Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.07.18 , 11:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 ... 186
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 131594 times)
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #1310 on: 11.01.18 , 19:01 »
Share

Хто має інформацію про долю 357/358 після 06/04 лютого (відповідно)?
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 267


View Profile
« Reply #1311 on: 11.01.18 , 20:01 »
Share

Хто має інформацію про долю 357/358 після 06/04 лютого (відповідно)?
Ага, дивно, що на поїзди №357/358 "Гуцульщина" Київ - Рахів і №15/16 "Владислав Зубенко"Харків - Рахів з 1 лютого закритий продаж квитків..., знову щось міняють?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #1312 on: 12.01.18 , 16:01 »
Share

Хто має інформацію про долю 357/358 після 06/04 лютого (відповідно)?
Ага, дивно, що на поїзди №357/358 "Гуцульщина" Київ - Рахів і №15/16 "Владислав Зубенко"Харків - Рахів з 1 лютого закритий продаж квитків..., знову щось міняють?
Можливо перенесуть схрещення на ст. Вороненка. Щоб Харків-Рахів встигав без проблем.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #1313 on: 12.01.18 , 22:01 »
Share

А чому б не половинити Кобзар по Львову? Щоб не забирати сполучення у Самбора, там все ж цілком пристойна висадка/посадка.
Мабуть тому що це потребує додатковий електровоз

Нарешті маю знайшов трохи часу на візуалізацію:



УСІ ЦИФРИ ОРІЄНТОВНІ (відображено варіант із заїздом Чернівці-Ковель до Львова; на маневри закладено багато часу... можливо варто дещо зменшити цей час).

СИНЯ нитка: КИЇВ - ВОРОХТА (9 вагонів)
Київ(20:05)-Тернопіль(2:30-3:09)-Чортків(5:41-5:45)-Заліщики(7:30-7:34)-Коломия(10:04-10:24)-Ворохта(12:21)
Ворохта(14:18)-Коломия(15:53-16:18)-Заліщики(18:59-19:01)-Чортків(20:43-20:45)-Тернопіль(23:13-23:44)-Київ(6:18) (без змін)

ЧЕРВОНА нитка: КИЇВ - ЧОП (9 вагонів)
Київ(20:05)-Тернопіль(2:30-3:15)-Львів(5:20-5:50)-Самбір(7:10-7:15)-Сянки(...)-Ужгород(11:50)...(Чоп)
(Чоп)...Ужгород(14:15)-Сянки(...)-Самбір(18:50-18:55)-Львів(20:15-20:45)-Тернопіль(22:45-23:44)-Київ(6:18)

ПОМАРАНЧЕВА нитка: ЧЕРНІВЦІ - ЧОП (4 вагони)
Чернівці(20:05)-Заліщики(22:07-22:10)-Чортків(23:53-23:57)-Тернопіль(2:25-3:15)-Львів(5:20-5:50)-Самбір(7:10-7:15)-Сянки(...)-Ужгород(11:50)...(Чоп);
(Чоп)...Ужгород(14:15)-Сянки(...)-Самбір(18:50-18:55)-Львів(20:15-20:45)-Тернопіль(22:45-23:25)-Чортків(1:55-1:59)-Заліщики(3:44-3:47)-Чернівці(5:45)

ЗЕЛЕНА нитка: ЧЕРНІВЦІ - КОВЕЛЬ (із заїздом до Львова) (4 вагони)
Чернівці(20:05)-Заліщики(22:07-22:10)-Чортків(23:53-23:57)-Тернопіль(2:25-3:15)-Львів(5:20-6:00*)-Рівне(9:00-9:05)-Луцьк(10:25-10:50)-Ковель(12:40)
Ковель(13:30)-Луцьк(15:15-15:40)-Рівне(17:00-17:05)-Львів(20:05-20:45)-Тернопіль(22:45-23:25)-Чортків(1:55-1:59)-Заліщики(3:44-3:47)-Чернівці(5:45) (можна заповільнити до 6:хх, або видовжити до ВС)

ФІОЛЕТОВА нитка: РАХІВ - КОВЕЛЬ (4 вагони до Рахів-Львів (4 вагони)) (ОПЦІЯ)
Рахів(20:хх)-Львів(5:30-6:00*)-Рівне(9:00-9:05)-Луцьк(10:25-10:50)-Ковель(12:40)
Ковель(13:30)-Луцьк(15:15-15:40)-Рівне(17:00-17:05)-Львів(20:05-....занадто ранкове прибуття до Рахова (Яремчанщини та Рахівщини)
Тому при заїзді Чернівці-Ковель до Львова краще продовжувати 601/602 до Ковеля (частину складу)
а от  без заїзду Чернівці-Ковель до Львова можна вже пофантазувати над Ковель-Львів(22:40-23:0х)-Рахів(8:хх).

Отож маємо такий сценарій:
1) з Києва вирушає двогрупний поїзд Київ-Ворохта та Київ-Чоп;
2) в Тернополі розділення: 9 вагонів - на Ворохту, 9 вагонів - на Чоп; до Київ-Чоп долучають 8 вагонів із Чернівців (4 вагони - на Чоп і 4 вагони на Ковель);
3) Київ-Ворохта у складі 9 вагонів прямує через Чортків і Коломию на Ворохту;
4) тригрупний Київ-Чоп//Чернівці-Чоп//Чернівці-Ковель (усього 17 вагонів) прямують до Львова;
5) у Львові від тригрупного відчіпляють групу Чернівці-Ковель (4 вагони) та чіпляють її до Рахів-Ковель (4 вагони), усього - 8 вагонів, які пізніше вирушають зі Львова на Ковель;
6) двогрупний Київ-Чоп//Чернівці-Чоп у складі 13 вагонів зі Львова прямує на Чоп через Самбір і Сянки.

Альтернативний сценарій:
4*) тригрупний Київ-Чоп//Чернівці-Чоп//Чернівці-Ковель (усього 17 вагонів) прямує до Красного, де залишає групу Чернівці-Ковель, і далі - двогрупним - до Львова;
5*) в Красному до Рахів-Ковель дочіпляють Чернівці-Ковель і далі - двогрупним Рахів-Ковель//Чернівці-Ковель - до Ковеля;
6*) у Львові двогрупний Київ-Чоп//Чернівці-Чоп без жодних маневрів з вагонами продовжить рух до Чопа.

Дискусійні питання:
1. Необхідно гарантовано "вписатися в один локомотив" (без допоміжних локомотивів) через перевал на ділянці Львів-Чоп, що накладає обмеження на к-ть вагонів... я не знаю скільки саме, але візьму цифру 10.
2. Із цих 10 вагонів 8 можуть бути "київськими", а 2 - "чернівецькими"; тоді, Київ-Ворохта буде 10 вагонів, а Чернівці-Ковель максимум - 6 (усього максимум 8 вагонів на ділянці Чернівці-Тернопіль).
3. Заїзд Чернівці-Ковель до Львова: за наявності достатньої кількості вагонів Чернівці-Чоп (зараз їх 2, що є недостатньо) можна відмовитись від заїзду до Львова, що дозволить раніше прибувати на Волинь та пізніше виїжджати з Волині (це важливо при кінцевому пункті у Ковелі, а не у Львові), а сполучення пасажирів Волині зі Львовом виконає група вагонів Рахів-Ковель;
4. У разі відмови від заїзду до Львова визріває такий компроміс зі складами (те, що озвучено на початку допису):
Чернівці-Ковель = 4 вагони;
Рахів-Ковель = 4 вагони (може бути у спільному обігу із Чернівці-Ковель, формування Чернівці);
Чернівці-Чоп = 4 вагони;
Київ-Чоп обчислити як різницю між гарантованою довжиною для одного лока (без допоміжного на перевалі) та к-тю вагонів групи Чернівці-Чоп;
Київ-Ворохта - як різницю між 18 вагонами (максимум для ділянки Київ-Тернопіль) та к-тю вагонів групи Київ-Чоп.

В сумі матимемо:
1) гарантовану (поза сумнівом) населеність 4-х вагонів, що прямуватимуть за маршрутом Чернівці-Тернопіль-Львів-Самбір-Сянки-Ужгород-Чоп;
2) гарантовану (поза сумнівом) населеність 4-х вагонів, що прямуватимуть за маршрутом Чернівці-Тернопіль-Красне-Здолбунів-Рівне-Луцьк-Ковель;
3) гарантовану (поза сумнівом) населеність 4-х вагонів, що прямуватимуть за маршрутом Рахів-ІФ-Стрий-Львів-Красне-Здолбунів-Рівне-Луцьк-Ковель;
4) гарантовану (поза сумнівом) населеність 6..8-ми вагонів (порахуйте скільки там буде), що прямуватимуть за маршрутом Київ-Тернопіль-Львів-Самбір-Сянки-Ужгород-Чоп;
5) гарантовану (поза сумнівом) населеність 10..12-ти вагонів (порахуйте скільки там буде), що прямуватимуть за маршрутом Київ-Тернопіль-Чортків-Коломия-Яремче-Ворохта (з виходом із Києва о 20:05 та зручним ранковим прибуттям на Затернопілля... при відсутності 143 до Ворохти і видовженому 43 до Рахова).

Крім того (колись у майбутньому, коли відновлять роз'їзд у Квасах) можна буде відновити повний маршрут Київ(20:05)-Рахів у спільному обігу із Ковель/Львів-Рахів.
З київського боку теж можна витягувати маршрут до Сум або Полтави (почергово черезденно із ІФ-Суми/Полтава). Оскільки це важко зрозуміти, то покажу на гіпотетичному прикладі:
Пропонований Віктором умовний 143/144 (з оновленою нумерацією 43/44, франківського формування) ІФ-Суми може курсувати череденно ІФ-Суми та ІФ-Полтава (в добу відсутності 111/112 Львів-Харків) у спільному обігу із Рахів-Суми та Рахів-Полтава (поки буде вкорочений, то - Ворохта-Суми та Ворохта-Полтава) таким чином: ІФ-Суми // Суми-Ворохта // Ворохта-Полтава // Полтава-ІФ (цикл на 4 ночі). Полтава та Суми матимуть щодня поїзд або з ІФ або з Ворохти з черезденною почерговістю. Це все "з метою недопущення поїздів київського формування в гори".

Пізніше (як відновлять роз'їзд у Квасах) можна вийти на ідеальний цикл на 6 ночей (провідники сплять і мріють про такий цикл, щоб виходити на працю раз на 24 дні):
ІФ-Суми // Суми-Рахів // Рахів-Ковель // Ковель-Рахів // Рахів-Суми // Суми-ІФ (для умовно непарних складів);
ІФ-Полтава // Полтава-Рахів // Рахів-Ковель // Ковель-Рахів // Рахів-Полтава // Полтава-ІФ (для умовно парних складів).
Але прошу на цьому не заморочуватись, бо це на якесь світле майбутнє... зараз головне прикинути по скільки вагонів повинно бути у групі Київ-Чоп та Кив-Ворохта (укорочений варіант наявного 357/358).

Про Рахів-Ковель - згадував раніше (в інших дописах).
Із заїздом Чернівці-Ковель до Львова необхідно розвивати варіант Солотвино-Ковель, а з відчепленням/причепленням Чернівці-Ковель у Красному є сенс поєднувати із Рахів-Ковель (через Стрий).
З іншого боку Рахів-Ковель (через Стрий) - несумісний із мегатрамваєм, що запропонував Віктор, тому я зараз не педалюю Рахів-Ковель... вичікую що буде з мегатрамваєм... ідею з мегатрамваєм я перетранслював до Іванни, але в її очах це може виглядати жахіттям з огляду на час в дорозі.... але на те він і мегатрамвай.
« Last Edit: 12.01.18 , 23:01 by Iwan » Logged
sergius
Active user

Posts: 1923


View Profile
« Reply #1314 on: 12.01.18 , 22:01 »
Share

Невідповідність
Треба переставити місцями синю з червоною.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #1315 on: 12.01.18 , 23:01 »
Share

Невідповідність
Треба переставити місцями синю з червоною.
Дякую, вже виправив. Ще хочеться почути конструктивну критику "по суті питання".

До речі, я забув згадати, що в такому разі не буде гріхом половинити 49/50 по Стрию на ІФ та Трускавець... якщо відсутні більш глобальні застереження, ніж "втрата сполучення Самбора з Києвом", яке успішно закриє 8 вагонів Київ-Чоп... за умови що Тернопіль не імітуватиме поїздки з Самбора до Києва.... за умови нічного лежачого Тернопіль-Київ у двогрупності із КП-Київ... чи навіть Чернівці-Київ... за умови видовження половини наявного 43/44 до Чернівців... але то трохи інша підтема.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #1316 on: 12.01.18 , 23:01 »
Share

В контексті розповинення 49/50 мождна пофантазувати на:
Київ-Львів-Стрий-Трускавець та Київ-Львів-Стрий-Моршин-Долина-Калуш-ІФ-Коломия-Чернівці... це на той випадок, коли одеські вагони підуть через КП, а витягувати 141/142 та 43/44 до Чернівців буде недоцільно. Також Стрий-Моршин-Долина-Калуш отримають більш-менш нормальне сполучення із Чернівцями (на день - до Чернівців, на вечір - до периферії).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6803


View Profile
« Reply #1317 on: 12.01.18 , 23:01 »
Share

Іване, помаранчевий маршрут ну занадто навколосвітній.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1923


View Profile
« Reply #1318 on: 13.01.18 , 00:01 »
Share


До речі, я забув згадати, що в такому разі не буде гріхом половинити 49/50 по Стрию на ІФ та Трускавець... якщо відсутні більш глобальні застереження, ніж "втрата сполучення Самбора з Києвом", яке успішно закриє 8 вагонів Київ-Чоп... за умови що Тернопіль не імітуватиме поїздки з Самбора до Києва.... за умови нічного лежачого Тернопіль-Київ у двогрупності із КП-Київ...
Я не вивчав детально, але щоб не було виділеної проблеми чи не краще його взагалі пускати через Шепетівку? Так, знаю, бажано охопити і Вінницю з Хмелем. Але ось питання, для якого маршруту його будуть більше використовувати: "Поділля" - Ужгород чи "Поділля" - Київ? Якщо друге, то краще через Шепетівку. Що не було нецільового використання

В контексті розповинення 49/50 мождна пофантазувати на:
Київ-Львів-Стрий-Трускавець та Київ-Львів-Стрий-Моршин-Долина-Калуш-ІФ-Коломия-Чернівці...
Чи він встигне доїхати до Чернівців і повернутися
« Last Edit: 13.01.18 , 00:01 by sergius » Logged
Philip
User

Posts: 71


View Profile
« Reply #1319 on: 13.01.18 , 01:01 »
Share

А як на рахунок з Хмельницького пустити через Кам"янець-Подільський для прикладу 143\144 тому що як не крути фігня виходить з Львова на протязі півтори години відправляється 3 Цілих паса до Яремче!чоч тоже не найкраща пропозиція тому що тоді 117\118 ітиме чуть не по слідах але виходжу з того щоб хоч якось зменшити навантаженя лінії Франківськ-Ходорів-Львів і додати можливість прямої поїздки в Карпати з Чернівців.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 ... 186
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.139 seconds with 21 queries.