Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.12.18 , 09:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Трамвай-поїзд (поїд-трамвай)

Pages: 1 [2] 3 4 5
Reply | Print
Author Topic: Трамвай-поїзд (поїд-трамвай)  (Read 3932 times)
opex
Active user

Posts: 11748


View Profile
« Reply #10 on: 28.02.17 , 15:02 »
Share Reply with quote

Тут три бетонных блока на мосту нормально уложить не могут, а вы про составы трампоезда.
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 213


View Profile
« Reply #11 on: 06.03.17 , 11:03 »
Share Reply with quote

Власне те, про що всі здогадувались - відповідь ПЗЗ:

На Ваше питання:
"Нещодавно Київська мiська державна адмiнiстрацiя прийняла розпорядження про проектування та запуск рейкового транспорту типу tram-train вiд Троєщини до ст. Караваєвi дачi через пiвденне пiвкiльце на базi iснуючої трамвайної та залiзничної iнфраструктури (розпорядження КМДА №155 вiд 9.02.2017).  Оскiльки залiзнична iнфраструктура не є власнiстю мiста, виникає питання - чи є цей проект узгодженим з Пiвденно-Захiдною залiзницею? Якщо такого узгодження на даний момент немає, прошу вiдповiсти, наскiльки реальним є реалiзацiя даного проекту з наступними орiєнтовними технiчними характеристиками (озвученими КМДА):
- рух з 6.00 до 24.00 з мiнiмальним iнтервалом в годину пiк 6 хвилин;
- використання рухомого складу трамвайного габариту (ширина 2500 мм) iз будiвництвом нових низьких платформ на залiзничнiй частинi пiд цей габарит;
- будiвництво повороту з радiусом кривої порядку 100 метрiв для проїзду зi ст. Київ-Днiпровський до з.п. Лiвий берег i назад без заїзду на ст. Дарниця?"
 
надано  вiдповiдь:
"Повiдомляємо, що на сьогоднi регiональна фiлiя «Пiвденно-Захiдна залiзниця» не отримувала звернень вiд Київської мiської державної адмiнiстрацiї стосовно реконструкцiї iснуючої залiзничної iнфраструктури в м. Києвi для розвитку мережi швидкiсного рейкового транспорту. Пiсля отримання офiцiйного звернення буде можливiсть призначити комiсiю для вирiшення даного питання."
Logged
VB
Active user

Posts: 3488


View Profile
« Reply #12 on: 28.02.18 , 10:02 »
Share Reply with quote

"Київпастранс" розглядає три варіанти маршрутів за проектом "трам-трейн" у Києві.

Про це йдеться в оголошенні "Київпастрансу" в газеті "Хрещатик" від 27 лютого, передає "Інтерфакс-Україна".

КП "Київпастранс" має намір розробити техніко-економічне обґрунтування за проектом реконструкції транспортної мережі швидкісного рейкового транспорту для з'єднання районів лівобережної та правобережної частин Києва ("трам-трейн") із запланованим введенням в експлуатацію в 2020 році.

"Наземний безпересадочний маршрут буде непідвладним транспортним дорожнім коркам. Він з'єднає житловий масив Троєщина з правобережною частиною Києва, пройде по межі адміністративно-ділового ядра міста, біля районів з найбільшою щільністю робочих місць, залізничний вокзал і завершить свій маршрут на Борщагівці, не охопленої метрополітеном", - йдеться в оголошенні.

В ТЕО розглядається три варіанти маршрутів з'єднання міського електропоїзда з використанням діючої інфраструктури Борщагівської та Троєщинської ліній швидкісного трамвая з Київським залізничним кільцем.

Перший маршрут: від вул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст. Троещина-2, по Південному півкільцю міської електрички через ж/м Березняки, з переходом на Борщагівську лінію швидкісного трамвая в районі центрального залізничного вокзалу.

Далі за чинною лінією легкорельсового транспорту до ст. Кільцева дорога, з організацією заїзду в депо ім. Шевченка через трамвайну лінію по просп. Академіка Корольова.



Другий маршрут: від вул. Милославської по Троєщинський лінії швидкісного трамвая до ст. Троещина-2, по Південному півкільцю міської електрички через ж/м Березняки, через Караваєві дачі з заїздом в депо ім. Шевченка зі ст. Київ-Волинський.

Третій маршрут: від вул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст. Троещина-2, по Південному півкільцю міської електрички через ст. Київ-Петрівка із заїздом в депо ім. Шевченка зі ст. Київ-Волинський.

Як вказується в оголошенні, "трам-трейн" не потребує нових трамвайних і залізничних шляхів, потрібно тільки об'єднати існуючу інфраструктуру в одну комбіновану транспортну систему: колії Троєщинського швидкісного трамвая, залізничні колії, по яких зараз курсує міська електричка та колії Борщагівського швидкісного трамвая.

Громадські слухання по ТЕО пройдуть через 30 днів з дати публікації оголошення.

Tram-train - це особлива рейкова система з підвищеними експлуатаційними характеристиками завдяки можливості одночасної експлуатації на трамвайній і залізничній інфраструктурі.

Трамвай-електричка Tram-Train здатний пересуватися зі швидкістю до 120 км/год.

На початку січня 2018 року генеральний директор Київського інвестиційного агентства Олег Містюк повідомив, що Київ готує проект "трам-Трейн" на 160-200 млн доларів, щоб запропонувати його фінансування Міжнародній фінансовій корпорації з Групи Світового банку.

"До кінця весни вже буде повноцінне ТЕО "трам-трейну", з яким вже можна звертатися до "Укрзалізниці" за згодою на використання її залізничних колій в Києві, а потім - до кредитного комітету IFC за 160-200 млн доларів (велика частина коштів піде на закупівлю рухомого складу)", - сказав він.

Містюк зазначив, що в кінці 2017 року був підписаний відповідний меморандум з IFC.

Раніше повідомлялося, що Міжнародна фінансова корпорація допоможе Києву запустити Bus rapid transit (BRT, швидкісний автобусний транспорт).

Міжнародна фінансова корпорація (входить до групи Світового банку) планує почати ряд проектів з містами України з оновлення комунального пасажирського транспортного парку.

Про це в інтерв'ю ЦТС розповів керівник IFC в Україні, Білорусі, Молдові Джейсон Пеллмар.

"У сфері інфраструктури ми починаємо працювати з муніципалітетами. На першому етапі ми хочемо сфокусуватися на розвитку міського транспорту. Зараз ми ведемо переговори з Києвом, Маріуполем, Хмельницьким і деякими іншими містами", - повідомив Пеллмар.

Він передбачає, що за деякими проектами вдасться показати результати до кінця поточного року - наприклад, за проектом покупки тролейбусів в Маріуполі.

"У Києві ми робимо аналіз спільно зі Світовим Банком - розглядаємо в цілому план розвитку транспортної системи, включаючи Light Rail (легкорейковий транспорт, в тому числі трамвай - ред.), дороги, Bus rapid transit (BRT, швидкісний автобусний транспорт, - ред.)", - повідомив керівник регіонального підрозділу IFC.

Він не став називати конкретних проектів, з якими в IFC вже визначилися, що їх варто підтримати.

Зараз йде робота над формуванням оптимальних варіантів фінансування для міст і "поки рано розкривати всі цифри".

Крім того, Пеллмар повідомив, що співпраця IFC з містами не обмежується тільки транспортним сектором.

Bus rapid transit або BRT – це швидкісний автобус, що рухається фізично відділеними від решти вулиці смугами.

Система передбачає виділення смуг і їх відгородження лише для автобусів, а також перевагу на перехрестях.


Систему BRT для Києва запропонував Світовий банк, згідно з дослідженями якого, існує великий попит на коридор: Троєщина – Петрівка – Дорогожичі – Чоколівка – Севастопольська площа.

Пасажиропоток цього маршруту становитиме 141 тис пасажирів на добу, а будівництво обійдеться у суму близько п’яти мільярдів гривень.

Як повідомлялося, КП "Київпастранс" повинно було отримати 100 автобусів виробництва МАЗ, але отримало лише 47 одиниць через недофінансування.

Недоотримання значної партії автобусів не дозволить найближчим часом відкрити нові маршрути громадського транспорту у Києві, розроблені за рекомендаціями експертів Світового банку.

Рекомендації стосуються реорганізації мережі наземного громадського транспорту Києва на основі транспортної моделі міста.

(У 2014-2015 роках компанія А+С Україна на замовлення Київської міської державної адміністрації розробила транспортну модель Києва. Повний звіт можна переглянути тут
https://mistosite.org.ua/uk/articles/reforma-m%D1%96skogo-transportu-kyyeva-shho-naspravd%D1%96-rekomenduvav-sv%D1%96tovyj-bank-povnyj-zv%D1%96t  )
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4080


View Profile
« Reply #13 on: 28.02.18 , 12:02 »
Share Reply with quote

Головняк для диспетчерів суміщеного ходу: +100...200 додаткових ниток (в т.ч. в час, коли між поїздами 6-хвилинний дискрет/інкремент).
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9324


View Profile
« Reply #14 on: 28.02.18 , 12:02 »
Share Reply with quote

Да не будет ни-че-го. Кличко уже выдавал "распоряжение" УЗ, ага :)
Logged
VB
Active user

Posts: 3488


View Profile
« Reply #15 on: 28.02.18 , 12:02 »
Share Reply with quote

На этот раз вказивку даст не Кличко. И сразу и нитки, и все другое найдется.
Logged
W_777
Active user

Posts: 312


View Profile
« Reply #16 on: 28.02.18 , 12:02 »
Share Reply with quote

Я думал, что об этом бредо-проекте забыли уже
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4080


View Profile
« Reply #17 on: 28.02.18 , 13:02 »
Share Reply with quote

На этот раз вказивку даст не Кличко. И сразу и нитки, и все другое найдется.
Тоді наріжуть блок-ділянки по 200 (чи 100) метрів і зроблять 5-значну сигналізацію на світлофорах. Це теж піде на користь інфраструктурі, хоч і не дешеве задоволення.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9324


View Profile
« Reply #18 on: 28.02.18 , 13:02 »
Share Reply with quote

На этот раз вказивку даст не Кличко. И сразу и нитки, и все другое найдется.
"Нитки" - это далеко не самое важное. Под их "хотелки" надо овер дофига денег. Это даже не "Аэроекспресс", на который по сути не требуется так много денег. Обговаривалось уже. Одними "вказивками" тут дело не обойдётся. УЗ в принципе этот прожЕкт нужен ещё меньше, чем ГЭ.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4080


View Profile
« Reply #19 on: 28.02.18 , 13:02 »
Share Reply with quote

Зрештою, як я розумію, в нас цей проект має збочене втілення: по нормальному це мало би бути продовження трамваю за межі міста, а не в центр міста. Тобто, ділянка суміщеного ходу повинна пролягати між околицею міста і кудись по залізничній колії за місто. Наприклад: з Вишневого до Києва-Волинського, і далі - на трамвайну мережу... з Автогенного заводу на Поділ та вокзал.
Logged
Tags: Tram-Train light-rail 
Pages: 1 [2] 3 4 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!