертається до нього. Таке враження, що цей маршрут обслуговує дачників, колійників і повій, яким на вечір потрібно "кров з носа" потрапити у "велике місто".
« Last Edit: 28.01.21 , 19:01 by Iwan » Logged
MORRO
Active user

Posts: 478


View Profile
« Reply #374 on: 29.01.21 , 21:01 »
Share Reply with quote

А тепер найцікавіше

Скільки по цих маршрутах було пар поїздів на добу до карантину, а скільки лишилося зараз (в дужках)

1. Дніпро (Кам"янське) - Кривий Ріг - 4 (1),
2. Дніпро - Запоріжжя - 3,5 (0,5)
2. Дніпро - Лозова - 3,5 (1,5),
3. Дніпро - Апостолове - 2 (2),
4. Дніпро - Красноград - 2 (2),
5. Дніпро - Чаплине - 5 (3)
6. Нікополь - Тимкове - 2 (0),
7. П"ятихатки - Тимкове - 1 (1, але лише 6 днів на тиждень),
8. Запоріжжя - Новоолексіївка - 4 (1, й то лише двічі на тиждень),
9. Дніпро - Роїз"їзд №5 - 1, по вихідних (0),
10. Запоріжжя - Кривий Ріг - 1, по вихідних (0).

Колись мегаприбутковий та мегапопулярний швидкісний приміський рейс Дніпро - Генічеськ теж не поновлено (не курсував навіть влітку).

З усіх вищенаведених "далекобійних" пар найкраще вижили саме ЦМВшні приміські Дінпро - Апостолове та Дніпро - Красноград, бо "зайчатність" в них мінімальна, а альтернативи у вигляді ПДСів або автотранспорту не так вже й багато, плюс досить високий рівень комфорту в порівнянні з електропоїздами + контроль не тільки з боку роз"їздного касиру, але й з боку провідників при посадці та за дальністю поїздки.

Из хорошего можно отметить, электричку Запорожье-2 - Пришиб вечером пустили через Запорожье-Левое, теперь на работу и с работы вечером можно хоть уехать вечером.
Logged
tera
Active user

Posts: 1106


View Profile
« Reply #375 on: 02.02.21 , 12:02 »
Share Reply with quote

Quote
Система для автоматичного підрахунку пасажирів працює на основі комп’ютерного зору, розпізнає кількість пасажирів, які зайшли-вийшли на кожній зупинці, фіксує час і місце.http://tvoemisto.tv/news/u_lvovi_porahuyut_pasazhyriv_tramvaiv_ta_troleybusiv_za_250_tysyach_gryven_117152.html
Невже чогось подібного не можна створити для УЗ.
Logged
tera
Active user

Posts: 1106


View Profile
« Reply #376 on: 21.02.21 , 16:02 »
Share Reply with quote

Quote
На компенсацію пільгового перевезення громадян на автомобільному та залізничному транспорту, за словами Віктора Степанюка, закладено 3 млн грн. «На території Львівщини налічується 248 тисяч осіб, які мають право на пільговий проїзд. Також буде створено реєстр обліку осіб пільгових категорій для впровадження в перспективі автоматизованої системи обліку проїзду», – додав він.

Дивись.info - https://dyvys.info/2021/02/18/lvivska-oblrada-vydilyla-ponad-100-miljoniv-gryven-na-pidtrymku-uchasnykiv-ato-ta-malozabezpechenyh/
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2235


View Profile
« Reply #377 on: 21.02.21 , 17:02 »
Share Reply with quote

Quote
Система для автоматичного підрахунку пасажирів працює на основі комп’ютерного зору, розпізнає кількість пасажирів, які зайшли-вийшли на кожній зупинці, фіксує час і місце.http://tvoemisto.tv/news/u_lvovi_porahuyut_pasazhyriv_tramvaiv_ta_troleybusiv_za_250_tysyach_gryven_117152.html
Невже чогось подібного не можна створити для УЗ.
1. Ніхто на УЗ, включаючи нове керівництво, не зацікавлений в прозорості обліку реальних пасажиропотоків у приміському сполученні.
2. Поки ще доступні менш геморні способи зливати з УЗ бабло.
Logged
Полтергость
Guest
« Reply #378 on: 23.02.21 , 14:02 »
Share Reply with quote


1. Ніхто на УЗ, включаючи нове керівництво, не зацікавлений в прозорості обліку реальних пасажиропотоків у приміському сполученні.
2. Поки ще доступні менш геморні способи зливати з УЗ бабло.
[/quote]
Я об этом еще лет 5-7 назад на форуме писал, но есть четкое предубеждение, что во всем виноваты зайцы и льготники, а не коррупция и "эффективные менеджеры".
Logged
tera
Active user

Posts: 1106


View Profile
« Reply #379 on: 23.02.21 , 16:02 »
Share Reply with quote

Quote
Система для автоматичного підрахунку пасажирів працює на основі комп’ютерного зору, розпізнає кількість пасажирів, які зайшли-вийшли на кожній зупинці, фіксує час і місце.http://tvoemisto.tv/news/u_lvovi_porahuyut_pasazhyriv_tramvaiv_ta_troleybusiv_za_250_tysyach_gryven_117152.html
Невже чогось подібного не можна створити для УЗ.
1. Ніхто на УЗ, включаючи нове керівництво, не зацікавлений в прозорості обліку реальних пасажиропотоків у приміському сполученні.
2. Поки ще доступні менш геморні способи зливати з УЗ бабло.
Я це на прикладі львівського ел.квитка спостерігаю.
Спочатку говорилось що наш так довго просовується,бо ми на міжн.тендер подаємся не з фуфлом як інші міста з таким квитком,а супер пупер мутер.
Перший раз відклали,бо тендер тільки двоє подались,а це рік відстрочки на другий.
Перед виборами,ковіт але вже картки починаєм готувати.
Після виборів вже і місця де отвори робити та заміри проведені.
Потім Білий в влозі теж і думаємо до літа ну тестово точно.
Тепер усе до наступного року,ковіт і ще щось.
Занесли,або є відкат з компенсацій пільговиків.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!