Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.04.18 , 14:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Обсуждение вагонов-трансформеров КВСЗ (УЗ)

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Reply | Print
Author Topic: Обсуждение вагонов-трансформеров КВСЗ (УЗ)  (Read 11106 times)
Entony
Active user

Posts: 2126


View Profile
« on: 17.02.17 , 11:02 »
Share Reply with quote

Ну що ж, це сталось!

Вже другий поїзд із новими вагонами-трансформерами курсуватиме між Києвом та Івано-Франківськом.

Вже другий поїзд, який сформований із нових пасажирських вагонів з меблями, що трансформуються, вітчизняного виробництва з 24 лютого відправиться з Києва до Івано-Франківська. Завдяки такому типу рухомого складу поїзд перевозитиме пасажирів і з місцями для сидіння, і зі спальними місцями. До Івано-Франківська поїзд курсуватиме в категорії Інтерсіті, зворотно трансформуватиметься в «Нічний експрес».
Швидкісний поїзд Інтерсіті №749/750 Київ – Івано-Франківськ відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський о 14:12 та прибуватиме до Івано-Франківська о 22:58. У зворотному напрямку «Нічний експрес» №149/150 відправлятиметься з Івано-Франківська о 23:58 та прибуватиме до станції Київ-Пасажирський о 09:04.
Поїзд курсуватиме дзеркальним графіком: два поїзди назустріч один одному. Нагадаємо, перший поїзд, що сформовано з нових пасажирських вагонів з меблями, які трансформуються, курсує між Києвом та Івано-Франківськом з 17 січня. Це один із найбільш динамічних маршрутів, на якому стабільно високий попит на перевезення. Майже за місяць курсування ним скористалися понад 20 тисяч пасажирів. «Запуск ще одного нового поїзда – реакція ПАТ «Укрзалізниця» на зростання попиту на перевезення в напрямку Івано-Франківська. Весною очікуємо на значне зростання кількості туристів, що мандруватимуть зручно та комфортно нашими поїздами до Західної України», - розповів директор з пасажирських перевезень та сервісу ПАТ «Укрзалізниця» Ігор Романків.
Завдяки цьому поїзду збільшилася кількість поїздів прямого сполучення між Києвом та Івано-Франківськом – це вже 3 пара (поряд із №43 та №143), а також курсують нині 2 пари транзитних цілорічних. У пікові періоди призначаються до 5 додаткових.
При переході на літній час графік руху поїздів з вагонами-трансформерами буде переглянуто для зменшення часу прямування.
Нагадаємо, що за договором із Крюківським вагонобудівним заводом Укрзалізниця у 2016 році замовила загалом 13 нових вагонів-трансформерів.

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/445430/
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1342


View Profile
« Reply #1 on: 17.02.17 , 13:02 »
Share Reply with quote

Сьогодні по Львову бачив 1 вагон-трансформер (принаймні, розфарбований так само) в складі 49-го Київ - Трускавець.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1643


View Profile
« Reply #2 on: 17.02.17 , 14:02 »
Share Reply with quote

То міг бути вагон (купе/СВ) від Столичника 1/2, що також періодично їздив у 49/50 і зараз їздить у складі 149/749.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21514


View Profile
« Reply #3 on: 17.02.17 , 14:02 »
Share Reply with quote

+1
Logged
sean
Active user

Posts: 2920


View Profile
« Reply #4 on: 17.02.17 , 14:02 »
Share Reply with quote

Так і є, я про це теж відразу подумав. Екс-столичники мали таку саму окраску і зараз їх можна зустріти будь-де. В схемі 50-го немає незвичних вагонів ні за вчора, ні за сьогодні.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1086


View Profile
« Reply #5 on: 17.02.17 , 15:02 »
Share Reply with quote

Ездили с колегой в первом трансформере (который ночью Киев-Франковск, а днем наоборот) в январе - нам СВ попался именно из бывшего московского Столичного Экспресса.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1643


View Profile
« Reply #6 on: 17.02.17 , 16:02 »
Share Reply with quote

Екс-столичники мали таку саму окраску і зараз їх можна зустріти будь-де.
На перший погляд вони майже не відрізняються
https://www.youtube.com/watch?v=YqXBpvpwl-M
Але якщо придивитися, то можна помітити відмінності (Столичник - праворуч)

« Last Edit: 17.02.17 , 16:02 by sergius » Logged
W_777
Active user

Posts: 246


View Profile
« Reply #7 on: 18.02.17 , 12:02 »
Share Reply with quote

PPPS. Крюківському заводу за салон руки з корінням повиривати. Матиму час - напишу детальний відгук. "У вас чудові діти. Все, що ви робите руками - жахливе" (с)

Чем Вам абсолютно новые вагоны уже успели не понравиться?
Logged
LWIEV
Active user

Posts: 509


View Profile
« Reply #8 on: 18.02.17 , 21:02 »
Share Reply with quote

PPPS. Крюківському заводу за салон руки з корінням повиривати. Матиму час - напишу детальний відгук. "У вас чудові діти. Все, що ви робите руками - жахливе" (с)

Чем Вам абсолютно новые вагоны уже успели не понравиться?

Своєю непродуманістю. Коротко:
  • брак місця для ніг, якщо є пасажир із протилежного боку
  • неможливість регулювати спинку крісла - після пари годин у дорозі стає незручно
  • неможливість зафіксувати голову для сну - хоч бери і схиляй на плече сусідньому пасажиру
  • незручний столик, щоб відкрити ноут, столик доступний тільки пасажиру біля вікна, на колінах розмістити ноут неможливо і нема місця, щоб розмістити мишу хоча б на власній нозі
  • глупе розташування всіх трьох розеток - якщо ви пасажир біля вікна, шнури будуть йти через вас, розетка над входом незрозуміло для кого
  • погана якість підлокітників - вони то "провалюються", то зі скрипом і туго опускаються, роблять якість сидіння 1 і 2 класу однаково поганою через примусове обмеження по ширині
  • мало місця для багажу. стандартну валізку нема куди приткнути, окрім як в нішу на головою, куди її ще треба підняти, забравши звідти пледи

Оздоблення салону - це 1% вартості вагону. Невже не можна було замовити це італійцям чи комусь іншому, хто вміє це робити? Що Тарпан, що лококрюки, тепер це.

Просто зневага до пасажирів.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11354


View Profile
« Reply #9 on: 18.02.17 , 21:02 »
Share Reply with quote

Просто зневага до пасажирів.
Не вміємо ми по іншому, ми вивчаємо досвід, але все одно впіхємо туди щось свое, ріднесеньке, те що у крові тече)) Замовити комусь іншому хто вміє - нізя, як же откати і все таке, до того ж воно може бути краще та дешевше, і як потім з тим жити, ні, так не можна. Все наше пасажирське господарство, та вагонобудування в тому числі, працюють за одним принципом - пасажир повинен відчувати страждання вже на підході до вокзалу. Бо якщо всім все буде зручно та працювати як треба - то нікого буде їбати, а вони без цього не можуть, це ж сенс, мета існування того великого бегемота УЗ.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.109 seconds with 20 queries.