Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.18 , 15:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Обсуждение вагонов-трансформеров КВСЗ (УЗ)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12
Reply | Print
Author Topic: Обсуждение вагонов-трансформеров КВСЗ (УЗ)  (Read 14536 times)
Andersen
Active user

Posts: 2383


View Profile
« Reply #80 on: 28.09.17 , 10:09 »
Share Reply with quote

Я вже знаю. Проїхався недавно в 749/750. До речі, у моєму вагоні на стіні висіла схема місць (дивно чому на сайті УЗ немає).
Місця біля вікна:
1 і 4,
7 і 10,
13 і 16,
19 і 22,
25 і 28,
31 і 34,
37 і 40,
43 і 46,
49 і 52,
55 і 58.
Відповідно місця 1 і 4 це перше купе, 7 і 10 - друге купе, 13 і 16 третє і тд.
Можно из этого делать вывод что в режиме первый класс места у окна
1 и 3
5 и 7
и т.д.? Плз кто знает? Это для 2 датских бабушек.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2608


View Profile
« Reply #81 on: 28.09.17 , 10:09 »
Share Reply with quote

Місця біла вікна будуть: 1 і 3, 5 і 7, 9 і 11 ітд.
До речі, букінг вже показує правильну схему місця в 749/750.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2383


View Profile
« Reply #82 on: 28.09.17 , 10:09 »
Share Reply with quote

О! Дякую. Вчера не показывал!
Logged
sergius
Active user

Posts: 2649


View Profile
« Reply #83 on: 27.12.17 , 19:12 »
Share Reply with quote

Quote

УЗ в 2018 году намерена закупить 30 вагонов-трансформеров

В 2018 году "Укрзализныця" планирует приобрести 30 пассажирских вагонов-трансформеров.

Это позволит украинским железнодорожникам повысить показатели эффективности использования парка, перевезя большее количество людей с помощью меньшего количества вагонов, заявил в интервью delo.ua и. о. главы "Укрзализныци" Евгений Кравцов, передает ЦТС.

"В 2018 году мы планируем закупку около 30 вагонов-трансформеров, это еще три состава. Использование вагонов-трансформеров позволяет значительно увеличить показатели использования парка и перевезти большее количество пассажиров меньшим количеством вагонов", - рассказал он.

Напомним, ранее Кравцов заявлял, что в следующем году УЗ планирует приобрети в общей сложности 60 новых пассажирских вагонов. Еще несколько сотен вагонов железнодорожники собираются капитально отремонтировать.

Кроме того, ранее чиновник отмечал, что в 2017 году предприятиям, входящим в структуру "Укрзализныци", удалось отремонтировать 13 пригородных поездов.

=> http://cfts.org.ua/news/2017/12/27/uz_v_2018_godu_namerena_zakupit_30_vagonov_transformerov_44755/
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 212


View Profile
« Reply #84 on: 28.12.17 , 00:12 »
Share Reply with quote

Один зі складів трансформерів, можна підозрювати, піде на дзеркальний НЕ/ІС Київ-Запоріжжя? Куди ще два?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2649


View Profile
« Reply #85 on: 28.12.17 , 00:12 »
Share Reply with quote

Київ - К.-П. двома складами, як колись пропонували.

Але можуть один з складів дати і на 790-792.
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 212


View Profile
« Reply #86 on: 28.12.17 , 14:12 »
Share Reply with quote

А К.-П. потягне цінник? До НЕ/ІС навряд дотягнуть по швидкості, але ж коеф. фірмовості залуплять великий. Щоб не вийшло, що всі на Буковину пересядуть і Чернівцям місць не вистачатиме...
Logged
sergius
Active user

Posts: 2649


View Profile
« Reply #87 on: 28.12.17 , 15:12 »
Share Reply with quote

А К.-П. потягне цінник?
Якщо співставити ціну колись наявного  у 776 купе транса від Києва до Харкова (біля 250 грн) з поточною ціною квитка у купе 139 від Києва до К.-П. (210-230, відстань менша), то можна зробити висновок про можливу незмінність ціни при заміні складу. Так вважаю. Але варто зауважити, у 776 їздили КВР, а не нові вагони.
« Last Edit: 28.12.17 , 15:12 by sergius » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #88 on: 28.12.17 , 18:12 »
Share Reply with quote

В теперішніх реаліях трансформери можна задіяти і на таких напрямках:
Ідея #1 - Львів - Одеса.
Ідея #2 - Одеса - Перемишль.
Ідея #3 - Київ - Перемишль.
Ідея #4 - реалізувати ідею, яка свого часу була в багатьох на вустах, щодо курсування швидкісного РС по трикутнику Київ - Львів (Перемишль) - Одеса - Київ, щоб 2 рухомих склади вирушали одночасно з п.А в п.Б та В і повертались "додому", об'їхавши весь трикутник.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2649


View Profile
« Reply #89 on: 28.12.17 , 19:12 »
Share Reply with quote

А ділянку Львів-Одеса нормально буде їхати вдень 9 і більше годин? Якщо вже на те пішло, то крутити щось на зразок:
Варіант 1
Одеса-Львів нічник
Львів-Чернівці/Ужгород/Рівне денний
Варіант 2
Львів-Одеса нічник
Одеса-Ізмаїл денний
« Last Edit: 28.12.17 , 21:12 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!