Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 ... 129
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 56306 times)
birys5
Active user

Posts: 180


View Profile
« Reply #1140 on: 28.11.17 , 22:11 »
Share Reply with quote

Яким таким туристам потрібно їхати з курорту/відпочинку/походу зранку (о 5-6 ранку, судячи з пропозицій видовження Львів-Дніпро)? Щось я ранкових поїздів з Криму чи Закарпаття не пригадую...
Ну, наприклад, поки є 605/606 (дай йому ще довгих років існування), то для Рахова та Квасів 605 на Львів вночі оптимальний варіант для подальшої пересадки на той же Дніпро, і дійсно ранковий варіант з Рахова о 5-6 годині ранку непотрібний. Але ось від тієї ж Ворохти та особливо Яремчі вже відправлення 605 о 2-3 ночі дійсно зовсім не підходить. А їхати вкругову 606 з Яремчі через Рахів на Львів - можна, але трохи не логічно.
Щось я ранкових поїздів з Криму чи Закарпаття не пригадую...
А я пригадую. Навіть цілорічні поїзди з ранковим відправленням постійно були. 870 Керч - Миколаїв - відправляся о 6.00, 132 Сімферополь - Хмельницький десь об 11 відправлявся. Ну й усі москвовські з Криму відправлялися саме зранку.
За літній період я взагалі мовчу, коли літнім графіком 90 Сімферополь - Дніпропетровськ відправлявся десь з Сіферополя о 8-й ранку, а 144 на Кривий Ріг десь після 10 ранку з Сімферополя, а до Сімферополя треба було чимось доїхати було. Це з цілорічних, а ранкових допів з Криму було взагалі багато, той же Феодосія - Харків, наприклад.

Якщо узагальнити. Подовження поїздів з Франківська у бік Рахова більш ніж доцільно, бо для туристів поїзд до Івано-Франківська - це теж саме, що за кримських часів поїзд з кінцевою в Джанкої, їхати можна, але якось ні туди, ні сюди.

Але мене незрозуміло, чому усі ці потяги призначають як цілорічні. Десь у жовтні-листопаді та квітні-травні у Карпатах робити по суті нічого. Багнюка та мокрий сніг під ногами - ні на лижах не покататися, ні у походи не пійдеш.
Я би 605/606 та 357/358 залишив би як цілоічні, а інші суто як сезонні (влітку та взимку).  
Ні в Карпатах завжди багато людей,навіть в міжсезонні.....
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #1141 on: 28.11.17 , 22:11 »
Share Reply with quote

Ні в Карпатах завжди багато людей,навіть в міжсезонні.....
І де ж вони?
Що на 606 на цю ніч, що на 358 на завтра купа місць.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #1142 on: 28.11.17 , 22:11 »
Share Reply with quote

Ярий противник всіх змін,нововведень...А Чернівці і так не давали хорошого пас.потоку...Чернівцям інколи буковина задорога..на ІФ все забирають,а на чернівці море мість ,що купе,що плацкарт.
Отож бо й воно, половинка 43/44 по ІФ буде ділитися (замість наявного поділу 143/144) і Коломия та Чернівці отримають свої 8-10 вагонів до Києва через північ, причому Чернівці-Київ (якщо так причетні хочуть) можуть видоввжувати до Чернігова, а інша половина (київського формування) буде до Рахова з гіпотетичним обігом на 25/26 (уніфіковані склади).

Ні в Карпатах завжди багато людей,навіть в міжсезонні.....
Раніше так само сприймали Буковель, мовляв, скільки там тих туристів... можуть бусиками доїхати... зараз риторика дещо змінилася:
Quote
В нас на сьогоднішні 128 вокзалів. Є плани на 2017 рік направити на ремонт будівель і споруд 10 млн грн. В нас є дуже серйозна тема вокзалу в Татарові, ми розраховуємо там за 12 млн грн побудувати сучасний пасажирський комплекс, який дозволить покращити ситуацію для туристів, оскільки це один із вузлів турпотоку. Ми бачимо тут велику перспективу і хочемо розвивати цей напрямок.
http://ua.interfax.com.ua/news/interview/412503.html

Тепер цей несподіваний для багатьох Свидовець - трикратний Буковель, тобто, в сумі з наявним Буковелем отримаємо ЧОТИРИ Буковелі замість одного... і ті три будуть в Ясінях. ЦЕ теж саме, що не довозити туристів до узбережжя ЧМ чи АМ, а висаджувати їх за 50 км до берега, мовляв на тих останніх 50 км ми більше втратимо, ніж заробимо... по кілька грн з пасажира.

Ні в Карпатах завжди багато людей,навіть в міжсезонні.....
І де ж вони?
Що на 606 на цю ніч, що на 358 на завтра купа місць.
Вони готуються до сезону ))) До порівняння, Ковель-Київ на завтра понад 550 місць. Тут ще є момен придбання квитка в останній момент. Місцеві це полюбляють.
Logged
birys5
Active user

Posts: 180


View Profile
« Reply #1143 on: 28.11.17 , 22:11 »
Share Reply with quote

Ні в Карпатах завжди багато людей,навіть в міжсезонні.....
І де ж вони?
Що на 606 на цю ніч, що на 358 на завтра купа місць.
Багато місць завжди на 605/606 хочу вам сказати...Зараз поки що не сезон для лиж...а туристи вибирають хребти де колиби,а колиб біля жд не так багато тому більша частина буде їхати з ІФ,Львова...
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #1144 on: 29.11.17 , 08:11 »
Share Reply with quote

Ну так а я про що.
Для цього існують сезонні потяги.
В АР Крим також курортно-туристичний сезон був цілий рік, але багато поїздів було саме сезонними, і це себе виправдовувало.

Хай й на Рахів залишаються той же 605/606 та 357/358 цілорічно, а інші сезонні.
Logged
birys5
Active user

Posts: 180


View Profile
« Reply #1145 on: 29.11.17 , 13:11 »
Share Reply with quote

Ну так а я про що.
Для цього існують сезонні потяги.
В АР Крим також курортно-туристичний сезон був цілий рік, але багато поїздів було саме сезонними, і це себе виправдовувало.

Хай й на Рахів залишаються той же 605/606 та 357/358 цілорічно, а інші сезонні.
Було б чим люди виїжджали б....А зараз два потяги 605/606 прийдеться ще один день сидіти в Львові.357/358 не зручний для виїзду з Гір....Якщо були б потяги люи б їздили)
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3409


View Profile
« Reply #1146 on: 29.11.17 , 13:11 »
Share Reply with quote

Порпаючись в сраці 275-го поїзда, ми забули ще про існування 285-го допа Запоріжжя – Львів, який значно більше підходить під видовження до Рахова (Запоріжжя 17:30 – Дніпро 19:40 – Львів 13:40; Львів 14:45 – Дніпро 09:30 – Запоріжжя 11:40). А якщо бути безпристрасним та справедливим, то найбільше під продовження до Рахова з одночасною відміною п. 605/606 пасує поїзд 69/70 Маріуполь – Львів – Рахів.
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 265


View Profile
« Reply #1147 on: 29.11.17 , 14:11 »
Share Reply with quote

При тому, що 69/70 обслуговується у Львові???
Начебто поки що не_йдеться про можливість перенесення обслуговування до Маріуполя...
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3461


View Profile
« Reply #1148 on: 29.11.17 , 14:11 »
Share Reply with quote

При тому, що 69/70 обслуговується у Львові???
Начебто поки що не_йдеться про можливість перенесення обслуговування до Маріуполя...
Цікаво,  таргани там львівські чи маріупольські?))
А якщо серйозно,  то, здається, у Львові 69/70 лише білизною забезпечують.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #1149 on: 29.11.17 , 16:11 »
Share Reply with quote

При тому, що 69/70 обслуговується у Львові???
Начебто поки що не_йдеться про можливість перенесення обслуговування до Маріуполя...
Цікаво,  таргани там львівські чи маріупольські?))
А якщо серйозно,  то, здається, у Львові 69/70 лише білизною забезпечують.
Десь два роки тому білизну (яка у цьому поїзді була "збірна України") у Львові тільки прали.
Окрім цього Львів екіпіював склад паливом та, при необхідності, ліквідовував несправності, які треба було усувати негайно.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 ... 129
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.076 seconds with 20 queries.