Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 56303 times)
K-91
Active user

Posts: 1218


View Profile
« Reply #1150 on: 29.11.17 , 16:11 »
Share Reply with quote

To birys5. Чернівці не дають потоку на "Буковину" тому, що значну частину місць вигрібає Кам'янець, особливо у ті дні коли немає 139/140. І справа тут навіть не стільки в тарифах. А в першу чергу у зниженні пропозиції через викуп значної частки місць Кам'янцем. Минулого року в серпні повертався з Чернівців у купейному вагоні, в один лише мій вагон сіло кілька чоловік по Кам'янцю. Якщо владнати проблеми Кам'янця і повернути 139/140 щоденне курсування то кам'янчани передусім братимуть квиток на свій потяг до Києва і суттєво покращиться ситуація з вивозом Чернівців. Втім при поточній невтішній ситуації з приписним парком вагонів (коли списанню підлягає не одна сотня пасажирських вагонів) а закуповується мізерна кількість шанси на вирішення цього питання до зміни влади та деолігархізації в Україні вкрай примарні. Якщо влада не зміниться, то УЗ піде шляхом РЖД, а нічні потяги, що складаються з класичних К і П, будуть дохнути "як мухи після дихлофосу", згідно опису ситуації на РЖД одним користувачем форуму rail-club.ru.
« Last Edit: 29.11.17 , 17:11 by K-91 » Logged
Alex_I
Active user

Posts: 789


View Profile
« Reply #1151 on: 29.11.17 , 17:11 »
Share Reply with quote

Порпаючись в сраці 275-го поїзда, ми забули ще про існування 285-го допа Запоріжжя – Львів, який значно більше підходить під видовження до Рахова (Запоріжжя 17:30 – Дніпро 19:40 – Львів 13:40; Львів 14:45 – Дніпро 09:30 – Запоріжжя 11:40). А якщо бути безпристрасним та справедливим, то найбільше під продовження до Рахова з одночасною відміною п. 605/606 пасує поїзд 69/70 Маріуполь – Львів – Рахів.

Не надо никакого Рахова, до Ворохты достаточно. От Ворохты до Рахова три калеки будут ехать, а это лишнее время в пути и тонны попусту сожжённой соляры.
Logged
birys5
Active user

Posts: 180


View Profile
« Reply #1152 on: 29.11.17 , 17:11 »
Share Reply with quote

Порпаючись в сраці 275-го поїзда, ми забули ще про існування 285-го допа Запоріжжя – Львів, який значно більше підходить під видовження до Рахова (Запоріжжя 17:30 – Дніпро 19:40 – Львів 13:40; Львів 14:45 – Дніпро 09:30 – Запоріжжя 11:40). А якщо бути безпристрасним та справедливим, то найбільше під продовження до Рахова з одночасною відміною п. 605/606 пасує поїзд 69/70 Маріуполь – Львів – Рахів.

Не надо никакого Рахова, до Ворохты достаточно. От Ворохты до Рахова три калеки будут ехать, а это лишнее время в пути и тонны попусту сожжённой соляры.
Не правда...я так думав про 357 на справді,досить велика частка людей сідає...
Logged
birys5
Active user

Posts: 180


View Profile
« Reply #1153 on: 29.11.17 , 17:11 »
Share Reply with quote

To birys5. Чернівці не дають потоку на "Буковину" тому, що значну частину місць вигрібає Кам'янець, особливо у ті дні коли немає 139/140. І справа тут навіть не стільки в тарифах. А в першу чергу у зниженні пропозиції через викуп значної частки місць Кам'янцем. Минулого року в серпні повертався з Чернівців у купейному вагоні, в один лише мій вагон сіло кілька чоловік по Кам'янцю. Якщо владнати проблеми Кам'янця і повернути 139/140 щоденне курсування то кам'янчани передусім братимуть квиток на свій потяг до Києва і суттєво покращиться ситуація з вивозом Чернівців. Втім при поточній невтішній ситуації з приписним парком вагонів (коли списанню підлягає не одна сотня пасажирських вагонів) а закуповується мізерна кількість шанси на вирішення цього питання до зміни влади та деолігархізації в Україні вкрай примарні. Якщо влада не зміниться, то УЗ піде шляхом РЖД, а нічні потяги, що складаються з класичних К і П, будуть дохнути "як мухи після дихлофосу", згідно опису ситуації на РЖД одним користувачем форуму rail-club.ru.
Та ні я періодично слідкую за буковину...І білети від Чернівців до Києва завжди є(що купе,що плацкарт)...Навіть якщо і заберає Кам*янець...
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3409


View Profile
« Reply #1154 on: 29.11.17 , 17:11 »
Share Reply with quote

Либо вернуться к моей идее трамвая Николаев – Ивано-Франковск – Рахов с отменой 605/606. Правда, не уверен, что в случае положительной реализации этого проекта Иван с товарищами не откажут себе в удовольствии порпатись в сраці очередного допа с целью продления его до Рахова.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 352


View Profile
« Reply #1155 on: 29.11.17 , 17:11 »
Share Reply with quote

To birys5. Чернівці не дають потоку на "Буковину" тому, що значну частину місць вигрібає Кам'янець, особливо у ті дні коли немає 139/140. І справа тут навіть не стільки в тарифах. А в першу чергу у зниженні пропозиції через викуп значної частки місць Кам'янцем. Минулого року в серпні повертався з Чернівців у купейному вагоні, в один лише мій вагон сіло кілька чоловік по Кам'янцю. Якщо владнати проблеми Кам'янця і повернути 139/140 щоденне курсування то кам'янчани передусім братимуть квиток на свій потяг до Києва і суттєво покращиться ситуація з вивозом Чернівців. Втім при поточній невтішній ситуації з приписним парком вагонів (коли списанню підлягає не одна сотня пасажирських вагонів) а закуповується мізерна кількість шанси на вирішення цього питання до зміни влади та деолігархізації в Україні вкрай примарні. Якщо влада не зміниться, то УЗ піде шляхом РЖД, а нічні потяги, що складаються з класичних К і П, будуть дохнути "як мухи після дихлофосу", згідно опису ситуації на РЖД одним користувачем форуму rail-club.ru.
Та ні я періодично слідкую за буковину...І білети від Чернівців до Києва завжди є(що купе,що плацкарт)...Навіть якщо і заберає Кам*янець...

интересно у вас получается - сегодня, когда есть 139, из Черновцов есть 17 мест - это "места есть всегда", а завтрашние 85К и 167П свободных от Рахова до Ворохты - это "большая часть пассажиров садится"
Logged
yambor
Active user

Posts: 1707


View Profile
« Reply #1156 on: 29.11.17 , 18:11 »
Share Reply with quote

Якщо там нема якихось хитрих трафаретів і ніхто не їде з Чернівців до КП то сьогодні з КП їдуть ЗСВ, 24К і 55П.
Але це будні. Трафік з КП все таки сильно зміщений на вихідні
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 789


View Profile
« Reply #1157 on: 29.11.17 , 20:11 »
Share Reply with quote

Порпаючись в сраці 275-го поїзда, ми забули ще про існування 285-го допа Запоріжжя – Львів, який значно більше підходить під видовження до Рахова (Запоріжжя 17:30 – Дніпро 19:40 – Львів 13:40; Львів 14:45 – Дніпро 09:30 – Запоріжжя 11:40). А якщо бути безпристрасним та справедливим, то найбільше під продовження до Рахова з одночасною відміною п. 605/606 пасує поїзд 69/70 Маріуполь – Львів – Рахів.

Не надо никакого Рахова, до Ворохты достаточно. От Ворохты до Рахова три калеки будут ехать, а это лишнее время в пути и тонны попусту сожжённой соляры.
Не правда...я так думав про 357 на справді,досить велика частка людей сідає...

Это правда, я не только ездил им несколько раз с Яремче в сторону Ворохты и Рахова (дальше Ворохты вагон был или пустой или пару-тройка человек), но это также видно по наличию огромного количества мест на 357 от Ворохты до Рахова и обратно. Там с головой хватит пригородов и существующих ПДС.
Днепр вообще Рахов не интересует, большинство вопросов про отдых в Карпатах на городском форуме - это добирание до Буковеля и окрестностей.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #1158 on: 29.11.17 , 20:11 »
Share Reply with quote

Якщо там нема якихось хитрих трафаретів і ніхто не їде з Чернівців до КП то сьогодні з КП їдуть ЗСВ, 24К і 55П.
Але це будні. Трафік з КП все таки сильно зміщений на вихідні
Щоб рівномірно вивозити з Кам"янця туристів та місцеве населення, треба щоб "спальний" нічний поїзд був щоденний. Хай навіть половина спального складу, а інша половина - сидяча. І це реально зробити. Я вже писав як. Взяти усі вагони від "Подільського експресу" та від 139/140 змішати та розділити порівну на дві частини. Буде два склади з половиною сидячих та половиною спальних вагонів. Тоді 140 не буде стояти 14 годин у Кам"янці без діла.
Якось так:
140 Київ - Кам.Под (ч/з Хмільник) 21.33 - 6.00 - без змін.,
139 Кам.Под - Київ (ч/з Вінницю) 7.00 - 14.00

130 Київ - Кам.Под. (ч/з Вінницю) 15.30 - 22.30
129 Кам.Под. - Київ (ч/з Хмільник) 23.25 - 8.28.

Графік досить приблизний, можна рухати взад-вперед.
Якраз нормальний час для обслуговування складів по Києву - десь біля 5-6 годин у депо.

Якщо це запустити, то тоді можна буде вивчити вплив КамПоду на Буковину та приймати рішення чи потрібно щось щоденне регулярне з Києва на Чернівці чи ні.
Logged
VB
Active user

Posts: 2765


View Profile
« Reply #1159 on: 29.11.17 , 20:11 »
Share Reply with quote

Днепр вообще Рахов не интересует....
Зато Рахов интересует Днепр. Более того, существует существенная проблема утреннего невывоза.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.143 seconds with 20 queries.