Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.04.18 , 08:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 ... 163
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 93163 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3560


View Profile
« Reply #1300 on: 10.01.18 , 14:01 »
Share

Ну от, з паном Каспруком можна було порішати, щоб у петиції було згадано "через Чортків, Заліщики", натомість ідея подається як завжди, простирадлом, з сімома групами по три вагони, максимально щоб ні на форумі, ні серед причетних ніхто нічого не зрозумів.

Я почав губити думку на фразах типу "Київ-Ворохта/Ужгород з розміном по Києву, або з видовженим варіантом до Полтави та Сум (через день), в комплексі із видовженням 43/44 до Рахова та Чернівців (київське/чернівецьке формування) та 143/144 ІФ-Суми... який можна було б через день також до Полтави (перехресно із (Ужгород+Ворохта)-Полтава/Суми), і в цьому контексті п.м. Чернівці-Ковель та Солотвино-Ковель може виглядати так". Всьо, піздєц. Спіймав себе на думці, якби в кріслі в Пасдепі сидів я, то так само слав би нахер.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3496


View Profile
« Reply #1301 on: 10.01.18 , 14:01 »
Share

З інфографікою (картинки + відео) було б зрозуміліше, але поки що не маю можливості подати в доступнішому вигляді. Спробую поєднати інтереси Буковини та Волині через Затернопілля (в т.ч. з Каспруком).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3496


View Profile
« Reply #1302 on: 10.01.18 , 14:01 »
Share

Ну от, з паном Каспруком можна було порішати...
Вже є попередня домова про співпрацю.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3560


View Profile
« Reply #1303 on: 10.01.18 , 15:01 »
Share

Давай почнемо спочатку. Раховоз і солотвинський вернули, бо не було альтернативного сполучення (або його забирають в зв’язку з відновленням шестисотого скотовоза, як з 13/14). Звідки у панів з Чернівецької міськради впевненість у поверненні скотовозика, враховуючи наявність альтернативного сполучення, яке ще й заповнювати треба? Якби одразу вказали, що ми відновлюємо сполучення через Тернопіль і не забираємо пасажирів в Обрія, ставлення до петиції було б зовсім іншим.

І що це за графіки? Який це состав?

Київ(20:05)-Тернопіль(2:30-3:09)-Чортків(5:41-5:45)-Заліщики(7:30-7:34)-Коломия(10:04-10:24)-Ворохта(12:21)
Київ(20:05)-Тернопіль(2:30-3:15)-Львів(5:20-5:50)-Самбір(7:10-7:15)-Сянки(...)-Ужгород(11:50)...(Чоп)

Ворохта(14:18)-Коломия(15:53-16:18)-Заліщики(18:59-19:01)-Чортків(20:43-20:45)-Тернопіль(23:13-23:44)-Київ(6:18) (без змін)
(Чоп)...Ужгород(14:15)-Сянки(...)-Самбір(18:50-18:55)-Львів(20:15-20:45)-Тернопіль(22:45-23:44)-Київ(6:18)

Це 357-й раховоз? Ти хочеш уполовинити його до Ворохти, взамін на те що 43/44 витягнуть до Рахова? А втрату у сполученні Вінниці, Хмеля з Ясинею та Раховом хтось рахував? І як на ділянці з обмеженням 12 вагонів ми будемо тягнути половинку київського состава, вагони Чернівці – Ужгород, і ще щось на Ковель?

Якщо це якийсь інший состав, а не 357-й, то забудь одразу за таку ідею. Пасдеп категорично проти прокладати поізди до груників, мотивуючи це тим, що звідти поїзди вертаються з великим плюсом, який потім ставить раком весь рух на залізниці, а в один прекрасний день поїзд взагалі не повернеться назад, підмінного составу сформувати не встигнуть і буде скандал, який багатьом людям коштуватиме роботи. Та навіть якби й не було цього груниківського розпиздяйства з локомотивами, прокладати через цю гілку другий поізд зі столиці економічно й інфраструктурно недоцільно.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 227


View Profile
« Reply #1304 on: 10.01.18 , 17:01 »
Share

Іван, маршрут поїзду Київ - Ворохта/Чоп зрозумілий, а ідея із вагонами Чернівці - Ужгород і Ковель - Солотвино складна для розуміння (можливо без графіків та схем).
З приводу видовження на Рахів, то це краще поїзду №144/143 робити, бо разом з поїздом №142/141 великий простій по Києву мають...

А взагалі до Чопа могли б і "Кобзаря" половини по Сянкам, а на ІФ через Стрий поїзд №44/43 пускати..., навіщо такі складні схеми придумувати. 
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6512


View Profile
« Reply #1305 on: 10.01.18 , 18:01 »
Share

А взагалі до Чопа могли б і "Кобзаря" половини по Сянкам
По Самбору???
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 227


View Profile
« Reply #1306 on: 10.01.18 , 18:01 »
Share

А взагалі до Чопа могли б і "Кобзаря" половини по Сянкам
По Самбору???
По Самбору, звісно! Трохи переплутав...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3496


View Profile
« Reply #1307 on: 10.01.18 , 20:01 »
Share

... Звідки у панів з Чернівецької міськради впевненість у поверненні скотовозика, враховуючи наявність альтернативного сполучення, яке ще й заповнювати треба? Якби одразу вказали, що ми відновлюємо сполучення через Тернопіль і не забираємо пасажирів в Обрія, ставлення до петиції було б зовсім іншим. ...
Це проблема багатьох пасажирів - воскрешати невоскрешуване: багато хто писав про ІФ-Шепетівка та про Київ-Чернівці (через Заліщики), а коли доходить до справи, то виявляється, що номер поїзда геть не важливий... і кінцеві пункти також, а "головне аби можна було ним доїхати (умовно) із Коломиї до Чорткова" чи "з Кострижівки в Теребовлю". Буду працювати з ними над новою версією звернення... постараюсь викласти тут для модерації.

І що це за графіки? Який це состав?

Київ(20:05)-Тернопіль(2:30-3:09)-Чортків(5:41-5:45)-Заліщики(7:30-7:34)-Коломия(10:04-10:24)-Ворохта(12:21)
Київ(20:05)-Тернопіль(2:30-3:15)-Львів(5:20-5:50)-Самбір(7:10-7:15)-Сянки(...)-Ужгород(11:50)...(Чоп)

Ворохта(14:18)-Коломия(15:53-16:18)-Заліщики(18:59-19:01)-Чортків(20:43-20:45)-Тернопіль(23:13-23:44)-Київ(6:18) (без змін)
(Чоп)...Ужгород(14:15)-Сянки(...)-Самбір(18:50-18:55)-Львів(20:15-20:45)-Тернопіль(22:45-23:44)-Київ(6:18)
Це така мегафантазія, яка без візуалізації тяжка для розуміння. Для початку мені вже порадили спростити до першого кроку: двогрупний Київ-Ворохта/Ужгород. Базовий склад - від наявного 357/358. До Ворохти - 10 вагонів, до Ужгорода (через Самбір) - 8. Або 9+9. Графік утворений зміщенням: 357 - о 20:05, 117 посунеться на 20:12, а 49 посунеться на 20:19... за умови, що 143/144 буде ІФ-Суми згідно твоєї пропозиції.

Це 357-й раховоз? Ти хочеш уполовинити його до Ворохти, взамін на те що 43/44 витягнуть до Рахова? А втрату у сполученні Вінниці, Хмеля з Ясинею та Раховом хтось рахував? І як на ділянці з обмеженням 12 вагонів ми будемо тягнути половинку київського состава, вагони Чернівці – Ужгород, і ще щось на Ковель?
Хмель - не сильно втратить, бо матиме 25/26... до Ясіні, а от Вінниця - в прольоті... хіба під'їжджатимуть до жмеринського хаба на 25/26.
Ні, через Чортків окремо ходитиме 9-10 вагонів Київ-Ворохта та окремий поїзд із 8 вагонів з групами Чернівці-Ковель (6 вагонів) та Чернівці-Ужгород (2 вагони), але поки що (я це теж розумію) не варто поєднувати це в одній пропозиції... нехай причетні самі зроблять "відкриття" з обміном локомотивами по Тернополю... а тепер (з появою фантазії про ПГВ Київ-Самбір-Ужгород) це "відкриття" може виглядати так: "а чом би з Тернополя до Львова разом із 8...9 ужгородськими вагонами не поїхали ще 8 вагонів, які приїхали в Тернопіль із Чернівців?".
Невпевнений, що без візуалізації це буде зрозуміло.

Якщо це якийсь інший состав, а не 357-й, то забудь одразу за таку ідею. Пасдеп категорично проти прокладати поізди до груників, мотивуючи це тим, що звідти поїзди вертаються з великим плюсом, який потім ставить раком весь рух на залізниці, а в один прекрасний день поїзд взагалі не повернеться назад, підмінного составу сформувати не встигнуть і буде скандал, який багатьом людям коштуватиме роботи. Та навіть якби й не було цього груниківського розпиздяйства з локомотивами, прокладати через цю гілку другий поізд зі столиці економічно й інфраструктурно недоцільно.
Можна обмежитись вагонами 357, або вагонами 143/144 (львівського формування) якщо причетні дозріють до ІФ-Суми (франківського формування). Тоді київська жертовність буде 2 вагони у 2 склади (всього 4 вагони) для доповнення складів 141/142 до 18 вагонів. Про другий поїзд зі столиці через Чортків немає мови. Я сам переконую у цьому чортківчан - ніхто другого/третього поїзда із Києва через Чортків не дасть... і відмовляю їх від написання цих нездійсненних прохань. Кажу, що буде більше толку, якщо туристи "до Рахова" пересядуть на 43/44, який крім того матиме менший час в дорозі на 3:30 і виїздитиме із Києва о 18:50. Однозначно зручніше.
Тоді для Затернопілля вистачить 8..9 вагонів за умови проходження Тернополя посеред ночі.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 773


View Profile
« Reply #1308 on: 11.01.18 , 06:01 »
Share

Ковель(13:30)-Луцьк(15:15-15:40)-Рівне(17:00-17:05)-Львів(20:05-20:45)-Тернопіль(22:45-23:25)-Чортків(1:55-1:59)-Заліщики(3:44-3:47)-Чернівці(5:45) (можна заповільнити до 6:хх)
Якраз цього надто сповільнювати не варто — з огляду на пересадку до Румунії, цей потяг ідеально закриє "діру" між 749 і сучавським басом (або майбутнім ранковим потягом). Апе для пересадки з Києва зручнішим буде не 749, а 747 і тому цей лепський овернайт варто затримати в Тернополі хвилин на 15, з прибуттям відповідно о 6:00.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3496


View Profile
« Reply #1309 on: 11.01.18 , 18:01 »
Share

Ковель(13:30)-Луцьк(15:15-15:40)-Рівне(17:00-17:05)-Львів(20:05-20:45)-Тернопіль(22:45-23:25)-Чортків(1:55-1:59)-Заліщики(3:44-3:47)-Чернівці(5:45) (можна заповільнити до 6:хх)
Якраз цього надто сповільнювати не варто — з огляду на пересадку до Румунії, цей потяг ідеально закриє "діру" між 749 і сучавським басом (або майбутнім ранковим потягом). Апе для пересадки з Києва зручнішим буде не 749, а 747 і тому цей лепський овернайт варто затримати в Тернополі хвилин на 15, з прибуттям відповідно о 6:00.
Тут могли б стати в нагоді 2 вагони ужгородського формування (ПГВ Ужгород-Чернівці-ВС), які б акурат близько 7:00 (відповідно до узгодженого протоколу з румунами) прибували до ВС. Ці ж вагони могли б в 19:00 піти в зворотний бік. Не завадив би й третій вагон "О"... і в сумі три вагони К+П+О під соусом вантажно-пасажирського могло б курсувати між Чернівцями та ВС... в т.ч. ранковий рейс піссля 7:00 з ВС до Чернівців та вечірній з Чернівців до 19:00 у ВС.
Тут навіть і чернівецьке формування може бути, якщо з 10:00 до 14:00 буде достатньо для їх обслуги в депо Чернівці. Сам думав над цим, але не хотів ускладнювати наведений вище опис ще цими рейсами окремих вагонів до ВС.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 ... 163
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 21 queries.