Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.06.18 , 08:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Трамвай-поїзд (поїд-трамвай)

Pages: 1 2 [3] 4 5
Reply | Print
Author Topic: Трамвай-поїзд (поїд-трамвай)  (Read 3069 times)
sean
Active user

Posts: 3073


View Profile
« Reply #20 on: 28.02.18 , 13:02 »
Share Reply with quote

@ ЛиС, а чому Ви завжди так різко сприймаєте будь-які можливі новації для УЗ і так критично їх відхиляєте безліччю аргументів? Ідея не та, реформатори не ті, проджект не той етц. Ну потрібно ж розвивати цю срану залізницю рано чи пізно, виводячи її з глибоко совка.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3615


View Profile
« Reply #21 on: 28.02.18 , 14:02 »
Share Reply with quote

sean, спробую трохи відповісти за ЛиС:
уявіть скільки сигнальних точок/пунктів потрібно додатково розкласти на лініях сумісної їзди. В кожній з них: світлофори, дросель-трансформатори (по 2 на колію), релейні шафи, кабелі тощо. Тепер закладіть корупційну складову і отримаєте гігантську суму. При цьому корупційна складова закладена ще в самі пристрої СЦБ...

...а з іншого боку, дійсно треба виходити з глибокого совка. Чим швидше - тим краще. Якщо інтервал руху в околицях Києва буде 3хв, то це буде позитивом. Однак цей позитив може виявитись надмірно дорогим з нашими освоювачами проектних коштів.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8332


View Profile
« Reply #22 on: 28.02.18 , 14:02 »
Share Reply with quote

Ідея не та, реформатори не ті, проджект не той етц. Ну потрібно ж розвивати цю срану залізницю рано чи пізно, виводячи її з глибоко совка.
А де саме Ви тут побачили "розвиток" залізниці? Є ідіотьський прожект, який має відволікти киян в цілому і жителів Троєщини зокрема від будівництва метрополітену. Бо "метронатроєщину", це вже майже мем, і швидко на ньому попіарится не вдастся. А так, поки обіцяють, поки начебто планують - вже й вибори. Якщо брати досвід тієї ж Москви, то там зовсім інша ситуація, і порівнювати її з Києвом просто безглуздо.

Я вже описував, що не бавлячись у всілякі трамтрейни можна більш раціонально розробити рух в київському вузлі. Але, наразі, з таким станом приміського парку це в принципі знаходится "...десь на 2-му поверсі, у відділі фантастики"

А "рєхворматори" - ну то не мені вирішувати. Нехай "реформують". Поки що я бачу, як ці "реформи" виглядають всередені, а не в газетних публікаціях. Можливо, скоро й ззовні буде видно :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3615


View Profile
« Reply #23 on: 28.02.18 , 15:02 »
Share Reply with quote

Якщо цей проект на заміщення "метронатроєщину", то це повна дурня.
Ще якось можна було б притулити проект до Вишгорода: з Вишгорода залізницею через Зеніт і на трамвайними коліями на Поділ.
На Троєщині теж гейт можна зробити: Троєщина (Милославська) - Зеніт - Поділ (чи Вишгород). Одним словом таке, щоб не завантажувати залізницю в центрі міста.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8332


View Profile
« Reply #24 on: 28.02.18 , 15:02 »
Share Reply with quote

уявіть скільки сигнальних точок/пунктів потрібно додатково розкласти на лініях сумісної їзди.
СЦБ - лише частина. Глибока модернізація колій(бо хочуть 120 км/год, а такої швидкості по вузлу майже ніде немає, на петрівському ходу - максимум - 80 км/год), розробка та побудова абсолютно нового рухомого складу в необхідній кількості, депо для його обслугговування, включаючи цех АЛС та цех РЗ, будівництво нової з'єднувальної кривої в обхід Дарниці, будівнивництво поста ЕЦ та відгалуження в бік Троєщини, ну і "вишенька на торт" - збільшеення кількості персоналу ШЧ для обслуговування всіх цих ппристроїв(на фоні скорочння та "оптимізації", ага)

Якщо цей проект на заміщення "метронатроєщину", то це повна дурня
Але саме так його і піарять - метро "довго і дорого", а от трамтрейн "швидко і дешево" :)
Logged
VB
Active user

Posts: 3105


View Profile
« Reply #25 on: 28.02.18 , 15:02 »
Share Reply with quote

уявіть скільки сигнальних точок/пунктів потрібно додатково розкласти на лініях сумісної їзди.
СЦБ - лише частина. Глибока модернізація колій(бо хочуть 120 км/год, а такої швидкості по вузлу майже ніде немає, на петрівському ходу - максимум - 80 км/год), розробка та побудова абсолютно нового рухомого складу в необхідній кількості, депо для його обслугговування, включаючи цех АЛС та цех РЗ, будівництво нової з'єднувальної кривої в обхід Дарниці, будівнивництво поста ЕЦ та відгалуження в бік Троєщини, ну і "вишенька на торт" - збільшеення кількості персоналу ШЧ для обслуговування всіх цих ппристроїв(на фоні скорочння та "оптимізації", ага)
А яка причина, за якою все це неможливе?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3615


View Profile
« Reply #26 on: 28.02.18 , 16:02 »
Share Reply with quote

Якщо цей проект на заміщення "метронатроєщину", то це повна дурня
Але саме так його і піарять - метро "довго і дорого", а от трамтрейн "швидко і дешево" :)
[/quote]
Сам концепт без проекції на сполучення Троєщини з центром - цікава річ... але "швидко і дешево" з Троєщини в центр не пройде. Таке враження, що намається до виборів освоїти кошти, щоб було за що купити гречки для бабушок.
Рік-два-три про це з чиновників ніхто не знав... мені в МІУ казали "навіщо про це думати, коли його в Україні немає" (була розмова про внесення опису в нову редакцію закону про ЗТ... щоб закріпили поняття "гейт" і пункт розмежування колії загального користування та трамвайної колії). Тепер їх аврально нагинають... МІУ не може випросити (їм їх київські чиновники не дають, бо самі не знають) технічні параметри РС, щоб розуміти що саме їм пропонують.
Навіть елементарне - шунтівна здатність... можна замінити безконтактними резонансними котушками для позначення початку та кінця РС... але це потягне за собою модернізацію СЦБ (не просто оновлення, а ще й накладена система для відслідковування легких РС /трамваїв/)...

А яка причина, за якою все це неможливе?
Неможливого немає, але дратує те, що цим недешевим (з урахуванням модернізації інфраструктури) гібридом намагаються замінити нормальне метро на Троєщину.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8332


View Profile
« Reply #27 on: 28.02.18 , 16:02 »
Share Reply with quote

А яка причина, за якою все це неможливе?
Я ніде, і ніколи не говорив, що це не можливо. Можливо, але пункт "можливо" в даному випадку ніяк не дорівнює "швидко та дешево", і "значно дешевше метро". Так, швидше, ніж побудувати метро, відносно "значно дешевше" - сумнівно.
Logged
VB
Active user

Posts: 3105


View Profile
« Reply #28 on: 28.02.18 , 16:02 »
Share Reply with quote

На мою думку, - це якраз зараз самий оптимальний варіант. Тому що щось робити з транспортом треба. Я лише приблизно уявляю про ціну та час будівництва та запровадження цього "гібриду", але досить добре знаю про будівництво метро. Хоча я стовідсотково погоджуюсь про Можливо, але пункт "можливо" в даному випадку ніяк не дорівнює "швидко та дешево", і "значно дешевше метро".. Будівництво метро, - справа не одного року, а тим більше будівництво принципово нової гілки. На час цього будівництва "гібрид", - чудова альтернатива, а там час покаже. - лишати його, чи ні. Іншим вольовим рішенням має бути скасування "джамшудок" у вигляді всіляких спрінтежів, богданів та еталонів. Наразі прямо озвучується, що влада боїться маршрутників. Що їх скасування буде елементом адміністративного тиску чи то на бізнес, чи то ще на щось чи на когось. Але тим не менш потрібно їх прибирати з вулиць міста, яке претендує на назву європейського. Вводити автобуси великої місткості, вводити ці виділені смуги, обмежувати в'їзд до центру вмістом кишень. Розвивати трамвай. Весь світ це робить, а Київ лише вміє скасовувати. Тролейбус. місто має потужності, але не розвиває їх.  Також необхідно будувати кільце з бодай наразі одним мостовим переходом, інший в думці, виключивши великоваговий транзит існуючими мостами. Причому це повинно робитися не дивлячись на будь-які політичні перепетії у місті чи країні. Так само й метро, так само й транспортне сполучення з аеропортами, так само й інтеграція залізниці в транспортну систему саме міста.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8332


View Profile
« Reply #29 on: 28.02.18 , 17:02 »
Share Reply with quote

Iwan, якщо я не помиляюся, то ТТ "в світі" виконує якраз функції підвозу з передмість до міст на досить таки малодіючих ділянках. У нас цю функцію виконують приміські електропоїзди. Тому нам потрібно було б розвивати інтеграцію приміського руху та МЕ, а не гратися у всіляку хрінь. Метро, звичайно, за рік-два не побудуєш, але якщо розкидатисся коштами, то його не побудують взагалі ніколи.
Logged
Tags: Tram-Train light-rail 
Pages: 1 2 [3] 4 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.075 seconds with 20 queries.