Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.17 , 12:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 103
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 42004 times)
sergius
Active user

Posts: 1160


View Profile
« Reply #10 on: 08.02.17 , 13:02 »
Share Reply with quote

На мою думку, максимально ефективно задіяти даний рс можна було б на ділянці Львів-Рівне-Сарни-Рафалівка/Удрицьк, бо:
-реалізується швидкість 140 км/год;
-час руху Львів-Рівне до 2х годин (з зупинками, звісно, більше);
-час руху Львів-Сарни до 3.5 годин;
-мінімальний простій по Львову => максимальний час у русі.
Недолік: невідомо, чи знайдуться бажаючі
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #11 on: 08.02.17 , 13:02 »
Share Reply with quote

... Чортків буде добре, менше зносу для одоробла, а для Тернополя все одно треба 667/668 перекидати. Одне не відміняє інше. ...
Їх страшенно коробить тільки від однієї згадки про таку альтернативу для 667/668, навіть не зважаючи на те, що в цьому питанні між нами немає протиріч. Терн ОДА чекала на цю відповідь від УЗ по 702/701, і тільки тепер щось буде писати.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #12 on: 08.02.17 , 13:02 »
Share Reply with quote

На мою думку, максимально ефективно задіяти даний рс можна було б на ділянці Львів-Рівне-Сарни-Рафалівка/Удрицьк, бо: ...
але для цього УЗ повинну замовити гібрид на дизельній та електротязі (з пантографом), а ДПКр2 пантографа немає, а коптити ізолятори причетні однозначно не захочуть.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1160


View Profile
« Reply #13 on: 08.02.17 , 13:02 »
Share Reply with quote

На мою думку, максимально ефективно задіяти даний рс можна було б на ділянці Львів-Рівне-Сарни-Рафалівка/Удрицьк, бо: ...
але для цього УЗ повинну замовити гібрид на дизельній та електротязі (з пантографом), а ДПКр2 пантографа немає, а коптити ізолятори причетні однозначно не захочуть.
Іване, якщо він буде прибутковий (а 701/702 таким є, десь був звіт по цій темі), то ще й як захочуть.
Потрібно переходити від парадигми "електро/нелектро" до "вигідно/невігідно". Або "можливо/неможливо".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #14 on: 08.02.17 , 13:02 »
Share Reply with quote

Якби він був прибутковим, то вони б 3,5 місяці тому не переводили б його на дводенне курсування. Населеність і прибутковість - речі не тотожні, хоч і сильно корельовані.
Я за те, щоб УЗ навчилася замовляти гібриди, особливо для роботи в "місцевостях з різними видами тяги". Десь КВБЗ анонсував, що виготовлення такого гібриду - не становить проблем: є кошти - є гібрид. А коштів, як завжди, - обмаль.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1160


View Profile
« Reply #15 on: 08.02.17 , 13:02 »
Share Reply with quote

Якби він був прибутковим, то вони б 3,5 місяці тому не переводили б його на дводенне курсування. Населеність і прибутковість - речі не тотожні, хоч і сильно корельовані.
До чого це? Так, різне. Але в даному випадку ключовим є те, що вони
...сильно корельовані.
А в переведенні на дводенне курсування міг бути чиїсь інтерес.
Я за те, щоб УЗ навчилася замовляти гібриди, особливо для роботи в "місцевостях з різними видами тяги". Десь КВБЗ анонсував, що виготовлення такого гібриду - не становить проблем: є кошти - є гібрид. А коштів, як завжди, - обмаль.
Це ще Завгородній хотів зробити. Десь була його публікація на цртіу.
upd: Про гібриди: зараз УЗ хоче купити тільки 4 МПЛТ і 6 Д-П. МПЛТ, скоріше за все, на Рівне-Сарни... не зможе їздити. Тому наразі в перспективі може бути тільки варіант з коптінням дроту.
« Last Edit: 08.02.17 , 13:02 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #16 on: 08.02.17 , 13:02 »
Share Reply with quote

Якби він був прибутковим, то вони б 3,5 місяці тому не переводили б його на дводенне курсування. Населеність і прибутковість - речі не тотожні, хоч і сильно корельовані.
До чого це? ...
Причетні хапаються за населеність поїзда на ділянці ІФ-Львів і це для них показник - понад 70%, а те, що на ділянці Коломия - Чернівці цей показник спадає в окремі дні до 14% їх це не гребе, бо складові тарифу такі, що квиток на 701/702 між сусідніми станціями на кілька гривень дорожчий, ніж квиток на 115/116 у сидячку 2-го класу між цими ж станціями ))). Тому їх не бентежить те, що на іншому кінці маршруту 14% (після Снятина і ще менше), бо втрата незначна = 25 (коп/км)*пас.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1160


View Profile
« Reply #17 on: 08.02.17 , 13:02 »
Share Reply with quote

Ну знову. Іване, я не проти маніпуляцій з тарифами і вирішенню усіх цих проблем. Але в даному випадку він (принаймні був) вигідний. І це не дивлячись на дорогу соляру. І цим можна маніпулювати при поданні ідей на прокладку на ті чи інші маршрути. Бо вони вже не зможуть відмовляти розповідаючи про "дорогу соляру" та "високу збитковість".

Ідея з Львів-Рівне-Сарни-... не передбачає його відміну/коригування розкладу на маршруті 701/702. А на ділянку Тернопіль-Чортків-Чернівці/Коломия/Франківськ/Львів можна буде пустити одну з двох Пес (620м або 630м), які за останньою інформацією передали до Тернополя.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #18 on: 08.02.17 , 14:02 »
Share Reply with quote

Ідея з Львів-Рівне-Сарни-... не передбачає його відміну/коригування розкладу на маршруті 701/702. А на ділянку Тернопіль-Чортків-Чернівці/Коломия/Франківськ/Львів можна буде пустити одну з двох Пес (620м або 630м), які за останньою інформацією передали до Тернополя.
... та й Коломиї перепало щось "тривагонне", але ще не уточнив що саме. Про Львів-Рівне-Сарни-... я нічого не кажу (ні доброго, ні поганого) і не вважаю цю ідею загрозою для маршруту 701/702, як Вам це могло видатись.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #19 on: 08.02.17 , 14:02 »
Share Reply with quote

Я б все ж таки зупинився на двох змінах:

1. (Ковель) - Луцьк - Рівне - Здолбунів - Львів - Тернопіль - Чортків - Чернівці;

2. Львів - ІФ - Гвіздець - Заліщики - (Чортків) через день з наявним 701/702.

Якщо 40 "чернівецьких пасажирів" через день по Коломиї пересідатимуть до 608-го (чи одразу сідати на нього у Львові), то 608 возитиме на ділянці Коломия - Чернівці не по 300-400 порожніх місць, а по 260-360.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 103
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.145 seconds with 20 queries.