Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 129
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 56301 times)
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #1220 on: 01.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

МЕГАПОДЯКА ЗА ПРИВІТАННЯ (у формі простирадла):

Круто.
Широ вітаю Івана!
Вельми дякую, Сергію... таке відчуття, що стіна впала, а сил ще вдосталь зосталось...
обласні депутати вчора (постфактум) встигли ще звернутися до УЗ з проханням про призначення...
одним словом якась інертність ще присутня.

Ще один поїзд до Рахова.
Ну, що ж мрії здійснюються. Все-таки добили УЗ. Думаю одна людина сьогодні буде святкувати :)

026 ОДЕСА — РАХІВ з 15/01-2018 по непарних
...
Відповідно через день буде 025/026 Одеса - Яремче.
Ну, якщо ще й через день переведуть Чернівці - Ковель через Рівне, то я вже точно відсвяткую!:)
Сьогодні просунув до них цю ідею разом із 5-ма іншими. Розумію, що потрібно дозовано аби не спухли їм від того мізки... але на приємній хвилі не втримався і всі 6 пропозицій одразу подав, бо вони взаємно пов'язані/залежні.

Підтримаємо таке свято!
Дякую... місцеве населення рахівського регіону теж шоковане такою раптовою люб'язністю з боку УЗ.

А на літній період, курсуватиме Одеса-Рахів )))
026 ОДЕСА — РАХІВ з 15/01-2018 по непарних
025 РАХІВ — ОДЕСА з 16/01-2018 по парних
Страшенно ненавиджу, Іване, читати Ваші простирадла, але з черговою перемогою вітаю Вас і щиро тішусь тому ;)
Дякую, я ж за ці роки на форумі навчився писати без зайвих ПК (переводів каретки / ентерів)...і  лаконічніше ))) у порівнянні із тими першими дописами. Невдовзі постараюсь перейти на табличні подачі матеріалу.

Колеги, у мене таке питання: чи реально буде пересісти по Львову з нового 26 (22:57) на Кобзар (23:08)? Радше не так: жодного сумніву не маю, що перебігти ми встигнемо, а от чи може запізнитись 26-ий до Львова?
Намалював собі таку стиковку, бо аж надто мене влаштовує пізній виїзд 26-го з Яремчі і відносно не пізнє прибуття 50-го до Києва. Прикарпаття все ж притаскується ну троха запізно перед самим робочим днем, а втрачати день катання задля відправлення з гір Гуцульщиною чи Галичиною - взагалі не айс.
Лобіюю для Вас цікаву опцію (пізніше викладу цілісно):
Quote
3. Розробити розклад руху поїзда №43/44 Київ-Рахів (орієнтовно):
Київ(18:50)–Львів(02:46-03:11)–ІФ(05:43-06:10)–Ворохта(08:40-08:42)–Рахів(10:20);
Рахів(17:15)–Ворохта(19:05-19:10)–ІФ(21:10-21:50)–Львів(00:41-01:01)–Київ(08:46).

4. Розробити розклад руху ПГВ Чернівці-Чернігів до п.43/44 (орієнтовно):
Чернігів(15:46)–Київ(18:30-18:50)–Львів(02:46-03:11)–ІФ(05:43-06:25)–Чернівці(09:00);
Чернівці(18:45)–ІФ(21:20-21:50)–Львів(00:41-01:01)–Київ(08:46-09:10)–Чернігів(12:34).

Іване, щиро вітаю з перемогою!!!
Думаю, що на Рахів все вже готово з поїздами..., хіба що можна тепер думати правильні стиковки по Львову для поїздів з Херсона/Запоріжжя/Дніпра на Рахівський напрямок!
На мою думку, Придніпров'я краще сполучити прямими поїздами з Чернівцями або Ужгородом (повірте пасажири знайдуться), бо рахівський напрямок не резиновий...
Дякую, Андрію. На Рахів хіба той "трамвай від Віктора" замість 605/606 і ще якийсь Ковель-Рахів... але дещо пізніше і питання у бік материкової України можна закрити. Далі залишиться питання ранкового, обіднього та вечірнього невивозу до Трансільванії )))

Ну, і ще можна скреативити якусь літньо-опційну ПГВ на Перемишль, але я ще сам до таких думок не дуже готовий... нехай для початку добре приживуться наявні раховози )))

Вітаю Івана з перемогою! Але зазначу, що без втручання віце-прем'єр-міністра Іванни Климпуш-Цинцадзе такий швидкий результат був би неможливим...
Це очевидно, і я цього не приховую. Умань через кнесет теж могла б звернутися до Гройсмана та В...цмана... і отримати якийсь поїзд, бо так одними думками мало що вдасться зробити.

Дякую усім негласним уболівальникам за створення Одеса-Рахів. Це не зовсім те, на що я початково сподівався (нитка 135 з Одеси і неспотворена нитка 26 до Одеси), але "дарованому коню" не прийнято заглядати в зуби. Дякую й на тому причетним, бо це краще, ніж просто Одеса-Яремче чи взагалі нічого.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #1221 on: 01.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

Бачу, що тут теж мелькають аналогічні думки щодо такого:
Пропозиція пустити трамвай через Стрий дійсно здорова.
... ба більше, якщо це буде 16 вагонів, то по Стрию можна половинити: 8 вагонів на Рахів, а інші 8 вагонів - кудись в бік Мукачевого.
Якщо я нічого не пропустив, то там будуть 2 групи: із Запоріжжя та із Миколаєва.... ,  які можуть почергово черезденно бігати до закарпатських Рахова та Ужгорода... нормально?
Такий концепт прийнятний в загальному чи ні?
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11036


View Profile
« Reply #1222 on: 02.12.17 , 00:12 »
Share Reply with quote

А локомотив и бригада у вас одна от Шевченко до Львова?

Андрей, совсем еще недавно ходил мегапоезд Черновцы – Геническ, так там лок тянул от Лозовой до Львова.
Просто хотел уточнить, точнее намекнуть, что тяга это один из важных факторов, потому что этот кружок юного маструбатора об этом практически никогда не думает.
А судя по этому:
Йой, та яка різниця вже, 15 хв по Козятин-2 чи 20 по Козятин-1. Мова йде про 21 годину на Запоріжжя - Ужгород.
Вообще нет понимания, что локомотив должен уехать куда-то или на ТО, бригада должно отдохнуть, и вернуться обратно, и отдохнуть в пункте оборота не 24 часа...
Ладно, тут масса специалистов, их прям зудит когда им делают замечания, так что, не зря я сделал в свое время эту отдельную тему, которую как правило не читаю :))

Всех с победами, фантазии, если очень захотеть, иногда исполняются ;)
Logged
K-91
Active user

Posts: 1218


View Profile
« Reply #1223 on: 02.12.17 , 00:12 »
Share Reply with quote

Це очевидно, і я цього не приховую. Умань через кнесет теж могла б звернутися до Гройсмана та В...цмана... і отримати якийсь поїзд, бо так одними думками мало що вдасться зробити.
Я абсолютно впевнений у тому, що якби наприклад у Житомирі чи Умані були свої активісти, які боряться за потяги для своїх міст, то ситуація з потягами там була б кардинально іншою. І звісно ж вони б вибили бодай якийсь поїзд у цих ж...ів. Первомайськ он вибив переведення 119/120 Львів-Запоріжжя на маршрут через своє місто. Проковтнуть вони скасування 137/138 Одеса-Черкаси з нового графіку чи ні то вже інше питання... Солотвинці не проковтнули скасування львівського потягу, і його курсування на новий графік збережено.
Усе, що від мене залежить, для підтримки, збільшення частоти курсування і недопущення у майбутньому повторної відміни поїзда Вінниця-Гайворон я зроблю (найближчим часом доведеться письмово протидіяти черговій спробі погіршити йому графік)... Втім за потяги на Умань чи Житомир при всій моїй прихильності доведеться поборотися самим мешканцям цих міст...

Аби зовсім не офтопити, на мою думку було б непогано пропустити 667/668 через Стрий і Долину
« Last Edit: 02.12.17 , 01:12 by K-91 » Logged
sergius
Active user

Posts: 1255


View Profile
« Reply #1224 on: 03.12.17 , 00:12 »
Share Reply with quote

..."Жемчужину Криму" ...
Десь півроку тому проскакувала на маршруті 811/812. Переважно під М62
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #1225 on: 03.12.17 , 15:12 »
Share Reply with quote

...Усе, що від мене залежить, для підтримки, збільшення частоти курсування і недопущення у майбутньому повторної відміни ...
поїзда Вінниця-Гайворон я зроблю (найближчим часом доведеться письмово протидіяти черговій спробі погіршити йому графік)...
Я знаю добре про твою активність... , то (про Умань) стосувалось тих, хто тільки говорить/скиглить про Умань і не хоче діяти повномасштабно.

Аби зовсім не офтопити, на мою думку було б непогано пропустити 667/668 через Стрий і Долину
... так аби ІФ-Чернівці були 6:20-7:50 і зі Львова не пізніше 23:00. Разом з ним Ковель-Ужгород із розділенням по Стрию. 8+8 вагонів. або 8 і 8 через день.

Хотів звернути вашу увагу на те що ПЕСА Ківерці-Львів-Ківерці простоює у Львові з 9,30до 16,30. Чи не запустити її кудись за той час?
Я вже пропонував (тільки тут - на форумі) вивільнити ту Песу взагалі за рахунок розполовинення Світяза по Луцьку з продовженням однієї половини (або 1/3) до Львова, що за функціоналом повинно замінити Песу з доданням зупинок у містах/містечках, які до того ж отримають пряме сполучення із Києвом... і ціла Песа - вільна.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5416


View Profile
« Reply #1226 on: 03.12.17 , 16:12 »
Share Reply with quote

А насколько реально 41 Днепр-Трускавец переместить чуть назад по времени - прибытие во Львов не в 8:36, а около 7 утра (вроде как, даже без ускорения, запас по Днепру на обслуживание остаётся), и сделать двухгруппным - одна группа едет, как сейчас, в Трускавец, вторая объединяется с группой Одесса-Пшемысль 7:50-9:45, оттуда возвращается около 10:30-14:30, где днепровская часть объединяется назад с трускавецкой группой и отправляется дальше по текущему расписанию Львов 15:22-Днепр 9:17, а одесская группа, допустим, едет самостоятельно в Пшемысль 15:30-17:30, чтобы потом уже вернуться по запланированному расписанию Пшемысль-Одесса 18:09-11:15?

Фаза 2: можно эти одесские вагоны разменять с чем-то ещё, чтобы для них было не просто Пшемысль-Львов-Пшемысль, а куда-то вглубь Украины.

Драйвер идеи: поезд Днепр-Трускавец после Львова воздуховоз. Отправить его куда-то в сторону ИФ или Ужгорода - не укладываемся в два состава на оборот. А Пшемысль по времени совсем ненамного дольше Трускавца.
Заодно новый рейс Львов-Пшемысль во время, отличное от того, когда ездят хюндаи, теми вагонами, которые сейчас вместе с локомотивом будут просто стоять в Пшемысле. Пшемысль-Львов 10:30-14:30 - для тех, кто ехал по Польше ночником; Львов-Пшемысль 15:30-17:30 - близковато к хюндаю, но не совсем понятно, почему такое расписание у Пшемысль-Одесса, стоянка по Львову полтора часа. Зачем так много? Если бы сдвинуть вперёд, получилось бы Львов-Пшемысль условно "после работы", идеально, как по мне.

А какая длина платформы в Пшемысле?
Logged
VB
Active user

Posts: 2765


View Profile
« Reply #1227 on: 03.12.17 , 16:12 »
Share Reply with quote


Я знаю добре про твою активність... , то (про Умань) стосувалось тих, хто тільки говорить/скиглить про Умань і не хоче діяти повномасштабно.

Зіркова хвороба? Вседозволеність? Азарову вподобались? Іване, добирайте вирази, будь-ласка, надалі.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #1228 on: 03.12.17 , 16:12 »
Share Reply with quote

Я знаю добре про твою активність... , то (про Умань) стосувалось тих, хто тільки говорить/скиглить про Умань і не хоче діяти повномасштабно.
Зіркова хвороба? Вседозволеність? Азарову вподобались? Іване, добирайте вирази, будь-ласка, надалі.
А як Ви здогадались, що то про Вас? Я вже намагався не згадувати Вас, однак Ви якимось чином здогадались. Робіть і у Вас також неодмінно вийде. Я буду також вболівати за Ваші добрі справи. Весною формуватимуть розклад на 2019 рік, тому маєте ще кілька місяців на діалоги з УЗ із залученням широкої політичної (а головне - дієвої) підтримки. На зіркову хворобу в першу чергу підходять кандидати із акаунтів ФБ, а в мене його досі немає. Так що не переймайтеся цим. Беріть і робіть щось для людей, якщо маєте час та натхнення.
Logged
VB
Active user

Posts: 2765


View Profile
« Reply #1229 on: 03.12.17 , 17:12 »
Share Reply with quote

Беріть і робіть щось для людей, якщо маєте час та натхнення.
Якби Ви зробили б щось для людей дійсно корисне, - то було б щось там ще вести про щось мову. Наприклад, - винайшли ліки від раку, пігулку від астми, врятували б народ від голоду... А так, - всього-навсього задовольнили свою прихоть, яка через певний проміжок часу як та булька лопне. І не Вам розказувати мені, що мені робити, коли та з ким. І не Вам давати мені поради, - чим мені перейматися. Так само й не треба за мене вболівати.
 За вашою логікою, - кожен, хто виносить якусь проблему на форум, - скиглить. Аякже, лише одній людині дозволено тут нескиглити... Це, по крайній мірі, не є етичним вживати подібні вирази відносно інших. Це лише підкреслює серед оточуючих вашу впевненість у тому, що таки корона пасує...
P.S. А людина, яка розказувала іншим, що годі скиглити... Пригадати де вона зараз?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 129
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.156 seconds with 20 queries.