Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 , 14:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення нового потяга Ковель - Хелм

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 16
Reply | Print
Author Topic: Обговорення нового потяга Ковель - Хелм  (Read 15988 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3349


View Profile
« Reply #10 on: 26.02.17 , 09:02 »
Share Reply with quote

Цікаво, а Песу вони нову придбають? Чи щось зі старих підремонтують та підфарбують?
- тележки под евроколею по любе надо покупать, даже если б/у думают ставить
Навіщо? До Хелма ж "наша" колія йде
Logged
T_Sat
User

Posts: 13


View Profile
« Reply #11 on: 26.02.17 , 15:02 »
Share Reply with quote


Quote
не люблять..їм більше довподоби Свидовець...грубо кажучи сосід Чорногор

Ну звідки така інформація? Можу сказати, що поляки часті гості Чорногори, особливо обсерваторія їх манить.
« Last Edit: 26.02.17 , 15:02 by T_Sat » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3154


View Profile
« Reply #12 on: 26.02.17 , 17:02 »
Share Reply with quote

не люблять..їм більше довподоби Свидовець...грубо кажучи сосід Чорногори
Я образно, бо в обидвох випадках станція призначення - Ясіня. Мені важко порівняти, але по Чорногорії їх ходить достатньо багато.
До Чорногорії також було б непогано продовжити, але цінник буде надто високим...
Чорногорії - зачепив випадково не ту клавішу. Мало бути Чорногорі.

Quote
не люблять..їм більше довподоби Свидовець...грубо кажучи сосід Чорногор
Ну звідки така інформація? Можу сказати, що поляки часті гості Чорногори, особливо обсерваторія їх манить.
От, власне, Білий Слон, слупки на старому кордоні... то все їх манить... мандрувати по давніх кресах.
Щодо Кам'янця-Подільського: для поляків він цікавий тим, що колись уходив до володінь РП і за нього не раз були битви, а також тим, що звідти можуть легко доїхати в Окопи Святої Трійці (зараз с. Окопи), де у міжвоєнні роки минулого століття сходились кордони Польщі, Росії та Румунії (при впаданні р. Збруч у р. Дністер).
Logged
birys5
User

Posts: 146


View Profile
« Reply #13 on: 27.02.17 , 16:02 »
Share Reply with quote


Quote
не люблять..їм більше довподоби Свидовець...грубо кажучи сосід Чорногор

Ну звідки така інформація? Можу сказати, що поляки часті гості Чорногори, особливо обсерваторія їх манить.
З власного багаторічного досвіду(В походах)
Logged
T_Sat
User

Posts: 13


View Profile
« Reply #14 on: 27.02.17 , 20:02 »
Share Reply with quote

Походи можуть ввести вас в оману так як ви не перебуваєте в тій місцевості достатню кількість часу, декілька годин чи днів не дають можливість щоб сто відсотково говорити про не любов поляків до Чорногірського масиву.
Logged
T_Sat
User

Posts: 13


View Profile
« Reply #15 on: 27.02.17 , 20:02 »
Share Reply with quote


Quote
От, власне, Білий Слон, слупки на старому кордоні... то все їх манить... мандрувати по давніх кресах.
для поляків він цікавий тим, що колись уходив до володінь РП

Повністю поділяю вашу думку. Мені здається, що західна Україна цікава для них вцілому і якщо працювати в подальшому над сполученням між нашими містами то це накористь обом країнам. Тільки щоб ціна на квитки була адекватна.
Logged
birys5
User

Posts: 146


View Profile
« Reply #16 on: 27.02.17 , 21:02 »
Share Reply with quote

Походи можуть ввести вас в оману так як ви не перебуваєте в тій місцевості достатню кількість часу, декілька годин чи днів не дають можливість щоб сто відсотково говорити про не любов поляків до Чорногірського масиву.
Я не говорю що поляки не люблять.Я маю на увазі що за досить великий час перебування ні одного поляка не зустрічав.Дуже багато зустрічав на Вододільному хребті та на Свидовці район Драгобрату.
Logged
birys5
User

Posts: 146


View Profile
« Reply #17 on: 27.02.17 , 21:02 »
Share Reply with quote


Quote
От, власне, Білий Слон, слупки на старому кордоні... то все їх манить... мандрувати по давніх кресах.
для поляків він цікавий тим, що колись уходив до володінь РП

Повністю поділяю вашу думку. Мені здається, що західна Україна цікава для них вцілому і якщо працювати в подальшому над сполученням між нашими містами то це накористь обом країнам. Тільки щоб ціна на квитки була адекватна.
Я теж підтримую про сполучення...
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 287


View Profile
« Reply #18 on: 28.02.17 , 09:02 »
Share Reply with quote

Цікаво, а Песу вони нову придбають? Чи щось зі старих підремонтують та підфарбують?
- тележки под евроколею по любе надо покупать, даже если б/у думают ставить
Навіщо? До Холма є 1520
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3154


View Profile
« Reply #19 on: 03.03.17 , 15:03 »
Share Reply with quote

Opublikowano: 01.03.2017 na InfoRail.pl

Quote
PKP Intercity wracają do SUW2000. Jak powiedział nam szef przewoźnika Marek Chraniuk Remtrak zmodernizuje wagony z wykorzystaniem tego systemu. PKP Intercity chcą skrócić czas przejazdu do krajów Europy Wschodniej.

Chcemy reaktywować ten system, żeby pasażerowie mogli jeszcze szybciej dojechać np. na Ukrainę – poinformował nas Marek Chraniuk. Pociągi zestawione z wagonów z SUW2000 będą kursowały z Przemyśla do Lwowa czy do Kijowa – dodał szef przewoźnika.

Jak wspominamy na wstępie PKP Intercity dostaną od Remtraktu zmodernizowane wagony. Zakładamy, że będą to wagony sypialne, ale także z miejscami do siedzenia – wyjaśnił Marek Chraniuk. SUW2000 to system opracowany w Poznaniu, w Cegielskim – mówił dalej szef PKP Intercity.

Kiedy zatem nowe wagony wyjadą na trasy? Chcemy, aby pojawiły się jak najszybciej – powiedział Marek Chraniuk. I dodał, że PKP Intercity mają już zawarte porozumienie z PKP CARGO, trwają rozmowy, aby taka możliwość skrócenia czasu przejazdu była realizowana jak najszybciej – dodał.

Warto również wspomnieć, że system SUW2000 może pojawić się w nowych wagonach, które będą kupowane przez przewoźnika. Takiego kroku nie wyklucza Marek Chraniuk, który dodaje, że te wagony mogłyby powstać w ramach programu innowacyjności. Jednym z potencjalnych dostawców może być FPS, a więc firma, w której system SUW2000 został opracowany. W przypadku zakupu nowych wagonów o wszystkim zdecyduje przetarg.

Co to oznacza dla pasażerów? Rzecz jasna szybsze przejazdy do krajów Europy Wschodniej. Biorąc pod uwagę odprawę graniczną możemy uzyskać oszczędności rzędu 1,5 godziny – wyjaśniał Marek Chraniuk. Rzecznik prasowy PKP Intercity Cezary Nowak dodał, że trzeba wziąć pod uwagę, iż zastosowanie systemu SUW2000 znacznie skraca cały proces dostosowywania wagonów do szerszych torów. Jest on znacznie krótszy niż w przypadku zmiany wózków na granicy. Ta zajmuje około 2 godzin. Przedstawiciele PKP Intercity podali przykład Talgo, które od niedawna obsługuje połączenia z Moskwy do Berlina. Dostosowanie składu do innego rozstawu torów zajmuje około 10 minut. Zakładam, że w przypadku SUW2000 ten czas byłby podobny – stwierdził Marek Chraniuk.

Львівських причетних це повинно насторожити, зважаючи на давнішні пригоди із SUW2000. Водночас - гіпотетично привабливо для Перемишль - Львів - Чернівці - Сучава - (кудись до моря чи ..).
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 16
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.126 seconds with 20 queries.