Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.08.17 , 17:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 54
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 19970 times)
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« on: 14.08.16 , 19:08 »
Share Reply with quote

Суміжні теми:
357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)
Пропозиція: Одеса - Ворохта
Пропозиція: ПГВ Рахів - Львів - Харків + ПГВ Рахів - Львів - Запоріжжя
Пропозиція: IC+ Vorokhta - Frankivsk - Львов - Киев
Пропозиція: Поїзд 49/50 "Кобзар" Київ-Стрий-Трускавець\Ів.Франківськ
Пропозиція: Чернівці(надвечір'я) - Рахів(вечір) + Рахів(ніч) - Чернівці(ранок)
Пропозиція: Продовжити потяг Чернівці - Львів до станції Луцьк
Створення пропозиції: оптимізація п. 6хх в межах філії "Львівська Залізниця"
Пропозиція: ПДС на ділянці Стрий-Моршин-Калуш
Пропозиція: Чернівці(вечір)-Чортків-Тернопіль-Львів(ранок) і дзеркальний+кільце
Обговорення: доцільність видовження маршруту 141/142 Київ-Львів до Чернівців
Обговорення: чи потрібний маршрут Кам'янець-Подільський - Харків (Львів / Одеса)
Пропозиція: Євроколія Варшава - Влодава - Ковель
Зі Львова до столиці Трансільванії ближче ніж до Києва
Пропозиція: 2-групні поїзди Харків/Запоріжжя - Ужгород/Чернівці
Пропозиція: Хмельницький -- Чернівці через Гусятин
Предложение: Черновцы-Киев або чи можливий поїзд Харків - Ужгород/Чернівці

Прошу фантазування по Прикарпаттю здійснювати в цій темі або в існуючих, повідомлення про пропозиції та т.п. в темі "График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение) " - будуть видаляться без попереджень! Дякую. (с) logist
« Last Edit: 04.03.17 , 09:03 by logist » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #1 on: 03.02.17 , 10:02 »
Share Reply with quote

... У цей же час пасдепартамент генерує феєричні полюції, гідні пера Івана, тільки у всеукраїнському масштабі. ...

Вони вже давно перескочили на кілька рівнів вище мене, тому я вже не буду подивований появою в найближчому часі такого монстра:

----- -- 15:40 Львів     09:51 -- -----
19:20 10 19:30 Чернівці  06:00 11 06:11
00:30 -- ----- Тернопіль ----- -- 01:00


На їх думку це покриє потреби пасажирів Південного Тернопілля, як у сполученні із Чернівцями так і в сполученні зі Львовом. Таке собі протиставлення "Покутському експресу" через Гвіздець.
Logged
Entony
Active user

Posts: 1654


View Profile
« Reply #2 on: 03.02.17 , 10:02 »
Share Reply with quote

Це типу розклад 701/702 так змінять? зі Львова розклад 606 Львів - Рахів.
« Last Edit: 03.02.17 , 10:02 by Entony » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #3 on: 03.02.17 , 11:02 »
Share Reply with quote

Цифри орієнтовні. Може бути більш "оптимістичніше" - зі Львова о 14:08 )))
Мовляв, буде Вам і Чернівці і Львів в одному флаконі, і мусите тішитись з цього.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #4 on: 08.02.17 , 11:02 »
Share Reply with quote

Як і очікувалося, пан Войцех запропонував два варіанти (на вибір):



Отож, виказуйте тут свої побажанні, і вони, можливо, будуть враховані фахівцями УЗ.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 672


View Profile
« Reply #5 on: 08.02.17 , 11:02 »
Share Reply with quote

Спілкувався вчора на робочій групі з приміським департаментом з цього приводу. Вони категорично проти експлуатації ДПКр2 на ділянці Тернопіль - Чернівці: через малий радіус кривих буде дуже великий знос колісних пар, і може так статися, що дуже скоро ДПКр2 стане "під забор".
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3282


View Profile
« Reply #6 on: 08.02.17 , 12:02 »
Share Reply with quote

Так а накуя тоді таке одоробло купляли?

Чортків буде добре, менше зносу для одоробла, а для Тернополя все одно треба 667/668 перекидати. Одне не відміняє інше.

Песу хай запустять на Тернопіль – Чернівці, якщо у неї з колісними парами не буде пиздець. Все одно дохера Пес в Тернопіль перекидають.
« Last Edit: 08.02.17 , 12:02 by Віктор Гарвона » Logged
XAN_
Active user

Posts: 1065


View Profile
« Reply #7 on: 08.02.17 , 12:02 »
Share Reply with quote

Так а накуя тоді таке одоробло купляли?

Чортків буде добре, менше зносу для одоробла, а для Тернополя все одно треба 667/668 перекидати. Одне не відміняє інше.

Песу хай запустять на Тернопіль – Чернівці, якщо у неї з колісними парами не буде пиздець. Все одно дохера Пес в Тернопіль перекидають.
Бо казахи не купили.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 672


View Profile
« Reply #8 on: 08.02.17 , 12:02 »
Share Reply with quote

Придумайте, де більш ефективно може бути використаний ДПКр2, а то вони його точно туди запустять.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #9 on: 08.02.17 , 13:02 »
Share Reply with quote

Придумайте, де більш ефективно може бути використаний ДПКр2, а то вони його точно туди запустять.
Львів - ІФ - Коломия - він безперечно затребуваний, а далі - 40-50 пасажирів (в п'ятницю часом до сотні буває). З Коломиї є альтернативний напрямок на Заліщики-Чортків через Гвіздець. Звісно, там швидкості не 100км/год, але жодної нормальної альтернативи там немає, тому попит буде. Тільки ті ж самі фахівцівці, в тому ж листі згадують про надзвичайну важливу соціальну роль цього "першокласного" недопоїзда для мешканців 200-тисячних Чернівців, а також про імовірне погіршення економічного результату... так начебто із Заліщик, Кострижівки, Стефанештів, Городенки та Гвіздця (при черезденному курсуванні Львів - Чернівці/Заліщики) не назбирається 50 пасажирів у будні дні і 150 - у пікові дні. Це звичайний дизель-поїзд, який вміє швидко їздити на магістральних ділянках, і нічого з ним в Заліщиках/Чорткові (при їзді через Гвіздець) не трапиться.

Повна версія листа:

Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 54
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.078 seconds with 20 queries.