Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.06.19 , 05:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 277
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 266091 times)
sean
Active user

Posts: 3804


View Profile
« Reply #110 on: 24.02.17 , 15:02 »
Share

Та хай вже міняють к кібєням ті нитки, аби в гори пішов потяг з людським часом.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1139


View Profile
« Reply #111 on: 24.02.17 , 15:02 »
Share

Що в них там взагалі відбувається? Вбили всі Д1 і вирішили їх замінити вижебраними з усієї країни песами?:((
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1139


View Profile
« Reply #112 on: 24.02.17 , 15:02 »
Share

проскакувала новина що його під машкою тягнули якось пару днів тому...причину не сповістили
Щойно інший склад РА, виїхавши з Коломиї, здох на пів дороги до Гвіздця (12 км, Підгайчики). Стоїть на перегоні, очікує на підмогу.
Коломия-Заліщики на 630? Це точно гвіздець...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #113 on: 24.02.17 , 16:02 »
Share

проскакувала новина що його під машкою тягнули якось пару днів тому...причину не сповістили
Щойно інший склад РА, виїхавши з Коломиї, здох на пів дороги до Гвіздця (12 км, Підгайчики). Стоїть на перегоні, очікує на підмогу.
Коломия-Заліщики на 630? Це точно гвіздець...
Ви про що? Я забув написати: це тестова їзда, без пасажирів. Не знаю чи з мішками з піском...
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #114 on: 24.02.17 , 18:02 »
Share

Його нитку можна передати до ІФ та витягнути з Києва кудись далі (Суми / Полтава). Доцільно?
\Щось я дуже сумніваюсь що ми так просто віддамо 43/44 який спокон віків був нашим....
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #115 on: 24.02.17 , 18:02 »
Share

Депо Коломыя - гробовщики.
та хрін там...д1 з літ вижили(хоча люблю їх)...дел-ка бігає вже скільки часу і нічого з нею не було(крім того факту що з заводу прийшла з бракованою електронікою) ось так лиш би наїхати...Дали песи нам томущодві дешки цього року йде на списання...
« Last Edit: 24.02.17 , 19:02 by birys5 » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #116 on: 24.02.17 , 19:02 »
Share

Його нитку можна передати до ІФ та витягнути з Києва кудись далі (Суми / Полтава). Доцільно?
\Щось я дуже сумніваюсь що ми так просто віддамо 43/44 який спокон віків був нашим....
Для Вас головне аби ІФ-вагони надалі їздили під цифрами 43/44 (іншим маршрутом) чи щоб провідникам зберегти трудогодини, і взагалі уберегти обидва маршрути 43/44 і 143/144? Що важливіше?
Бо в такому стані "як є" - воно вже не конкурентне ні з чим. Хіба дещо за ціною привабливе для вузького сегменту пасажирів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #117 on: 24.02.17 , 19:02 »
Share

Дали песи нам тому що дві дешки цього року йде на списання...
Інформація достовірна. Я про це також писав:

Ппц машині:( Поки не пізно, терміново потрібно забирати до Львова і обслуговувати маршрут Львів - Рахів.
До речі, там зараз без московських вагонів буде, то міг би й літати на Рахів, але це лише 2 вагони... хіба робити СБО і до Ворохти двома одиницями їхати, а там - розчеплення... але цього зараз не буде, бо Д1 списують... одразу кілька штук.
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #118 on: 24.02.17 , 19:02 »
Share

.
« Last Edit: 24.02.17 , 19:02 by birys5 » Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #119 on: 24.02.17 , 19:02 »
Share

Його нитку можна передати до ІФ та витягнути з Києва кудись далі (Суми / Полтава). Доцільно?
\Щось я дуже сумніваюсь що ми так просто віддамо 43/44 який спокон віків був нашим....
Для Вас головне аби ІФ-вагони надалі їздили під цифрами 43/44 (іншим маршрутом) чи щоб провідникам зберегти трудогодини, і взагалі уберегти обидва маршрути 43/44 і 143/144? Що важливіше?
Бо в такому стані "як є" - воно вже не конкурентне ні з чим. Хіба дещо за ціною привабливе для вузького сегменту пасажирів.
Мені не важливо чим їхати..просто маю думку що прийдеться трошки повоювати...На рахунок видовження теж скептично ставлюсь трошки(видовжити на полтаву а чи буде доцільно..і пас.потік...так само як на Суми)Як мені б хотілось то напевно кудись в Констаху або Краматорськ....(хоча це фантазії)Але якщо подивитись з іншої сторони,то Франківськ залишається без ранкового прибуття з Києва(бо продаж квитків в ІФ закриють на змінений 143\144)
« Last Edit: 24.02.17 , 19:02 by birys5 » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 277
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!