Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.10.17 , 08:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Stations and cities

      Станция им. Т. Шевченко

Pages: [1] 2
Reply | Print
Author Topic: Станция им. Т. Шевченко  (Read 1601 times)
Andersen
Active user

Posts: 1816


View Profile
« on: 20.02.17 , 10:02 »
Share Reply with quote

A friend ran into difficulties at the Shevi station, arriving from Cherkasy.
Who can offer insight into the layout of the station and how passengers should proceed?

Ужасная станция Тараса Шевченко.
Откуда я должна знать что там два вокзала?
Почему перед тем как поезд на львов приезжает на северный вокзал, на южный приезжает какой-то другой поезд, стоит там и закрывает путь?
Указателей вообще нигде нет.
И самое веселое - когда ты прибегаешь на северный вокзал прямо перед тобой лужа грязи между колиями и переход верхний, над путями.
Я побежала на переход - там тонкий лёд и сразу понятно что кроме меня и моих подружек там никто не ходил.
Но потом.... переход закончился тупиком!!!!!

Logged
Sonix_L
Guest
« Reply #1 on: 20.02.17 , 11:02 »
Share Reply with quote

Там справді станція "з привітом".
Я там був лише одного разу, але добре що їхав разом з друзями, які родом з Черкас, то не довелось блукати
Logged
klepko
Active user

Posts: 265


View Profile
« Reply #2 on: 20.02.17 , 12:02 »
Share Reply with quote

A friend ran into difficulties at the Shevi station, arriving from Cherkasy.
Who can offer insight into the layout of the station and how passengers should proceed?

Ужасная станция Тараса Шевченко.
Откуда я должна знать что там два вокзала?
Почему перед тем как поезд на львов приезжает на северный вокзал, на южный приезжает какой-то другой поезд, стоит там и закрывает путь?
Указателей вообще нигде нет.
И самое веселое - когда ты прибегаешь на северный вокзал прямо перед тобой лужа грязи между колиями и переход верхний, над путями.
Я побежала на переход - там тонкий лёд и сразу понятно что кроме меня и моих подружек там никто не ходил.
Но потом.... переход закончился тупиком!!!!!

The upper crossing relates to local mechanical plant and is used by its workers. There is underground crossing situated by right hand when you look at tracks of Northern station. It leads you to the second platform (tracks 3 and 4).

To avoid the blocking, your friend must use the closest crossing to the lights near the end of  platform. The risk of locking the track by trains is minimal at this point. There are also navigational signs there.
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 251


View Profile
« Reply #3 on: 20.02.17 , 20:02 »
Share Reply with quote

Дуже двояке враження.

Чимало можна сказати у розрізі того, що треба бути дууууже вже неуважним, щоб, маючи певний запас часу, не_помітити, що там два вокзали: це написано на розкладі поїздів у касовому залі, оголошення (голосом, гучномовцем) про прибуття/відправлення містять словосполучення "північного вокзалу" або "південного вокзалу", і так далі. Такі самі претензії "звідки мені знати" можна висловити і до того, де на Київ-Пасі шукати 21-шу колію, і до того, чому в київському метро перехід з Хрещатика на Майдан Незалежності не завжди той самий, що з Майдану Незалежності на Хрещатик, і ще дуже багато до чого. Звиняйте, це не причина все зруйнувати.

Але, на жаль, дуже багато поганого можна сказати і про вокзал. Навігація справді не очевидна: табличок, як все-таки перейти з вокзалу на вокзал, дууууже мало, так що, не_знаючи, навряд чи знайдеш; є залишки пішоходного мосту, але фактично для пасажирів (не_співробітників заводу) по ньому нікуди перейти не_можна; підземний перехід (лише на північному вокзалі) є, але, не_знаючи, можна глянути на те, що закритий той перехід, котрий насправді не для пасажирів, а для їхніх тракторців (не_знаю як правильно називаються), і вирішити, що він закритий взагалі (особисто я у 1990-х примудрився таки зайти в той підземний переїзд для тракторців і потім тікати звідти від тракторця, з яким там навряд чи розминешся). Геть не схоже, щоб при оголошеннях про прибуття на північний вокзал намагалися якось враховувати, чи буде в наступні хвилини вільним наземний (НЕ_наДземний, а наземний, в одному рівні) перехід через південний. Особисто траплялося таке, що на південному вирішив не_ризикувати й зачекати поки проїде поїзд, а потім мусив бігти й насилу устиг. Ну і самий кайф -- що при всьому цьому якогось чорта вважають, що їх прям розорить відкрити (існуючий) зал очікування на північному, так що "вийти на північний вокзал зарані" в умовах морозу теж якось не варіант.
Logged
opex
Active user

Posts: 11125


View Profile
« Reply #4 on: 20.02.17 , 20:02 »
Share Reply with quote

Спросить что ли не могли. Там любая собака знает.
Logged
VB
Active user

Posts: 2628


View Profile
« Reply #5 on: 20.02.17 , 22:02 »
Share Reply with quote

Ничего там не стоит и не закрывает переход между вокзалами. Локомотивы поездов всегда на Южном стоят до дорожки. Может тепловоз цепляться/отцепляться, грузовой ехать, или маневровый, но это совсем не то. Максимум пару минут.
Logged
ПЧ
Active user

Posts: 341


View Profile
« Reply #6 on: 21.02.17 , 00:02 »
Share Reply with quote

Я много раз был на Шевченко (всё-таки, один из важных узлов нашей Одесской дороги). В самый первый раз -- в декабре 1989 года. И тогда переходный мост был не только через северный парк, а через ВСЮ станцию, когда по верху можно было перейти как с Южного вокзала на Северный, так и наоборот. Сегодня (регулярно посещаю Шевченко с 2006 года) этого пешеходного моста нет, а точнее, по пролётам, которые от него остались, проложили какую-то трубу, а пешеходы/пассажиры теперь ходят по низу, пресекая путЯ=) южного парка на одном уровне, что считаю, мягко говоря, не совсем удобно и безопасно. Демонтаж большого пешеходного моста в лихие девяностые считаю АААгоромной глупостью тогдашеного руководства.
« Last Edit: 21.02.17 , 00:02 by ПЧ » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7353


View Profile
« Reply #7 on: 21.02.17 , 08:02 »
Share Reply with quote

на одном уровне, что считаю, мягко говоря, не совсем удобно и безопасно.
Сейчас Вам расскажут про доступность, удобность и бла бла бла. Кстати, не исключено, что мост был аварийным, а бабла на ремонт (на то время) просто не нашлось.
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 251


View Profile
« Reply #8 on: 21.02.17 , 08:02 »
Share Reply with quote

Конкретно той затик, коли сам перехід довго був зайнятий -- то особисто мені було лише один раз; можливо, там був якийсь рідкісний збіг обставин, який не дуже-то й спрогнозуєш. Не_знаю, не_буду стверджувати категорично. Але це БУЛО, ОСОБИСТО ЗІ МНОЮ, і нєфіг звідкись-там, не_бачивши, безапеляційно заявляти, ніби такого не_може в_принципі.

Не_дуже приємно й безпечно переходити також і в ситуації, коли бачиш, що за якісь 5 метрів від того переходу електровоз сигналить, не_їде, потім знов сигналить, і т.д. Мабуть при детальних знаннях смисла всіх сигналів воно сприймається інакше, але рядовий пасажир це знати не_зобов'язаний! Він бачить&чує, що йому треба пройти за 5 метрів спереду локомотива, і той локомотив сигналить.

Не_знаю точної дати закриття мосту через усі вокзали, але, мабуть, закрили таки через незадовільний стан. По-перше, там були не_залізобетонні плити, а металевий каркас (лише каркас! між рейками того каркасу десь чи то метр чи то навіть більше), по якому покладені дерев'яні дошки. І, як на мій непрофесійний погляд, конкретно у березні 1994 року він був у дуже, дуже жахливому стані: ті дошки сильно хилиталися, а деякої невеликої частини з них взагалі тупо не_було (були дірки, в т.ч. прямо над коліями).

А щодо "доступность, удобность и бла бла бла", особисто моя непрофесійна думка така: не так уже й шалено дорого мати і (під/над)земний перехід, і наземний; вивести на наземний якісь світлофорні сигнали для пішоходів (пасажирів); от тільки було б ще крутіше, якби в той світлофор можна було ще й транслювати, через скільки часу стане можна переходити, а це мабуть уже важко.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5801


View Profile
« Reply #9 on: 21.02.17 , 09:02 »
Share Reply with quote

А восстановить этот мост уже нельзя?
Logged
Tags: Shevchenko stations 
Pages: [1] 2
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.109 seconds with 20 queries.