Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 56293 times)
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #1230 on: 03.12.17 , 18:12 »
Share Reply with quote

Беріть і робіть щось для людей, якщо маєте час та натхнення.
Якби Ви зробили б щось для людей дійсно корисне, - то було б щось там ще вести про щось мову. Наприклад, - винайшли ліки від раку, пігулку від астми, врятували б народ від голоду... А так, - всього-навсього задовольнили свою прихоть, яка через певний проміжок часу як та булька лопне. І не Вам розказувати мені, що мені робити, коли та з ким. І не Вам давати мені поради, - чим мені перейматися. Так само й не треба за мене вболівати.
 За вашою логікою, - кожен, хто виносить якусь проблему на форум, - скиглить. Аякже, лише одній людині дозволено тут нескиглити... Це, по крайній мірі, не є етичним вживати подібні вирази відносно інших. Це лише підкреслює серед оточуючих вашу впевненість у тому, що таки корона пасує...
P.S. А людина, яка розказувала іншим, що годі скиглити... Пригадати де вона зараз?
Відповідь для Вас - там.
Після написання тієї відповіді був здивований, що попередня - теж адресована Вам. "Совпадєніє? Не думаю."
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #1231 on: 03.12.17 , 19:12 »
Share Reply with quote

Як на мене, незалежно від того, чи будуть вагони Чернівці - Москва, та враховуючи, що 667/668 зробили щоденним, 607/608 через Франик не потрібен. 667/668 потрібно пускати через Стрий та далі через день через Рівне/Стоянів, і щоб на лінії Львів - Чернівці в обидва боки був козирний овернайт. А Заліщикам потрібен овернайт на Чернівці та на Львів через Тернопіль. Але якщо порахувати, скільки всього "треба" - 16 вагонів на 667/668 і стільки ж на 607/608 та враховуючи, що 136 буде чернівецького формування, чи вистачить вагонів у Чернівцях (чи, може, львів'янам роботи підкинути?!).
Або просто - напросто, зробити 2 поїзда Чернівці - Ковель: 1 через день їде через Франківськ, Стрий, Львів, Стоянів; інший - Через Тернопіль, Львів, Рівне.
Також питання з поїздом Ковель - Рахів теж актуальне.
Тоді може скобінувати якось так:
1) 667/668 Ковель-Чернівці - черезденний овернайт через Моршин;
2) 3хх Ковель - Чернівці - черезденний овернайт через Рівне, Львів і Чортків (почергово через день з 667/668);
3) 3zz Ковель - Рахів - черезденний овернайт через Моршин (почергово через день з 667/668, у взаємному обігу по Ковелю з 3хх);
тоді ділянка Стрий-ІФ матиме щоденний щонічний поїзд, Рахів, Коломия та Чортків - черезденний черезнічний. На все це потрібно 24 вагони. Два склади по 8 ваг. зараз зарезервовані за 667/668, і 8 вагонів треба десь нашкребти.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1133


View Profile
« Reply #1232 on: 03.12.17 , 19:12 »
Share Reply with quote

8 вагонів можна знайти в Ковелі. Або у Львові, якщо поїзди Ковель-Чернівці/Львів зробити 2-групними з львівськими групами.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1133


View Profile
« Reply #1233 on: 03.12.17 , 19:12 »
Share Reply with quote

В Ковелі вагони можна взяти від 792 і ще плюс декілька.
« Last Edit: 03.12.17 , 19:12 by Doobey » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #1234 on: 03.12.17 , 19:12 »
Share Reply with quote

8 вагонів можна знайти в Ковелі. Або у Львові, якщо поїзди Ковель-Чернівці/Львів зробити 2-групними з львівськими групами.
Уточни, будь ласка. Я так розумію, що група Ковель-Львів та Ковель-Чернівці будуть двогрупні? а точка збірки де? у Луцьку чи в Ківерцях чи як? Тоді краще зробити без стоплення у Львові, бо який сенс в тому, щоб лежачі вагони вночі простоювали у Львові?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1133


View Profile
« Reply #1235 on: 03.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

Я мав на увазі, якщо буде ппц попа і в Ковелі не вдасться знайти 8 вагонів, то можна було б зробити 4 вагони Львів - Рахів через Стрий та Львів - Чернівці через Заліщики і зчіплювати їх по Львову з групами Ковель - Рахів та Ковель - Чернівці відповідно.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #1236 on: 03.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

Щоб наростити склад до 12 вагонів? чи до 4+4 відправленням з Ковеля по Львову пододавати ще по 4, і 2 по 8 ваг роз'їдуться на Тернопіль і Стрий. Так?
Logged
????
Guest
« Reply #1237 on: 03.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Я так розумію що додатковий рейс ПЕСи яка простоює 7годин у Львові нікому не цікавий?
Чому ви видалили мій допис з приводу цього???  чи це не стосується теми????
Чи ви вважаєте що якщо її запустити на Луцьк там не буде пас потоку чи це технічно неможливо????
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1133


View Profile
« Reply #1238 on: 03.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Щоб наростити склад до 12 вагонів? чи до 4+4 відправленням з Ковеля по Львову пододавати ще по 4, і 2 по 8 ваг роз'їдуться на Тернопіль і Стрий. Так?
4+4 з Ковеля і 2 по 4 у Львові на Тернопіль і Стрий. Маневрової роботи у Львові не так вже й багато: поїзд приходить з Ковеля, потім з боку ЕЦ-1 до нього під'їжджає електровоз з 4 вагонами, забирає групу Ковель - Чернівці та їде на Тернопіль-Чернівці.
Аналогічна процедура з боку ЕЦ-2, після чого електровоз з 2-групним поїздом Ковель/Львів - Рахів їде на Стрий - Франківськ.
А 667/668 лишаємо 8-вагонним через день через станції Стоянів, Стрий, Калуш, Івано-Франківськ.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #1239 on: 03.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Я так розумію що додатковий рейс ПЕСи яка простоює 7годин у Львові нікому не цікавий?
Чому ви видалили мій допис з приводу цього???  чи це не стосується теми????
Чи ви вважаєте що якщо її запустити на Луцьк там не буде пас потоку чи це технічно неможливо????
Якщо дописувач має цікаві ідеї, то він реєструється і послуговується ніком, а не спорадично з різними ніками робить свої дописи, чи навіть діалоги від імені кількох осіб.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 20 queries.