Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.01.18 , 12:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Обсуждение вагонов-трансформеров КВСЗ (УЗ)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]
Reply | Print
Author Topic: Обсуждение вагонов-трансформеров КВСЗ (УЗ)  (Read 9175 times)
sergius
Active user

Posts: 1331


View Profile
« Reply #100 on: 30.12.17 , 00:12 »
Share Reply with quote

Пока там тариф будет выше купейного - народ их будет раскупать по остаточному принципу.
Добавить в 15-17 и установить цену проезда эквивалентную цене имеюшегося там второго класса. Не?
Использовать как сидячий на участках Львов-Рахов/Ужгород
Logged
Jyraff
User

Posts: 67


View Profile
« Reply #101 on: 30.12.17 , 01:12 »
Share Reply with quote

Як альтернативні квазі-фантастичні варіанти, де можна використовувати трансформери:
замінити на трансформери по половині складів Оберігів, відповідно група звичайних вагонів залишається на день в Києві/Харкові, транси ідуть ІС назад. Так можна отримати +1 ІС на Київ-Харків, бажано умовно дзеркальний до 719/720. Можна піти далі і замінити весь склад на транси, умовно вночі йде 16-18 вагонів НШ, вдень два скади по 8-9 вагонів ІС різними графіками. Так ще й Шкоду можна вивільнити.
Те ж саме можна вчудити і на напрямках Київ-Одеса, Київ-Херсон (принаймні, влітку), за адекватного цінника можна і Київ-Ковель пробувати.
Були б вагони, куди їх з користю застосувати, є купа варіантів.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2162


View Profile
« Reply #102 on: 30.12.17 , 17:12 »
Share Reply with quote

Только у УЗ локомотивов нормальных нет, чтобы эти вагоны возить. Особенно в те края, где смена родов тока.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1331


View Profile
« Reply #103 on: 30.12.17 , 18:12 »
Share Reply with quote

Только у УЗ локомотивов нормальных нет...
Ну так тогда с не таким высоким темпом. Пусть с категорией РЭ и в виде "трамвая", но с толком.
.......
замінити на трансформери по половині складів Оберігів, відповідно група звичайних вагонів залишається на день в Києві/Харкові, транси ідуть ІС назад. Так можна отримати +1 ІС на Київ-Харків, бажано умовно дзеркальний до 719/720.
Можна піти далі і замінити весь склад на транси, умовно вночі йде 16-18 вагонів НШ, вдень два скади по 8-9 вагонів ІС різними графіками. Так ще й Шкоду можна вивільнити.
А як такий варіант? По Києву, як сказали, ділиться на 2 частини по 5-8 вагонів:
1а. Декілька денних рейсів з кат. РЕ на ділянці Київ - Вінниця (Жмеринка) з базовими зупинками по Фастову, Попільні, Козятину і Калинівці + ще декілька з часом руху до 3х годин.
1б. Запустити на рейс 847/848 Київ - Рівне замість електрички.

Другу частину пустити у напрямку Харкова. Але не до самого Харкова. Запустити:
2а. на рейс Київ - Суми замість електрички 817/818 Фастів-Ворожба.
2б. на рейс ІС (РЕ) Київ - Полтава з можливим продовженням до Кременчука
2в. "кругоий" рейс Київ - Полтава - Кременчук - Київ (або навпаки).
2г  на рейс Київ - Ромни (Гадяч).

Такі рейси дозволять не тільки раціонально використати простоюючий р.с., але і вивільнити декілька електропоїздів стан яких не завжди дозволяє якісно перевозити пасажирів.
Аое варто зазначити головний мінус таких ідей. Переважно "базарний" контингент може досить швидко ухайкати вагони. Або залишати після себе "свинарник". І тоді ставити їх на 63/64 буде трохи не кошерно.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11170


View Profile
« Reply #104 on: 30.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

Політика така, що ці нові вагони будуть тільки в потягах НЕ/ІС/+, ніяких РЕ. Тому, якщо хочете щось реальне - виходьте з цих факторів.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1174


View Profile
« Reply #105 on: 30.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Політика така, що ці нові вагони будуть тільки в потягах НЕ/ІС/+, ніяких РЕ. Тому, якщо хочете щось реальне - виходьте з цих факторів.
Якщо реальне, то, враховуючи нинішній попит, можна трансіки пустити на такі маршрути:
1. НЕ Одеса - Перемишль - ранковий ІС Перемишль - Київ - післяобідній ІС Київ - Перемишль - НЕ Перемишль - Одеса.
2. НЕ Київ - Перемишль - ранковий ІС Перемишль - Київ.
3. Післяобідній ІС Київ - Перемишль - НЕ Перемишль - Київ.
4. НЕ Львів - Дніпро - ранковий ІС Дніпро - Київ - післяобідній ІС Київ - Дніпро - НЕ Дніпро - Львів.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1331


View Profile
« Reply #106 on: 30.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Політика така, що ці нові вагони будуть тільки в потягах НЕ/ІС/+, ніяких РЕ. Тому, якщо хочете щось реальне - виходьте з цих факторів.
Ок.
1. Київ - Вінниця. Відстань 220 км. Максимальний час для ІС 2:45. П. 749/750 з составом до десятка крюківських вагонів у 2014 році долав цю цілянку за 2:24/2:27 з зупинкою у Козятині =>додаємо 2-3 зупинки і матимемо ІС з часом руху 2:40
2. Київ - Полтава-К. Відстан 337 км. Максимальний час для ІС 4:12. П. 179/180 з чотирма зупинками у 2006 році долав цю ділянку за 4:10/4:00
Пруф




При цьому, варто зауважити, що після реконструкції у 2012 році час руху для поїздів з максималкою 120 км/год також трохи зменшився.
« Last Edit: 30.12.17 , 22:12 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.079 seconds with 20 queries.