Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.08.19 , 05:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 278
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 285305 times)
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #120 on: 24.02.17 , 21:02 »
Share

Мені не важливо чим їхати..просто маю думку що прийдеться трошки повоювати...На рахунок видовження теж скептично ставлюсь трошки(видовжити на полтаву а чи буде доцільно..і пас.потік...так само як на Суми)
Без бою нічого не буває. Можна через день Полтава/Суми (якщо доцільно) чи в непікові дні (коли між Києвом та ІФ меншає пасажирів), аби заманити пасажира з/до Полтави/Сум.

Як мені б хотілось то напевно кудись в Констаху або Краматорськ....(хоча це фантазії)
Я виходив з того, куди реально можна видовжити, що устиг обернутися цим же складом цієї ж доби з Києва на ІФ. До Конст і Крам цим же складом не встигне повернутись...
Не хочу фантазувати про доцільність запускати на такий обіг ще й третій склад... то інші форумчани Вам краще можуть сказати.

Але якщо подивитись з іншої сторони,то Франківськ залишається без ранкового прибуття з Києва(бо продаж квитків в ІФ закриють на змінений 143\144)
43, 149, 143, 115 - хіба цього мало? Змінений 143/144 - це який?
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #121 on: 24.02.17 , 21:02 »
Share

Мені не важливо чим їхати..просто маю думку що прийдеться трошки повоювати...На рахунок видовження теж скептично ставлюсь трошки(видовжити на полтаву а чи буде доцільно..і пас.потік...так само як на Суми)
Без бою нічого не буває. Можна через день Полтава/Суми (якщо доцільно) чи в непікові дні (коли між Києвом та ІФ меншає пасажирів), аби заманити пасажира з/до Полтави/Сум.

Як мені б хотілось то напевно кудись в Констаху або Краматорськ....(хоча це фантазії)
Я виходив з того, куди реально можна видовжити, що устиг обернутися цим же складом цієї ж доби з Києва на ІФ. До Конст і Крам цим же складом не встигне повернутись...
Не хочу фантазувати про доцільність запускати на такий обіг ще й третій склад... то інші форумчани Вам краще можуть сказати.

Але якщо подивитись з іншої сторони,то Франківськ залишається без ранкового прибуття з Києва(бо продаж квитків в ІФ закриють на змінений 143\144)
43, 149, 143, 115 - хіба цього мало? Змінений 143/144 - це який?

я мав на увазі якщо змінять 43 з 143...перелік поїздівне доцільно використовувати з них всіх тільки один прибуває перед 8 ранку(149)на котрого не всім верстам населення позволяє бюджет їхати.Як би 43 витягнули до ворохти, а 143 пришвидшили і зробили прибуття в ІФ орієнтовано 07:25-07:40(було б дуже добре)П.С. хоча я за будь які зміни.Зміни завжди приносять щось нове.Про констаху і крам, це моя фантазія...Якщо видовжувати тоді це буде 3 дні Вівторок,Середа та Четвер коли пас.потік падає.Як показує практика(на літній час кожен день він в хлам,туристами)
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3961


View Profile
« Reply #122 on: 24.02.17 , 22:02 »
Share

Це про які саме московські вагони йде мова, чернівецького чи франківського напрямку? Тут щойно за вашим посиланням дивився, ніби і той, і той по літньому розкладу трюхатимуть причепом до 73-го.
« Last Edit: 24.02.17 , 22:02 by Emblaze » Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 817


View Profile
« Reply #123 on: 24.02.17 , 22:02 »
Share

Мені не важливо чим їхати..просто маю думку що прийдеться трошки повоювати...На рахунок видовження теж скептично ставлюсь трошки(видовжити на полтаву а чи буде доцільно..і пас.потік...так само як на Суми)
Без бою нічого не буває. Можна через день Полтава/Суми (якщо доцільно) чи в непікові дні (коли між Києвом та ІФ меншає пасажирів), аби заманити пасажира з/до Полтави/Сум.

Як мені б хотілось то напевно кудись в Констаху або Краматорськ....(хоча це фантазії)
Я виходив з того, куди реально можна видовжити, що устиг обернутися цим же складом цієї ж доби з Києва на ІФ. До Конст і Крам цим же складом не встигне повернутись...
Не хочу фантазувати про доцільність запускати на такий обіг ще й третій склад... то інші форумчани Вам краще можуть сказати.

Але якщо подивитись з іншої сторони,то Франківськ залишається без ранкового прибуття з Києва(бо продаж квитків в ІФ закриють на змінений 143\144)
43, 149, 143, 115 - хіба цього мало? Змінений 143/144 - це який?

я мав на увазі якщо змінять 43 з 143...перелік поїздівне доцільно використовувати з них всіх тільки один прибуває перед 8 ранку(149)на котрого не всім верстам населення позволяє бюджет їхати.Як би 43 витягнули до ворохти, а 143 пришвидшили і зробили прибуття в ІФ орієнтовано 07:25-07:40(було б дуже добре)П.С. хоча я за будь які зміни.Зміни завжди приносять щось нове.Про констаху і крам, це моя фантазія...Якщо видовжувати тоді це буде 3 дні Вівторок,Середа та Четвер коли пас.потік падає.Як показує практика(на літній час кожен день він в хлам,туристами)
По мне так сообщение со столицей сумм и полтавы и так хорошее чего не скажеш о ветке Бахмач-Хоробичи (на ней 3 райцентра) и Терещенская-Семеновка (так же 3 райцентра 2 из которых без связи со столицей) Или Суммы и Полтава еще и из-за обслуживания состава?
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #124 on: 24.02.17 , 22:02 »
Share

Це про які саме московські вагони йде мова, чернівецького чи франківського напрямку? Тут щойно за вашим посиланням дивився, ніби і той, і той по літньому розкладу трюхатимуть причепом до 73-го.
Та проскакуала інформація.що Франківську групу будуть перечипати по Львову за 1 хвилину.
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #125 on: 24.02.17 , 22:02 »
Share

Мені не важливо чим їхати..просто маю думку що прийдеться трошки повоювати...На рахунок видовження теж скептично ставлюсь трошки(видовжити на полтаву а чи буде доцільно..і пас.потік...так само як на Суми)
Без бою нічого не буває. Можна через день Полтава/Суми (якщо доцільно) чи в непікові дні (коли між Києвом та ІФ меншає пасажирів), аби заманити пасажира з/до Полтави/Сум.

Як мені б хотілось то напевно кудись в Констаху або Краматорськ....(хоча це фантазії)
Я виходив з того, куди реально можна видовжити, що устиг обернутися цим же складом цієї ж доби з Києва на ІФ. До Конст і Крам цим же складом не встигне повернутись...
Не хочу фантазувати про доцільність запускати на такий обіг ще й третій склад... то інші форумчани Вам краще можуть сказати.

Але якщо подивитись з іншої сторони,то Франківськ залишається без ранкового прибуття з Києва(бо продаж квитків в ІФ закриють на змінений 143\144)
43, 149, 143, 115 - хіба цього мало? Змінений 143/144 - це який?

я мав на увазі якщо змінять 43 з 143...перелік поїздівне доцільно використовувати з них всіх тільки один прибуває перед 8 ранку(149)на котрого не всім верстам населення позволяє бюджет їхати.Як би 43 витягнули до ворохти, а 143 пришвидшили і зробили прибуття в ІФ орієнтовано 07:25-07:40(було б дуже добре)П.С. хоча я за будь які зміни.Зміни завжди приносять щось нове.Про констаху і крам, це моя фантазія...Якщо видовжувати тоді це буде 3 дні Вівторок,Середа та Четвер коли пас.потік падає.Як показує практика(на літній час кожен день він в хлам,туристами)
По мне так сообщение со столицей сумм и полтавы и так хорошее чего не скажеш о ветке Бахмач-Хоробичи (на ней 3 райцентра) и Терещенская-Семеновка (так же 3 райцентра 2 из которых без связи со столицей) Или Суммы и Полтава еще и из-за обслуживания состава?
Туди не буде пс.потоку з ІФ.А Сумми або Полтава щось назбирається.(В Полтави так хороше сполучення)В Суммах таке собі 2 потяга(Лисичанський та Київ-Суми-Київ,Київ-Харків-Київ)
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 817


View Profile
« Reply #126 on: 24.02.17 , 22:02 »
Share

Да по полному маршруту конешно врят ли а вот до/от столицы вполне возможно
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #127 on: 24.02.17 , 22:02 »
Share

Да по полному маршруту конешно врят ли а вот до/от столицы вполне возможно
Але наш склад гнати окремою номерацією ніхто не буде)
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3961


View Profile
« Reply #128 on: 25.02.17 , 01:02 »
Share

Щось не віриться. Може, знову якийсь глюк, як з віртуальною стоянкою у Києві ковельської групи?
Logged
evgeni75
User

Posts: 100


View Profile
« Reply #129 on: 25.02.17 , 08:02 »
Share


Без бою нічого не буває. Можна через день Полтава/Суми (якщо доцільно) чи в непікові дні (коли між Києвом та ІФ меншає пасажирів), аби заманити пасажира з/до Полтави/Сум.

Як мені б хотілось то напевно кудись в Констаху або Краматорськ....(хоча це фантазії)


Я виходив з того, куди реально можна видовжити, що устиг обернутися цим же складом цієї ж доби з Києва на ІФ. До Конст і Крам цим же складом не встигне повернутись...
Не хочу фантазувати про доцільність запускати на такий обіг ще й третій склад... то інші форумчани Вам краще можуть сказати.

Але якщо подивитись з іншої сторони,то Франківськ залишається без ранкового прибуття з Києва(бо продаж квитків в ІФ закриють на змінений 143\144)
43, 149, 143, 115 - хіба цього мало? Змінений 143/144 - це який?

я чего не скажеш о ветке Бахмач-Хоробичи (на ней 3 райцентра) и Терещенская-Семеновка (так же 3 райцентра 2 из которых без связи со столицей) Или Суммы и Полтава еще и из-за обслуживания состава?

Так лучше уж доянуть до Чернигова (300000 жителей+ Нежин более 100000), чем покрывать какието райцентры с населением15-20000.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 278
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!