Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.09.17 , 05:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення нового потяга Ковель - Хелм

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Reply | Print
Author Topic: Обговорення нового потяга Ковель - Хелм  (Read 13371 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21072


View Profile
« Reply #40 on: 08.05.17 , 23:05 »
Share Reply with quote

а на коли планували брати 730М для експреса Гомель - Київ?
Logged
sergius
Active user

Posts: 936


View Profile
« Reply #41 on: 08.05.17 , 23:05 »
Share Reply with quote

То треба в північних сусідів питати)). Логічно припустити, що це могла бути їхня ініціатива.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21072


View Profile
« Reply #42 on: 08.05.17 , 23:05 »
Share Reply with quote

гм...мені здавалось там мало б бути паритетне курсування, тобто мали б бути і УЗшні 730М, хіба ні?
Logged
sergius
Active user

Posts: 936


View Profile
« Reply #43 on: 08.05.17 , 23:05 »
Share Reply with quote

Україна може презентувати лише існуючий рухомий склад.

Якщо не вкурсі, то перша спроба закупити партію (6 одиниць) дизель-потягів обернулася дикими срачами між УЗ та КВБЗ. УЗ чи то спеціально випадково, чи то з намаганням декому догодити прописала тендер під Песу 730-у. В свою чергу КВБЗ обвинуватив УЗ у зраді і подав позов/скаргу до АМКУ. УЗ у відповідь випустило статтю про те, що КВБЗ випускає недосконалу техніку та  застарілі вагони....і так далі. Це все уповільнювало проведення торгів. Зараз наче вже домовились. Але техніка усе-одно навряд ше прийде у цьому році.
« Last Edit: 09.05.17 , 00:05 by sergius » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21072


View Profile
« Reply #44 on: 09.05.17 , 00:05 »
Share Reply with quote

якщо використовувати існуючі М62
це дохлий номер. При локомотивній тязі, зі зміною електровоза на тепловоз по Коростеню і далі під М62 - час ходу Київ - Ковель буде десь  6,5 годин, тобто до Холма - коло 8 годин. Там не вистачить часу щоб обернутись за десь так щоб час по Києву в обидва боки адекватним був.
Logged
sergius
Active user

Posts: 936


View Profile
« Reply #45 on: 09.05.17 , 00:05 »
Share Reply with quote

Київ-Коростень не більше 1:40 під ЧС8
Коростень-Сарни десь 2:10-20. Не забуваймо про деяку модерзацію ділянки Коростень-Олевськ у 2010-хх. Зараз 141/142 місцями швидше їде за 29/30 та 67/68 на 2011 рік.
Сарни-Ковель 1:40-50. Ще у 2011 році 29/30 мав чистий час руху менше 2х годин. Зараз 141/142 з вирахуванняи зупинок їде близько 2х годин. Але там 17-18 вагонів. І швидкість 80 +/- км/год при максимальній 100.

І це при наявній інфраструктурі.

+ не забуваймо про трансформери. Не обов"язково робити 2 денні рейси. ІМХО, можна в одну сторону робити і нічний з прибуттяи до Києва о 6 годині ранку (можливість пересадок, як приклад).

Upd: якщо цифри здаються трохи фантастичними, то варто глянути на розклад "староконського одоробла". Там була проведена подібна модернізація на ділянці Варшиця-Старокон. В результаті між деякими станціями середня швидкість становила більше 80 км/год при максимальній 100. Так само і на ділянці Коростень - Ковель.
« Last Edit: 09.05.17 , 00:05 by sergius » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21072


View Profile
« Reply #46 on: 09.05.17 , 00:05 »
Share Reply with quote

Не забуваймо про деяку модерзацію ділянки Коростень-Олевськ у 2010-хх. Зараз 141/142 місцями швидше їде за 29/30 та 67/68 на 2011 рік.
справді, я призабув про неї. Тоді очікваний час в дорозі дещо менше, ніж я написав в моїх попередніх повідомлення.
Quote
+ не забуваймо про трансформери.
трансформери - у тому вигляді як вони є - це ганьба. На внутрішніх маршрутах ще куди не йшло, але ставити їх на міжнародний маршрут - повний жах.
Logged
opex
Active user

Posts: 11101


View Profile
« Reply #47 on: 09.05.17 , 06:05 »
Share Reply with quote

А по факту из Киева есть нормальная стыковка на этот дизель? А из Холма куда-то можно уехать хотя бы более менее далеко а не на мотрисе на соседний хутор дядюшки Кжиштофа?:)
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3204


View Profile
« Reply #48 on: 09.05.17 , 06:05 »
Share Reply with quote

А из Холма куда-то можно уехать хотя бы более менее далеко а не на мотрисе на соседний хутор дядюшки Кжиштофа?:)


Logged
wappoltava
Active user

Posts: 564


View Profile
« Reply #49 on: 09.05.17 , 09:05 »
Share Reply with quote

- на одному з форумів один поляк писав таке:


Quote
польська залізниця продовжить маршрут Варшава - Люблін поїзд в Хелм з 11 червня; Це підтверджує з Польщі, що поїзд Хелм - Ковель буде працювати, як я розумію :)


Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.083 seconds with 20 queries.