Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
03.08.20 , 23:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Единый комбинированный билет УЗ+Автобус

Pages: [1] 2
Reply | Print
Author Topic: Единый комбинированный билет УЗ+Автобус  (Read 2116 times)
Iwan
Active user

Posts: 4460


View Profile
« on: 17.02.17 , 15:02 »
Share Reply with quote

УЗ неодноразово висловлювала намір про застосування "єдиного квитка" із застосуванням автобусного трансферу (автобус - від УЗ).
Тому принагідно хочу почути думку форумчан щодо привабливості такого трансферу на літній період:
Чернівці - КП (2 години автобусом) + КП - Хм ... Одеса (поїздом, ділянка КП-Хм = 2 години) + 30 хв на пересадку; в сумі 4 год 30 хв
у порівнянні із наявним Чернівці - Львів - Хм - Од, який проходить ділянку Чернівці - Хм за 10 год 16 хв.

Потенційні переваги:
1) час у дорозі скоротиться на 5 год 45 хв;
2) сервісом буде охоплено північно-східні райони Черн обл та південі райони Хм обл (в т.ч. КП);
3) не потрібно мати непорозумінь із CFM + кошти залишаться в Україні;
4) потенційне видовження маршруту з Одеси до Миколаєва/Херсона (можливо в обороті із 131/132 Хм-Херсон);
5) з'явиться аргумент для побудови більш-менш прямої колії між КП та Чернівцями (без трафіку аргументів менше).

Все одно 135/136 на літо недостатньо для ІФ та Черн областей, тому таке рішення може мати переваги.
« Last Edit: 17.02.17 , 15:02 by Iwan » Logged
Megapups
Active user

Posts: 12521


View Profile
« Reply #1 on: 17.02.17 , 15:02 »
Share Reply with quote

В этом примере я бы запустил автобус сразу до Хмельницкого из Черновцов. Зачем пассажирам лишняя пересадка, которая не принесет ускорения?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4460


View Profile
« Reply #2 on: 17.02.17 , 15:02 »
Share Reply with quote

В этом примере я бы запустил автобус сразу до Хмельницкого из Черновцов. Зачем пассажирам лишняя пересадка, которая не принесет ускорения?
Мав на увазі КП-Одеса без двох пересадок (одна - тільки в КП, наприклад), але для обчислень брав тільки варіативні ділянки руху між Чернівцями та Хм: через Львів та через КП.
Там і для мешканців Молдови потенційно було б цікаво, якби один автобус довозив їх із Сокирян (чи навіть із Кельменців).
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5587


View Profile
« Reply #3 on: 17.02.17 , 16:02 »
Share Reply with quote

Фідерні буси УЗ давно потрібні в різних регіонах. Але чи зможе УЗ це нормально реалізувати?
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11429


View Profile
« Reply #4 on: 17.02.17 , 16:02 »
Share Reply with quote

Але чи зможе УЗ це нормально реалізувати?
Представляю себе эти фидерные автобусы - прибытие на вокзал пересадки часа за 2-3 до отправления поезда, что бы уже наверняка)) Ну, и через пару месяцев эти автобусы превратятся из фидерных в подработку для водителя.
Logged
klepko
Active user

Posts: 524


View Profile
« Reply #5 on: 17.02.17 , 19:02 »
Share Reply with quote

Та і на Черкащині є такі варіанти на базі станції Шевченка. Наприклад:
Шевченка-Умань-Христинівка
Золотоноша-Шевченка

і т.д.

У ідеалі я бачу таку картину - людина бере квитки з пересадкою, з розривом максимально годину. Кількість автобусів прямо пропорційна пасажиропотоку. І пасажир гарантовано доїжджає до місця призначення
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 384


View Profile
« Reply #6 on: 17.02.17 , 19:02 »
Share Reply with quote

Нічне сполучення між ім.Т.Шевченка і хоча б Черкасами (я не проти Золотоноші, але Черкаси і ближчі, і більші) -- це взагалі окреме болюче питання. Яке сАме фідерні автобуси УЗ (раз уже нема PESA чи чогось подібного) дуже навіть могли б більш-менш закрити.
Logged
gardendnepr
Active user

Posts: 959


View Profile
« Reply #7 on: 17.02.17 , 21:02 »
Share Reply with quote

Новоалексеевка/Геническ - Стрелковое
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 344


View Profile
« Reply #8 on: 31.07.20 , 14:07 »
Share Reply with quote

Jaanika Merilo разом з Vladyslav Kryklii та 3 іншими особами

Сегодня КабМин принял Постанову, над которой работаем уже некоторое время. Это запуск пилота Smart Ticket.
Постепенно Smart Ticket будет давать возможность купить единый билет на разные виды транспорта через кабинет e-transport.gov.ua.
Как это, упрощенно говоря, работает? Через единый кабинет можно купить один билет на разные виды транспорта.
Например, Вы хотите вернуться в Украину из своей поездки на самолете SkyUp. Вы заходите на сайт e-transport, и выбираете билет на самолет SkyUp, далее на поезд «Киев Борисполь Экспресс» на ж/д вокзал, а оттуда на поезд в Харьков.
Или, может, вместо «Киев Борисполь Экспресс» хотите воспользоваться городским транспортом. При покупке любой комбинации электронного билета вы получаете на электронную почту единый QR код. Этот QR код вы можете предъявить контролеру в любом виде транспорта, который подключился к данной системе, и готовые считать QR код.
Проект будет развиваться поэтапно и готовы подключить любые города, которые заинтересованы и есть технические возможности.

Этапы проекта следующие:
Этап 1. Железнодорожные перевозки (Киев-Харьков; Киев-Одесса; Киев-Львов) + Киевский метрополитен.
Этап 2. Все железнодорожные перевозки + весь муниципальный транспорт Киева
Этап 3. Добавляем внутренние авиа и автобусные перевозки и расширяем географию городов и даем SDK для мобильных приложений, в первую очередь «Дія».


https://www.facebook.com/jaanika.merilo/posts/10224125431262257
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4460


View Profile
« Reply #9 on: 31.07.20 , 15:07 »
Share Reply with quote

Є сенс потренуватись на смілянсько-черкаському, здолбунівсько-рівненському та ківерцівсько-луцькому напрямках.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!