Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.12.18 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 ... 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 201130 times)
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #1130 on: 28.11.17 , 20:11 »
Share

Перш ніж планувати видовження потягів ! Хай хочаб проведуть ремонт тих які простоюють!!! Я не кажу вже про нові вагони! А то з Чернівців забрали єдиний адекватний більш менш поїзд до Львова. Я гадаю що не забаром вся та хрєнь з Рахвою аукнеться особливо тим хто за нього бореться .
І ще для причасних до Позитиву на Рахів пропоную вам запастися Волами і кіньми бо Локомотивна частина загине  швидко ! Чого тільки вартий той реально нормальний 357\358 який вбив масу локомотивів!
Тут двовагонний ДР1А на 25-тисячному чортківському горбі теж загнувся і скотився задом. Якось же раніше їздили 5 пар поїздів тим боком... якщо дохлі локи кидають на доживання під 357/358, то хіба проблема в маршруті? Зрештою, чому УЗ не зробить нормальну інфраструктуру в Ясінях, щоб не ганяти до Рахова? Це зекономить 2 год/рейс. до речі, вкорочений 357/358 до Ворохти частково вирішить питання з "виснажливим" маршрутом завдовжки 353 км без відпочинку лока.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #1131 on: 28.11.17 , 20:11 »
Share

Днепру бы хотя бы через день сделали вывоз в сезон в направлении Ворохты (Рахов точно не нужен). Был же один сезон Донецк/Днепр - Ворохта и все праздники бегал забитым.
Но из Приднепровья в Ворохту-Рахов поезд должен идти по северному ходу, во-первых, и та время в пути большое, во-вторых, в случае южного хода пассажиры будут спрыгивать на маршрутки в Тернополе
Думав теж про таке... якщо ІФ-Харків-Костянтинівка не матиме доброго попиту, то можна однією ниткою із 15/16 їздити із Ворохти/Рахова до Дніпра/Запоріжжня (почергово через день).
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 869


View Profile
« Reply #1132 on: 28.11.17 , 20:11 »
Share




Днепру бы хотя бы через день сделали вывоз в сезон в направлении Ворохты (Рахов точно не нужен). Был же один сезон Донецк/Днепр - Ворохта и все праздники бегал забитым.

Но из Приднепровья в Ворохту-Рахов поезд должен идти по северному ходу, во-первых, и та время в пути большое, во-вторых, в случае южного хода пассажиры будут спрыгивать на маршрутки в Тернополе

Тернополь - это ещё не самое страшное, главное не через Киев его пускать как тогда сделали со вторым и последующими рейсами.
Отправление самого первого рейса из Днепра было около 12:30, в Ворохту прибытие было около 9. Последующие рейсы шли через Киев и прибывали в Ворохту на ~2 часа позже.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #1133 on: 28.11.17 , 21:11 »
Share

Днепру бы хотя бы через день сделали вывоз в сезон в направлении Ворохты (Рахов точно не нужен). Был же один сезон Донецк/Днепр - Ворохта и все праздники бегал забитым.
Но из Приднепровья в Ворохту-Рахов поезд должен идти по северному ходу, во-первых, и та время в пути большое, во-вторых, в случае южного хода пассажиры будут спрыгивать на маршрутки в Тернополе
Тернополь - это ещё не самое страшное, главное не через Киев его пускать как тогда сделали со вторым и последующими рейсами.
Отправление самого первого рейса из Днепра было около 12:30, в Ворохту прибытие было около 9. Последующие рейсы шли через Киев и прибывали в Ворохту на ~2 часа позже.
Київ (за теперішніх обставин) - точно буде зайвим.
Logged
Philip
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #1134 on: 28.11.17 , 21:11 »
Share

Якось же раніше їздили 5 пар поїздів тим боком...
 [/quote]
Локомотиви мали набагато кращий стан і відповідні запчастини!

[/quote] якщо дохлі локи кидають на доживання під 357/358, то хіба проблема в маршруті?[/quote]
Проблема не в маршруті а в тому що немає якісних запчастин !

[/quote] Зрештою, чому УЗ не зробить нормальну інфраструктуру в Ясінях, щоб не ганяти до Рахова? Це зекономить 2 год/рейс. до речі, вкорочений 357/358 до Ворохти частково вирішить питання з "виснажливим" маршрутом завдовжки 353 км без відпочинку лока.[/quote]

І що ви доб"єтеся зкороченням його до Ясіня\Ворохти або Яремче? народ потягнувся до цього поїзда для чого перекидати засвоєний маршрут? А от по Коломиї повинна бути постійна зміна Тепловоза а не як коли!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #1135 on: 28.11.17 , 21:11 »
Share

І що ви доб"єтеся зкороченням його до Ясіня\Ворохти або Яремче? народ потягнувся до цього поїзда для чого перекидати засвоєний маршрут? А от по Коломиї повинна бути постійна зміна Тепловоза а не як коли!
народ потягнеться до 43-го, яки буде на 3,5 год швидше доїжджати до гір. Чи варто народ далі возити чигирями? Натомість, ті хто не встигнуть на 18:50 (43) поїдуть собі о 19:50 через Тернопіль... + Затернопілля матиме зручний ранковий приїзд (Заліщики - о 7:30)... та й 19:50 це не 14:34... різниця відчутна.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7227


View Profile
« Reply #1136 on: 28.11.17 , 21:11 »
Share

Яким таким туристам потрібно їхати з курорту/відпочинку/походу зранку (о 5-6 ранку, судячи з пропозицій видовження Львів-Дніпро)? Щось я ранкових поїздів з Криму чи Закарпаття не пригадую...
Ну, наприклад, поки є 605/606 (дай йому ще довгих років існування), то для Рахова та Квасів 605 на Львів вночі оптимальний варіант для подальшої пересадки на той же Дніпро, і дійсно ранковий варіант з Рахова о 5-6 годині ранку непотрібний. Але ось від тієї ж Ворохти та особливо Яремчі вже відправлення 605 о 2-3 ночі дійсно зовсім не підходить. А їхати вкругову 606 з Яремчі через Рахів на Львів - можна, але трохи не логічно.
Щось я ранкових поїздів з Криму чи Закарпаття не пригадую...
А я пригадую. Навіть цілорічні поїзди з ранковим відправленням постійно були. 870 Керч - Миколаїв - відправляся о 6.00, 132 Сімферополь - Хмельницький десь об 11 відправлявся. Ну й усі москвовські з Криму відправлялися саме зранку.
За літній період я взагалі мовчу, коли літнім графіком 90 Сімферополь - Дніпропетровськ відправлявся десь з Сіферополя о 8-й ранку, а 144 на Кривий Ріг десь після 10 ранку з Сімферополя, а до Сімферополя треба було чимось доїхати було. Це з цілорічних, а ранкових допів з Криму було взагалі багато, той же Феодосія - Харків, наприклад.

Якщо узагальнити. Подовження поїздів з Франківська у бік Рахова більш ніж доцільно, бо для туристів поїзд до Івано-Франківська - це теж саме, що за кримських часів поїзд з кінцевою в Джанкої, їхати можна, але якось ні туди, ні сюди.

Але мене незрозуміло, чому усі ці потяги призначають як цілорічні. Десь у жовтні-листопаді та квітні-травні у Карпатах робити по суті нічого. Багнюка та мокрий сніг під ногами - ні на лижах не покататися, ні у походи не пійдеш.
Я би 605/606 та 357/358 залишив би як цілоічні, а інші суто як сезонні (влітку та взимку).  
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7227


View Profile
« Reply #1137 on: 28.11.17 , 21:11 »
Share

Днепру бы хотя бы через день сделали вывоз в сезон в направлении Ворохты (Рахов точно не нужен). Был же один сезон Донецк/Днепр - Ворохта и все праздники бегал забитым.
Сейчас это непозволительная роскошь. Для этого потребуется два состава от Днепра до Ворохты, чтобы ездить через день.
Где брать эти два состава. Поэтому использовать Львов как пункт пересадки - это правильно при нынешних реалиях.
Но из Приднепровья в Ворохту-Рахов поезд должен идти по северному ходу, во-первых, и та время в пути большое, во-вторых, в случае южного хода пассажиры будут спрыгивать на маршрутки в Тернополе
Да ладно. Если поезд будет идти до Львова, а там на Рахов нужно будет ждать 4-5 часов - то да, будут. А просто скакать по маршуткам с рюкзаками без острой надобности удовольствие не из приятных, чтобы делать это только ради того, чтобы приехать на пару часов раньше.
Ровно как и по Тернополю никогда не наблюдал массовой высадки/посадки пассажиров с рюкзаками по Тернополю с того же 69 или на 42.
« Last Edit: 28.11.17 , 21:11 by Крымчанин UA » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #1138 on: 28.11.17 , 21:11 »
Share

Дивись, щоб таку ненависть у причетних не здобув Рахів, бо пані Іванна не довічно буде віце-прем’єром, щоб не почались зворотні розправи над твоїми ідеями під гаслом "Приєднаємо Буковину до України". Повір, залізничники знають як це робити.
Я їм вже підказую в рамках "підкажи МІУ" (в приватному порядку), як сполучити Буковину з Рахівщиною через Прикарпаття (в один бік) і (в інший бік) через КП з Одесою, Миколаєвом та Херсоном... поки що так в "ненав'язливому режимі", мовляв, а чом би не звернути увагу на проблеми буковинців у доїзді до Рахова... та Ужгорода, Одеси, Миколаєва та Херсону. Може за нової каденції візьмуться за ці напрямки.
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #1139 on: 28.11.17 , 21:11 »
Share

Якось же раніше їздили 5 пар поїздів тим боком...
 
Quote
Локомотиви мали набагато кращий стан і відповідні запчастини!

Quote
якщо дохлі локи кидають на доживання під 357/358, то хіба проблема в маршруті?
Quote
Проблема не в маршруті а в тому що немає якісних запчастин !

Quote
Зрештою, чому УЗ не зробить нормальну інфраструктуру в Ясінях, щоб не ганяти до Рахова? Це зекономить 2 год/рейс. до речі, вкорочений 357/358 до Ворохти частково вирішить питання з "виснажливим" маршрутом завдовжки 353 км без відпочинку лока.

Quote
І що ви доб"єтеся зкороченням його до Ясіня\Ворохти або Яремче? народ потягнувся до цього поїзда для чого перекидати засвоєний маршрут? А от по Коломиї повинна бути постійна зміна Тепловоза а не як коли!
Ярий противник всіх змін,нововведень...А Чернівці і так не давали хорошого пас.потоку...Чернівцям інколи буковина задорога..на ІФ все забирають,а на чернівці море мість ,що купе,що плацкарт.
« Last Edit: 28.11.17 , 22:11 by birys5 » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 ... 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!