Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.09.17 , 05:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення нового потяга Ковель - Хелм

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Reply | Print
Author Topic: Обговорення нового потяга Ковель - Хелм  (Read 13375 times)
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10745


View Profile
« Reply #30 on: 23.04.17 , 21:04 »
Share Reply with quote

на поїзд слід максимально залучати пасажирів з далеким маршрутом поїздки
Единственная удобная стыковка по Ковелю это 84 (рискну предположить, что в обратную сторону он будет прибывать под него), для Винницы и Одессы это неплохое предложение.
Logged
sergius
Active user

Posts: 936


View Profile
« Reply #31 on: 23.04.17 , 21:04 »
Share Reply with quote

Маршрут повинен в ідеалі сягати столиці (тобто якщо 1435 мм - то Варшава - Ковель, якщо 1520 мм - Київ - Хелм).
Десь тут (та і не тільки) вже писалось про те, що запуск РА є вирішенням транспортної проблеми регіонального рівня. Реалізація хотєлки Волинської ОДА. Але головне, щоб це не стало приводом для відмови від виділеного у цитаті. Бо робити 2 пересадки між двома столицями - зло. Тим більш, з якого-небудь персективного ІС+/ІС/РЕ на приміський дизель.
« Last Edit: 23.04.17 , 21:04 by sergius » Logged
Banderilliero
User

Posts: 107


View Profile
« Reply #32 on: 08.05.17 , 13:05 »
Share Reply with quote

Сергій Кошарук added 2 new photos.
May 4 at 10:05pm ·

Хочу радо повідомити, що наші напрацювання щодо впровадження залізничного сполучення між Україною та Польщею, зокрема між Волинню та Люблінським воєводством, почали переходити в практичну площину. Волинська ОДА активно підтримала місцеву ініціативу. Великий внесок у реалізацію проекту роблять наші залізничники, які вже успішно реалізували схожу ідею у напрямку Київ – Львів – Перемишль.

Завтра вперше відправляємося у тестову подорож рейковим автобусом з Ковеля до Хелма. Буду дуже прискіпливо все аналізувати та розглядати, аби при потребі запропонувати внести певні корективи, щоби задум відбувся. Ще є ряд проблемних моментів регіонального та національного рівнів з української сторони, які ми спраглі вирішити.

У Хелмі разом з польськими колегами ще поміркуємо над ефективними формами та методами прикордонного та митного контролів. Прагнемо удосконалити та пришвидшити цю процедуру як на польській так і на українській територіях. Поставили собі завдання: забезпечити проїзд за дві години, вартістю не більше 150 гривень.

Сьогодні запросив долучитися до роботи нашої групи Ковельського міського голову. Після розмови, маю впевненість, що Олег Кіндер виявить максимальну активність. Адже його позиція також є важливою та значущою. Тільки завдяки конструктивній співпраці усіх сторін можна отримати хороші плоди. Тим паче, що саме Ковелю, як і Хелму, даний проект обіцяє багато розвиткових перспектив.

https://www.facebook.com/s.kosharuk/posts/1356622504422915
Logged
opex
Active user

Posts: 11101


View Profile
« Reply #33 on: 08.05.17 , 14:05 »
Share Reply with quote

Одна пересадка из Киева в Польшу идет на ура. Две наверное не очень, да и долго.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 289


View Profile
« Reply #34 on: 08.05.17 , 16:05 »
Share Reply with quote

Одна пересадка из Киева в Польшу идет на ура. Две наверное не очень, да и долго.

это все равно меньшее зло, чем автобусы с заторами на границе, которые все равно пользуются спросом
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2116


View Profile
« Reply #35 on: 08.05.17 , 21:05 »
Share Reply with quote

А за сколько времени гипотетический ДКР мог бы доехать из Киева до Хелма? Успел бы за день туда-обратно смотаться?
Logged
sergius
Active user

Posts: 936


View Profile
« Reply #36 on: 08.05.17 , 22:05 »
Share Reply with quote

За последнее время много чего поменялось. По прикидкам от 7 до 8 часов. Кстати, по последней информации РА Ковель-Хелм (Холм) в тестовой поездке преодолел путь за полтора часа
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21072


View Profile
« Reply #37 on: 08.05.17 , 22:05 »
Share Reply with quote

Гм, якщо Ковель - Холм за 1,5 години - то за моїми прикидками - уявний 730М там доїхав-би за ~7,5 годин в один бік.

Інша справа, що там лінія пряма. Там попіднімати швидкість мало б коштувати дешевше по собівартості, ніж у інших місцях, де у нас 140-160 поробили.
Втім наразі немає ні дизельного рухомого складу на 160 (а не завадив-би, безглуздо повзти по ділянці Київ - Коростень повільніше). Крім того я не певен що вони вже відійшли від бажання економити дизпаливо будь-якою ціною, котре їх як накрило у 2009 році так досі не відпускає. Я не певен що вони серйозно розглядали-б виконання рейса чимось назразок 730М безпосередньо з Києва і чи не муляло б їм що 150 км маршрута припадає на ділянку під контактною мережею.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21072


View Profile
« Reply #38 on: 08.05.17 , 22:05 »
Share Reply with quote

Одна пересадка из Киева в Польшу идет на ура. Две наверное не очень, да и долго.
уже ідуть, хоч не дуже масово.
Неодноразово чув про людей, що їздили з Одеси чи навіть Хмельницького у Краків комбінацією 108+ 705 + польський IC
Logged
sergius
Active user

Posts: 936


View Profile
« Reply #39 on: 08.05.17 , 23:05 »
Share Reply with quote

Maxy, на Київ - Коростень ділянок "на 160" - одна-дві, якщо нічого не змінилося. І економія від швидкості 160, а не 140 буде десь 2-3 хвилини. Ну хвилин 5 максимум.
На Коростень-Сарни-Ковель бажано для початку хоча б довести усюди швидкість до 100 км/год по станціям і перегонам(особливо Коростень - Олевськ), якщо використовувати існуючі М62. Або 120/120+, якщо буде воля перекинути 2-3 ТЕПа. І вже після цього думати про швидкісний дизельний рухомий склад. Адже нові дизелі (ДПКР/Pesa/...) будуть лише в наступному році. В кращому випадку.
« Last Edit: 08.05.17 , 23:05 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.147 seconds with 20 queries.