Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 [122] 123 124 125 126 127 128 129
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 56295 times)
Doobey
Active user

Posts: 1133


View Profile
« Reply #1210 on: 01.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

Приблизно якось так:
Запоріжжя 15:00 - Ужгород 12:00
Ужгород 13:00 - Запоріжжя 10:00.
Я так розумію, що це замість 231/232?
Чесно кажучи, я не ставив це в пріоритет. Спочатку виходив з того, що п.Віктор в мегатрамвайній пропозиції роз'яснив, як можна вивільнити запорізькі вагони на львівський маршрут. І тоді я прикинув, що у випадку прокладання шустрого графіку можна забезпечити сполучення Запоріжжя з Закарпаттям.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #1211 on: 01.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

В принципі, Василю, Ви вірно міркуєте. Я би сказав, що до Ужгорода поїзд з Дніпра все-таки більш пріорітетний, чим до Івано-Франківська у сьогоденні.

Хоча би тому, що до курортів Закарпаття буде прямий поїзд, а у випадку Івано-Франківська все одне доведеться пересідати, хоч у Львові, хоч у Івано-Франківську. Тому, якщо буде пересадка по Львову у напрямку Рахова - буде вже файно.
Я, при своїх поїздках у ті ж Ясиня, ніколи не їздив 231 до Франківська, бо який у цьому сенс, якщо все одне пересідати, хоч на 605 по Франківську, хоч по Львову.

Єдине, що мене бентежить, що надшвидкий графік, який Ви йому плануєте, він, скоріш за все, буде потребувати обмеження вагової норми (тобто кількості вагонів), і якщо це так, то 10 вагонів замість 18 все-таки трохи нерівнозначна заміна для такого затребуваного маршруту.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1133


View Profile
« Reply #1212 on: 01.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

Та я з самого почадку розраховував, щоб до Ужгорода йшло максимум 10 вагонів. Решту можна гнати на Франківськ (Яремче чи Чернівці), або просто відстоювати по Львову. У випадку відстою ПГВ по Львову можна розглядати курсування Львівсько-Запорізького поїзда, щоб Запор-Уж обслуговували запорізці, а львівську групу львів'яни.
В будь-якому випадку, сполучення Запоріжжя з Закарпаттям повинно бути.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #1213 on: 01.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

Та я з самого почадку розраховував, щоб до Ужгорода йшло максимум 10 вагонів. Решту можна гнати на Франківськ (Яремче чи Чернівці), або просто відстоювати по Львову.
Ви не зрозуміли. Я маю на увазі обмеження вагової норми не через перевал, а від Запоріжжя до Львова при такому скаженому графіку. Той же Львів - Бердянськ ходив складом усього з 10 вагонів.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1133


View Profile
« Reply #1214 on: 01.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

Та я з самого почадку розраховував, щоб до Ужгорода йшло максимум 10 вагонів. Решту можна гнати на Франківськ (Яремче чи Чернівці), або просто відстоювати по Львову.
Ви не зрозуміли. Я маю на увазі обмеження вагової норми не через перевал, а від Запоріжжя до Львова при такому скаженому графіку. Той же Львів - Бердянськ ходив складом усього з 10 вагонів.
Ага. А якщо більше вагонів, то дотягне по часу тільки до Мукачева? В принципі, теж непогано: доїзд до курортних місць і так буде, кому треба до Унгвара - велкам ту маршрутка (25 грн, 50 хв). Хоча, за особистими спостереженнями, саме Мукачево дає основний пасажиропотік, а не Ужгород.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #1215 on: 01.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Але знову ж таки. Це зараз зима, а влітку ще є 231/232, який йде до Генічеська та обертається на 189/190-243/244.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1133


View Profile
« Reply #1216 on: 01.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Але знову ж таки. Це зараз зима, а влітку ще є 231/232, який йде до Генічеська та обертається на 189/190-243/244.
І що? Ми ж зуби гостримо на запорізькі вагони, які Віктор Гарвона в трамвайній пропозиції подав, як вивільнити.
І далі, як я вже писав вище, може бути півсостава запорізького, пів - львівського. На Закарпаття поїде лише Запорізька група, львівська собі спокійно курсуватиме жіж Львовом та Запоріжжям. Це як один з можливих варіантів.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #1217 on: 01.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Ну так у напрямку Львова він буде йти по п"ятах у 232, або 86 у залежності від дня тижня.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1255


View Profile
« Reply #1218 on: 01.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

10 вагонів...18 вагонів...це все умовно. Бо в переважній більшості випадків це накладає обмеження лише на окремих ділянках маршруту. Якщо взагалі накладає.
Приклад 1. П. 51/52 Запоріжжя - Київ. Офіційно максимальний склад має бути 10 вагонів, але це не заважає їздити його графіком поїзду 103/104 Маріуполь - Київ, що має склад 16 вагонів. Ба більше того, 11/12 Сімферополь - Київ мав більш скажений графік для складу більше 20 вагонів.
Приклад 2. Потяги на ділянці Київ - Хмельницький. Зараз 129/120 Київ - Ужгород має час руху біля 4.5 годин і максимальний склад 10 вагонів. За цей же час (до недавніх пір) їздив і ПЕ 769/770 складом у 14 вагонів і ще й з зупинкою у Козятині. При цьому, на відміну від Кобзаря, в нього нічого не підгорало (ламалось).

Якщо брати маршрут Запоріжжя - Ужгород/Чернівці, то, на мою думку, варто було б взяти состав з 14 вагонів з розділенням по 7 у Львові.
Час руху на ділянці Запоріжжя - Миронівка брати з розкладу 123/124 (трансформер 737 має більш високий темп навіть з умовно доданими зупинками).
Приблизний беззупинковий час руху для такого складу на ділянці Шепетівка - Львів можна взяти з першого графіка НЕ 115/116.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1133


View Profile
« Reply #1219 on: 01.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Ну так у напрямку Львова він буде йти по п"ятах у 232, або 86 у залежності від дня тижня.
Можна рознести в часі. Вибрав щойно всі більш-менш швидкі нитки, які є на сайті БЧ по всьому напрямку Запоріжжя-Дніпро-Козятин-Бердичів-Львів. Вийшло 16:48. Це я не чіпав графіки НЕ чи ІС, брав лише НШ. плюс до Ужгорода з 10 вагонами можна в 5 годин вкластися. Виходить, щоб звязати Придніпровя з Закарпаттям 2 повними складами на щодень, треба робити або Дніпро - Ужгород, або Запоріжжя - Мукачево. Як на мене, 2-ий варіант привабливіший. Наприклад, так: Запоріжжя 12:30 - Мукачево 09:30 - 10:30 - Запоріжжя 07:30.
« Last Edit: 01.12.17 , 22:12 by Doobey » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 [122] 123 124 125 126 127 128 129
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.15 seconds with 20 queries.